Zo ik ben ook weer wakker.. he wat een nare droom gelukkkig is het niet echt, maar op zo'n moment voelt het wel zo. Waarschijnlijk geen blaasontsteking dan,je hoort weleens van zwangere dat ze vaker moeten plassen, maar of dat zo vroeg kan geen idee.. Vandaag en morgen vrij en dan zondag weer werken. vanavond naar broer en as schoonzus om de trouwdag te bespreken. Mijn man en ik zijn ceremoniemeesters. zij gaan eind augustus trouwen . wij zijn nu 4jaar getrouwd. en herken het chocoholic dat je het zo weer over wil doenvooral als je dag schitterend is. Ik dacht dat als je tweeling ben zelf minder kans heb dat het een geslacht over slaat. Meiden in de hoeveelste ronden zitten jullie,en allemaal eerste kindje?
Het kan zijn van je eisprong maar weet niet wanneer je die gehad heb. omdat je net met de pil ben gestopt, hoelang was je vorige cyclus? Gezien je nod op 8 juli kan het misschien innesteling zijn... dit gevoel heb ik bij ei.
Hoi Dames, hier ook op het wachtenbankje. NOD 01-07. Dan ga ik wel uit van een normale cyclus. In de maand wel goede signalen gehad van mijn lichaam (Cervixslijm en eisprong gevoeld). Maar het is nog even afwachten. Maandag gooien we er een testje tegenaan
@ gertine ja verschrikkelijk , ik weet het niet wacht het wel af heb in iedergeval het gevoel alsof ik niet geslapen heb vannacht ben dood op en 6 bakken extra sterke koffie mogen ook niet helpen, aan m'n schildklier ligt het niet bloed is goed vit d is et ook niet elke maand n spuit vorige week gehad, en toch 8 uur geslapen vannacht Pff Dus ook lekker druk dagje? Ik eb geen id hoe het zit bij tweelingen Sinds feb is m'n spiraal verwijderd bleef niet goed zitten tegen de pil kan ik niet het is dus meer we zien wel wanneer het gebeurt Dus eerste ronde tempen of ik wel een ei had ivm ziekte van Graves @kiekeboe ben heel benieuwt hoop op goed nieuws!!!
hey meiden, Ik zit nu ook op het wachtbankje, vanmorgen ging mn temp weer omhoog, dus verwacht wel dat mn eisprong is geweest! gister had ik ook een knal ovutest, dus het zit er sowieso aan te komen...Hoe is het hier op het wachtbankje?beetje uit te houden? dat de tijd mag vliegen!!
Ja die schildklier dat is me ook een klier... ik heb zelf een te snelwerkende schildklier, gelukkig nu stabiel.. heb 2 jaar geleden een miskraam gehad en daarna niet meer zwanger geworden. Toen zijn ze er achter gekomen dat hij niet goed werkte. dus eerst weer zelf klussen en mocht het na een half jaar nog niet lukken dan gaan ze helpen
@ Gertine Dat is vervelend om te horen! gelukkig is hij wel weer stabiel. Hoe lang ben je nu bezig? Omdat ze het 2 jaar geleden hebben ontdekt en je na een half jaar proberen terug mocht komen voor hulp. Alvast excuses als je het al verteld hebt, ik heb niet alles terug gelezen.
Ik heb m niet meer ik maakte teveel antistoffen aan en heb het ook aan de ogen -.- maar ja dat kan et dus niet zijn,,, Miss toch een wondertje haha Maar heb jij ook dat je merkt zodra er wat mis is? Ik ben altijd Dan moe maar anders moe of druk maar anders dan druk druk niet uit te leggen
Mijn vorige 2 cyclus waren netjes 28 dagen. Ei was aan slijm te herkennen zondag. Sinds die dag is het niet minder geworden...
@ shunshine92: Ja ik voel het gelijk dood moe niet vooruit te branden. en afvallen zonder dat ik er wat voor doe ... Maar mijn werd toen verteld als je waardes niet goed zijn dat dat problemen kan opleveren bij het zwanger worden.. Maar ik weet niet hoe het zit met waardes als die er uit is.. Maar vervelend is het wel. En het is zo frusterend dat je zo moe ben en je heb goed geslapen voor je gevoel en sta doodmoe op. @ kiekeboe4: Nee misschien een beetje onduidelijk opgeschreven. 2 jaar geleden de miskraam gehad toen hadden wij zo iets van he heel spontaan terwijl we er absoluut niet mee bezig waren zwanger geworden. en hebben toen geen stappen ondernomen, tot dat ik echt extreem moe was en afviel en wij zoiets hadden van wat is dit nu weer. Toen afspraak gemaakt bij de ha en die verwees ons door naar gynacoloog omdat die dacht dat het stress was van mijn dat ik afviel omdat de kinderwens ons leven toen behoorlijk beheerste. Ik was er toen ook erg mee bezig toen werd er geconstateerd dat de schildklier niet goed functioneerde en van af die tijd medicatie gekregen om de waardes weer goed te krijgen het advies is ook van dat we eind oktober weer terug mogen komen.. En iedere maand moet ik nu bloedprikken om te kijken of mijn schildklier goed blijft functioneren.
Dat is zeker netjes geen last van ontpillen??? Raar dat je nu dan nog slijm heb. je temp nog niet neem ik aan! Dan zit er niks anders op dan afwachten tot je nod en dan kun je misschien zeggen of het late ei is of innesteling of toch iets anders.. Hoop op goed resultaat natuurlijk. QUOTE=sabinewn;15332831]Mijn vorige 2 cyclus waren netjes 28 dagen. Ei was aan slijm te herkennen zondag. Sinds die dag is het niet minder geworden...[/QUOTE]
Okee ja mijn medicijnen nemen me schildklier werking over dus werkt het Zelfde als n schildklier en bij te langzaam werkende is het moeilijker of zelfs onmogelijk bij te snel is het niet verstandig en moet je wachten op groen licht van de internist ,,, is mij verteld
Ja dat klopt we hebben gelukkig groen licht van de internist gehad. En voor die tijd moesten we het rustig aan doen..was niet helemaal verboden maar de kans op een miskraam was dan wel weer heel groot of dat het kindje niet goed zou zijn. pfffffffff maar wat is dat moeilijk zeg als je zo graag wil. en het verstandiger is dat je even moet wachten. En wat is jou prognose volgens de internist? Krijg je hulp of moet je het ook eerst zelf proberen?
Oke ben benieuwd wat ze dan zeggen.. maar eerst je nod.. misschien toch voor die tijd zou natuurlijk geweldig zijn.
Goedemorgen dames.. ja het was geweldig gisterenavond. we weten nu wat we moeten doen. als het aan ons ligt wordt het de dag van hun leven. @sunshine ja gewldig datze dan zo stralen.. je temp is zekers mooi gestegen. Hopelijk blijft hij hoog! en verder nog plannen vandaag?