wachtbankje club juli/augustus

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sabinewn, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    sorry was deze pagina even kwijt haha maar voorheen met de pil altijd netjes 28 dagen.. daarvoor weet ik echt niet meer
    heb het gevoel dat het van het weekend was, dat zou dus wie weet wel een cyclus van 28 worden. (was rond dag 14) het rommelde veel, maar ik heb echt geen idee.
    ik tempratuur niet en ovutesten heb ik ook nog niet. weet ook niet hoe je eisprong voelt. heb wel sinds gister klein beetje gekleurde afscheiding, was niet bruin en niet rood.. nu inmiddels al wel bruin geweest en nu al weg.. dus zodoende rommelen en dit erbij heb ik zoiets.. wie weet?:)

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja maar gebruik pas 3 dagen de holisan

3. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @annelie zou miss met de innesteling te maken kunnen hebben. maar bij mij zijn t ook nog wel eens mn darmen die aan t ouwehoeren zijn.. (tenminste dat maak ik mezelf vaak wijs:p)

4. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    @Sunshine: Dat is zeker al vroeg maar ja het kan wel.. Ik heb hem nu ook 2 x heel vroeg gehad op dag 11! flink klussen maar deze week!;) En dan werken die pillen al lekker snel. Zou mooi zijn.

@Annelie: lijkt op ei maar zie dat je die al gehad heb. dan kan het ook een innesteling zijn.

Hier verder geen gekke verschijnselen alleen al paar dagen lichte hoofdpijn (normaal nooit alleen eerste dag van ongi) maar dan maak ik mezelf wijs zal wel van het warme weer zijn!

Wat ik wel grappig vond en manlief ook dat ik gisteren en eergisteren op weg naar het werk wel 4 ooievaars ben tegen gekomen! man zegt misschien brengt dit geluk! :D:D (beetje bijgeloof ??;)) dacht deel dit ff met julllie!

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ja help, hoop toch zeker niet dat het m'n ei is. Dacht toch zeker te weten die gehad te hebben maar nu ga ik twijfelen..

6. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Annelie566 ik denk toch ook dat je ei al wel geweest is hoor dus duim voor een innesteling :)

Meiden genieten jullie ook van t mooie weer? Ik heb n cake in de oven staan en zit zelf heerlijk buiten met n boek naast t zwembadje voor de hond.. Word niet verwend hoor lijkt alleen maar zo :p

7. annelie566

Ja denk het ook, heb ook geen rauw ei slijm gehad en vorige week wel.doe zo toch nog maar een ovulatietestje. Hier op het balkon is het veeeeel te warm dus ik en de konijnen zitten lekker binnen. Ben ook heel misselijk en merk dat dat erger wordt in de zon. Dus ik lees m'n boek lekker op de bank.

Maar wel lekker cake, nog een speciaal smaakje?

8. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Gewoon naturel, normaal gesproken tenminste.. Maar ik heb beetje citroensap aan toegevoegd is meestal wel lekker..

9. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    cake.jpg
    cake1.jpg

tadaa mijn baksel:p is mijn eerste cake die ik heb gebakken sinds samenwonen en voor t eerst in een combimagnetron:D

10. annelie566

Ziet er goed uit!

11. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    dank je:D vanavond als ie afgekoeld is kijken hoe die smaakt.. de buren wouden ook wel proefpersoon zijn aangezien dus mn eerste cake is hihi

12. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Hmmmm ziet er goed uit. heerlijk zo'n cake
    wij doen dat ook vaak en weet je wat lekker is slagroom
    erop met aardbeien..

Heerlijk dit weer zit te genieten. straks nog op kraamvisite bij collega.

13. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    @gertine oeh.. klinkt heel lekker en fout:p is al fout dat er 1 gemaakt heb aangezien ik probeer af te vallen hahaha

leuk altijd kraamvisite.. ik ga volgende week op kraamvisite bij mn broer en sz

14. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ja erg fout als je wil afvallen.. moet je dat er maar bij denken;)

Ja kraamvisite altijd leuk. ben altijd benieuwd naar de baby zo lief en klein.
    kan daar uren van genieten. moet wat zijn als ik zelf zo'n kleintje heb wordt helemaal vertroeteld..

15. annelie566

Meiden zal ik vrijdag al testen met een sensitest midstream(heb ik nog liggen en wil die KV bewaren) ben dan op 10 dpo maar m'n vriend is jarig dan. Wat vinden jullie?

16. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Tja weet niet hoe lang je lf is normaal gesproken.. Maar persoonlijk zou ik toch even wachten..

17. annelie566

14/15 dagen weet niet wat voor gevolgen dat heeft?

18. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo allemaal. Ppff heb weer een hele drukke werkweek. Nog 2 diensten te gaan. Dat temp is wel een gedoe zeg. Moet er wel echt de wekker voor zetten op mn vrije dag haha.minder handig als de zomerfeesten om de hoek zijn;)
    Wanneer zou ik met ovu testen kunnen beginnen? Morgen?

19. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Annelie566 nou ja t hoe dan gewoon in dat je nog n 4 tot 5 dagen voor nod zit.. En als positief is kan t miss nog mis gaan, wat ik dan natuurlijk niet hoop, en als negatief is wil dat nog helemaal niet zo veel zeggen want dan kan t nog positief worden..

Sabinewn ik weet niet hoe lang je cyclus normaal is? Maar je kan altijd al wel beginnen ja morgen wat je ei kan n keer vroeg zijn. Weet niet of t eerste keer is dat je ovu testen gebruikt maar je mag t niet met t eerste plasje van de dag doen he is te geconcentreerd. Even n tip:)

20. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    @Annelie ik zou persoonlijk nog even wachten met testen.
    is wel een leuk verjaardagskadootje maar een witte test is niet leuk.

@Sabine je kan al beginnen weet niet hoe lang je cyclus is. toen ik ze gebruikten begon ik op dag 10 van cyclus.

@Liesje hoe smaakte de cake? goed gelukt?

Deel Deze Pagina