wachtbankje club juli/augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabinewn, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankje! Ja vast wel
    Hier weer een daling naar 35.9:/

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    De schoonmoeder van mijn vriendin zei ook dat ik het uitstraalde, mijn gelaat was anders ofzo. :) Ik probeer er me er niet te veel mee bezig te houden, want mocht het niet zo zijn dan is de teleurstelling des te groter. ;) Was jij toen trouwens zwanger?

Edit: Mooie taart! :D

Als ik geen zin heb gebeurt er niets. :p

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Mrcd nee ik was toen niet zwanger!
    Dankje :)
    Nee gister gebeurde het ook echt niet ik dacht wel ja ik heb m'n ei vanwege de stijging van gister maar vandaag weer daling :/ dus ik weet het allemaal even niet meer

4. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Hmm test negatief! Maar ben nog vroeg 2 aug nod.. Blijf wel misselijk en borsten zijn anders. Dat word testen op de camping:) spannend!

Ga nu de volksverhuizing voorbereiden, vanacht vertrekken!

5. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    He wat jammer dat je ongi ben geworden! Op naar de volgende ronde!

6. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hmmmm dat ziet er lekker uit!!

7. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    MRCD: spannend hoop voor je dat het zo is!! Nog even wachten en we gaan het zien of ze gelijk hebben!

Sunshine: he wat naar hopelijk is je eitje later! en niet nu want dat is niet zo leuk!

Mandyx: heerlijk op vakantie! geniet er van en waar gaan jullie naartoe?
    En hopelijk geen witte test op vakantie!

8. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Naar oostenrijk:) heerlijk warm! Afwachten he...

9. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @mandy
    Balen van de negatieve test, maar het is inderdaad nog erg vroeg. Ik probeer het testen uit te stellen tot zondag. ;) Fijne vakantie!

@sunshine
    Zo zie je maar dat mensen het heel goed fout kunnen hebben. Ik zal er met een klein weekje achter komen. :p

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hè dames hoe is het? Wij hebben een super dag gehad met m'n vriend z'n verjaardag en stille hints van de fam hihi

Moet me nagels nog wel ff lakken hahhaha

11. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hilarisch die bel! :D

@hier
    Ik was vandaag aan het werk. Verteld mijn collega (die drie weken op vakantie is geweest en weer voor het eerst werkte vandaag) dat ze heeft gedroomd dat ik zwanger ben... The party of weirdness continues. Ik moest zo rond half 4 even plassen... Veeg bloed (oud rozig met klein beetje licht rood) bij het afvegen. Daarna niets meer (kan natuurlijk nog komen). Mijn NOD is op 3 augustus, dus dit zou wel eens een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn (5 dagen voor NOD en ongeveer 9/10 dagen na ei). Rond 4 uur kreeg ik ook opeens een heftige steek/kramp onderin mijn buik, dit was zo over. Daarna wat kleine steekjes die doortrekken richting mijn lies. Een soort van ongi gevoel, maar net even iets anders. ;) Pffffff, kan niet wachten tot die week wachten voorbij is!

12. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    @ mecd, Ooo spannend. Ja zou goed innesteling kunnen zijn. Dat wordt een hele lange week wachten voor jou ;)

Haha die bel, die moet ik ook hebben hahaha.
    Hier is alles rustig, voel geen gekke dingen. Temp gaat volgens mij wel goed. Lekker genieten van de vakantie. Een vriendin van mij heeft een soort tarot kaarten voor mij gelegd. Haha daar kwam uit dat ik binnenkort zwanger zou worden haha er lag een kind met een ooievaar en daarnaast een anker. hoe toevallig. Hopelijk hebben ze gelijk. Ze heeft vaker kaarten voor mij gelegd en die Zijn ook uitgekomen... Geloof er wel in:p

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    @mrcd spannend hoor nog eventjes wachten dus!!! Ik duim voor je

@sabine wat leuk hoop dat het voor je uitkomt ja!

Hier zit ik er wel behoorlijk door geen ik weet niet meer wat ik van m'n kaart moet denken bah en het voelt zo onzeker

14. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Sunshine jou cyclus is toch langer dan de mijne? Misschien kan je ei dan als nog komen. Mijn ei is na verwachting ook later gekomen. Probeer er niet te veel over te piekeren. Stress heeft een slechte uitwerking op ons lichaam. Knuffel

15. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Sunshine: nog gefeliciteerd met je vent! wat geweldig die bel;)
    En ja het is zeker frustrerend als je niet weet waar je aan toe ben. Maar probeer er niet teveel aan te denken stress is ook niet goed, kan je cyclus verlengen. hopelijk komt je ei snel.

MRCD: kan zeker een innesteling zijn. spannend!! duimen draaien

Sabine: Hopelijk heeft je vriendin gelijk zou mooi zijn! Maar je moet nog een poosje wachten voor je weet of het zo is. Geniet van je vakantie

Hopelijk veel roze deze maand!!

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hè dames ja maar hij gaat van hoog naar laag weer hoog weer laag nu weer van 35.9 naar 36,6 al werd ik net pAs wakker hoor maar nou durf erom te wedden dat die morgen lager is weer bah en vorige keer kreeg ik m'n ei op 22 en op 19 al stijging dusja

17. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Misschien is dit dan je ei,zit nu wel meer verschil in dan andere dagen:)

18. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hopelijk je ei! en blijft de temp nu stijgen..

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    We zullen zien morgen zou morgen ook even nieuwe openen aangezien juli bijna afgelopen is spreek jullie daar dan dames !

20. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Dit topic is toch voor juli en augustus. ;)

@gertine
    Ik hoop het zo. :)

@hier
    Vandaag minder met alles bezig geweest dan verwacht. Net thuis van een gezellig etentje bij mijn collega. :) Vanmiddag wat beige kleurig slijm in mijn ondergoed, iemand hier ervaring mee? Nu slapen en hopelijk morgen de testdrang weten te weerstaan. :p

Deel Deze Pagina