Ik geniet hier ook gewoon van m'n rosetje . Overigens bij m'n vorige zwangerschap ook bij tijd en wijle gedaan. Rook verder niet en leef gezond met op z'n tijd een rosetje of een rood wijntje. Volgens mijn vk toen niets mis mee .. Uiteraard niet "zuipen " maar lekker van genieten tijdens het eten. Voor het kindje echt niet schadelijk . Spannend meiden bij jullie! Hier nog geen ongi.. Wacht het nog steeds af
Je kunt wel eens n kortere cyclus krijgen.. Ik weet het anders ook niet, maar lijkt erop dat je ongi eraan komt.. 41 dagen is idd een lange cyclus. 28 is normaal zeg maar. Zit nu op 30-35 dagen, elke keer anders. Maar dit is de 2e ronde dat we exact op de ovu datum hebben geklust.. Dmv de ovutests weet ik dat. Zou enorm balen als mn ongi nu komt. Maar we wachten af.
Nou ik denk dat ik gewoon 7 dagen eerder ongesteld ben geworden.. :xAlhoewel ik dat wel een dramatisch verschil vind met 1 of 2 dagen.. Wanneer mijn ei precies was weet ik eerlijk gezegd echt niet.. Ik heb net wel ff 2 zwangerschapstesten gehaald bij de kruidvat, zijn alleen normale en niet de gevoelige..Beetje dom weer.. Daarvoor stond ik in het zh bij de dermatoloog voor mijn afspraak van 13:30.. Alleen is die volgende week pas pff Gaat lekker hier met me.. Bah baal zo als dit nu al mijn menstruatie is .. Het is alleen wel erg weinig bloed voor een ongi...
Nou nog even een update.. Dit is GEEN menstruatie.. Nu ging ik naar de wc en heb niks geen bloed niks.. Ik voel duidelijke steekjes in me rechterkant en ben heel de dag al moe en met kleine vlaagjes een beetje misselijk... ik durf met 80% zekerheid te zeggen dat dit mijn innesteling is
@ LaRosa: Spannend hoop zo dat het innesteling is.. 7 dagen eerder is wel veel om dan al ongi te worden. @ Chocoholic: he hoofdpijn dat is niet lekker en wat naar dat die kleine ontroostbaar was.. En hopelijk bij jou geen ongi maar ook een innesteling. @ Sunshine als je maar niet aan de zuip gaat dan kan het geen kwaad voor de kleine. @ Eetje: al 2 dagen overtijd hopelijk blijft ongi weg.. ga je nog testen deze week of wacht je tot volgende week? hier denk ik ook ongi te zijn of te worden.. gisteren zei ik al dat ik een klein beetje bruin verlies had.. Vannacht en vanmorgen niets te zien bij afvegen vanmiddag met afvegen 1 veegje helder rood en nu klein beetje bruin verlies maar erg weinig. geen buikkrampen die ik normaal wel heb als ik ongi wordt.
Het bloeden is helemaal gestopt.. dus dat heeft zo een 24 uur geduurd en echt minimaal was het... Ik zal mezelf waarschijnlijk voor me kop slaan straks omdat ik dit nu zeg.. Maar ben er heilig van overtuigd dat het een innesteling is geweest en dat het nu raak is @eetje 2 dagen over tijd! Spannend zeg! Wanneer ga je testen?!?!?! @Gertine wanneer is jou NOD???
mijn nod was anders zondag.. Dus nu geen bloed meer. Als het niet meer komt tot je nod dan zal het vast een innesteling zijn? Wanneer ga je testen? of wacht je tot je nod?
ik kan niet wachten hahaha Heb hier 2 normale testen liggen en zit zwaar te twijfelen om er morgenochtend 1 te verspillen
@larosa: hoop zo voor je dat je gelijk hebt! Ik kon het ook niet laten.. test was helaas negatief.. heb er nu nog 1 en ik bewaar die zeker voor maandag. Of zondag haha! Hier is het ook bij een paar 'veegjes' gebleven. Zo raar.. dit maakt je zo onzeker he! @gertine: kan het bij jou ook innesteling zijn?? Of weet je zeker dat het je ongi al is?
morgen is dan 6 dagen voor NOD .. een normale test kan onmogelijk positief dan zijn toch?? Choco ik hoop zo dat je maandag positief test!! Gertine dat is ook wel apart dan toch? of heb je wel vaker zulke menstruaties gehad?
