Ja alles is goed hij is compleet alleen nu nog groeien ! De gyn houd me daar onder controle over 2 weken weer, en hij heeft me doorverwezen naar de internist daar! Hij zo nou ik wil dat je hier je schildklier laat controleren en niets in Arnhem , moet de uitslagen en waardes van morgen dus noteren en dan over 2 weken mee nemen, ook krijg ik elke keer een echo want als ik anti stoffen al aanmaak of eventueel nog ga aanmaken kunnen ze dat direct aan de groei en de Hart slag zien waardoor ze direct kunnen ingrijpen als het niet goed gaat heb dus maar een foto lijst gekocht waar 12 foto's in kunnen hahah 😁😁 we zijn echt helemaal blij
Wowww wat mooi! wat is het dan al groot he Jeetjeeee! Wat superleuk voor je allemaal! Nou hier heb ik eigenlijk de moed opgegeven.. de lichte menstruatie krampen die ik de laatste tijd heb zijn vandaag aardig verergerd.. dus ik ben bang dat die doorbreekt vandaag of morgen.. Ik snap dan alleen niet wat dat lichte bloed verlies is geweest van vorige week bah ben helemaal niet happy
@sunshine: wauw! Mooi beebje, geniet vd roze wolk! @larosa: oh nee he.. Balen. Maar je weet maar nooit natuurlijk.. Ik blijf stug duimen voor je!
Dankje dames ja het is zo goed gegroeid helemaal blij iedereen mag het weten Hihi Balen larosa maar geen bloed is moed he
Goedemorgen dames! Geen bloed is moed Nou geen bloed maar ook geen posi test.. Miss dat ik morgen maar ga testen met de 2v5 van kruidvat als het nog niet is doorgezet.. Gisteravond was ik even lekker in bad gegaan, bijna 45 min liggen weken, ik ging eruit , droogde me af en werd in 1 x kots misselijk.. 10 minuten op de bank liggen kreunen en steunen, en opeens moest ik rennen naar de wc, en hoppaaaa daar kwam me pasta terug.. Was de 45 minuten even teveel van het goede (heb t wel vaker dat ik een KLEIN beetje licht word na zo een bad) Of toch zwangerschap?? Zucht zucht zucht En hoe is het met jullie? @Sunshine & eetje; al familie en/of vrienden geinformeerd??? hoe reageerde ze?
Oehw dat zou wel even schrikken zijn geweest dan! Ik duim Nogsteeds voor je voor een positest Hier wisten ouders broers en opa en oma het al, we hebben het gister bekend gemaakt op fb de gyn zij het is nu compleet en moet alleen nog groeien de eerste 10 weken zijn dus het spannends maar ze maken er 12 weken van omdat de zwangerschap ingedeeld is in 3 trimesters , dus wij wouden het ook niet meer voor ons houden Ik heb voornamelijk felicitaties van vrienden gekregen en alleen van 1 tante van me, m'n vader had ik een foto gestuurd en erbij tot nu toe is het hartstikke gezond enigste wat ik terug krijg dat is mooi, hij is er niet zo blij mee maar hij zal er aan moeten wennen
@larosa:isschoen dat 45min idd wat teveel van het goede was. Doe rustigaan hoor! Morgen miss ander testje doen dan? Vooralsnog ziet het er goed uit voor je. @sunshine: vandaag uitslagen dus! Ik duim voor je! Jammer dat je pa niet zo enthousiast is, maar alle felicitaties van anderen moeten je wel goed doen. Geniet ervan! Wij vertellen het eind volgende week tegen de gezinnen.ivm de aankomende feestjes heb ik geen zin om moeilijk te doen. Ff een leuk shirtje voor de kleine regelen. Op haar verjaardag zeggen we het tegen onze vrienden, dan zijn we ong. 8 weken. Dan is iedereen toch bij elkaar en ideaal dus.
Oh ja, mvm belde net.. Wat een muts. Vorig jaar kwam ze onaangekondigd langs voor de intake. Ze was in de buurt.. Lekker als je 5 weken bent en visite hebt die het dus nog niet weten! En nu WEER aangegeven dat ik in de avond beschikbaar ben, belt ze me net op mn werk. Zeg ik dat ik aan het werk ben, zegt ze "ooh dan doen we het toch even snel".. Zucht. Vanmiddag komt ze langs. Rond 3u, dus hopelijk houdt ze zich wel een beetje aan de tijd..
