wachtbankje club juli/augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabinewn, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Heerlijk is dat eerste ronde alles is spannend en zekers nieuw!

Wij hebben 2 jaar geleden een MA gehad van 8weken was toen spontaan zwanger en we waren er toen nog niet bewust mee bezig, daarna dachten we we zijn zo weer zwanger maar helaas, maar dit jaar kwamen ze er achter dat mijn schildklier niet goed functioneerde, vorige maand kregen we groen licht om weer zelf te gaan proberen. Dus wij zijn al een tijdje bezig met een kleine onderbreking omdat ik ingesteld moest worden op medicatie, is dan beter dat je niet zwanger raak!
    de tel van de rondes ben ik kwijt!;) Nu hebben we weer goede moed! en klussen er weer vrolijk op los:D

2. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @gertine dank je:) hoop dat jij gauw weer zwanger mag zijn..

@lilychiara t kan zijn dat je nog aan t ontpillen bent hoor aangezien je nu dus nog maar ongeveer 3 maand van de pil bent, kan n half jaar tot jaar duren ontpillen. hoop dat je cyclussen snel korter worden. Je weet wel zeker dat je iedere keer n eisprong hebt?

@sunshine92 hoop voor je dat je uitslagen goed zullen zijn en dat jullie dan toch ook gauw zwanger mogen zijn

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Gertine en liesje dank jullie !!! Ik lees vanavond alles even terug goed

4. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    En sunshine hoe waren de waardes?

5. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Hoi Liesje ik ben nu ruim 4 maanden gestopt met de pil en misschien is het inderdaad nog ontpillen op dit moment.. maargoed ik ben nog niet bezig geweest met tempen of ovulatietesten enzo om te kijken wanneer mn eisprong precies is. Dit komt wel als het zwanger worden moeizaam gaat. Ik wil me daar nu nog niet onnodig druk om maken en gewoon genieten van het klussen zonder het "moeten". We gaan er gewoon voor en we zien het wel ;)
    Iedereen succes!

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Gertine super waardes nog nooit zo goed geweest :D helemaal happy

7. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Lilychiara snap ik helemaal hoor:) ik heb me t eerste half jaar ook nergens druk om gemaakt. totdat ik toen ineens zwanger was en wat helaas een vmk is geworden vanaf toen heb ik me er wel meer mee bezig gehouden.. dus ik snap je wel hoor voor nu gewoon nog lekker genieten:)

@ sunshine92 super dat alles zo goed is:) hoop dat t voor mooie resultaten mag zorgen:D

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Wat een gezellige drukte meiden!

Welkom alle nieuwe dames.. Duimen voor veel roze deze maand.
    Hier erg druk de afgelopen dagen. Ga snel even goed terug lezen ;)

Las wel snel iets over de top waardes van sunshine !! Goed nieuws meid , fijn voor je

9. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Super Sunshine! Van je waardes!

Hier m'n temp gelukkig weer omhoog, misschien gister dan toch de innesteling.

10. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Goedemorgen :)
    Annelie566 zou idd heel goed een innesteling kunnen zijn..

Hier al 5 dagen op rij n zelfde temp das voor mij wel heel stabiel normaal schommelt t altijd

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen dames dank jullie zou vanaf nu weer even gewoon meelezen best druk gemaakt over de uitslagen maar ik heb nu al temp dip???? Beetje vroeg op dag 8?

12. annelie566

Ja is wel een flinke dip maar denk dat het gewoon toeval is als ik kijk naar je andere kaartje. Ik had deze cyclus ook een dip op cd10 en toen 4 dagen hoog maar mijn eisprong moest toen ook nog komen.

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wachten het wel af:)

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik heb je kaartje bekeken, idd jou gemiddelde ligt wel hoger dan de mijne ik zal wel zien wat die morgen doet en anders werkt die holisan echt toppie is wat anders hè cyclus van 24 dagen ipv 38

15. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    YES super uitslag gehad Sunshine fijn! Wat zal jij opgelucht zijn zeg!
    He dat is wel een hele dip gek.. Of zou de pilletjes hun werk al doen! dat zou super zijn!

Liesje: fijn dat je temp niet schommelt misschien betekend het wel iets! ziet er stabiel uit.

Hier vanmorgen opgestaan met een drukkend gevoel in de buik en temp is gelijk gebleven als gisteren!

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wie weet hoop het :D vorigeweek genoeg zwemmers gespaard 2dagen terug vrij gelaten en vanmorgen weer dus zou wel top uitkomen

Spannend hoeveel dpo zit je?

17. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik zit nu op 6dpo! dus ben benieuwd of me temp de komende dagen gaat stijgen of gelijk blijft!

Geweldig komt vast goed dan..:)

18. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @gertine ik hoop t:)

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou dames denk dat ik toch echt al m'n ei heb krijg want ik heb nu duidelijk eiwit afscheiding en bmm staat open en dat al op dag 8? Erg vroeg hoor

20. annelie566

Meiden, weten jullie iets van felle steken rond je lies/onderbuik/schaamstreek weet de plek niet precies maar daar ergens heb ik soms felle steken, zomaar of wanneer ik opsta. Weten jullie wat dit is.

En Sunshine: vroeg ja maar wel goed toch? Dan hoef je ook niet meer zo lang te wachten.

Deel Deze Pagina