Ohw leuk leuk vind dat zo mooi altijd bruiloft Straks even kijken bij kinder optocht van neefje van m'n vriend en dan Duitsland we hebben morgen een BBq , hoop het ook ja over n weekje zullen we het weten hè
O leuk een optocht.. wij zijn net thuis van bezoekje bij schoonouders. vanavond weer visite.. Ja over een week weten we het.. ik heb vandaag de hele dag hoofdpijn en af en toe beetje misselijk. En verder zere borsten auww
Ja zelfde hier :/ en m'n douche schuim ruikt niet meer zo lekker als die rook haha, ook haast geen eetlust en opgezette buik Marja misschien houd me lichaam me wel voor de gek
Zullen we ruilen qua eetlust, voor me gevoel heb ik de hele dag door honger, wil maar blijven eten.. opgezette buik daar heb ik geen last van. Maar ik weet niet wat ik aan moet houden.. volgens ff zit ik nu op 13 dpo. Maar als ik me cyclus reken die ik altijd heb van dertig dagen. dan dan is mijn nod 5 juli. Ik heb op 14 en 15 juni rekbaar slijm gehad wat ik normaal ook heb bij ei en voor mijn gevoel had ik zondag 16 juni mijn eisprong voel deze normaal ook.. Dus wat zal ik aanhouden om te testen???
Zal het morgen proberen.. moet nu slapen... morgen weer om 7uur werken 6 uur gaat de wekker. dus ik zeg weltrusten... en tot morgen.:D
455310 Ovulation charts on FertilityFriend.com volgens mijn is deze link het... Anders hoor ik het weer..
Gezien je kaartje heb je 11 ei gehad Na je ei heb je 14 dagen tot je NOD dus dan zou je vandaag/ morgen kunnen testen wat was je temp vandaag? Dan kan meteen zien of nut heeft om te testen
Net bij plassen beetje roze op toiletpapier.. Dus denk dat ik ongi wordt.. nog geen klachten die ik normaal wel heb bij ongi. zoals buikpijn/krampen. niet lekker zijn. temp vanmorgen 36.7.
Dan is die wel weer gedaald ja ik zou even afwachten en dan ook wachten met testen hoop en duim voor je dat die gaat stijgen en de duivels weg blijven
Nog 2uurtjes werken en dan lekker vrij.. ja hoop dat de duivels weg blijven.. we zullen zien.. en hoe ist bij jou? nog klachten?
Hopelijk voor jou wel positief! Ga je op nod testen of eerder? Ongi breekt nog niet door alleen met afvegen iets op wcpapiertje Onzekerheid alom hier. morgen maar afwachten en anders testje wagen...
Helaas ben van het wachtbankje af. Gisteravond kwam ongi met alle klachten die er bij horen.. op naar de volgende ronde. hopelijk dan meer geluk. Hopelijk over een paar dagen mooi nieuws van jullie!
Hmm dat is minder Ga zeker voor je duimen! Ja hier nog een 6 dagen spanning Of de duivels komen Me schoonzus zij al je borsten zijn gegroeid,,, beetje jammer had push up aan haha