wachtbankje club juli/augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabinewn, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Klopt vorige maand hadden we juni/juli toen hebben we ook een nieuwe Aan gemaakt omdat juni er niet meer bij hoorde haha heb de nieuwe gister avond al gemaakt

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ok duidelijk. Wordt deze dan ook gesloten morgen!?

Vandaag wel iets langer kunnen slapen gelukkig, maar wederom voor de wekker wakker, heb ik anders nooit. Ik heb de testdrang weten te weerstaan vanmorgen. :p Ben trots op mezelf...
    Werd me net toch ineens een partij misselijk, stond te kokhalzen boven de wc. :$

En nu weer aan het werk. Ik probeer er niet al te veel aan te denken. ;)

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik kan m niet sluiten dus hij blijft open praten gewoon daar verder

Oh spannend! Duim voor je echt! Ik vanmorgen 36 me vriend zo dat ik hoger dan gister dus ik zeg huh toen was die 36.6 hij zo wanneer ik ja tegen half 11 hij zegt je was gister morgen al wakker geweest en zij je toen ik vroeg hoe was je temp 35.9 :/ dus nou dan maar weer aangepast naar 35.9 gister ben benieuwt wat gaat doen -.-

4. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Even een ego berichtje.. Zojuist te horen gekregen dat 2 van m'n goede vriendinnen zwanger zijn.!! Is ze ontzettend gegund maar stiekem voel ik een steek van binnen. Ik gebruik nu al zolang niets en voor hun was het binnen een paar keer raak.
    Hè gadver, naar gevoel !! Al is het hen ontzettend gegund , 1 vriendin voor de 3e en ander voor de 2e.. Zien elkaar veel en kinderen groeien leuk met elkaar op.
    Maar goed, genoeg nu ;)

5. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ik ken jouw gevoel hoor. In mijn omgeving is er iemand "per ongeluk" zwanger geraakt. Dat steekt nog meer dan andere mensen die wel snel zwanger worden. Al ben ik niet eens zo heel lang bezig (inclusief onofficiele rondes 8 maanden, exclusief onofficiele rondes 6 maanden). Een vriendin van mij was gelijk met mij begonnen en met 4 maanden zwanger, die gun ik het van harte en voel daar ook geen steek van binnen bij, gelukkig. :)

@hier
    VL zei dat ik een testje moest doen, dus dat heb ik tegen beter weten in gedaan (misschien omdat hij stiekem zelf ook zenuwachtig is, maar het niet laat merken). GRRR. Nog geen duidelijkheid! :$ In het licht zie je een heeeeeeeel licht tuurstreepje, die op foto's niet waar te nemen is. :) Ik kan dit niet als zeker positief beschouwen, dus laat het nog maar even in het midden.

Wat zouden jullie doen, morgenochtend testen of vrijdagochtend!? Sowieso is het beter met ochtendurine te testen voor je NOD... ;)

Waarom heb ik naar hem geluisterd.... Argh! :)

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Morgen ochtend en vrijdag ochtend haha kan je zien of die donkerder geworden is

7. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ eetje, herken dat gevoel wel en daarom is dit forum ook zo fijn, kun je even lekker anoniem spuien zodat je weer met volle overtuigen kunt meegenieten met je vriendinnen!

Nou, hier is de ongi wel weer voorbij, heb enthousiast ovutesten ingeslagen dus aan de klus maar weer!

voor de testers: toi toi en voor de klusser... veel plezier met het warme weer hihihi

groetjes Loes

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen
    Pfff heb me toch wat vanmorgen me vriend en ik wouden weer klussen en ik merkte al dat het niet zo Fijn voelde en vrij snel nadat we begonnen kreeg ik links en rechts enorme steken in m'n lies :/

9. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Wat vervelend sunshine misschien te gespannen?

Vandaag lekker aan het water geluierd, heerlijk met dit weer:)

Vanmorgen is m'n temp enorm omhoog gegaan, kan dat iets betekenen? Voel af en toe wat lichte krampjes maar verder voel ik me goed

10. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Hoe kan dat sunshine ?! Vervelend hoor.

Je hoeft nog maar 5 dagen Sabine!! Spannend ! Ik heb weinig verstand van tempen . Ik lees er wel eens over en daarbij os steiging van temp positief ! Ik hoop het voor je

En hoe is het met MRCD?! Heb je al op nieuw getest !?

Hier nu ook 3 dagen vrij, genieten van het wer. Vriendlief is een aantal dagen varen met vrienden ,ik ga me vertoeven op het strand .

Fijne avond

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Heej nee niet eens ook las ik dat het wel aan een ei kan liggen dat er krampen kwamen ,

Geen id of et er mee te maken heeft ik had vorige maand beetje zelfde id met temp

Maar zullen we verder kletsen in augustus/september dan vraag ik of deze gesloten kan worden

12. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Ego bericht!
    Ik heb besloten om morgen nog niet te gaan testen. :) Ik wil voor een duidelijke streep of (als het niet anders is) geen streep. Ik wil geen tuurstreepjes meer. Ik merk dat ik mezelf helemaal gek maak en wil er wat afstand van doen, ik hoop dat, dat op deze manier lukt. Daarom ga ik zaterdag of zondagochtend testen. Ergens ben ik ook bang dat ik gewoon ongi ga worden... Immers de vorige ronde heeft mijn lichaam ook een kopje met me gelopen, al was dat wel net iets anders dan deze ronde. ;) Ik zal wel nog meelezen en af en toe reageren! Ik hou jullie op de hoogte. :)

13. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Is die al aangemaakt ? Ik kan hem niet vinden :(

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013