@sunshine: Wat een verschillende berichten zeg, ben je blij met het een, krijg je weer wat anders dat dwars gaat zitten.. pff! Succes ermee. @larosa: jeej, nog steeds geen ongi. Zou ook niet happy zijn bij de dermatoloog haha! Gelukkig niks aan de hand. Je houd het wel spannend hoor, met je negatieve testen en geen ongi. Ik had ook wat krampen, maar niks verder. @mvm: is Moeders voor Moeders. Dan vang je je urine op in flessen en zij kunnen daar medicatie van maken waardoor vrouwen geholpen kunnen worden met zwanger worden. Zo is het ff in het kort. Anders maar eens googlen. Via zp kun je ook op de advertentie klikken. Ik vind het een super instelling en een kleine moeite om te doen als je bekijkt dat er enorm veel urine nodig is voor 1 medicijn. Iedereen moet kunnen ervaren hoe het is om zwanger te zijn, en als ik zo kan helpen doe ik dat! Mevrouw was hier om 15.45u.. zucht. Maar goed, testje gedaan en er was maar een heel licht streepje te zien. Jammer dus geen knaltest, maar is ook niet raar voor mijn weken. Volgend weekend beginnen met 'verzamelen'.
Hallo meiden... Ik ben weer terug in Nederland , vanmorgen vroeg vertrokken en nu weer thuis .wat gaat zo een maand dan snel . Nog een paar dagen vrij en dan echt weer aan het werk. Voel me sinds vandaag toch echt zwanger . Vooral het trek hebben en dan eten zien en spontaan misselijk worden en geen hap weg krijgen.. Gelukkig maar de symptomen. Verder het nog niet tegen veel mensen gezegd, toevallig mijn moeder en beste vriendin. M'n moeder vroeg ernaar op onze vakantie(wist van de mk) en toen ze eenmaal thuis was vroeg ze elke dag hoe ik me voelde. 2 dagen het verborgen kunnen houden maar toen waren m'n smoesjes op . Mn baas moet ik het volgende week vertellen gezien de agressie op mn werk maar De rest vertel ik na de 10wk echo. Balen larosa , maar idd geen bloed geeft moed. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Sunshine wat een vage berichten dan van die artsen. Weet je ook niet waar je aan toe bent. Hoe voel jij je verder choco ? Ga nu ook mee doen met moeders voor moeders. . Vorige zwschap niet gedaan maar nu meer tijd voor .
Wow wat een verschrikkelijk goed initiatief ! Daar ga ik me zeker voor aanmelden mocht het zo ver zijn Welkom terug eetje! Is het zo erg op de werkvloer dan?? Fijn dat je zo van de kwaaltjes kan genieten hopelijk volg ik jullie snel Hier nog geen ongi.. wat me wel is opgevallen is dat me afscheiding wat dunner is geworden dan normaal en me darmen rommelen aardig.. afentoe een windje erdoor Ik hoop zooooooo op een positieve test morgen
@eetje: fijn om weer thuis te zijn? Top dat je meedoet aan MvM. Ik vind het zo'n goede instelling en het is naar mijn mening het minste wat je kunt doen. Snap dat je je mond niet lang hebt kunnen houden. Wel erg lief van je mama dat ze zo vraagt naar je. Gelukkig kan ze dat nu weer doen, en dan positief antwoord krijgen Ik voel me prima hoor. Nog geen symptomen oid. Ergens helemaal dus niet het idee dat ik zwanger ben! Morgen afspraak met vk. Ben benieuwd of ze dan al iets gaat bekijken, maar denk het niet. WAT DUREN DIE DAGEN LANG!!! Wil het al tegen iedereen zeggen.. @larosa: ik hoop op een goeie test morgen. Wordt eens tijd voor je om een mooie te hebben. Zoals het klinkt maak je in mijn ogen veel kans.
