Die tempkaartjes heb ik me nooit zomin verdiept, dus de temp en wanneer je menstrueerde snap ik, maar de rest niet . Vandaar mijn vraag. Wordt dus afwachten. Spannend!
Sabine , wat balen van je ongi !! En die testen. .. Ik blijf streepjes zien , zoals sunshine ook zegt. Op naar de volgende ronde meid! Hoe was apenheul.?! Margje, leuk ook voor een tweede. Ik was hier de enige. Hoe oud is jou kindje nu?! Mijn dochter word 2 in oktober.. Gebruik al heel lang niets meer maar sinds 2 maanden wat gerichter klussen.
Hoi eetje, Niek is nu 2,5 Leuk dat jij ook voor een tweede gaat! Hoe snel was jij zwanger van je dochter? Hier sinds de geboorte van Niek al geen pil meer, dus dat scheelt nu hopelijk al moet ik zeggen dat mijn libido niet zo hoog is, dus moeten het alsnog zien hoe het loopt. Geen zin in 'verplichte' nummertjes. Enne, jij gaat al aardig richting testen!
Margje .. Isabelle word 2 in oktober. Na 4maanden was ik toen in verwachting van haar. Na de geboorte niets meer gebruikt (om alles heen geklust) . Heel kort even anticonceptie gebruikt ivm cyclus die van slag was maar nu vanaf februari gebuik ik niet. T is bijna bizar dat er nooit wat gebeurt is hihi !! Nu al een aantal maanden gericht klussen. Hebben er geen moeite mee , hihi maar het niet idd geen verplichting worde , dat voelt ook niet fijn. Ja ik kan over 5 dagen testen. Ik heb nog nergens last van, gelukkig maar want vorige maand veel last van buikpijn en misselijkheid maar werd gewoon ongesteld . En dus ergens blij dat ik nu niets ervaar.. Is jou cyclus regelmatig ?!
Hè dames ik heb niet alles gelezen ben beetje van slag, gister ruzie gehad met me vriend , hij vind het emotioneel moeilijk ermee bezig te zijn en elke maand erop te hopen al zijn we pas in de 2e ronde, ik zij dat ik graag op 12 dpo wou testen en hij wou niet het zelfde als vorige maand voor m'n NOD testen licht posi en dat ik toch ong word , dus eerst zij hij misschien moeten we het maar uitstellen etc nou ik overstuur , en nu zijn we tot een punt gekomen we klussen gewoon en we zien wel of het gebeurt , persoonlijk wil ik ivm me schildklier wel door tempen dus uiteindelijk ben ik er wel Meer mee bezig dan hem, en als Ik voor m'n NOD test wil ik wel een knaltest voordat ik het hem vertel,,, ben namelijk erg bang als het zelfde gebeurt als vorige maand dat hij het dan helemaal niet trekt aangezien hij vorige maand best moeilijk mee had maar even advies moet ik er nou gewoon mee bezig blijven of stoppen met tempen afwachten wann ik ongesteld word langste is 7 weken kortste 4 weken 4 dagen en wel zien wat er gebeurt , ik merk wel dat ik nu tot 10 dpo zowizo niet wil tempen en dan begin ik wel weer
Hè meid wat vervelend! Mijn tip voor jou is ; probeer er zelf zo relaxed mogelijk mee om te gaan. Vertrouw je lichaam en straal rust uit naar je partner, hoe lastig dat misschien ook is. En wat je zegt, je zit pas in de 2e ronde.. Al hoop ik dat het snel raak voor jullie mag zijn kan het natuurlijk ook nog een tijd duren. Ermee stoppen schiet je niets mee hoop, jullie wens ligt daar nu eenmaal en daar kunnen jullie niet omheen. Ik zou doorgaan en blijven tempen .. Probeer regelmatig seks te hebben zonder daar druk op te zetten , zo hou je alles ook een beetje leuk !! En plan genoeg andere leuke dingen , dat werkt absoluut. Zorgt ervoor dat er meer is om naar uit te kijken..!! Ik hoop dat je er iets mee kan .. T is en blijft elke maand weer spannend , daar ontkom je niet aan . Succes meid
Ja ben heel blij met je verhaal even, is ook wel zo als we opgeven dan komt het uiteindelijk ook weer terug en dan zitten we met het zelfde ik wil het tempen na m'n ei wel laten in het vervolg tot 10 dpo omdat me dat nog zenuwachtiger maakt, Dankje voor je bericht in iedergeval
Sunshine wat heb jij met de schildklier? Hier ook problemen met de schildklier helaas. Ziekte van Hashimoto. Vrijdag weer naar de internist. Heb mijn afspraak vervroegd. Ben al een aantal dagen onwijs moe. Lig savonds al om 8 uur in bed en slaap tot de volgende dag als de wekker gaat. Gister al bloed laten prikken. Heb hier wel een goed gevoel over deze ronde. Margje welkom, spannend voor een 2e gaan.
