Wachtbankje club augustus/september

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 31 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Morning lady s ,

Hier zojuist roze bij afvegen .. Geen idee wat ik er van moet denken. 3 dagen voor nod. Heb zelfs extra gecheckt of ik het wel goed zag haha. Kan een beginnende menstruatie zijn, korte cyclus dan. Had ik niet verwacht deze maand. We wachten vandaag maar even af.
    Zodirect high tea met m'n ma en zusjes. Veel zin in !

Welkom snoechy.. Gezellig meekletsen.

Sunshine @ iedere maand blijft spannend. Zie er het leuke van in ;)

2. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik ben ook weer van de partij.... zat nog in het andere topic te kijken duuuh!!!'

Zie helaas al een paar dames voorbij komen die ongi worden, balen!!!!! maar positief blijven en op naar de volgende ronde!

Wij zijn net door onze klusdagen heen, had op dinsdag een positieve ovu test, op woensdag lichter en op donderdag was er een vaag streepje te zien. Vanaf afgelopen vrijdag om de dag geklust en dinsdag en woensdag. Gister had vriendlief er geen zin meer in (hij vind zichzelf geen robot), maar volgens hem hebben we nu ook de juiste dagen te pakken gehad. klopt dat????

Iedereen op het wachtbankje... toi toi!

groetjes Loes

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Eetje Hmmm niet leuk duimen dat je duivels weg blijven wil iemand even naar m'n kaartje kijken mijn temp daalt ook al 2 dagen met 0.1 ik wou eerst niet meer tempen dus 6 dpo ook niet gedaan 7 wel weer gedaald en 8 nu ook weer gedaald :s dan zou ik wel een heel korte lf hebben vergeleken vorige maand 15

4. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    @ Eetje niet leuk hopelijk goed nieuws en geen aankondiging van je ongi.

@ Sunshine: niet leuk dat je temp daalt grrr dat wil je niet zien.
    Hopelijk stijgt ie weer!

@ Loes gezellig dat je er weer ben. Ik denk wel dat je goed geklust heb. Nu maar weer naar het wachtbankje.
    Het moet wel leuk blijven, het wordt anders zo'n moeten.

@ Snoechy: welkom meid klets gezellig mee!

@ Margje: Ja het zal vast wel een oorzaak hebben. Maar ja wat dan he!

Ik denk ook dat iedere vrouw wel wat voelt bij het zwanger willen worden. Lichaam van mij in ieder geval zo vaak al voor de gek gehouden. Dus ja we zijn niet de enigste die dit doormaken..

Hier temp flink gedaalt en stond vanmorgen op met hoofdpijn en nergens geen zin in hebben gelukkig gaan we vanmiddag en vanavond weg.
    Man lief zegt vanmorgen stom zeg je ei is te laat! Moeten we van het weekend nog maar extra klussen.. want anders missen we hem..
    Hij houd ook echt alles bij die mafkees!

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hahahhahahha mannen ik zij het tegen me vriend hij moest lachen hij zij ik ga denk ik een kaart boven het bed hangen op A3 papier :p
    Misschien gewoon een dipje maar als die morgen daald
    Is m'n hoop weg Miss toch eerder m'n ei gesprongen

6. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    ja mannen zo onvoorspelbaar! Ik zal voor de gein de kaart uitprinten en op zijn bureau leggen! dan kan hij het helemaal zelf bij houden..
    hihihi ik zie het al voor me kaart van FF boven het bed:D

Maar ik heb het liever zo! heb ook een andere tijd gekend, toen werd het voor ons beide een sleur en moeten..

7. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ja je temp moet niet verder zakken want dat is vaak geen goed teken.. Zit je kaartje te bekijken maar zie niet wanneer het dan geweest zou moeten zijn.

8. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Gertine, inderdaad kan ons lichaam ons mooi voor de gek houden. Jammer dat we niet gewoon kunnen ophouden met anticonceptie, het een avond heeeel gezellig maken en zwanger zijn!

Eigenlijk ook wel fijn dat de mannen er ook mee bezig zijn, dat is wel het minste wat ze kunnen doen toch...

