Hallo blond haha.. Nou zie ik het .. Zal eens een foto van m'n test laten zien. Idd sunshine .. Pendels kloppen niet maar geeft niets hihi
Ik vind het echt super voor jullie, sunshine en eetje. Stiekem Ben ik heel jaloers, hopelijk heb ik ook binnenkort zon test in mn handenmaar het is jullie gegund hihi hebben jullie nog tips?
Ziet er goed uit Eetje. En Sabine ik heb dat ook wel een beetje hoor dat ik dan jaloers ben, een hele normale reactie.. Je gunt het ze heel erg, maar liever heb je het zelf ook.. Hopelijk volgen wij snel..
Ik begrijp hoe je je voelt hoor Sabine ... Heb een tijd in dat zelfde schuitje gezeten. Heel normaal hoor !! En een tip.. Ja ik geloof toch echt hoe minder je er mee bezig bent hoe beter. Had het zelf deze maand niet verwacht. Uiteraard wel geklust en een testje gewaagd voor ei sprong maar meer niet . Hoop het ook voor jullie hoor.. Ik blijf duimen .. Wie weet allemaal wel deze maand
Hey dames, mag ik me hier aansluiten? Ik zie dat er al 2 zwanger zijn, gefeliciteerd! Wat gaat dat snel he. Voor jullie de eerste? Wij gaan voor nummer 2. De eerste keer heeft het 5 mnd geduurd, duurde vrij lang voordat mijn menstruatie op kwam en toen ik eenmaal mijn cyclus doorhad, ging het vrij vlot. Ook met ovu testen gewerkt, en beviel goed. Dus nu maar weer. Nu hebben we gister geklust. Ovu was sochtends negatief, maar vanochtend positief! (Gebruik de clearblue) Dus nu maar afwachten. Vorig jaar was mijn cyclus gem. 40 dagen, nu minder lang dus ik heb geen idee wanneer mijn ongi echt moet komen..
Welkom chocoholic .. Natuurlijk, leuk ! Ik weet sinds vandaag dat ik in verwachting ben van ons 2e kindje. Hebben al een dochter van 22maanden. Fijn dat je cyclus wat regelmatiger komt ., spannend dan. Heb je je eisprong al gehad ?!
Welkom chocoholic. gezellig klets lekker mee! Eetje: wat zul jij blij zijn.. en dan zit je op je werk. ik zou niet meer kunnen werken dan denk ik! Hier weer misselijk na het eten.. nog niet overgegeven en iedere keer plopjes in mijn buik.. en dan FF die kruis verzet heeft.. hoe onzekerder kan het allemaal worden. als die misselijkheid aanhoud toch maar de HA bellen of wat denken jullie?? wordt gek vanmezelf. en manlief is vandaag eens niet thuis om mijn te kalmeren..
Hoe lang moet je nog tot je zou kunnen testen gertine? En je ei wordt verzet nav je temperatuur? (Sorry, weet nog steeds niet hoe dat ff werkt). Ik zou er anders gewoon een testje aan wagen. Tenzij je nog meer dan een week voor nod zit. @chocoholic: klets gezellig mee! Hier 'bezig' voor 2e kindje. Als deze maand gelukt is, zou dat een toevalstreffer zijn Afwachten dus wanneer jouw ongi komt, lijkt me ook lastig, een onregelmatige cyclus. Hopelijk is het snel raak voor jullie. Enne, duim na die 2 positieve testen hier ook voor de andere dames, zou wel een stunt zijn als iedereen zwanger is snel
@Margje: Eerst dacht FF dat ei maandag 5 aug was en nu vrijdag de 9de.. Maar zelf dacht ik dat ik vrijdag mijn ei had maar ging erg twijfelen omdat FF kruis zetten bij 5 aug en vanmorgen gaf die opeens toch de 9de aan. Dus zit dan nu op 3dpo en zou dan zaterdag 24 aug mijn NOD hebben en als ik wel 5 aug aanhoud 22 aug.. dus ben compleet in de war weet nu niet wat ik aanmoet houden. Ik heb nog nooit gehad dat FF in de war was met ei en kruis verzet. En ik temp al meer dan anderhalf jaar..
Ik zie nu in je kaart wat je bedoelt. Wat vervelend gertine .. Zelf de k je vrijdag ?! Zal daar dan ook op afgaan. Mocht je twijfelen dan kan je toch testen vanaf de 20e tot de 24e ?! Misschien dat dat een idee is ? Wel echt naar!!!