Nou dames jullie hebben flink lopen kletsen ik lees alles zo even terug even snel een update Ik zou nu overgaan van Arnhem naar Hengelo dus dit was de laatste keer uitslagen van Arnhem , ik heb. Hengelo gebeld en het verhaal uitgelegd dat ik vind dat je met een tsh van 6,84 met 0,25 mg medicatie erbij nooit op 2,0 komt maximaal en dat de internist in Arnhem me op 4,0 wil hebben wat veelste hoog is tijdens de zwangerschap , vandaag hebben ze mij terug gebeld en het andwoord : volgends Arnhem moet ik nu 175 mg slikken en Hengelo wil me doorverhogen naar 200 omdat ik idd op de maximaal 2,0 moet zitten tijdens de zwangerschap, dus ben helemaal blij en word 14 okt weer gecontroleerd
Ja egt ik kan er met me Hooft niet bij hoe ze dit hebben kunnen doen we zijn zo blij dat het met de kleine goed gegaan is
Sunshine: goed zeg dat Hengelo wel goed aanpakt.. fijn dat je nu over ben en niet zo ver meer hoeft te gaan! LaRosa: balen weer een witte test.. Lijkt me echt frustrerend! En nog geen ongi te bekenen? Eetje: heerlijk weer terug in Nederland, wat is die maand snel gegaan he! Ja dan kun je het beter maar zo snel mogelijk vertellen aan je baas. Misschien kunnen ze er dan rekening mee houden, ik weet niet of dat kan bij jou op het werk. Chocoholic: spannend succes bij de VK. Ik heb nu lekker weekend, gisteren een zware werkdag gehad, er ligt een cliënt op sterven, normaal kan ik daar goed mee omgaan, maar nu was dat even dubbel! Heb met me leidinggevende er over gehad, en ik word alleen in nood daar ingezet tot ik aangeef dat ik zulke situaties weer aankan.. Vannacht ook voor het eerst weer goed geslapen 6 uur aan een stuk door! je voelt je dan een stuk uitgeruster ook in je hoofd! Meiden ik begin aan de volgende ronde, ongi is eindelijk weg!
Hai allemaal, ben zo druk en heb een beetje moeite alles te volgen, ga zo even teruglezen.. Ik ben benieuwd naar de test van larosa vandaag.. @ Sunshine, las even snel mee gister om te kijken hoe de uitslag was, goed dus! Lekker dat je goed gevolgd wordt door al die artsen.. Ook al zou het beter zijn als ze eens om tafel gaan en besluiten wat ze je nou wel en niet geven! @ Eetje, agressie op je werk? Heb het waarschijnlijk niet meegekregen, maar wat doe je dan voor werk? En @ Gertine, wat goed dat je werk er zo mee omgaat. Wij gaan hier samen de nieuwe ronde in.. Moeten we nu een nieuw wachtbankje aanmaken? Gezien we oktober ingaan?
Lauretta Mijn test was vanmorgen witter dan wit Totaal geen menstruatie krampen meer ook.. Ik heb geen flauw idee wat hier aan de hand is Had al in zwanger worden een topic geplaatst, kijken wat anderen te zeggen hadden.. de een zegt dat als ik de 13e mijn ei had was ik de 14e dus al te laat met klussen omdat de ei maar 4 uur leeft.. naja ik lees en hoor dat die tot 24 uur kunnen blijven leven .. en ik weet niet eens wanneer mijn ei was..heb gewoon de online calculator aangehouden dus daar worden we niet wijzer van.. en dan nog moet mijn ongi vandaag toch echt doorbreken als het niet raak is.. Hooguit morgen.. Vandaag is dag 29..maar voel niks aankomen en dan dat lichte bloed van vorige week..dat kan echt me menstruatie niet zijn geweest.. ik wacht het maar gewoon af... gertine fijn dat ze zo rekening met je kunnen houden op het werk! Jeeejjj jij kan lekker de nieuwe ronde in! nieuwe ronde nieuwe kansen heerlijk
