Fijn dat je ook maandag terecht kan. hopelijk is het niet nodig. ik ben alleen erg moe zere boobs vooral met name traplopen en lijkt wel of er meer blauwe aders zie lopen. en dromen af en toe. vanmiddag veel slijm bij afvegen heel helder net vruchtbaar slijm.
Opnaarvijf: moest erg lachen om die oerdrift na je eerste kindje en leuk zoals je verteld over je grote gezin voel de liefde heel diep in je woorden liggen, echt heel gaaf!! Gertine: oeh mèèèn!! Dat klinkt wel allemaal heel erg als..raak..wat zou dat waanzinnig zijn als je vrijdag dar aankomt en dat je direct weer naar huis mag, omdat er al iemand besloten heeft zich in je buik te nestelen..lekker warm plekje gevonden Ik hoop het heel erg!! Ik vind je man trouwens superlief, zoals je het beschrijft!! Sunshine: hè jakkes, niet leuk als er gerommel is..ik ben wèl een "Mona" hahaha en kom het vaker tegen..een kindje op komst betekent dat er dingen gaan veranderen, onbewust leg je dat wat je hebt nog eens onder de loep en dat kan op een humeurige dag dan wel een erg troebele loep zijn, waardoor je de dingen anders ziet dan ze werkelijk zijn . Dat waait in de meeste gevallen wel weer over, het mag ook wel even moeilijk zijn en mannen zitten dan ook nog eens heel anders in elkaar dan vrouwen of je zit toevallig net niet op één lijn. Die gedachte die je hebt, dat je graag vooral wilt genieten van deze tijd nu, kan je dan zelfs gaan dwarszitten, dat je zo'n kleine ruzie groter maakt, oppompt in je hoofd en opeens tot de conclusie komt dat je van elkaar afdrijft. Terwijl het evengoed zou kunnen zijn dat je moe bent, niet zo lekker in je vel zit en dan gaat je hoofd automatisch op "whatever"-stand Al met al mooi om te lezen dat jouw vriend wel steeds probeert om te praten, maar de verkeerde snaar raakt of zelf gewoon ook even niet lekker zit. En ook diezelfde avond nog weer naar je toekomt en het uit wil praten, volgens mij zit dat best snor dan er zijn ook koppels die mekaar doodzwijgen en negeren..dagen lang Ruzie maken is ok, zolang je maar blijft communiceren en elkaar uitlegt hoe je in elkaar steekt op zo'n moment: dan kom je weer op één lijn Meanwhile zit ik hier te wachten op Den Eisprong Die is denk ik wat verlaat, want cervixslijm is nog creamy en had al doorzichtig moeten zijn volgens eerdere cycli.. Verder is het heerlijk binnen zitten bij de kachel en regen op de ramen: ik heb herfstvakantie
@opnaarvijf: wat een achterlijke uitspraken! Waar halen mensen het lef vandaan.. Ik denk wel dat je met 4 kids wat 'makkelijker' met dingen omgaat. Geen tijd voor aandachtstrekkerijen en drama, jas aan en klaar. Zo niet, dan heb jij het koud, klaar. Goede no nonsence instelling! @gertine: spannend! Nog steeds niet getest? @sunshine: hopelijk alles weer oke thuis? Ik sluit me volledig bij sommerfugler aan! Hier wat minder.. Vrijdagavond spareribs afgehaald bij n tent waar we vaker halen. Savonds niet lekker, snachts mn man en ik beiden boven de pot. Zowel van boven als onder. Gister samen de hele dag op bed gelegen.. Voedselvergiftiging denken we. Hij is er aardig vanaf, ik nog n beetje last. Lang geleden dat ik zoo gekotst heb. Vk gebeld of het kwaad kon. Manlief had gelezen dat het n gevaarlijke bacterie kan zijn als je zwanger bent. Gelukkig zei de vk dat dit vaker met rauw vlees is, maar voor alle zekerheid toch ff bloedprikken op toxmaplose ofzoiets. Langzaam wat eten en goed drinken dus. Zo had ik me het weekend niet voorgesteld! @bandenpijn: geloof me.. Als je dat hebt weet je het wel! Ik kon niet eens vd bank opstaan of zitten/liggen. Maar het komt natuurlijk in meerdere vormen en mate.. Ik was boven de 20wkn, dus dan is het ook anders he.
