Prachtige echo eetje op naar de volgende! Choco: nee ben der ook een beetje klaar Mee eigenlijk ze zoekt het maar uit voor een meisje hebben we al elise maar als het een jongetje word weten we dan nog niet maar we durven niet eens te zeggen een jongetje word; en een meisje word; want zij bevalt dan eerder en ik weet zeker dat ze zowizo een naam van ons dan gebruikt en tja als zij een meid krijgt en ik ook of beide jongetje gaat dat voor nare situaties zorgen !! Pff ik merk dat ik mezelf meer rust moet geven sinds vanmiddag al steekjes en ik kan ook echt niet meer
Eetje: wauw, dat zit daar gewoon bij jou!! Opnaarvijf: i know.. Ik denk daarom ook dat het PMS is, alles wat ik nu voel kan onmogelijk van een zwangerschap zijn. Moet door eisprong zijn en gebruikelijke progesteron. In de Google-zoektocht las ik ook van vrouwen die extra progesteron gebruiken dat hun urine heel sterk ruikt, dat heb ik dus ook sinds twee dagen weer. Heel licht, fris metalig..gekke lucht en ruik het als ik gewoon zit :x jakkes bah! Moge dat ook snel weggaan alstublieft! :x Wat een raar gedoe bij jou trouwens..ken het niet, zou inderdaad gewoon voor de zekerheid een arts raadplegen. Dat ontpillen, ik weet het niet hoor, de hypofyse kan wel van slag zijn (die moet het na birthcontrole weer zelf doen - is een klier die zit in je hoofd en zorgt voor o.a. geslachtshormonen) maar het lijkt me dat dit dan direct vanaf het begin het geval moet zijn..niet opeens na twee maanden pas. Gekke vraag, maar heb je al een zwangerschapstest gedaan??? Gewoon, om zeker te zijn?
@sunshine: zou ze dat echt doen joh, jullie naam nemen? Dat zou wel erg zielig zijn.. Ik zou dan idd mn mond ook dichthouden! Verder, geef jezelf idd wat rust. Stress is voor de baby ook niet goed. Probeer het wat van je af te zetten en je gedachten op andere dingen te focussen.
Choco dat weet ik wel zeker ze doet alles voor de aandacht ze heeft zelfs al een paar keer gevraagd en hebben jullie al namen ik zo 1 zij zo ohw welke dan ik zo zeg ik niet en jullie dan? Nee we kunnen niets bedenken,,, dusja Ze vist er constant op Ja doe ik ook wel hoor hoe is het met de rest verder ?
Eetje wat mooi! Zo mooi als je je kleine frummel kan zien! Sunshine, echt naar zeg wat een rare. Zou echt de naam niet geven stel dat ze hem pikt. Dat herinner je dus heel je leven. Bah ik zou haar een beetje links laten liggen. Trouwens niet een beetje, maar heel veel! Lekker je rust nemen hoor. Zomervogel ahahaha ik zie je gewoon zitten wahahaha. Ja het is een raar iets allemaal. Toch zit er altijd een kleine kans....en dat maakt het zo moeilijk allemaal. Ik heb nog voor de zekerheid getest vorige week woensdag dus dat was na het heftig vloeien twee dagen en 1 dag voor mn eigenlijke nod omdat ik het niet vertouwde dat het zo plotseling stopte. Witter dan wit dus nope is het ook niet.....ik kijk het nog een keer aan, is het nu nog steeds dan toch maar naar mister eyebrow.... La rosa sjeetje je klust de sterren van de hemel denk ik..... Nee hoor lekker je rust nemen!
Sunshine verzin een afschuwelijke naam haha en dat tegen haar zeggen. Kijken waar ze over 7maanden mee komt . Wel naar maar zie er de humor van in. Ik zou me echt rot lachen on zo een griet. En geloof me , heb er hier ook zo een in de omgeving. Wat heb je toch een rare mensen hahaha
Gadver Sunshine..wat vervelend zulke mensen ..helemaal als ze zo dicht bij je staan... moet er niet aan denken zeg Probeer je zwangerschap er niet door te laten beinvloeden! lekker van genieten en ja..eigenlijk kan je alleen maar medelij hebben met zulke mensen.. ze zal waarschijnlijk op deze manier nie intens ervan genieten zoals gewoonlijk is Choco wat fijn dat je bloedresulaten goed zijn! weer een opluchting.. Opnaarvijf ik zou het ook niet weten.. mischien een idee om anders de huisarts OF een verloskundige praktijk bellen... die laatste zou ik eerder doen omdat hun daar natuurlijk meer in verdiept zijn.. Sommerfugler.. Fijn he zo een menselijk (lees vrouwelijk!) Lichaam.. Ik heb mezelf voorgenomen er deze maand niet naar te luisteren! ik laat me niet gek maken zolang dat mogelijk is iig..hihi Jaaaa ik heb gisteravond braaf ondersteboven gehangen hahaha.. Daarna zachtjes gaan liggen en meteen gaan slapenwie weet helpt het hehe
Ja ze is ook lach wekkend Dames!!! Hier zit een school tegenover huis en haar zoon zit hier op school stond ze op het schoolplein ( niemand mocht nog weten dat ze zwanger is) ging ze der broek Ophijsen Een veel te groot shirt aan maar wel even strak trekken en over der buik wrijven de buuf ging naar der toe zo wat doe jij dan je lijkt wel zwanger xD maar ze was ng zo plat als wat xD , ja goed is eetje : voor een jonge Hendrik en een meisje uhm; eleonor xD sorry als Iemand zo heet hier maar ik vind het geen namen voor ons eigenlijk
@ Sunshine: o geweldig moet je doen een vreselijk naam opzoeken en die vertellen.. Ben benieuwd of ze dan haar kindje zo gaat noemen.. Diep triest zegt we hier, als je zo ben.. Vreselijk, ik zou zo iemand echt links laten liggen en heerlijk aan mezelf denken dat is op dit moment veel belangrijker. @ Eetje, ik heb gewoon het scherm even gedraaid ! Wat een mooie echo.. Je zal wel blij zijn dat je het nu gezien heb. Geniet er van. Pff jullie kletsen maar wat af moet echt veel terug lezen, maar geen tijd voor. Druk druk druk hier. gelukkig wel veel afleiding. Want anders wordt ik gek van alles wat ik voel en wordt al een beetje zenuwachtig voor morgen. Wordt echt spannend. Ziekenhuisbezoek en dan nog zien of je ongesteld ga worden. We gaan het allemaal zien. @ Larosa: HIHIHI nou dan moet het vast wel goed komen.! heb je je ei al gehad? of moet die nog komen?
