Nee ik wacht tot tot morgenochtend vind het voor me man ook leuker en fijner als hij er bij is! En ik heb al een paar keer met de test in de handen gestaan en gedacht ja ik ga het doen zat ik op de wc durf ik niet meer.. Erg he!
Whoeee gertine, je houd de spanning er goed in. Ik heb een heel zwaar weekend achter de rug. Mijn lieve franse bullie heeft weer een hernia. Voor de 3 X in 1 jaar tijd ppff heel heftig. Vooal gister ze was halfzijde verlamd en kon niet meer lopen. Weer spoed naar da infuus gehad en ze moest binnen 24u verbetering laten zien, gelukkig doet ze dat. Ze kan weer kleine stukjes lopen. Vandaag weer onjectie gehad en morgen nog een keer terug.zo zielig allemaal. Met de beeb gaat alles wel heel goed,voel me goed en heb weinig kwaaltjes dan moe zijn. Ga nu ff de rest terug lezen
Whoehoe dames ons wondertje heeft officieel de naam van vriend lief!! Na dat gezeur het weekend wou ik m verassen want sinds ik hem vertelde dat hij het ongeboren kind kan erkennen heeft hij het er al over hij is zo trots als een Pauw!!! Sabine balen van je hond hoop dat die er snel bovenop is
Ja echt leuk hihi Na kijk net op fb had me schoonzus bij de echo foto gezet: is dat een pikkie ,,,, of zie ik dat verkeerd ???? Ten eerste pikkie? Ten 2e we weten nog niet wat het word
@sunshine: wat leuk en n fijn gevoel dat erkennen he! Voor hem moet dat ook wel wat doen lijkt me. @eetje: wat toevallig, samen met je collega. Had ik vorig jaar, scheelde maar 4 dagen haha! Echt wel fijn dat je af en toe een spraakbord hebt. @sabine; sterkte met je hondje. Wat sneu! Verwen m maar goed! @gertine: meid wat houd je het vol! Ik testte wanneer het kon. In deze gewoon savonds, vorige keer sochtends. De vrouw van mvm zei dat er sochtends meer hcg in je urine zit en de test dan het duidelijkste is. Ik duim morgen voor je!! Succes alvast, hopelijk een mooie test! Hier gaat ie wel wat beter, nog niet fit maar dat komt wel. Bloed laten prikken.. woensdag de uitslag. Er zijn wel vlagen met ongerustheid van "wat als het nu niet goed is".. misschien komt het omdat we ook nog geen echo hebben gehad. Baal van die onzekerheid! Nog 10 dagen aftellen.. pff!
Blijf ook steeds zeurende pijntjes hebben in mn onderbuik.. Heb het idee dat het mijn bm is, maar kunnen ook goed mn darmen zijn. Mn maag heeft hetzelfde dus ja.. Kent iemand dit? Misschien dat het gewoon bij het groeien vd baby hoort ofzo. Weet niet meer of ik dit vorig jaar ook had.
Choco ik heb zo ook nog last van m'n buik hoor. Voel soms ook m'n baarmoeder drukken ?! Geen idee wat het is. Niet te druk om maken denk ik dan maar. Zal wel met groeien te maken hebben
Nou dames vanmorgen getest niets dus.. Echt omo wit vannacht slecht geslapen en vandaag hele dag cursus.
He balen! Miss toch te vroeg..? Anders op nod proberen. Ik blijf duimen voor je hoor! Zitten er nog meer nods aan te komen? sorry, kan het niet allemaal precies bijhouden. @eetje: tnx, waarschijnlijk is het dat. Hier weer heerlijk zwanger-misselijk..bleh! Dacht het wel ff gehad te hebben. Zo niet leuk dit deel!
He gertine dat is echt zo balen! Succes vandaag! Hier apart geval, ik had het er gister zo over met mijn man over vruchtbaar slijm en de bmm en de eisprong dat ik daar nog nooit iets van merk. Zegt HIJ oh ja maar dat klopt wel hoor van dat slijm dat verschilt duidelijk. Hij heeft het gelijk even gegoogled en ja ja ja inderdaad volgens mij had je gister vruchtbaar slijm. NOUJA is dat dat wat. Wel heel goed geklust hahahaha. Geen id wie zit er tegen nod?