Fijn weekend hihihihi

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nee idd dat is maar goed ook dat het zo is dan toch die van mij vraagt er wel na maar daar blijft het bij heel nuchter is die al raakte het hem ook behoorlijk vorige ronde toen de eerste licht posi was en de 2e nega had m nooit Zien huilen maar toen kwam er wel een traantje
    Nee hoop het ook niet afwachten tot morgen ik al was dpo 4 36.4 dus stijgen kan nog ik vind mijn kaartje deze ronde zowizo vreemd voor m'n ei schommelde die ook al zo we zullen zien

M'n vriend zag dat ik het even gehad had en er een beetje door heen zat dus hij zij net nou ga je haar doen we gaan zo lekker shoppen :D

10. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier de eerste spotting gezien vandaag.

Waardes van mijn schildklier waren perfect, waar de vermoeidheid vandaan komen weten we niet.
    Verwijsbrief gyn is binnen en ik mag 29 augustus al heen.

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Minder :( gelukkig dat je waardes goed zijn en je zo snel al naar de gyn mag, waarom heb je eigenlijk een doorverwijzing gevraagd? Sorry als je het al een keer gezegd heb

12. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    @ eetje en @wonderjeinmaak: balen dat jullie ongi lijken te worden.

@ sunshine: en, lekker geshopt? Lief ook van je vriend! Geen ervaring met tempen dus ook geen idee wat je kaartje inhoudt

Leuk die mannen ook van jullie! Hier een vriend die er helemaal niet zo mee bezig is, met de eerste ook niet heel erg. Vind het zelf op zich ook niet zo erg, denk dat ik anders alleen maar zenuwachtiger zou worden ;)

@ loes: geen ervaring met ovulatietesten dus geen idee hoe dat zit.

@ wonderyjeinmaak: waarvoor gaan jullie naar de gyn?

13. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    @ loes: omdat ik nieuwsgierig was naar hoe ovutesten werken even wat opgezocht:

--------------------------
    Een ovulatietest is een test die je uitvoert met wat urine. Deze test spoort het luteïniserend hormoon (LH) in de urine op. Het LH hormoon is altijd in het lichaam aanwezig en is verantwoordelijk voor het rijpen van de eicel in de eierstok. Een dag of twee voor de ovulatie stijgt dit hormoon. De waarden kunnen oplopen tot wel twintig keer meer dan het normale niveau. Deze stijging van het LH hormoon noem je de LH-piek en is duidelijk zichtbaar op een ovulatietest. Als de ovulatietest de LH piek aangeeft, dan volgt de ovulatie tussen de 24 tot 48 uur. Als je tijdens deze periode geslachtsgemeenschap hebt, maak je de meeste kans op een zwangerschap.
    ----------------------------

Als ik het zo lees bij jou. Had je dinsdag je piek en dus 24 tot 48 u later je eisprong. Volgens mij blijft sperma ook nog wel een uur of 24 in leven, dus denk dat het wel goed zit qua timing.

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja zeker 2 shirts en wat ondergoed maar ik kan amper slagen in kleding heb een t-shirt viel wat groter maar n xxs en n shirt een s en ja het kan wel maar eigenlijk had ik beter een xs kunnen hebben die hadden ze alleen niet meer

15. Margje81

Margje81 Lid

1 aug 2013
    68
    0
    0
    NULL
    Hopelijk kan je binnenkort leuke zwangerschapskleding shoppen sunshine ;)

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja idd hoop het ook

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wondertje is het niet erg vroeg op 11 dpo spotting? Hoelang is je lf normaal ik zat je kaartje te kijken maar je temp is nog mooi hoog

18. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Hier zet m'n menstruatie door.. Helaas!
    Wel apart, 3 dagen vroeger .. Maar goed. Nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Bah :( helaas hoop dat de pendel zowizo voor ons beide geluk brengt natuurlijk eerder graag

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Pfff dames kan niet slapen vervelende lichte steekjes rechts onderin m'n lies trekt door naar bovenbeen
    Heb eerder gehad toen was het niets maar wel zwaar eritant

Deel Deze Pagina