@ iedereen, ik lees altijd even vluchtig mee, maar ben heen en weer aan het hollen tussen werk, chreche en de gyne.. In iedergal kan ik melden dat er geen infectie gevonden is.. afwachten maar.. Tot snel, liefs, Laura.
@sunshine: jaa doen, dat met die namen! Zou me echt rot lachen! @gertine: spannend dus morgen! Ga je nog testen voordat je gaat? @lauretta: fijn nieuws! Idd afwachten maar en snel zonder klachten zitten.
@lauretta: fijn dat het geen infectie is? gaan ze wel verder kijken dan? @ Chocoholic: ik twijfel erg of ik het wel moet doen. wil niet weer een witte test hebben. Heb echt ongikrampen, en hoofdpijn voel me niet lekker wordt een beetje weeig! moet zo eten koken blehh.. En vanavond een paar uurtjes werken. nog minder zin in.
Dames Hihi lach me dood hier ze komt morgen op de koffie wil vriend graag ik ga dat echt doen Laura: goed nieuws dus! Gertine: Hmmm balen, maar het is natuurlijk wel fijn om Te weten voordat je gaat het hoeft niet zo te zijn dat ze op 6dpo al wat vinden in het bloed namelijk,,,, misschien kan je het dan beter wel weten voordat je gaat
Wat n babbelkousen... Kom er niet meer bij! Ik wil even zeggen @ Gertine, dat ik kramp in m'n vingers heb voor je Ik gun het je zo ontzettend en begrijp dat testen voor je nod je op de een of andere manier tegenstaat. In ieder geval, heb je een goed vooruitzicht... Of zie ik dit verkeerd? @ sunshine, laat je niet teveel meeslepen door die idioterie! Moeilijk, vooral onder invloed v zwangerschapshormonen... Maar t belangrijkste is, is dat jij zwanger bent en dat jij lekker van je gezinnetje kan genieten! Hier, ben ik blij dat ik geen infectie heb en houd de echo op 11 nov. Ik ga er even niet van uit dat ik zwanger ben, ga er veel te diep op in. En ben bang dat ik de "kwaaltjes" (blijkelijk) op me afroep... Het komt ong. 30x in me op om n test te kopen, en al m'n ovusticks al opgeplast... Maar als ik zwanger ben, en het goed zit, ben ik dat de 20ste ook nog. Ik ga ff aan niets denken, en drink een wijntje sigaretten kan ik al niet echt meer over m'n hart verkrijgen, dus kan geen kwaad... X
@gertine: snap dat testen je tegenstaat.. Helaas zijn veel ongi symptomen ook weer zwangerschaps symptomen. Dus nog niet echt duidelijk hoe het nu zit. Ik vind het knap dat je het laten kunt hoor! @lauretta: Ik zou het echt niet kunnen om geen test te halen.. Net als Gertine moet je gewoon doen wat je hart je ingeeft.
Fijn dat het een infectie is lauretta . Wachten op de 20e dan maar en knap dat je niet eerder gaat testen ! Wanneer is je nod? Geniet van je wijntje ... Heeeeelijk hihi! Gertine mijn duimen draaien ook nog steeds . Zo ie zo veel succes morgen. Je moet toch naar het zh voor de eerste afspraak en uitslag van bloed ? Choco , maak je niet te druk hoor. Zie het luchtig en als ze alleen maar energie eet van je , lekker thuis laten dan. Zonde om daar je energie op los te laten .
Yes Eetje morgen voor uitslag bloedonderzoek. en afspraak. ben er benieuwd wat ze zeggen.. @ Lauretta geniet van je wijntje.. en op naar de echo de 20ste. En ik heb zeker een goed uitzicht dat mag je zeggen. we gaan er voor. thanks dames voor jullie duimen draaien ik houd jullie op de hoogte.
Lauretta ik bedoel natuurlijk geen infectie . Ik typ via m'n telefoon en die maakt er soms een potje van . 😁
Goedemorgen! Allereerst succes gertine, wat is de uitslag? En eetje, had ik wel begrepen hoor! Haha.. Ik ga me klaarmaken voor werk, lees jullie zo!