@Annelie Spannend.. hoop het voor je. met welke test heb je gisteren getest? @Sunshine ja een leuk weekend. voor de boeg. gisteren lekker gechineest.. heerlijk maar zat heel snel vol. Ja pff na een dagje weg nog vanalles doen nee dat is niet leuk En met deze temperaturen helemaal niet. En je ei al gespot?
Gisteren met een sensitest midstream, vandaag met een kruidvat!: zwanger! Nu heel spannend wachten tot NOD.
Een voorzichtige felicitatie. Zeker leuk een van ons zwanger.. hoe voel je je? al symptomen? hopelijk volgen we allemaal snel...
Ja vandaag voel ik me goed, soms misselijk en ben nog bang dat het mis gaat maar de test is al mooi opgelopen. Doe een foto erbij, de KV is van vandaag. Ik hoop dat het voor jullie allemaal deze maand of volgende maanden ook snel raak is. Ben benieuwd naar jouw testresultaten gertine!
Goedemorgen dames!!! Hoe is het? Hier temp weer een niveau verder gedaald (net zo laag als voor me vorige ei)en weer rekbare afscheiding dus ik denk dat m'n ei er aan komt! Zou mooi zijn als die morgen is want dan zit ik Op dag 14 is weer wat anders dan 22/24 etc
Sunshine ik denk ook dat je ei eraan komt.. Hoop t voor je Hier nog steeds super stabiele temp heb ik echt nog nooit zo gehad.. Vind daardoor stiekem toch wel spannend maar durf niet te veel te hopen
Liesje ik kan je kaartje niet zien maar ik ga voor je duimen! Ja ik hoop het ook dat die er aan komt eindelijk een normale cyclus der was een touw aan vast te knopen ene keer 5 weken dan 4 weken 4 dagen dan 6 weken 6 dagen dan 38 dagen hopelijk deze keer rond 28 dagen m'n temp is zowizo stabieler dan vorige keer sinds nu met de holisan
Wanneer is je NOD dan liesje? Ben benieuwd! Die van mij dinsdag denk ik. Sunshine, ziet er goed uit ik hoop dat je temp morgen goed stijgt dan weet je het zeker!
Sunshine als je op mn banner klikt zie je mn kaartje als goed is... Mijn nod is woensdag of uiterlijk donderdag .. Tenzij mn ei toch 2 dagen later was.. Dan is t vrijdag ong
Hallo dames.. Hier blijft temp stabiel. Sunshine hopelijk gaat je temp mooi omhoog.. Liesje je kaartje ziet er mooi uit.. hopelijk met een mooi resultaat. Mijn nod is woendag! vind het toch spannend worden. af en toe vind ik wat stinken wat ik normaal niet vind stinken. en vanmorgen beetje misselijk nu niet.. nog steeds beetje drukkend gevoel dat is al vanaf ei.