Jeetje meid ! Nou dat is niet niks! En nu moet je donderdag prikken ?! Sterkte en probeer je niet te druk te maken. Is wel lastig denk mar je kan nu niets aan de situatie veranderen
Hoi meiden! Ik hou het in de gaten hoor.. Hier nog afentoe weinig beetjes bloed.. het blijft spannend zo.. Begin nu angst te krijgen dat het toch niks is.. Kan je met een normale test eigenlijk ook vroeger testen? Of heb je perse een vroege test nodig?
Jeeejjj Eetje wat leuk!! Gefeliciteerd meid! Eindelijk weer iemand met positief nieuws haha! Geniet ervan! @larosa, de vroege testen reageren eerder op kleine hoeveelheid hcg als ik het goed begrijp. Vandaar dat je met gewone testen echt moet wachten tot nabij je nod. Klote he.. ik weet het! Heb hier 2 teste liggen, maar vind het zonde om ze te doen omdat ik gister met een early test al niks had. Toch maar wachten tot maandag of zelfs dinsdag.
Nou ik denk dat ik dan maar een early ga halen maandag. . Heel vervelend dit..heb nu wel weer een ongi gevoel alleen dan zonder Dat bloedbad.. Vandaag heel de dag op pad geweest en zonder verbandje dus net Naar de wc..me broekje erg vochtig met licht bloed en t stonk ook eenn beetje Bah erg ongemakkelijk. . Ik vraag me echt af war dit nou is
@ Sunshine: he bah en dan pas donderdag kunnen prikken wat een onzekerheid. Maar wat raar dat ze er niet vaker op hebben geprikt om te kijken of het echt uit je bloed was. @ LaRosa: nee ik denk dat je met de gewone testen beter kan wachten tot je NOD.. @ Eetje: whaaaa geweldig nieuws.. en wat heerlijk snel. Hier een vreselijke dip dag jank om de stomste dingen.. verdrietig om dat het deze ronden niet gelukt is, schoonpappa die je mist. dan hoor je dat me zusje niet lekker is duizelig nu heeft ze zwangerschapssuiker en op de val reep krijgt ze koorts en heeft een flinke keelontsteking...(ze is net 3 maandjes zwanger) en dan wil je even naar de toe, maar dat kan niet ze woont hier bijna ander half uur hier vandaan. een echte K* dag!
Pfff jeetje ik heb nou al een uur heftige pijn rechts en dat trek door naar de rechter zijkant van me rug... echt niet leuk..
Nee maandag prikken donderdag uitslag en woensdag echo! Yeah eetje ik zij het toch m'n water heeft het nooit mis haha gefeliciteerd
@gertine: wat een klote dag jaa! Sterkte en vanuit hier n digi knuf! @larosa: hopelijk niet je ongi toch..? @sunshine; wat een drukke week voor de boeg dus! Succes! Hier geen nieuws.. Weinig tot geen bloed, geen krampen of aankomende ongi idee, maar bij mij voel ik dat vaak niet aankomen. Dus weer geen enkele aanwijzing van wel/niet zwanger. Ik ga sowieso tot maandagavond of dinsdag zelfs wachten hoor. Die early is tot 4.dagen eerder, dus komende 4 dagen zal er met n gewone test niks te zien zijn gok ik. Wat denken jullie?
Choco.. ja erg vervelend als je zo onregelmatig bent..je weet niet waar je aan toe bent. . Ik zou dan indd wachten tot volgende week .. Hier geen ongi gern bloed..maar kan serieus niet normaal recht op staan van de pijn. . Innesteling kan toch niet zoveel pijn doen??? Het is echt heel erg hevig..
Larosa wanneer ben je gestopt met anticonceptie ?! En nee innesteling kan niet zoveel pijn doen . Misschien een cyste ?!
Spannend bij jou ook choco .. Zal idd maandag gewoon testen . Dan moet er toch wel wat zichtbaar zijn
Ik hoop het Eetje! @larosa: dat klinkt toch echt niet goed... Toch ff op letten hoor. dat het niks anders is.
Oke, hopelijk blijft het weg nu! Gisteren tussen een paar vegen heb ik gister een stolseltje ter grootte van een pinktop verloren. Verder weer nauwelijks iets. Ik wordt echt gek hoor! Is dit mijn ongi? Dit kan toch niet nog steeds innestelingsbloed zijn? Dat lijkt me erg raar namelijk. Pff! Als het zo blijft dat gooien we er morgen toch maar een testje tegenaan. Misschien dan alsnog een early halen..?
Hoe lang heb je nou die bloedingen dan ? Weet je wanneer je ei was? Ik vanmorgen geen bloed.. gevoel aan de rechterkant is er wel zoals De afgelopen dagen. . Potverdikkeme dat deed pijn zeg gisteren. .erg raar maar dat is voorbij Gelukkig Straks hebben er 4 tegelijk ingenesteld haha