wachtbankje club juli/augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabinewn, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Lekker Gertine, ik word misselijk van de zon dus ben ook al dagen binnen. Straks heel Nederland lekker bruin en ik een spook.
    Kom net terug van de huisarts. Bloedtest wil hij niet doen want dat zegt niks op dit moment. Hij wou morgenochtend nog wel een test samen doen maar daar heb ik vanaf gezien, teveel stress. Ik geloof het zo wel! Hij gaf wel aan dat ik alleen foliumzuur moest slikken en geen andere multivitaminen of visolie. Wat vinden jullie hiervan? Is mijn huisarts gewoon een rare snuiter of heeft hij gelijk als hij zegt da het troep is. Ik eet verder wel gevarieerd en gezond.

Goed klussen sunshine, veel plezier!

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hmmm weet het niet ik slik al jaren vitaal zwanger omdat ik heelveel vit D tekort kom en daar zit het meest In dus ik zou gewoon een potje alles in een kopen is afgestemd op de behoefte van zwangere vrouwen en mij bij uitzondering

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goede avond dames Beetje vies vraagje, maar ik deed vanavond nog een keer me cervix slijm controleren en het was veel eiwittiger maar ik merkte dat bij bmm in een keer heel hard was en minder hoog lag, terwijl die vanmorgen heel zwacht was en iets open stond ik vind dit apart weet iemand hier meer over?

4. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Je bmm textuur kan verschillen over de dag.. Daarom kun je t beste ook vergelijken rond de zelfde tijden.. (ik doe dit meestal rond de middag als uit mn werk kom)

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Okee dankje voor de tip dan ga ik dat doen hoop morgen toch eindelijk wel een temp stijging zo mooi kaartje heb ik nog niet haha

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Hoop t ook voor je.. Zou nu toch wel tijd worden voor n ei..

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja nou m'n vorige cyclus was ook lang en dag 22 pas ei maar gebruik nu de holisan en kan geen touw meer aan m'n kaartje vastknopen

8. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Sunshine, ik ook vruchtbaarslijm. Een Lichte positive ovu test maar geen knaller....wie weet hebben we morgen geluk. Jij ook succes met klussen ;)

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen
    Hier goed nieuws temp omhoog en
    De kat is aan et bevallen toch nog n paar Beebs in huis haha

10. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Super Sunshine! Hopen dat ie morgen nog verder stijgt!

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hoop het ook dan eindelijk n ei op 15 ipv 22/24

12. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    sunshine: leuk de kat aan het bevallen! En je temp mooi omhoog hopelijk morgen nog meer!

Annelie: ik zou zoiezo foliumzuur slikken de andere weet ik niet zou je aan de verloskundige moeten vragen! Wat een rare huisarts dat ie nog een test wil doen vandaag, als je zulke mooie testen heb.

Hier alles nog rustig temp was vanmorgen zelfde als gisteren heb hem nog niet in kaartje gezet internet deed het vanmorgen niet!
    Zit nu op het werk, even pauze nemen..

Maar heb wel last van mijn rug wat ik normaal ook heb als ik ongi wordt(vanmorgen wel intensief bezig geweest met de clienten zwaar rondje) vannacht erg slecht geslapen, was ook wat misselijk vanmorgen. Weet echt niet wat ik van denken moet. hopelijk komen de devils niet!

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik ga voor je duimen meid!!! Wanneer testen dan als je duivels niet komen? Wij wouden eigenlijk vanmorgen nog even klussen maar dat verhaal ging helaas niet op, Agja we hebben dagelijks geklust nu rond ei en gister avond nog dus vandaag zou dan niet uitmaken meer als die gesprongen is is het gister geweest

14. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Sunshine Jeej n ei! En kittens hihi zo schattig!!

Ziet er nog goed uit Gertine!

Hier durf ik nog steeds niet te hopen. Temp is nog t zelfde en nu al 3 dagen last van mn onderbuik, en mn borsten zijn nog iets gevoelig maar durf echt niks te hopen

15. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    kweet niet wanneer ik ga testen.. durf niet.. Man zegt doen we het vrijdag zijn we allebei thuis vind het wel leuk als hij er bij is. denk dat ik dat maar aanhoud..
    Ja kaartje ziet er goed uit, konden we daar onze onzekerheid maar van weg halen..

Jou kaartje ziet er ook nog mooi uit hoor liesje! en geen bloed is nog steeds moed! dat zit ik de hele morgen al tegen mezelf te zeggen.

Dan maakt het denk ik niet uit sunshine dat je vandaag niet klust, zaad overleefd nog wel even. En nu op naar het wachten tot je NOD. hopelijk met resultaat!

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou poesjes zijn dood :(

17. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Ah nee:( wat is gebeurd of zijn ze dood geboren?

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Duurde te lang dierenarts geweest echo gehad niet volgroeit met 6 weken ong dood gegaan en morgen word Ze geopereerd

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    he shit:( das wel heel zielig ja.. ook voor mamapoes

20. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471