Goedemorgen dames jullie hebben veel gekletst ik zag iets met een cake ziet er goed uit! Verder ben ik het even kwijt sorry Hier temp weer iet lager dus nog geen ei blijkbaar
Ja dan zou ik wel beginnen met testen. Dames die tempen vraagje? Hoe zit het met de warmte en je temp?? stijg ie dan want mijn temp stijgt nu al 2 dagen. met 0.1 per dag. Kan dit door de warmte?
Hmmm nee dat kan niet door de warmte komen, hoe meer je zweet hoe meer je afkoelt juist, dus hoe warmer hoe Kouder je basale
Oke dat dacht ik namelijk ook maar schoonzus had een andere theorie. die is verpleegster.. en ik weet er niks van ben maar een verzorgende volgens haar. lig over dat soort dingen vaak in de clinche met haar. vandaar mijn vraag.. Als het niet over zorg gaat is ze verder best.
Tja als je naar mijn kaartje kijkt zegt t eigenlijk niks.. Alleen vanochtend n tiener lager maar verder super stabiel..
ja doe ik wel maar begon even te twijfelen.. Daarom de vraag aan jullie mede zorg en niet zorg mensen!
Dan wachten we wel af hoe de komende dagen mijn temp is.. Had net 3 felle steken en nu een soort ongi gevoel!
Niet voor nod. denk dag na nod als ik nog steeds geen ongi ben. heb in het verleden te vaak witte testen gehad wil ik niet meer dan was ik niet te harden.
@Annelie ga jij nog eerder testen? Hier een lekker weekend voor de boeg morgen 2 uurtjes werken! daarna BBQ hier in de tuin en vanavond heerlijk bij familie eten! Zondag heerlijk een dagje thuis! En hebben jullie nog plannen voor het weekend? @ Sunshine een leuke dag gehad?
Gertine lekker weekend voor de boeg dus!!! Ja was gezellig maar ben wel gesloopt nu bah en dan de gedachte dat ik nog moet solliciteren en stofzuigen en dweilen maakt het er niet leuker op zeker niet omdat m'n man nog plannen heeft wel voor zichzelf hoor maar toch niet even hulp Uh morgen gaat hij zowizo even de buurman helpen en misschien BBq bij zijn ouders en verder weet ik het nog niet vandaag vroeg slapen in iedergeval
Ja getest, gistermiddag en positief. Ga over een paar uur weer want heb nog niet met de KV getest.. Ben wel aardig bang dathobbit negatief zal zijn morgen en laat het jullie weten!