Meiden even jullie raad vragen? ik voel iedere morgen aan me bmm vanmorgen was deze erg hoog wel zacht en staat iets open. nog nooit zo gehad voor NOD nu ongi gevoel zou dat betekenen dat ik toch ongi ga worden? Merkte jullie wat aan je bmm? ik heb al zitten google maar wordt hier niks wijzer van. Heb het ook hardstikke koud! zit met dikke trui en fleece deken op de bank en kachel op gevaarlijk.
Nee nog niet getest heb ze ook niet in huis bewust. ja het zou echt mooi zijn als je dat hoort in het zkh.. he bah hopelijk snel beter. en zeker even bloed laten prikken..
Komt wel goed Ik ben nog nooit bezig geweest met mn bmm.. Zou niet weten hoe die moet voelen haha! Maar hopelijk toch geen ongi voor je. Ik duim voor je! Lekker op de bank met n theetje onder n dekentje is de beste plek nu!
Gertine, ook ik heb geen antwoord op jouw vraag helaas, maar moet te googlen zijn op één of andere manier.. Je gaat dinsdag testen? Dan zit je drie dagen voor nod.. Hoop het echt zo voor je!
Oke maar wordt niet veel wijzer van google, zoveel verschillende antwoorden. Dus we gaan gewoon afwachten en het zien of ik toch ongi wordt. Ongi gevoel is minder nog een beetje zeurderig gevoel in me buik! En zit heerlijk op de bank met nog steeds me dekentje over me heen. heb het nog steeds koud! brr maar het is buiten ook zo nat en koud! Ja morgen ga ik testen kopen.. en dan ga ik dinsdagmorgen testen 3 dagen voor NOD moet kunnen vind ik nu zelf. Normaal doe ik het niet voor NOD maar kan niet tot vrijdag wachten! En hoe is het bij jullie?
Spannend! Ben benieuwd, duim voor je iig! Hier niet veel veranderd. Nog steeds status 'vaatdoek'.. Wat gegeten maar proef weinig. Morgen weer werken, echt geen fut zo dus vroeg onder de wol.
Nou gertine zoals eerder verteld heb ik totaal geen ervaring met de bm. Ik dacht iedereen heeft het erover hoe moeilijk kan het zijn? Wahahahaha nou ik doe wat verkeerd ik heb niks gevonden wahahaha ik weet toch zeker dattie er zit...... Even serieus ik hoop dat het een goed teken is. Drie dagen voor nod is netjes toch. Chocoholic beterschap! Ikzelf hier saai saai saai wachten op mn eisprong ofwel vruchtbare dagen. Probeer me te concentreren, ik weet nooit wanneer ze zijn omdat im eigenlijk nooit iets voel. Daarna wel dan voel ik me gewoon heel zwanger hahahah. Dus maar goed bezig geweest, keuken geschilderd, helft zwart helft wit. Overloop ook, plafonds afgewasen. Straks zwanger en dan niks te doen met nesteldrang hihi.
Hier heel zeurderig gevoel, bijna branderig.. Vraag me ook af of t niet n ontsteking is.. Ik las trouwens ergens op t forum, dat bij iemand na terugplaatsing van bevruchte eicel ( met goede afloop ) haar bmm hoog vond zitten... Is wel kunstmatig, maar t lichaam heeft daarna gewoon haar werk gedaan... Op de één of andere manier klinkt t toch logisch in m'n oren, na bevruchting zo vèr mogelijk van invloeden van buitenaf. Lekker groeien in dat warme buikje van mams?
