Wachtbankje club augustus/september

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Nu 3e dag.. Ei was op 11-9. Wel fijn dat ik dat iig zeker weet door de ovu test.

4 haja, je weet maar nooit he! Misschien is je eierstok wat gedraaid ofzo. Kan ook erg pijn doen, vriendin van me heeft spastische eierstokken gehad. Die heeft echt veel pijn gehad!

2. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    LaRosa: gelukkig is de pijn nu weg, wat raar zeg, een innesteling lijkt mijn niet dat dat zo zeer kan doen.. Even in de gaten houden en hopelijk komt het niet meer terug.

Chocoholic: he wat een onzekerheid toch.. om gek van te worden..
    Morgen zeker een testje doen dan moet er wel iets zichtbaar zijn.

Hier voel ik me wel wat beterder dan gisteren ook weer beter geslapen, maar ja kan nog beter.. Vandaag lekker een dagje thuis, heerlijk bank hangen en zeker niet te veel doen.

3. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    Sorry, even niet op internet geweest. Ben heel erg moe en ook ziek geweest, flinke griep te pakken gehad. Even met de vk overleg gehad, maar volgens haar kan het geen kwaad. Genoeg blijven drinken en nu weer genoeg eten.

@ eetje: joepie!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! Echt te gek dat je zwanger bent! Hoop dat alles goed gaat. Al last van kwaaltjes? En een hele duidelijke streep op je test :)

@ sunshine: wat een onzekerheid. snel duidelijkheid is te hopen.

@ gertine: jeetje, het is ook wel even heel veel alles bij elkaar. Ik hoop dat je je vandaag ietsje beter voelt. Even heeeeeeeel lief zijn voor jezelf nu.

@ larosa: het blijft spannend bij jou. snel richting nod. en de pijn even in de gaten houden, wat de andere meiden ook al zeiden.

@ chocaholic: bijna bij je nod. ik had voor nod ook nergens last van en hoop dus voor je dat het raak is. succes nog even met afwachten.

Hier nu beetje gammel nog na die griep, maar verder nergens last van. Testje gisteren was in ieder geval veel duidelijker dan die van woensdag :D Hou nu ook gelijk op met testen, ik ben écht écht écht zwanger

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Fijn dat je vd griep af bent. Nu goed aansterken en lekker genieten van je zwangerschap hoor!

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Heej.. ik kon het niet meer laten... test gedaan en IK BEN ZWANGER !!!:):D:p

Wil een foto vd test uploaden maar dat gaat niet vanaf de tab..

6. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    JAAAAAA Wat Goed!!! Gefeliciteerd!!! :D:D:D Wat heerlijk voor je!

Ik ga morgen 2v5 halen bij dr kruidvat!
    Ik Hoop ook op zulk goed nieuws! :D

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Tnx! En ik ga morgen duimen voor je!!

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wat goed! Dit is een top ronde zo te zien! Gefeliciteerd:D

Ja de griep heerst hier verkoudheid afgelopen nacht om 10
    Gaan slapen en om 1 uur snachts klaar wakker met benauwdheid dus vriend lief kopje thee met honing voor me gezet ik mee naar beneden maar lag veel lekkerder op de bank op bed draai ik op me buik en werd dan benauwd dus m'n vriend kussen en deken van boven gepakt en ook zijn kussen hij wou niet zonder me en de baby naast m slapen Hihi dus met z'n allen lekker op de bank gelegen

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    #609 Chocoholic, 22 sep 2013
    Laatst bewerkt: 22 sep 2013
    Wat lief he, die mannen! Het eerste wat de mijne net deed toen ik de test liet zien is over mn buikje wrijven.. Echt super lief!
    Daarna volgde de vragen wat we de komende tijd nog moeten regelen hihi! Als eerste een alibi voor het etentje met fam over 2 weken.. Die weten genoeg als ik geen wijntje pak :p
    Tot die tijd maar es lekker genieten! Morgen weer eerste werkdag na onze vakantie. Bah!

Grappig trouwens: vorig jaar kwam ik ook op de 22e (feb) EN in ronde 4 ook met n positieve test ;)

10. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Choco gefeliciteerd !!!!!! Wat ontzettend leuk !

