Nee niet zwanger. ben vannacht ongi geworden. net het zaad ingeleverd en nu uurtje wachten. Brrrr vind het echt spannend. Eerst maar eens een bakkie koffie met wat lekkers erbij.
Spannend meid! Ondanks dat je niet zwanger bent is het toch wel positief dat jullie het nu met hulp kunnen gaan doen!
Hoi allemaal, @larosa wat spannend voor je!! Ik was gister twee weken overtijd. En vier testen verder. Of nja iig vijf want de huisarts heeft ook nog een test gedaan en allemaal negatief...nu zei de huisarts dat ik ws iets heb en dus de menstruatie nog op gang moet komen...dus heb ik alweer een helaas gevoel. Maar ik herken jou verhaal vreselijk in t mijne en vind t fijn te lezen dat ik niet de enige ben. Me vriend en ik zijn al twee jaar bezig. Ook heb ik idd wat krampjes maar er komt niks op gang terwijl ik zeer regelmatig ongesteld ben. En ik heb 26/9 een kleine bloeding gehad en daarna niks meer. Nog steeds hoop ik stiekem dat ik wel zwanger ben, al lijkt het er steeds meer op van niet... Veel sterkte en ik hoop voor jou dat je wel een podlsitieve uitslag krijgt!!!
@gertine: jammer, maar gelukkig nu op naar de volgende stap. Hopelijk met positief nieuws het ziekenhuis uit! Houd ons op de hoogte.. @maris: wat moet dat frustrerend zijn.. Kan de ha ook niet met bloedprikken id erachter komen? Blijft natuurlijk een raar gevoel, niet weten waar je aan toe bent.. Wat is de volgende stap nu?
Gertine, he wat balen zeg, is altijd een naar moment. Fijn dat er nu iig stappen worden genomen zodat je misschien meer het gevoel hebt dat je daadwerkelijk iets kan doen. Succes! Maris, wat balen zeker na twee jaar. Snapte iets niet, de dokter zegt dat je waarschijnlijk iets hebt. Wat zou dat dan kunnen zijn? Ga je nu naar de gyn, waarom heeft de ha zo lang gewacht? Hier goed aan de klus, alle variabelen, bloedinkjes en alle mogelijke lengte van mijn cyclus ben ik vruchtbaar van afgelopen dinsdag tot aankomende dinsdag. We hebben bij heel de buurt oordoppies in de brievenbus gedaan, ik lig een half uur met de billen omhoog, en nog het meest belangrijkste we hebben er zoveel lol in. We hebben na een drukke periode echt weer tojd voor elkaar gemaakt, wat een boost!
Pff dames ik reageer vanavond even op jullie moet zo werken en voel me beroerd , hoofdpijn misselijk etc toch maar 1 paracetamol genomen hoop dat het een beetje helpt hebben vanavond nog een kinder verjaardag
Gertine: hè verdarrie nee!! :x wat zal dat moeilijk zijn te verwerken!! En dan vandaag direct door naar ziekenhuis..wat veel indrukken..sterkte!! Lauretta: oeh, wijntjes zijn volgens mij niet goed hoor, het gaat niet per definitie verkeerd, maar juist in de eerste weken worden de hersenen, ruggenmerg en hartje gevormd en dan moet je geen alcohol in je bloed hebben. Heb tijdens mijn opleiding ook geleerd dat het kwaad kan tijdens het innestelen..roken daarentegen is ook slecht, maar vooral tegen het einde van de zwangerschap (voor groei van longen en kindje geloof ik).. Aan de andere kant zijn er legers vrouwen dronken geweest in de eerst weken van de zwangerschap en hebben een gezonde baby op de wereld gezet..het gaat om kansen natuurlijk die je vergroot of verkleint! Maris: wat lijkt me dat moeilijk: zolang in onzekerheid te zitten..hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt (en dan natuurlijk in de vorm van een klein wurmpje dat stiekem aan het groeien is) Opnaarvijf: hahahha moest erg lachen om je post, goed om te lezen zeg!! Heel veel plezier Sunshine: veel beterschap! Jakkes zeg, grieperig zijn en dan een verjaardag hebben..heel veel sterkte!!!