6 dagen is idd bijna onmogelijk lijkt me.. beetje zonde van je testen/geld. Als je je nog in kunt houden, zou ik het zeker doen tot net voor je nod. Denk niet dat (als dit je innesteling is) een test meteen positief zal zijn. Ik twijfel nu wel om morgen een early test te gaan halen.. die zou ik morgen al wel kunnen doen. Whaa
6 dagen lijkt me ook een beetje vroeg.. nog eventjes wachten zo ik dan doen.. wel spannend meiden.. duimen draaien dat het innesteling is voor jullie. Ik weet niet of het echt ongi is maar ik dacht zo van zou wel door de stress/verdriet en rare week komen dat ik eerder ben dan anders, dat hoor je wel eens. Nee ben het nooit eerder, wel een keer later geworden. Dus kijk het wel even aan en anders weekend toch een testje wagen..
Het zou idd goed kunnen dat het door de rare week komt.. hoop natuurlijk niet! Ik duim voor een positieve test voor je!
Stel je voor dat we met ons drieen zitten te nestelen nu hahaha! Pff spannend allemaal zeg.. Choco ga je die test ook doen dan??? ik denk dat ik gewoon die test ga doen morgenochtend.. Wonderen zijn de wereld nog niet uit toch? Er zitten er 2 in de verpakking.. Dus dan bewaar ik die andere voor maandag wel ... Ja ik ben verschrikkelijk ik weet het.. Maar heb zo een vreemd gevoel in me buik... nu weer een erg vol gevoel.. ik heb zo een sterk vermoeden dat het raak is.. erg raar allemaal
Haha .. Moet lachen om al die berichtjes ! T is jullie allen zo gegund.. Doe rustig aan met testen.. Iig niet te vroeg. Als je nod over een week is zou ik 2dagen daarvoor testen. Bij innesteling komt nog niet veel hcg vrij en zou het alleen maar tegen vallen. Maar dat is wat ik zou doen.. Ik weet hoe erg je baalt als een test negatief is , vandaar dat ik nu Miss ook iets langer wacht .. 2 dagen over m'n nod ja. T voelt wel als ongi maar nergens bloed te bekennen. Wil zaterdag testen als er niets meer gebeurt
Zou idd grappig zijn ja, met 3e tegelijk! Als ik die test morgen haal, doe ik m ook ja! In tegenstelling tot vorige ronde, heb ik helemaal niet het idee dat het raak is. Bloed is inmiddels nagenoeg niks meer, een paar sliertjes bruinig nog. Lekker smakelijk he.. haha! Ik heb alleen geen trek in avondeten, meer vreetbuien overdag. Wel gek, maar zegt natuurlijk niks. Stom he, dat je de meest rare dingen gaat koppelen aan wel/niet zwanger zijn. Ineens valt alles op en geef je jezelf rond de NOD ineens 10 extra redenen die erop duiden dat je zwanger bent. Betrap mezelf er elke keer weer op haha! Mijn buik is wat opgezet, verder weinig last van iets.. ja, nieuwsgierigheid haha! Hoe meer ik erover nadenk, hoe sneller ik wil dat het morgen is en ik die test ga doen.. pff! Manlief is weg met zn werk, dus zir hier alleen en mezelf behoorlijk op te jagen.
Hahaha ik heb precies hetzelfde! alleen hier wel een kerel die me tot bedaren brengt.. Vanmorgen weer een beetje bloed.. Verdikkeme ik weet niet of dat nou goed of slecht is!! Me vriend zei al ter geruststelling dat het tot 5 dagen aan kon houden het innestelingsbloed ,dus dat het niks zegt Verder ook geen menstruatie krampen en totaal geen trek in chocola haha terwijl ik altijd,echt altijd al een dag voor de menstruatie daar trek in krijg.. en nogmaals.. 7 dagn te vroeg ongi dat kan gewoon haast niet! Meehhhh word lichtelijk gestoord hier Vanmorgen een predictor gedaanhartstikke negatief natuurlijk.. heb m na 1 minuut al weggegooid Ben zo benieuwd naar jou test choco!! @eetje Hoe hou je het vol!?!?! 2 dagen overtijd!! Ga testen meid!!!!
Okeeeee het is nu kwart over 8 en naast me ochtendplas moest ik net alweer heel erg nodig plassen nadat ik mijn vriend had weggebracht.. Vaker moeten plassen, kan dat meteen al een symptoom zijn? nee toch? Dit keer trouwens weer zonder bloed Ik spam de pagina lekker hier
Vanochtend geen bloed meer, was dus.eenmalige 'veeg' dus. Door jouw verhaal over innesteling begin ik steeds meer hoop te krijgen. Haha! Heb vannacht tot 2u wakker gelegen. Niet daarvan hoor, was gewoon klaarwakker. Net de kleine eten gegeven en nu nog ff uitslapen op mijn laatste dag vakantie. Straks naar de winkel voor n test..