@ Choco, gelukkig is die isselijkheid nu van de zangerschap! @ Eetje, wat toevallig zeg! straks leuke foto's van twee bolle collega buikjes! Ik moet vandaag toch maar bloed laten prikken, daar zou iets meer in te zien zijn kwa ontstekingen enz. Later kunnen nog een echo maken. Jij morgen echo, toch? Of zit ik nou helemaal verkeerd.. @ Gertine, inderdaad de gyne zei datzelfde, het klinkt als een onsteking, en als je zwanger wilt worden beter geen risiko's nemen, dus vandaag bloedprikken. Hey die testdrang had je goed onder controle zeg! Balen van je spierwitte test, maar gelukkig ben je nog vor je nod.. vingers crossed voor je! ik moet even snel door, tot zo! x
@lauretta: succes met prikken. Hopelijk kun je wat met de uitslag en krijg je medicatie tegen de ontsteking. Idd geen risicos nemen! @opnaarvijf: wat een attente man die zich daar ook mee bezig houdt! Ik moer de mijne daar niet mee lastigvallen hoor haha! Dan krijg je alleen een blik van 'huh?' Goed klussen dus maar, en over een paar weken op naar n mooie test!
Hè wat balen gertine, misschien je nod dag, wanneer is die? Chocoholic ik heb ook last van m'n buik, soms krampjes of een beetje trekkend gevoel.. Zal net te Google de 9maanden beurs is in feb. Dan zou ik kunnen weten wat het wordt... Lijkt me echt leuk shoppen voor het geslacht. Iemand al op die beurs geweest?
@ Sabine, arme bullie! wat sta je dan machteloos he, als zo'n beestje pijn heeft.. Wel fijn dat je zelf niet zo veel last hebt en dat alles met de beeb goed is. @ Sunshine, leuk om te zien he, trots papapauw!! Zal je zien straks als hij jullie beeb in z'n armen heeft!! @Choco en Sunshine, ik lees steeds toch dat bandenpijn snel al voorkomt hoor..
Lauretta: ja zeker ergste was nog ik liep erop te hameren tegen hem vergeet je id kaart niet komen we daar aan uh heb ik mijn portemonnee in me andere tas zitten haha konden we weer terug Ja ik heb maar eventjes last gehad van die pijn misschien straks als Ik wat verder ben dt ik dan kan zeggen ja het was bandenpijn of niet
Sunshine: wist niet dat dat kon, wat leuk dat je vriend zo in de wolken ervan is kun je nagaan hoe die dan straks is als het nóg werkelijker begint te worden en hij hem/haar straks vast kan houden!!! Ik weet niet waar je schoonzus woont, maar mijn zus woont al eeuwen in het westen van het land, boven Amsterdam en die zou zoiets ook kunnen zeggen en er niks raars mee bedoelen..voor jou kan ik het me wel voorstellen, dat het niet iets is wat past bij je kleine baby Gertine: hè, balen!! :x zit je daar dan in spanning en...niks! Maar het is idd te vroeg, dus nog maar weer even geduld..spannend hoor!! Ik zit hier keihard te duimen voor je! Sabine: dat arme hondje..verschrikkelijk als diertjes pijn hebben..hoop dat ie er snel bovenop is!! Opnaarvijf: hahaha mooi hoe nuchter je man erop reageert en het serieus neemt dat hele "vrouwengedoe". Die van mij googlet zich ook suf, weet steeds veel teveel van alles..had al gekeken zelfs op goede basisscholen hier in de buurt hahaha hoezo lekker vroeg erbij!! Hier: nah, wat meegemaakt hoor! Gister had ik 's ochtends vroeg nog wel wat dik helder slijm, maar al niet meer zo draderig en tegen het eind van de dag was dat wateriger en melkachtig..dat zou betekenen dat ik mijn eisprong al had gehad, maar niet gevoeld (in slaap?) wel bedrukt gevoel de hele dag in onderbuik, wat ik vorige maand ook had direct na de eisprong. Ik dacht, voor de zekerheid toch maar even met vriend de lakens in duiken, alleen...we bakten er niks van!! Het is voor het eerst dat we voor het goede doel sex hadden en er echt voor het bed indoken en dat was me een potje lastig concentreren, ik dacht steeds: ik wil wel The Dome zo zien, hij was ook steeds afgeleid. Het is niet gelukt sjonge jonge zeg..hele avond hebben we er nog over gehad, wat beladen opeens zeg! Hoe doen/deden jullie dat??