ja vreselijk irritant.. Mijn cyclus was 28-28-29 .. en nu op 31 dus.. Voel niks aankomen ook.. de 18e begon dat lichte bloedverlies bij het afvegen, onmogelijk dat dat me menstruatie was, dus nu begin ik te denken dat dat een verlate eisprong was..in dat geval verwacht ik me menstruatie aankomende week ergens.. vanmorgen de laatste actiontest gedaan.. die was stralend wit ben erg verwarrend zo
Joh wat een onzekerheid ja! Toch komende week maar afwachten dan! Ik blijf bij het motto "geen bloed is moed!" Andere dames, hoe gaat het met jullie?
Goedemorgen dames! Wat een rust hier! hoe is het bij iedereen dan? Hier nog steeds niks.. geen ongi en mijn testen zijn op Ik wacht gewoon tot woensdag denk ik..
Bah vervelend voor je LaRosa, dat afwachten en die onzekerheid is allemaal maar niks! Ik zit ook op het wachtbankje, donderdag is mijn nod. Als het niet raak is hoop ik dat mijn menstruatie snel voorbij is zodat ik kan beginnen aan ronde 2 .. van wachten worden we niet blij he meiden
@bubblybaby.. neee word langzamerhand zwaar gefrustreerd hier Vooral omdat ik al de hele maand overtuigd ben dat het raak is.. Spannend bij jou! heb je al symptomen??? ga je donderdag ook testen of wacht je het eerst af?
Choco @ hier in de omgeving doen de ze eerste echo pas bij 10weken . Vandaar dan pas de afspraak. Na de 10 wk echo volgt de 20. Verder hier geen echo's zonder dat daar ren medische reden voor is (tenzij pret echo ) zo merk ik dat hy overal anders geregeld is, bizar hè! Heb nu m'n eerste afspraak ook op 29okt bij de vk . Hadden niet eerder tijd. Daar baal ik wel van, maar goed. Nog even geduld en dan hoop ik een mini mensje te zien met een kloppend hartje Hoe voel jij je ?! Balen larosa, zou het idd ook nog even afwachten en anders even de dokter bellen. Wie weet kunnen ze er daar iets mee . Vooral als je cyclus uitloopt tot over de 40 dagen.
@ LaRosa bah wat een onzekerheid. grrr ik zou even wachten tot woensdag en dan testen en als deze weer wit is dan toch even de HA bellen! Eetje en Chocoholic spannend nog eventjes geduld en jullie zien jullie beeb. Leuk hoor. Hier weer in vruchtbare periode beland. wel snel na me ongi! gisteren echt vruchtbaar slijm gezien maar niet gevoeld dat ei gesprongen is. dus we klussen deze dagen heerlijk door. het is geen straf voor ons!! Het was echt rustig het weekend. iedereen druk geweest?
Goedemorgen dames! Balen larosa dat wachten he duim Nogsteeds voor je! Bubblybaby spannend duim ook voor jou!! Eetje: wat vervelend dat je zolang moet wachten normaal hoor je dat je naar een mk met 6/7 weken kan komen Gertine groot gelijk gewoon klussen Hihi hoop voor je deze maand meer geluk hoor gun het jullie zo! Hier heb ik wat moois haha gister moest ik onverwachts werken krijg ik in eens van vriend wappje ja kijk is mooie kamer dus hij stuurt foto en prijs ik zo nou dat is een mooie hij wou graag die dus ik zeg dan bestel je m vast voordat geleverd word ben je al stuk verder heeft hij me niet verteld dat via marktplaats was dus nu gaat hij m vanavond ophalen en zit ik hier met 11 weken al met een baby kamer haha weken gaan hier nu wel snel volgendeweek al weer gyn weer veel zin in om de kleine te zien 😁 kijken of die weer zo bewegelijk is
@larosa: balen! Miss toch maar wachten tot donderdag ja.. Maar nog steeds geen bloed, is nog steeds goed he! @bubblybaby: voor jou ook spannend de komende dagen dus! Succes @eetje: idd elke plaats weer anders geregeld. Balen dat je zolang moet wachten. Na 8 weken kunnen ze je al n hartje laten horen.. ik voel me prima, nog steeds nergens last van. Vraag me af wanneer dat gaat komen haha! Wel het idee dat mn borsten wat zijn gegroeid, maar dat kan ik me ook inbeelden.. @gertine: hopelijk was het je ei en hebben jullie goed geklust! Spannend! @sunshine: als het toch n mooie kamer is voor n mooie prijs? Boeiend, kun je maar vast hebben toch Ik wil het zooo graag vertellen! Echt opletten dat ik me niet verspreek joh..pff! Gelukkig aankomend weekend vertellen tegen de gezinnen. Hopelijk zijn onze tshirts dan binnen! En dat iedereen het dan ook snapt hihi! Voor de fam heeft de kleine n shirt aan, met haar verjaardag heb ik er 1 aan. Toch wel spannend!
Ja zeker mooie kamer voor mooi prijsje moet nu alleen een hele kamer verbouwen en daar nu wat minder zin in eigenlijk
Ja hoop dat goed klus deze maand.. nu wel gevoel of ei komt! dus vanavond nog maar even klussen.. Leuk Sunshine en als het mooi is en voor een leuk prijsje dan maakt het niet uit dat je nu al een kamertje heb.. geweldig wat voor een meubeltjes zijn het.. foto??
Hier 3 foto's en zal straks even foto maken als die bij ons staat hier is de commode vast beetje white wash eiken
Ziet er prima uit toch ?! Leuk! Dit kleintje mag in de meubels van de grote zus. Ga niets nieuw kopen. Koop wel leuke assocoire als ik weet wat het word. Spannend gertine , veel klussen dan maar! Hoop op een positief bericht eind van de maand
Same here Eetje. Grote zus krijg natuurlijk wel een nieuwe kamer haha! Ff kijken wat voor bed (ledikant of junior bed), want ze zal dan bijna 20 mnd zijn als ik het goed reken maar daar hebben we nog wat tijd voor.
Dames plaats morgen foto van kamertje hoe die nu staat ben kapot moe ga lekker slapen welterusten alvast
Goedemorgen dames 11 weken dansje hier!!! hier bijgekomen van een drukke dag gister de kamer die we wouden gebruiken viel kleiner uit en ik wou het graag hebben staan dus toen werd het eerst de andere kamer opruimen lagen rond half 11 pas op bed, we willen er misschien nog een white wash laag overheen doen zodat het wat lichter word Het word nu allemaal zo echt in een keer raar want ik kan het me namelijk nog niet voorstellen dat er een kleintje in me buik groeit Ookal hebben we al 4 goede echo's gehad M'n schoonmoeder zij gister ja zou je al wel een kamer halen je zit nog voor de 12 weken ik zo nou er kan altijd wat mis gaan en we hebben al goede echo's gehad maar het kan met 20 weken ook mis gaan Ookal is die kans kleiner als het je gebeurt gebeurt het je Heb nog geen foto gemaakt hier van het kamertje als ik het niet vergeet doe ik het straks vanmorgen gebeld of ik kan werken dus nu word het 6 dagen deze week van vandaag tm zondag maar daarna wel lekker een weekje vrij
Wat een onwijs leuke meubeltjes! ben benieuwd als de kamer af is! Ja het is toch echt echt hoor lijkt me een heerlijk gevoel! Hier vanmorgen negatief getest met testpoint .. weinig positiefs dus aan deze kant