@Gertine: zoals ik het gelezen heb, is de baarmoeder vlak voor, tijdens en net na de menstruatie laag (dus je kunt er vrij makkelijk bij) en gesloten. Vlak voor en tijdens ovulatie ligt de baarmoeder heel diep, is het zacht en open. Wanneer je zwanger bent, ligt de baarmoeder halverwege de schede (en drukt zo ook tegen je blaas aan, vandaar dat je vaker moet plassen) en is baarmoedermond door de doorbloeding erg hard en gesloten. Je kunt dit bij jezelf eigenlijk alleen maar heel goed vaststellen wanneer je heel vaak voelt en zo een patroon ontdekt en je eigen lichaam goed kent.. Zou er nu niet teveel op afgaan en een test doen zodra het kan. Effe geduld dus waaaaar koop je dat?! Deed de kruidvat dat er maar bij: 2 testen voor 5 euro met gratis geduld! @Chocoholic: blegh :x voedselvergiftiging da's echt zo niet tof! Heel veel beterschap!! @hier: wat een dag hè vandaag, heerlijk zondag uitgeslapen en voor het plezier sex gehad, dacht ik, maar nu vanavond had ik wel opeens dat doorzichtige slijm en zou het maar zo kunnen dat dit al mooi meetelt voor de eisprong straks!! Da's mooi meegenomen morgen nog een keer en dan zal dinsdag de eisprong er wel zijn en kan het wachten beginnen Maar eerst schilderen schilderen schilderen en heb van het weekend al véél geld uitgegeven aan lampen: kroonluchter voor in de gang beneden, spotjes voor bij de kledingkast en waskast en een mooie filigrain-lamp voor de slaapkamer, maar moet nu nog twee lampen voor kantoor (of..kinderkamer ) en wc...
Hè choco ben je al wat aan het opknappen ?! Gadsie wat Naar zeg!! Beterschap! Moet jij vandaag langskomen laurette? Hoop niets ergs hoor! Misschien een blaas ontsteking ?! Ik voel het namelijk ook nooit goed .. Totdat ik dus te lang door loop en de hele dag eigenlijk last heb! Gertine wat spannend bij jou. Van baarmoedermonf weinig verstand . Wel weet ik dat zie van mij vrij diep ligt met de mond gekanteld. Was toen namelijk lastig met plaatsen van spiraal hahaha. Maar dat is alweer 7jaar terug dus wie weet welke vorm hij nu heeft aangenomen. Ik kan hem zelf wel voelen tegenwoordig maar meer ook niet. Ga hè morgen testen ?! Nou mocht het zo zijn kan er iets te zien zijn . Anders dag voor nod maar gezien je "symptomen" gewoon testen hihi! Zou zo leuk zijn duim hard voor je meid!! Wat een klussers onder ons haha. En dan bedoel ik klussen in het huis! Heerlijk! Al kost het je handen vol geld ! Wij beginnen over een maand met de keuken . Kan niet wachten. Woensdag de echo ! Ben op van De gezonde zenuwen !!! Ben ook erg benieuwd hoever ik dan pressies ben . Na de mk van augustus niet meer os geworden natuurlijk! We zullen zien. Kom ik na m'n vk op werk is het echt een t* zooi. Krijg ik van een collega al 2 weken lang te horen dat ze zoooo moe en het op ziet tegen het werk. Dus dacht vorige week ik ga maar eens in gesprek met haar . Dus ze komt binnen en gaat zitten. Dus ik zeg heel nonchalant , of je bent zwanger of je bent depressief . Welke is het (met glimlach) gaat ze keihard zitten lachen . Ik zeg ja , ik kan er naast zitten maar herken veel van mijzel op het moment en ik ben niet depressief . Krijgt ze en kleur en glimlacht , jij ook ???? Hahah . We schelen 2weken met elkaar , ik loop iets voor . Ze is erg opgelucht , eindelijk Zegt ze kan ik gewoon even zeggen hoe blij en naar ik me soms voel en dan weer gewoon aan het werk!