Lauretta@ ik werk in de gehandicapte zorg met jongeren die een licht verstandelijke beperking hebben. Daarbij komt dat ze vaak psychische problemen hebben of/en een verslaving . Zwanger rond lopen kan met een aantal van mijn cliënten maar met een aantal ook niet. Agressie zal daardoor alleen maar meer worden. Al werk ik nu 5jaar met deze gasten ze blijven me verbazen en ik vertrouw er geen een , al vind ze ik ze zo leuk en lief haha. Ik geef zelf ook fysieke training en sta m'n mannetje wel maar neem bij zwangerschap geen risico ..(ben zelf ook niet groot hihi dus tegen deze bonken moet ik het vooral verbaal hebben ) Ja een maand gaat dan zo snel. Damn. Wilde echt niet naar huis vooral niet met de troep die hier lag. Vorige week waren er vlooien ondekt. Ik stofzuig iedere dag maar nu met de vakantie waren deze beestjes zich snel gaan verspreiden (vanuit de stofzuiger nog wel ) echt te vies gewoon. Mijn huis is altijd zo clean maar toch heeft de kat ze mee genomen en hebben ze zich kunnen nestelen en 3 weken zich kunnen uitbreiden naar een hele stam haha. Korte metten mee gemaakt , reinigings bedrijf in huis gelaten en deze hebben dinsdag het huis op z'n kop gezet (echt letterlijk) maar goed. Geen vloo meer te bekennen en huis weer clean en op orde . 🙏Dat ze weg blijven hahaha . Ondanks dat ik er even om gejankt heb kan ik er nu wel om lachen
@gertine/lauretta: succes komende ronde! Van mij hoeven jullie niet weg hoor, we 'kennen' elkaar hier nu toch en kunnen gewoon met jullie mee duimen! @Larosa: jeej wat spannend! Je zou bijna zeggen dat het gewoon niet anders kan dan zwanger! Nu de testen nog!! Hopelijk een mooiere morgen..? @eetje: goed dat je met je werk idd geen risico neemt. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren natuurlijk. Balen van die vlooien! Kan me voorstellen dat dat een smerig idee alleen al is. Fijn dat nu alles weer schoon is! Vanochtend naar de vk geweest. Ze vond het leuk om me weer te zien. Altijd leuk als mensen bij je terugkomen natuurlijk. Weer alles doorgenomen, bloeddruk was prima. Net een echo gepland: vrijdag 25 oktober. Zou dan ong. 8 weken zijn. Wel fijn, zodat we op de verjaardag van ons meisje aan iedereen kunnen vertellen. Helemaal happy nu en aftellen naar de 25e dus!
Choco jij ook de 25e echo ?! Ik ook!! 15.45 s middags.. Ben dan tussen de 9 en 10 weken als het goed is. Bijzondere dag want de 25e word onze kleine meid 2.. Hopen op goed bericht die dag.. Nog maar even te gaan hihi
Meen je niet! Wij vieren de 26e dat onze kleine 1 wordt haha! Vandaar dat ik die week wilde, kunnen we het dan (mits alles goed is) vrienden etc vertellen. Ben dan 7-8 weken ong. Dat moet de echo nog wel uitwijzen precies. Is het bij jou niet laat voor eerste echo? Dan zou je al bijna 12wkn echo moeten krijgen toch? @larosa: en??? Eindelijk positief?
Hier helemaal niks.. Geen ongi en geen positieve test gisteravond op het werk dacht ik dat het door was gebroken, ik naar de wc, maar het was alleen witte vloed Ik weet het niet meer hoor.. heb ook geen krampen wel soms fikse steken Begin de hoop beetje te verliezen
Oke.. nieuwe theorie? Wat als het niet de innesteling was de 18e, maar een verlate eisprong.. dat die 4 dagen bloed daardoor komen..is dat mogelijk vraag ik me af en dat die heftige steken op de laatste avond, de 21e, de innesteling was? en dat ik hierdoor mijn menstruatie later mag verwachten.. rond 1 oktober ofzo?? ik breek me kop hier echt op... snap er niks van
Hej dames ik moest gister onverwachts eerder werken en vandaag ook dus ik heb het niet meer gevolgd of kunnen reageren ik ga even eten en er dan voor zitten Larosa: die mogelijkheid is er meestal hoor je dat innestelingsbloed rond de menstruatie plaats vind, maar dat hoeft niet , ikzelf heb toen wel getemperatuurd en wist wanneer me ei was had die dag Een temp dip en hoopte op een stijging die dag erna gebeurde dag ook maar toen wij wouden klussen in de ochtend van de daling lukte mij dat echt niet ik had zo pijn bij m'n lies en toen hebben we het savonds geprobeerd en dat ging met moeite lukken
@larosa; wat gek.. het lichaam blijft een raar iets? Was je cyclus wel regelmatig? Alles kan natuurlijk.. Ik hoop het zo voor je! Vandaag al een test gedaan?