Dit is nog eens goed nieuws voor deze club.. Werd tijd! Nu hopen op allemaal plak beebs :)

Margje @ ik voel me goed. Gevoelige borsten, wat boerderig hihi en wat meer moe. Maar daar heb ik al weken last van hahaha.
    Hoe voel jij je ?! Gelukkig ben je weer beter .

Mijn test is idd mega. Stuurde gister een foto nAar m'n vriendin en die vroeg; weet je zeker dat je vorige maand wel echt een miskraam hebt gehad ?! Niet dat er nog iets is blijven zitten ?! Nou ga ik daar niet van uit maar het zet me wel aan het denken.haha
    Maar als het goed is ben ik tussen de 4 1/2 en 5 weken zwanger.

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Dat zou pas raar zijn, maar wel mogelijk natuurlijk.. Wanneer heb je n echo? Anders ff bij de vk vragen?

12. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Nu totaal geen pijn meer... vind het zo apart dat ik denk dat ik wel zwanger moet zijn
    Alleen aan de andere kant ook bang dat ik mezelf voor de gek hou..
    Wel gevoelige tepels viel me op..
    Ik ging natuurlijk weer even goed zoeken maar lees van meerdere die veel pijn hadden
    Bij de innesteling dus dat geeft weer wat hoop..
    Net die tweede predictor gedaan negatief natuurlijk. .Lees niks anders dan eellende
    Over dat merk. .
    Morgen 2v5 en miss ook maar een early eerst hihi..ik heb gewoon zo een sterk gevoel..

Margje fijn dat je weer ben opgeknapt!

Aahh sunshine dat is zeker heel erg lief! Afentoe kunnen ze zo attent zijn he

Eetje miss zo een test doen dat je kan zien hoe lang je zwanger bent?

13. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Moet nog een afspraak maken voor echo . Vanuit vk doen ze dit echt bij 10wk om termijn te bepalen. Maar ga nu wel een vroege echo doen bij iemand hier in de buurt ( voor een paar euro kan je daar terecht ). Ze is echoscopiste en doet doet dit avonds voor erbij .!
    Ben benieuwd '!! Ga wel pas als ik de 7 wk gepasseerd ben dan is er al meer te zien .

14. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Dat is handig! Voor 7wkn is er idd niks te zien. Vorig jaar wist ik niet hoever ik was, kreeg n echo bij 6wkn waar ze niet meer dan n stipje op zien. Met 8wkn zag je ineens n heel lijfje van bolletjes haha! Zo gek..

@larosa: ooh ik hoop het zo voor je! Idd die symptomen zijn er niet voor niks. Ik blijf me ook een beetje zorgen maken over het bloedden.. Maar zal echt innesteling zijn geweest denk ik.

15. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Jaaaa jij moet je geen zorgen maken! dat is zeker weten de innestelingbloeding geweest!
    en ik las ook nog meerdere keren dat dat nog 10 weken aan kan houden! dat je afentoe wat verliest..

no worries;)

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Joo dat zou pas irritant zijn, 10 weken! :$ maar daar gaan we maar niet vanuit he.
    Hier mijn foto (jeej!). Kan het nog steeds moeilijk geloven dat het ons weer in ronde 4 gelukt is! Zou het al van de daken willen schreeuwen!!
    Bekijk bijlage 351279

17. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Zoo leuk choco !!! Duidelijker kan niet toch ;)?

18. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Zo wat een heerlijke test choco!!! is dat een normale of een early?
    Wel fijner dan die streepjes zeg!

heb je samen met je man getest?

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Even snel een reactie hoor moet zo weer richting Arnhem -.- maare eetje als jij je vk belt dan hoor je nu eerder te mogen komen hoor, met 6 weken zagen ze bij mij al een kloppend hartje en ook duidelijk een boontje met 8 weken een hoofdje enzo natuurlijk pas maar toch
    Hier woensdag de echo weer zo spannend :D

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine: whaa leuk woensdag! Hopelijk alles goed en genieten van jullie 'boontje' :)

@larosa: was een gewone test, die had ik nog liggen. Juist zo een, omdat ik gek wordt van wel of geen streepjes. Duidelijker kan idd niet! Mijn hubbie was thuis ja, wist niet dat ik ging testen. Werd dus verrast toen ie op de bank zat en ik naar beneden rende hihi! Ik had al wel gezegd dat ik het dacht eergister.

Deel Deze Pagina