Dankje Hihi ons boontje is al een mensje 2 weken geleden al haha vind niet spannend meer maar ben eerder nieuwsgierig hoe goed die gegroeid is, had met de vk afgesproken omdat ik ivm schildklier niet in een keer mocht stoppen met roken om over 3 weken gestopt te zijn maare ben zo verkouden dat niet eens kan inhalen dus me vriend zit me hier op de bank uit te laggen hoe lomp ik er wel niet uit zie nu, ben maar meteen gestopt heb toch al deels af gebouwd van afgelopenweek 5 naar 0 zal vast geen klap zijn
@ Chocoholic: yesss zijn die symptomen niet voor niks geweest. Geweldig. gefeliciteerd! Een goede ronde! leuk hoor dames.. @ Sunshine: goed van je dat je gestopt ben.. echt knap en ik denk niet dat het echt kwaad kan voor je schildklier dat je in ene bent gestopt, omdat je toch al niet heel veel meer rookte. Ja lijkt me leuk om te zien hoe je kindje groeit. En LaRosa al getest? ben benieuwd of jij ook goed nieuws hebt voor ons! Gisteren een heerlijk relaxte dag gehad, maar nu weer volop aan het poetsen en wassen vandaag en morgen lekker thuis zodat ik de achterstand weer weg kan werken.
Ik heb getest.. Niet met een vroege want die lag niet bij de kruitvat(alleen van predictor) , dus met die 2v5 test.. die was negatief helaas
EETJE!! Sorry dat hier er niet bij was om te antwoorden op je vraag, zat ik het buitenland voor werk en zit nu met een smile van hier tot ginter terug te lezen!!! GEFELICITEERD!!!!! Ben supèrb content voor jou!!!!
Neeeeeeeeeeeee dat is niet leuk! hoop zo op dat je als nog een positieve test en dat je niet ongi wordt!
Mischien moet ik morgenochtend nog een keer doen met ochtendurine? Dan ben ik alsnog 2 dagen voor NOD.. Heb ook sterk de neiging om gewoon even naar de stad te gaan en daar te kijken voor een vroege test... Wat zal ik doen?
@ Margje, gefeliciteerd!!! Ja in mijn zwangerschap hiervoor, ook alle griepen en virussen meegepakt hoor Heeft gelukkig geen invloed gehad op m'n beebje.. @Sunshine, lees je berichten en hoop dat je je niet te druk maakt, donderdag weet je meer. En over je schoonmoeder, snap je helemaal!! Mensen hebben soms gewoon niet de serieusheid van bepaalde zaken door.. Helaas, en zullen jouw hormonen ook niet meewerken in dit geval) @ LaRosa, misschien nog een paar daagjes wachten voor een positest? Wat ik nog even wilde zeggen, toen ik aan de pil was, en er ééntje vergahd, was ik de dag erna meteen ongesteld. Dat is ook de reden waarom ik het me niet meer kan permitteren, ik vergat het steeds, en was dus elke keer ontregeld en verloor dus steeds bloed. Ik reageer dus op die hormonen op die manier, weet niet of dat dan met één pilletje ook zo is... Dat neemt niet weg, dat ik het ontzettend voor je hoop!! Vingers crossed dus, ook voor jou, dat zou het dan alweer nummer 5 maken op dit wachtbankje? Of tel ik nu iemand niet mee? Hier geen nieuws, en geen verwachtingen, niet (goed) kunnen klussen door nachtdiensten etc., maar kan niet wachten tot ik ongesteld word, als het dan toch moet, want wil weer lekker meedoen hier!! Hoewel gister NOD, maar vorige maand ook 29 dagen, dus eigenlijk vandaag.. Voel nog niets, maar soms zegt dat niets, ga ik plaasen en dan komt het pas! For now, till later.. Liefs, Laura.
Hoi dames.. Ik zat hier een beetje te lezen en zag opeens iets staan over early zwangerschapstesten. Ik ken alleen die van Predictor. Hebben jullie het ook over die of bedoelen jullie een andere?
Lauretta bedankt voor je reactie! .. Hmm ja ik had ook weleens dat ik de pil vergat..best vaak eigenlijk.. Als ik hem 3 dagen was vergeten nam ik er gewoon 3 tegelijk in en niks aan het handje .. Dus wat dat betreft viel het bij mij wel mee.. Maargoed heb natuurlijk niet eerder deze situatie gehad..is het omgedraaide dus wie weet kwam dat licht bloedverlies daar wel door.. alleen dat me rechtereierstok zo druk is is dan weer een beetje vreemd.. plus dat de symptomen wel kloppen volgens het plaatje.. Ach ik weet het niet.. Bereid me voor op een harde teleurstelling.. ben niet eerder zwanger geweest dus geen idee hoe dat voelt.. ik voel me wel erg anders, kan me ook goed indenken dat zwanger zijn zo voelt.. Maar heb ook geleerd afgelopen maanden dat ik een ster ben in mezelf zwanger praten Maar die eierstokken en 4 dagen licht bloed verlies kan ik me niet verbeelden natuurlijk! Gevoelige tepels kan ook door de eventuele menstruatie komen.. Owwwwww ik kan hier zo niet tegen he!
Dat denk ik ook niet. Goed bezig! Het gaat erom dat je stopt, dat is het beste voor je kleintje. Knap van je om het zo te doen, al werkt de verkoudheid wel mee natuurlijk. Hopelijk kun je blijven stoppen Succes, gelukkig is het voor n goed doel!
ik ben ook nog erg groen met testen ik lees over de predictor niks anders dan ellende dus daarvan heb ik expres ook niet de early gehaald.. ik hoop dat er nog andere soorten zijn want dan haal ik die even zo heb werkelijk geen flauw idee...
Ik hoopte stiekem dat jullie een andere bedoelden, want met de Predictor heb ik ook geen goede ervaringen. Testte negatief, terwijl ik een dag later met de KV positief testte. En heb nu toch echt een dochtertje van bijna 15 mnd
Even een vraagje, ben mezelf een beetje aan het gek maken.. tampontest, hoe werkt dat precies, kan dat op NOD? En is dit betrouwbaar? Met cyclus van 28 zou ik overtijd zijn...
google Maar weet niet of het betrouwbaar is.. Moet iets van 4 dagen voor nod toepasselijk zijn en als hij er schoon uit zou komen dan word je voorlopig niet ongi? Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben, ik wil me dat geld van die testen besparen
Zoo jullie hebben in die paar uurtjes een hoop gekletst, ben net thuis van uit Arnhem 3 en halfuur later alleen ff prikken -.- zegt ze ook nog zo mooi ja ik zal je vast wel weer een keer zien ik zo nou dacht het toch ff niet haha ik ga even snel boodschappen doen en dan jullie berichten allemaal even terug lezen
google it is Miss word je hier wijzer van: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/43186-tampon-test.html Maar als ik het zo lees zou ik er weinig voldoening van krijgen.. te veel onzekeheid.. dan liever de kruitvattesten, 2 voor 5 euro Zelfs liever de action testen die schijnen 1,50 te zijn.. zou me meer voldoening geven dan een tampontest wat wel een optie zou zijn is om eerst de tampontest te doen voordat ik een zw-test zou doen, zodat je iig meer zekerheid heb of je niet in een uur of wat daarna alsnog ongesteld word, en de test dus mischien niet helemaal verspilt heb.. Blijft een gokje