Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Grappig dat mensen het kunnen zien aan je he. Tips.. Graag! Heb er ook last van, en dan nog die misselijkheid. Bleh! Gelukkig nog niet hoeven spugen, maar dit zeurende de hele dag is ook niet top. Voel me alsof ik griep heb. Savonds wel minder erg. Weet iemand hier wat tegen?

2. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ja ik weet niet of ik het ga redden de drang om tte testen is erg sterk.
    @Sabine fijnn dat je met werk op rustigere afdeling kan

Zo heerlijk met de voetjes op de bank en tv kijken
    gaan jullie nog wat doen van het weekend?

3. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Ja heerlijk hier ook lekker luieren,theetje,dekentje,the voice en mn lieve franse bullie opschoot. Denk dat ik dit het hele weekend ga doen

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Sabine me buikje begint idd te groeien als
    Ik smorgens wakker word voelt me buik zoveel strakker aan de laatste dagen

Heb niet zo leuke avond gehad was rustig op het werk dus kon om 8 na huis kom thuis vriend op de Skype met z'n zwager dus ik wou even rust ben zo moe dus ga boven tv kijken waar ik ze gewoon nog duidelijk door de tv kan verstaan dus ik app hem dat en hij leest het en reageert niet en gaat gewoon verder, meneer had de droger uitgezet maar alles nog zeik nat dus roep m naar boven en hij begint meteen ja wat wil je nou mag ik niet Skype etc etc en ja je moet niet boos doen volgends hem ben ik de gene die altijd als eerste boos word ,, maargoed ik dacht laat me maar en heb dt gezegd hij gaat gewoon door schreeuwen nou ik de auto gepakt en nog even snel wat boodschappen halen kom terug ik zo laat me hoor ik me zwager zeggen ja ga met der praten nou uiteindelijk toch gaan praten ik zeg je hoeft mij geen verwijten te maken zegt hij ja alsof jij mij nooit wt gezegd hebt, ik kijk m aan en zeg laat maar dit gaat al de verkeerde kant op ik naar boven allemaal geschreeuw ja doe maar weer boos je bent altijd snel boos etc en ik was boven en dacht het doet me niets meer hij geeft me sinds 3 weken vaker die opmerkingen wat me eerst echt kwetste maar nu het interesseert me niet meer ik wil er niet meer op in gaan, ik zit hier echt met tranen over dat het me niets meer doet ik wil gewoon een gezin worden en nu keer ik me eerder van me vriend af dan dat ik bij m wil zijn :( ik weet het niet meer zal wel aan mij liggen

5. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Choco .. Herkenbaar. Ik heb het nog niet uitgevonden. Ik probeer kleine beetjes te eten en drink alleen maar water. Van de rest boer ik alleen maar . Voel me hier ook grieperig zeg maar. Net niet moe genoeg om de hele dag te slapen maar te futloos om iets te gaan doen. Nog even doorbijten.

Mamavan5@ wat super leuk voor de 5e . Wil zelf ook een "groot " gezin . Meer dan 3 als het allemaal mag lukken in de toekomst. Lijkt me ontzettend bijzonder en gezellig. Hoop voor je dat het snel raak is. Hoe oud zijn je kinderen nu ?

Jeetje sunshine wat een verhaal! Ik begrijp het hoor, ruzie is zo niet fijn vooral als je gewoon wilt praten. Ik zou alsnog tegen hem zeggen dat je niet boos was en dus al helemaal niets met zijn boosheid en schelden kan. Vervelend hoor meid! Blijf voorl bij jezelf en rustig. Dan kan jij je niet schuldig voelen ook, ja toch!? Succes meid
    En leuk dat je buikje nu groeit. Over een paar weken is er geen darmen buikje meer over en heb je een echte buik waarin een mini mensje spartelt :)

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja dat is het ook ik kan er niets mee,,,, maar we hebben om 12 uur vannacht nog gepraat hij had door dat ik er geen zin in had gister weer achter ze kont aan te lopen dus na paar uur zocht hij mij beneden op,

Vanaf wanneer is het ongeveer dan de baby? Hoe merk je het verschil?

7. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine, echt vervelend als je je zo naar voelt en ik snap dat je gevoelens best wel heftig zijn als je zegt dat je niks voelt. Misschien komt het vanwege oplopende spanningen vanwege de zwangerschap dat jij je onbegrepen voelt met zoveel veranderingen in je lichaam en stress bij hem omdat hij niet goed weet en een beetje bang is wat er allemaal gaat gebeuren? Ik ben Mona niet natuurlijk en weet ook niets van jullie. Blijf dicht bij jezelf en bij je hart JIJ bent nu even belangrijk!

@eetje, dankjewel wat leuk dat je ook een groot gezin wilt! Het valt me op dat ik hier wel leuke reacties krijg in het dagelijks leven krijgen we hele rare reacties; zomaar bij de kruidvat is de rij Nu stoppen jullie toch wel he?!? Zijn jullie heel gelovig? Tot zelfs een klant in onze winkel; vinden mensen jou nooit asociaal dat je 4 kinderen hebt? Of; dat is lekker leven van de kinderbijslag zeker?!?

Ik kan niet anders zeggen ik ben heel erg pro groot gezin ik kan er zo intens van genieten. Mijn beleving is ook dat je verplicht bent om los te laten dat leer je vanzelf met een groot huishouden. Voorbeeld; iemand vroeg hoe doe je dat met 4 ik heb vanochtend huilend in de auto gezeten ik heb 1 kindje en het duurde 45 min voordat ze haar jas aan wilde doen ik weet niet waarom ze niet wilde, misschien mist ze me? Die situatie is onmogelijk met 4 kids, stel je voor 4 x45 min....hier is het jas aan, 2 min later JASSEN aan allemaal! De oudste hebben het koud als ze geen jas aantrekken, prima. Als de jongsten zeggen wil ik niet, jammer maar dat moet waarom, omdat ik het zeg. Moet ook zeggen we hebben hele makkelijke kinderen we hebben heeel weinig regels maar zijn heel streng op die paar,; respect, je eigen rommel opruimen en eerlijkheid.
    Ze zijn 10, 7, bijna 4 en 2 mmmm mijn schatjes.

Nou wat een verhaal...lijkt wel een boek wahahaha

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Opnaarvijf: dankje we hebben ook wel gepraat en heb m net n bericht gestuurd dat er bij mij ook van alles veranderd maar dat dat niet weg neemt dat we samen moeten genieten we zijn zo blij met de zwangerschap en kan niet wachten tot de kleine
    Er is maar het is ook het laatste halfjaar met z'n 2 wat er ook gebeurt de kleine blijft altijd in ons leven en dan draait het niet meer om ons 2 maar om ons 3 dus ik wil genieten van de zwangerschap en van de tijd dat we nog lekker samen kunnen genieten wat overgaat in genieten met z'n 3

9. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    @Sunshine wat vervelend alweer ruzie. gelukkig hebben jullie nog gepraat.
    het lijkt me zeker lastig omdaar mee om te gaan.

@Opnaarvijf juist leuk een groot gezin. en ik vind die opmerkingen daarover zo belachelijk. ik kom zelf uit een groot gezin. Is juist gezellig.

@eetje doe lekker rustig aan. hopelijk heb je weer snel energie

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja Pff baal er ook van, maar kreeg net berict terug dat hij het begreep en dat hij ook wil genieten van de tijd nog samen en straks met z'n 3, hij wil gewoon iets en dan gebeurt het zo het is af en toe net een verwend kreng haha zo weer werken van kwart voor 12 tor kwart voor 3 en dan weer 2 dagen vrij, dinsdag al weer 13 weken wat gaat het hard nu!

11. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Choco, die misselijkheid ken ik.. Heb uitdroging geriskeerd.. Niets helpt, die kauwgum vd dokter tegen "autoziekte" maakte het nóg erger! Later hoorde ik kikkererwten, gekookt schijnt goed te helpen. Nooit kunnen uitproberen.

Ik begin me hier n beetje ongerust te maken, als ik niet zwanger ben, zit iets niet goed, heb echt pijn op n aanwijsbare plek, ik schat in eileider/stok, ik kan Me niets daarvan herinneren vorige zwangerschap.. En zolang op die plek, t eitje ( bevrucht of onbevrucht) kàn zich daar toch niet meer bevinden?!

12. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Sorry trouwens, weet dat jullie geen dokteren zijn, maar moet ergens m'n ei kwijt.. Heb ook n afspraak gemaakt voor n controle by gynaecoloog, tot die tijd...
    .. Val ik jullie lastig 😊

13. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lauretta dat is toch juist goed met zn alle weten we meer dan een! Misschien heeft iemand hetzelfde gehad. Ik denk even mee dan zit je nu 6 dpo of heb ik verkeerd terug gelezen? Innesteling? Heb je evht pijn pijn of zeurderig? Is het echt duidelijk aan een kant of net uit het midden?

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik zou toch als je die pijn houd de ha bellen!

Dames hoe voelt bandenpijn? Volgendsmij begint hier hier nu te komen
    Sinds vandaag Als ik me iets draai of opsta van de bank en soms met hoesten voelt ik een soort van scherpe steek bij m'n rechter lies

En bandenpijn betekend toch dat de baarmoeder groeit?

15. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    @ Sunshine, mn gyne gebeld, zegt dat t hem niet waarschijnlijk lijkt dat er 'n eitje niet langskomt.. maar om me gerust te stellen maar n afspraak voor echo gemaakt, zo makkelijk gaat dat hier. Bandenpijn komt later dacht ik? Weet t niet zeker..
    @ opnaarvijf, lief van je, dat je de tijd neemt en ff meedenkt!
    het zit echt aan één kant, vandaar dat ik denk aan eileider/stok, en de pijn is afwisselend steekjes en zeurderig/ weeige pijn. Ovulatie had zo rond de 8e moeten zijn, maar heb m'n eisprong net gemist, want clearblue test was al weer lichter aan het worden, als ik uitga van vermeende" ovupijnen " dan was die de 6e geweest. Dus ja denk 6dagen post ovu. Maar die steken heb ik al een dag of 3/4 heel raar! Ik ben normaal niet zo 'n zeurpiet maar t houdt me zelfs wakker snachts..

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik las dat het rond de 20 weken zowizo komt
    Maar dat je er eerder last van kan hebben, maar ik weet natuurlijk niet hoe het voelt

17. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je ovulatie een of twee dagen eerder is geweest klopt het toch weer met een innesteling, geen roze afveeg? Ik zou het zeker in de gaten houden. Wel fijn dat je voor een echo mag! Goed geregeld. Als het nu echt teveel pijn gaat doen zou ik wel gelijk bellen. Zo lastig uit te drukken he pijn. Als je denkt ik blijf nu even zitten of ligggn omdat ik pijn heb zou ik zeker bellen! Misschien is het juist een heel goed teken...spannend, test je op nod of eerder?

18. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Ja, ik ben alleen zo bang dat ik ook de sv-kracht heb 😁 doordat ik zwanger wil raken doet alles opeens honderd keer zoveel pijn?
    Maar zal iid bloed in de gaten houden..
    En ik ga testen op vroegste nod, 20okt. Waarschijnlijk al de negentiende als niet de 18e hahaha

19. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    He wat naar Lauretta als je het niet vertrouwd dan eerder bellen? wanneer kun je voor echo? Het kan zoals opnaarvijf zegt te maken hebben met innesteling! goed in de gaten houden.
    En je mag hier ons er mee lastig vallen hoor daar zijn we toch voor!

Hier alweer doodop! pff heb geen puf meer over. Zo lekker weer op de bank voor de tv. Een heerlijk rustig weekend verder zonder afspraken..
    En ik hoop dat het maar gauw vrijdag is!

20. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    @ Gertine, mag nh ziekenhuis (gyne van m'n zwangerschap is daar)gewoon op spreekuur tijd, maar er staat een echo geplanned op 11 nov. Maar als ik het dus niet vertrouw kan ik daar maandag heen.

Geniet jij lekker van je lekker weekend? Ik had vanochtend onaangekondigd 6 familieleden aan de deur, lag net weer even in te dutten.. Dat ging ff lekker niet door!

Hoe ga jij? Verschijnselen?? Jij droomde toch ook zo duidelijk en veel?

Deel Deze Pagina