Wondertje: valt wel mee wel een klote periode maar toch ze hebben me hele schildklier verwijderd dus afstellen is lastiger want ze hebben klein stukje perongeluk laten zitten:/ ikduim op goed nieuws voor je Eetje: ja echt lekker van je af kunnen praten heerlijk! Margje: ja is ook zo maar ik weet liever wanneer ik een ei heb aangezien ik zo onregelmatig ben En spannend zal duimen op een goede ronde voor je Ik ga richting bed nu liefs en dikke knuffel voor jullie
Goedemorgen lady s Zijn er al bij meerdere symptomen te bekennen?! Ik dacht gister , nou heb tot grote verbazing nergens last van. In tegenstelling tot vorige maand. Maar het gedacht hebbende begon ik buikkramp te krijgen, echt ongi pijn. Ben benieuwd of het een voorteken is.. Fijne dag allemaal.
Hier vanmorgen een testje gedaan maar ik zie zelf niets. Heb hem wel hier in het testentopic gezet. Wij hebben hiervoor eerst ook niets gedaan. Maar nu toch begonnen met tempen omdat het voor de gyn volgens mij ook handig is. Vandaar dat we zijn begonnen Ik heb helemaal geen klachtjes meer hihi. Alleen moe zijn maar dat kan van alles zijn.
Heel licht af en toe krampjes rechts bij m'n lies en vanmorgen gevoel alsof ik 6 bigmac menu's op had en misselijk toen ik Honger kreeg trok het weg, en gevoelige borsten maar of het wat betekend erg vroeg op 7 dpo Miss word ik wel ziek
Goedemorgen dames! @sunshine: met een onregelmatige cyclus kan ik me wel voorstellen dat je tempt om je ei te spotten ja! Lijkt me lastig, zo onregelmatig zijn. @ eetje: ben benieuwd!!! Nog maar een paar daagjes afwachten.... @wondertjeinmaak: ik zie helaas ook niks op je test. Hier dus opgezette buik, ondanks gezond eetpatroon. En idd ook krampen down under. En dus met vlagen duizelig. Misselijkheid en opgeblazen zijn had ik de laatste maanden al last van, vandaar ook dat ik eetpatroon aan het omgooien ben. Denk dus dat ik me zo voel eerder daardoor komt
Ja idd zou wat zijn als we allemaal plots zwanger zijn, Ag positief blijven is beter dan negatief toch HahahHa
Grrrr dames heb ik weer ik ga me haar kleuren vond de kleur niet mooi maar heb 2 kleuren eerste kleur erin ziet er Goed uit 2e kleur net de folie erin wil ik aan achterkant beginne. Maar even me handen afspoelen laat ik water in m'n verf bakje lopen :/ god damn dus nu weet naar kv
Spannend dames! @Sunshine zou inderdaad mooi zijn als iedereen opeens zwanger is. @Eetje: He misschien een voorteken! @Margje: ja dat kan heb ook vaak een opgezette buik als ik paar dagen ongezond eet! @wondertjeinmaak: spannend hopelijk alsnog een positieve test over een paar dagen. helaas zie ik ook niks Ik heb de hele dag al echt vruchtbaar slijm dus vanavond maar flink klussen en dan hopen dat me ei vandaag of morgen nog komt!
Hoi meiden! Mag ik meekletsen mijn NOD valt op maandag 19 augustus en we hopen natuurlijk dat het in ronde 5 raak zal zijn! Liefs D.
@ snoechy: klets gezellig mee! @ gertine: gekke is: ik ben dus wél heel gezond aan het eten nu. En veel water drinken en zo. Voel me ook echt al stukken beter. Alleen mn darmen aten het even afweten, wat ik heel gek vind. Dit voedingspatroon al eerder gedaan en toen had ik er geen last van. Maar zal vast ergens wel een oorzaak hebben. Oeoeoeoeoe, spannend! Veel plezier vanavond hopelijk is het raak deze ronde. @ sunshine: grmbl, balen!!! Is het nog wel gelukt met je haren? Merk wel dat ik echt aan vakantie toe ben. Snel geïrriteerd, snel emo. Tjd voor rust dus! Nog eventjes
Nee doe het vanavond even afmaken nog geen zin in gehad ja hoop het ook dat het een goed teken is we zullen zien nog weekje ik ben gependeld op oktober jongen
Pff dames even van me afschrijven ik eb het gevoel dat ik gek word kom net onder de douche vandaan sinds dien niet echt misselijk maar weeïg naar gevoel in m'n maag , m'n vriend liep net te vervelen en kneep in m'n borst/tepel en toen gingen er steken door m'n borsten in , ben zo bang dat ik me alles verbeeld bah bah bah nog n week
Dat is ook het moeilijke aan zwanger worden sunshine, je niet vanalles 'inbeelden'. Over het algemeen is elke vrouw die zwanger probeert te worden ineens heel erg gefocust op haar lichaam. Elk pijntje/ dingetje valt op. Dus die pijntjes e.d. zijn er wel degelijk (en beeld je dus ook niet in) alleen allen ze nu dus op en koppel je het aan een mogelijke zwangerschap. De kunst is om jezelf niet helemaal gek te maken, maar dat is een kunst op zich let hier op het forum ook maar eens op hoeveel vrouwen met kwaaltjes en pijnjes aan komen tussen eisprong en menstruatie. Da troost je, je bent niet de enige E ik duim heel hard dat je idd zwanger bent! Tot die tijd is het zo veel mogelijk afleiding zoeken en er maar vanuit gaan dat je niet zwanger bent, dat scheelt (hier tenminste) een hoop teleurstelling
Ik heb hier ook wat 'kwaaltjes' dat ik denk: het zou zo maar kunnen. Maar ook ik probeer mezelf niet gek te maken. Is moeilijk, maar ook stukje zelfbescherming. Zie het ook maar als leuk onderdeel van het proces. Zodra je zwanger bent kan je alleen maar heel hard lachen pm deze periode
Haha dankje dit beurt me wel op! Het is zo gek hè , achja wachten wachten vind de maanden trouwens voorbij vliegen hoor ik ga lekker slapen En bedankt Knuff