nou vanmorgen weer bmm nu ligt ie halverwege de schede maar is erg hard en gesloten! pfff gelukkig maar! gisteravond deden me boobs erg zeer kon er bijna niet op liggen! en als je er aan zat auww nu voel ik ze nog hoor maar niet zo heftig! zou dat komen door dat je moe ben dat je het beter of heftiger voelt. @Sommerfugler: Dus heerlijk je zondag besteed aan klussen in huis. Leuk om te doen hoor! En het zou fijn zijn als ze geduld erbij verkochten bij de 2v5! ik moet nog wachten tot vanmiddag dan zijn de winkels hier open. Hopelijk kan ik me bedwingen tot morgenochtend! dan is manlief thuis en we willen graag samen testen. Vanmiddag en vanavond is hij er niet! @ Eetje: ja er kan iets te zien zijn morgen zit dan op 3 dagen voor NOD dus vind zelf dat het moet kunnen! Normaal doe ik het niet meer voor NOD maar kan niet meer zo lang wachten! Woensdag een spannende dag voor je! ben erg benieuwd hoever je werkelijk bent! hou ons op de hoogte hoe het geweest is! @ Laurette: ik zou vandaag gaan hoor! als het een ontsteking is dan zou ik er niet mee door willen lopen! Hopelijk is het geen ontsteking maar iets anders. @ Opnaarvijf: hahaha maar met je nesteldrang verzin je wel weer wat wat je kan opknappen of schoonmaken dus zit daar maar niet over in! En ja wachten op je eisprong is zeker dodelijk saai! maar zit je op het wachtbankje dan moet je een portie geduld hebben! @ Chocoholic: hoe is het nu met je al weer wat opgeknapt? en hoe ging het werken?
Dames ik heb globaal gelezen maar ik heb me hoofd er echt niet bij, weer n tsh van 3.1 gelukkig beter dan een tsh van 6,84 maar we zijn er nog niet aan de ene kant ben ik heel blij dat ik zelf allert ben geweest met me Medicijnen en Hengelo gebeld had en aan de andere kant ben ik zo boos op de internist in Arnhem en daarnaast ook weer zo blij dat het goed gaat met de kleine maar alsnog op de een of andere manier voel ik me zo in de zeik genomen door Arnhem, ben erg overstuur en pak vandaag ook lekker m'n rust Gertine je maakt het spannend duim Nogsteeds voor je en ook voor de andere dames
Meid he wat naar! gelukkig is die wel gezakt, maar nog wel te hoog toch? Zit je nu nog steeds in Arnhem? of mag je vanaf nu naar Hengelo? Grr artsen die je niet serieus nemen :x Neem je rust dat zal je zeker goed doen! Ja ik maak het voor mezelf ook spannend word gek hier thuis ben de hele dag alleen niks aan! maar als ik vanmiddag of vanavond test is dat wel goed of kan je beter met ochtend urine testen? hoe was dat bij jullie zwangere dames?
Dankje gertine ja gelukkig meer dan de helft lager ja Max 2,0 moet die zitten dus net weer de gyn gebeld want moest bellen als bloed niet goed was of hogere medicatie zegt die receptioniste nou hij is toch goed tot 4,2 mag die ik zo serieus tijdens de zwangerschap mag die Max 2,0 zijn dus nu gaat ze overleggen ja dit is vanuit Hengelo ik ga niet meer na Arnhem vandeweek belde Arnhem nog had voicemail ze wou weten hoe het ging en der excuses maken nou had ik echt geen behoefte aan, Uh ik teste op middag en avond duidelijker dan smorgens dus je kan et vanavond of vanmiddag is proberen hoop het echt voor je
ja ik was de kast aan het opruimen en zag nog een test liggen! is maar goed dat ik dat niet wist! hahaha zo zie je maar weer. Ik had ze ook diep weggestopt zodat je ze niet ziet liggen als je de kast open doet! Dus als ik het durf ga ik het doen! nu ik die test in handen had namen de twijfels weer de overhand.. je ben echt niet zwanger, waarom zou het nu gebeuren dan was het toch al eerder gebeurt. Om gek van te worden.. Nou het gaat lekker bij jou, ja schildklier is een onderwerp waar maar weinig mensen vanaf weten, zelfs veel gyn, ook niet. dus blijf op je strepen staan en kom vooral voor jezelf op!
Hahah dat is handig dat je nog in huis hebt in iedergeval Ik snap best dat je er gek van word de teleurstelling word elke keer groter natuurlijk Ben benieuwt na je test als je het aan durft Ja doe ik ook zeker wel de internist hier zijn al normaal heeft iemand aal 25 mg meer genoeg bij mij helaas al 100 mg meer