Ik heb ziekte van Graves en oogziekte van Graves Trouwens ik zag net dat mij ovu dag verplaatst was vaneengevallen eiwit opdag 25 die heb ik dus wg gehaald want vorigemaand liep ik ng dagen door met eiwit
Ja ik loop al jaren bij de internist bij mij is het zelfs bijna fataal geworden medicatie deed z'n werk niet 6 weken zh tussen terminale en een dag werd ik niet goed bloeddruk van 24 over 37 en hartslag van 28 :/ ben blij dat alles nu stabiel is bah, heb je er veel last van verder? En hebben jullie groen licht gekregen?
Hè dames wou nog wat vertellen! We gingen eten en me vriend telkens met z'n telefoon ik zo waarom dat. Nou lekker gezellig zegt hij ja baby namen kijken echt zo lief haha moest even kwijt nog 8 dagen wachten
Shunshine een digi knuf van mij! Ik begrijp het helemaal die periode heb ik ook doorgemaakt dat mijn man er ook niks meer van wilde weten, toen ben ik zelf door blijven tempen en regelmatig hadden we seks helaas tot nu toe nog geen resultaat! Maar na 3 maanden wilde hij toch er weer bij betrokken worden! Hij kan er nu mee omgaan alleen testen wij niet meer voor nod omdat dat soms valse blijdschap geeft! Dus geef ook je vriend de ruimte en de kinderwens is er bij jullie beide dus dan zal hij zeker weer er over willen praten en er bij betrokken worden. Zoek ook andere dingen op en probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Snap dat het moeilijk is! Hier lukt het ook niet altijd hoor!
Ja wij hebben groen licht gekregen. Waardes die waren de laatste keren goed. Precies zoals ik het zou willen hebben en wat het beste is om zwanger te zijn. Vrijdag moet ik er weer heen en dan zien wat de waardes zijn. We willen dan wel gelijk voor een verwijzing gaan naar de gyn. Heftig wat jij hebt meegemaakt!
Kijk dat klinkt al beter !!! En wat gertine zegt, laat de man wennen . Komt vanzelf !!! En t is toch fijn om hier even met elkaar hierover te praten .. Lang leven het forum hihi
@ sunshine: heftig hoor, ruzie met je vriend. Hier is wel de ervaring dat ik er meer mee bezig ben dan vriend. Die doet zn werk en vindt het verder allemaal wel prima. Is ook heel nuchter. wil alleen weten wanneer we evt kunnen testen en voor de rest heeft hij niet zo veel te zeggen als ik wel eens over zwanger worden begin. Daarom vind ik zo'n forum ook wel fijn, lekker kletsen met gelijkgestemden Hier geen ervaring met schildklierziektes, dus weet niet wat het beste is voor jou om te doen. Zelf zou ik alleen maar zenuwachtig worden van tempen. Hier sowieso besloten dat we iig de eerste 6 maanden geen ovutesten e.d. gaan gebruiken. En ook niet tempen. Gewoon goed 'luisteren' naar je lichaam. Nu heb ik wel makkelijk praten, want hoef niet te ontpillen en mijn vruchtbare dagen merk ik erg goed. En ja, als je iets graag wil ben je er veel mee bezig is ook wel een beetje de fun van zwanger proberen te worden. Tenminste, de eerste maanden. Als het niet lukt is hetuiteraard een ander verhaal @ eetje: hier een redelijk regelmatige cyclus. Scheelt wel eens een dag of 2 maar meer ook niet. En dat terwijl toen ik op mijn 16e aan de pil begon, ik juist heeeeeeel onregelmatig was al een paar jaar. @ wonderjeinmaak: spannend voor jou dus nu!!! Hoop dat de vermoeidheid komt doordat je zwanger bent. Lijkt me ook moeilijk om nu toch niet een gevoeliger test er tegenaan te gooien of valt dat mee?
O, en ik zit me ook vanalles in mn hoofd te halen. Ben de laatste dagen soms ineens korte periodes heel duizelig (had ik ook al vroeg toen ik zwange was van Niek) en heb een enorme opgezette buik, terwijl ik juist voldoende vezels en gezond eet en veel water drink. Hahahaha, dus ook hier er iets te veel mee bezig, terwijl we nog niet eens serieus aan de klus zijn en het wel een heule toevallige toevalstreffer zou zijn (of ik mijn cyclus toch niet zo goed zou kennen, maar dat denk ik niet)