@opnaarvijf: heerlijk toch, ff tijd voor elkaar hebben..maar goed dat jullie er lol in hebben, zo hoort het ook! Geniet ervan! @sunshine: balen.. Beterschap, misschien helpt n paar uurtjes plat ook wel wat? Hier ook nog steeds misselijk, geen eetlust en vermoeid. Mn man is vandaag ook niet fit, alles ook al een paar keer eruit gegooid. Lekker samen in bed dus nu de kleine ook slaapt. Hopelijk zijn we snel weer de oude allebei. Weet niet of ik nu grieperig ben, of dat dit vd zwangerschap komt, maar ik wil dat het snel ophoud! Bah!
Nou ik ben na huis gestuurd van het werk was 5 min aan et werk en ben van me stokkie gegaan koorts van 38,7 zo hoofdpijn en buikpijn gyn gebeld ze gaan overleggen en word zo terug gebeld hoop dt langs mag komen maak me echt zorgen, heb me nog nooit zo beroerd gevoeld tijdens deze weken en griep is et niet het is anders alsof alles nog maar half binnen komt en futloos
Oh sunshine wat doe je nou toch allemaal, dat is niet goed. Ik hoop dat ze snel bellen en dat je snel langst mag komen. Probeer kalm te blijven. Ik duim hier dat het een griepje is en dat je er zo weer bovenop bent.
Ai Sunshine niet leuk.. Hopelijk wel een griepje en niks anders. Chocoholic ook al niet lekker niet fijn doe het lekker rustig aan. Wij zijn net thuis van het zkh. pff wat een gesprek zeg. maar helemaal happy ondanks dat ik toch ongi ben geworden. Bloeduitslagen waren helemaal goed! schildklier ook gelukkig want was hier wel een beetje benauwd voor! En spermaonderzoek was ook goed! wat een opluchting! We komen in aanmerking voor IUI en ze willen deze cyclus een cyclusanalyse en samenlevingstest doen. En dan kijken ze hoe mijn ei rijpt en of de zuurgraad goed is. Dit was de vorige keer gelukkig goed, maar er kan een hoop veranderd zijn de periode dat we niet geweest zijn. Dus moeten we dat weer opnieuw laten onderzoeken. Als de uitslag hiervan goed is dan gaan we een behandelplan opstellen voor de volgende maand. Arts vond het wel grappig dat ik op de dag van me 1ste ongi bij hem was, hij zij had het liever anders gezien, maar zo hoef je geen maand meer te wachten en kunnen we gelijk gaan beginnen! dus een gelukkie We gaan straks heerlijk uiteten had manlief bedacht! hebben we wel verdiend zei hij! Ik lees zo even terug ga eerst even koffie drinken!
@gertine: mooi nieuws dus! Kunnen jullie er meteen tegenaan. Hopelijk gaat het allemaal snel. Ik ben echt blij voor je dat alles goed is. En nu idd lekker genieten en met je mannetje uit eten. Wat een lieverd! @sunshine: ben je al gebeld? Toch misschien n klein griepje, en niks ergs! Doe het rustigaan meis..
Hej dames ben terug van de gyn moest langskomen heb waarschijnlijk een blaas ontsteking maar ze wouden het kleintje opmeten en ja hoor meneer/madam kon niet stil liggen na een half uur hebben ze een goede foto kunnen maken
Gertine, fijn zeg dat de onderzoeken goed zijn! Smakelijk! Subnshine, mooie echo! Lekker rustigh aan doen he, je zal wel geschrokken zijn.
Mooie echo sunshine! En nu rustig aan doen he.. Blaasontsteking is niet fijn, hopelijk ben je er snel vanaf.
Dankje choco ja hoop et ook gaat vandaag gelukkig wat beter heb vandaag van m'n ouders een angelsound gekregen dus vanavond is proberen of we het hartje van onze kleine Kunnen vinden hebben het nog niet gehoord bij de vk en gyn dus helemaal blij mee