Hihi papa's meisje groeit op he ! Ben nooit verwend geweest mAar wel z'n alles, heb veel mee gemaakt vroeger ook verkeerde vriendjes dus hij is echt heel zuinig en bezorgd om me , de reactie is niet leuk maar ik weet waarom, me vriend en hij kunnen het goed vinden daar niet van maar ja toch is die bang dat ik pijn gedaan word, zeker omdat als het hier bij wijze niet goed zou gaan dat ik alles kwijt ben qua huis werk etc,
Nou dames de uitslagen : Tsh van 6,84 te hoog dus meer medicatie Ft4: 18 is goed Vit D is goed Testen antistoffen allemaal negatief dus top
Nou ik sta letterlijk op z'n kop de internist wil me ophogen met 0,25 mg dat ik rond de 4.0 zou komen nou prima ik gaan kijken bij schildklier pagina, nou de tsh mag dus Max 2.0 zijn tijdens de zwangerschap internist gebeld in Arnhem nee ze hogen niet meer op Huisarts gebeld die zegt dat is veelste weinig maar ben nu onder controle van de internist dus hij wil me niet extra ophogen , gyn gebeld in Hengelo nieuwe ziekenhuis die pis link daar gevraagd of de interne Hengelo er mee bezig wilt nou die zijn er nu Mee bezig me broer werkt in Arnhem ziekenhuis hem De waardes etc en ophoging laten weten hij ook pis link die gaat overleggen met me chirurg die me toen geopereerd heeft nou ze zoeken het maar uit moet vanmiddag weer werken en ik hoor et straks wel op de voicemail ben er ff helemaal klaar mee en dan komt me ma aan ja als wat mis is met kindje klaag je ze gewoon aan , ja leuk krijgen bakken met geld maar krijg er geen gezond kind voor terug dus ik ben zo boos ik hoop dat er een oplossing is straks
Sunshine wat een goed nieuws gelukkig geen antistoffen te vinden. Jammer dat je vader nog niet enthousiast is maar dat komt vast nog wel.. Snap wel dat je vader je wil beschermen die zien liever niet dat hun dochter verdriet of pijn heeft. Chocoholic: lekker pff zou ik niet blij van worden.. Hopelijk is er vanmiddag om 15:00 en niet later of eerder ofzo.. LaRosa: he wat vervelend maar 45 min kan inderdaad te veel zijn! en balen weer een negatieve test! Maar houd moed! ik duim nog steeds voor een positieve test. pff hier zo weer naar me werk geen zin vanacht weer slecht geslapen vanmorgen knallende hoofdpijn, en nog steeds ongesteld :x:x! Het is niet erg meer heb het maar een dag echt gehad zoals het moest zijn en daarna echt kleine beetjes en was meer bruin dan echt bloed.
Nou lekker is dat! wat een gezeur en waarom willen ze niet ophogen? Je waardes zijn veel te hoog bij een zwangerschap ik heb hier een boekje die ik van internist kreeg bij de laatste controle schildklier en zwangerschap en daar staat ook in dat de waardes rond de 2.0 moeten zijn tijdens de zwangerschap! Dus wat een internist zeg:x je zou gaan twijfelen of hij weleens weet wat de waardes moeten zijn tijdens de zwangerschap!
Dat weet die blijkbaar ook niet ik ben zo boos zegt ze ook zo mooi je loopt al die weken al rond de 4 ik zeg pardon mag blij zijn dt er met de kleine niets is
Sunshine, Dat is dan wel begrijpelijk van je vader, en naarmate je kindje groeit zal hij vast en zeker enthousiaster worden! Fijn dat de bloedtesten goed waren, van dat schildklier gedoe heb ik weinig verstand maar klinkt niet goed .. Goed je muil opentrekken hoor! Hopelijk word het snel opgelost (als ik het zo goed zeg) Gertine bah, snap dat je er klaar mee ben,je wil lekker de nieuwe ronde in gaan! weg met dat bloed! Choco, wat is mvm en wat komt ze doen dan? (groen hier he) Hier nog steeds geen bloed gelukkig, ga bijna elk half uur checken.. Krampen komen en gaan.. Hebben de zwangeren hier onder ons ook last van krampen?? Ik moest net naar de dermatoloog vanwege waterwratjes op ongemakkelijke plekken.. Moest me broek uit doen en was als de dood dat me ongi door zou breken op het moment dat hij aan het kijken was Het liep al een half uur uit dus zat al die tijd zenuwachtig in de wachtkamer hihi.. Thank God No Blood! Denk dat ik morgenochtend 2 tegelijk ga doen een 2v5 en een action.. Als de ongi dan nog niet is doorgebroken uiteraard....