Annelie@ meid gefeliciteerd !! Met zo een test komt er geen ongi hoor !! Hier even afwezig geweest, erg druk op m'n werk en paar dagen ziek geweest.. Nu stukken beter. Alleen m'n kleine meisje weer ziek, koorts e niet willen drinken. Goed in de gaten houden. Zag iets over tempen voor bij komen. Ik heb daar ook totaal geen verstand van. Ik ga vandaag de ovu testen in huis slaan. Even goed kijken vanaf wanneer ik ga testen.. Ben benieuwd deze ronde
Eetje, over een week jouw eisprong! Ik wens je veel succes deze ronde, hopen op een mooie beeb. Ik heb net de VK gebeld en mag 7 augustus al komen voor een echo omdat ze niet zeker weet hoever ik ben, of 7,5 week dan of 6,5 week dan. spannend. Morgen mijn NOD en ik ben zó zenuwachtig. Gisteren nog posi testen en zometeen nog een doen, morgen de digi en woensdag de laatste en dan is het klaaar want ik word er zo onzeker van.
Dames goedemorgen vraagje!!!! Net werd ik wakker en getempt 36.3 om half 10 maar m'n vriend verteld mij net dat ik gewoon zoals altijd om half 8 ook al getempt had en dat ik hem zij dat ik 36.1 had kan ik me weinig van Herrineren dat ik wakker ben geweest weet alleen dat ik niet uit bed ben geweest,,, wat moet ik nu aanhouden?
Eetje: wat naar je kleine ziek! hopelijk knapt ze snel op! Over een week je ei! Annelie: leuk leuk leuk een echo dat is al lekker snel! Ben benieuwd of je test van vandaag een mooie oploop geeft! Sunshine: haha grappig dat je dat niet weet! Ja weet ook niet wat je aan moet houden. Ik denk zelf die van half 8! Mijn temp is klein beetje gestegen.. wordt er zenuwachtig van. De andere keren daalde die al voor NOD! was het alvast maar woensdag!
Zet m wel 36.3 want vind raar als die hoger is terwijl ik gewoon verder alleen geslapen heb en niet uit bed ben geweest, en dan kijk ik wel even wat die morgen doet En gertine je kaartje ziet er mooi uit zal echt voor je duimen!
Oke ja als je niet uit bed ben geweest is dat raar. Morgen maar iets wakkerder om half 8 tempen Ja kaartje heeft er in al die tijd van tempen nog nooit zo uit gezien! Hopelijk blijft het zo en kan ik opgelucht ademhalen woensdag. Weet nog niet of ik woensdag al ga testen of dat ik dat donderdag pas doe! weet niet hoelang ik het vol kan houden om niet te testen.
Zou hem inderdaad gewoon op 36,3 zetten! Spannend Gertine, ik duim voor je hoor! laat je het snel weten? Ja, zo spannend en zo snel al. Dat maakt me blij. Ben nu alweer bezig mn plas op te houden. Ik wou vanochtend niet testen want moest autorijden en als het dan niet goed zou zijn dan was ik helemaal overstuur geweest. Hoop niet dat het uitmaakt met semi middag urine. Zou het nog misgaan voor morgen? die gedachte maakt me echt gek
Ik houd jullie op de hoogte van wat hier gaat gebeuren of een positieve test of ongi! Volgens mijn maakt het niet uit dat je het niet met ochtendurine test. Ik denk dat die angst heel normaal is na een vmk, je heb dat al een keer meegemaakt en dat wil je niet nog een keer! probeer het van je af tezetten!! hoe moeilijk dat ook is. Ik zou deze reactie ook hebben hoor.
Oehw spannend gertine !!!!! Ja dat klopt ik heb het ook dan dat ik niet eens meer wil testen Enne me temp is weer gedaald dus heb gister ook veranderd
Gertine ziet er nog heel mooi uit! Sunshine hoop dat je ei gauw springt.. Hier durf ik nog steeds geen hoop te hebben, vanochtend n half uurtje eerder op gestaan en dus n tiende lager dan gister.. Maar zullen zien wat er morgen gebeurd
Ja temp ziet er nog goed uit!! wordt spannend wat het morgen gaat doen. Liesje88: en wanneer ga jij testen? Sunshine: jammer nog geen ei dus! nog wel vruchtbaarslijm aanwezig? hopelijk snel een ei! En Annelie hoe is het met jou? zag dat je een mooie digi test had! gweldig nu op naar de echo.
Nja heb lf van 15 dus n dag vergist oftewel donderdag nod.. Probeer dat af te wachten dus tot ik in ieder geval overtijd ben. En dan wil ik samen met vl testen, dus zal wel zaterdag worden denk ik
Nog steeds een mooi kaartje Gertine! Spannend!!! Ja had gelukkig een goede digitale test ben blij en opgelucht zeg. Ik ga over een klein uur naar de huisarts om nog even te praten en nu inderdaad maar afwachten op de echo, die is wel vroeg met 6 weken en 1 dag dus ik hoop dat er iets te zien is! Verhalen wisselen nogal. Morgen ga ik voor de laatste x m'n temp opnemen! Liesje, ik duim dat je temp weer omhoog gaat morgen!!
ja ik hoop t ook.. vanochtend was die lager omdat n half uur eerder ben opgestaan omdat met client had afgesproken om eerder te beginnen. morgen weer op gewone tijd opstaan.. vind t behoorlijk spannend
Annelie succes bij de huisarts. Die zal alleen maar bevestigen dat je hartstikke zwanger ben Hier een beetje brak zijn kan het niet echt plaatsen waar het van komt, maak mezelf wijs dat het de warmte is!. Lig heerlijk op de bank met een boekje