Dat is dan idd vreemd gertine! Maar je lijf gaf min of meer aan vrijdag je ei en nu ff dus ook? Dan zou ik daar iig vanuit gaan. Maar jeetje, lasig is het idd wel! Hier begin ik ongi te worden, dus had gelijk dat we idd net na mijn vruchtbare periode hebben geklust. Ach, kan ik op vakantie lekker genieten van een wijntje (sorry zwangere dames ) En vriend is nu beetje gewend aan het idee van een zwangerschap en dus evt een tweede kindje
@eetje: ja denk wel dat mn ei geweest is. Gister best wat buikpijn, vanochtend was de ovu test weer negatief. Dus dat zou het geweest moeten zijn voor deze ronde.. @margje: wel fijn dat je duidelijkheid hebt nu en idd relaxed op vakantie kunt! Wij gaan over 3 weken met vakantie dus als het meteen raak zou zijn weten we het voordat we weg zijn. Ik zou nu niet weten wanneer te gaan testen omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus deze ronde nog is. Zit nu op dag 26. Hoelang moet je ook alweer wachten met testen? 2 weken toch?
Gertine ik denk als je eggwith weg haalt dat die m terug zet want mijne is met zo'n daling op 4dpo ook niet verzet maar helaas kan ik het ook niet met zekerheid zeggen
@ chocoholic: ik zou op zn vroegst idd 2 weken na je ei testen. Als ik jullie zo over dat temperaturen hoor, benik blij dat ik (nog) niet daaraan hoef te beginnen, wat een onzekerheid!
@ Margje: Ja onzeker wordt je hiervan, maar normaal heb ik dit nog nooit gehad en klopte FF altijd met ei! O toch ongi geworden geen verassing en heerlijk genieten op vakantie met een glaasje wijn. hmmm lijkt me ook lekker.. @ Sunshine: ik houd toch vrijdag aan want FF verzet kruis niet nu ik Eggwith weg heb gehaald. Nog ander halve week en we zullen zien! @ Eetje ja ik ga vrijdag aanhouden lijkt mijn het beste. Want ik voelde me echt zo als ik altijd voel bij eisprong, dus ja moet dan maar op mijn lichaam vertrouwen.. Ik denk dat ik de volgende ronde maar niet meer ga tempen gaan over 2 weken op vakantie en dan wordt je toch op verschillende tijdstippen wakker.. En heeft dat dan geen zin meer.
@margje81: idd. Dan maar 2 weken aftellen en net voor onze vakantie testen.. Wat moeten jullie met dat tempen een geduld hebben.. Zou niks voor mij zijn! Ik maak me al gek om een onduidelijke ovu test, vandaar de clearblu met een smiley of niet. Duidelijker kan niet haha. Echt goed van jullie om het met tempen af te kunnen.
Okee ja afwachten Ik vind het zo leuk om te zien hoe me testen donkerder worden gister kwam me tante langs had ik met me stomme kop een test op tafel laten liggen zegt ze ja ik ben zo terug uh okee komt ze terug met kleding setje en knuffel doekje en pakje kv 2v5 zegt ze ja je doet nu een test waar ik bij ben vond ze leuk om te zien dus nog 1 over en ze kleuren zo snel donkerder ;D ik hoorde dat kv niet zo snel meer heel donker worden?
@sunshine: mooi om te zien dat je testen donkerder worden! haha niet handig testen laten liggen, maar wel lief dat je ze met kadootjes terug kwam.. @ chocoholic: ja zit niks anders op dan 2 weken te wachten.. Ja die van CB zijn echt fijn heb ik ook gebruikt in het begin. Maar ben er mee gestopt om dat ik me ei altijd voel aankomen en springen en dat klopte met CB ik ben ook niet zo van turen.. en denken zou die wel positief genoeg zijn! Ja tempen is ook niet alles hoor het maakt me deze ronde erg onzeker. Denk als het deze ronde niet gelukt is ik ook daar mee stop en het maar eens op zijn beloop laat gaan! als me dat lukt hoor heb dat al vaker gezegt en dan ging ik toch weer tempen..
Ik voel me bijna 'vreemd' dat ik niet emp of ovulatietesten gebruik Nu weet ik dat de meesten van jullie een onregelmatige cyclus hebben of geen duidelijke eisprong, dus snap het ook wel. Maar zou er zelf denk ik alleen maar onzekerder van worden. Hier voorgenomen de eerste 6 tot 9 maanden het op zn beloop te laten en dan evt eens met ovutesten te beginnen. Al is mijn vruchtbare periode altijd wel duidelijk te merken qua slijm, dat is dan wel mijn geluk @ sunshine: liefff van je tante! Weten al meer mensen dat je zwanger bent? En leuk he, die testen die al maar donkerder worden. Op een gegeven moment houdt dat wel op, dus mocht je door blijven testen (wat niet nodig is, maar snap je wel) dan moet je daar niet van schrikken.