Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gertine rozemanties van je man! Leuk om te lezen!

Sunshine je lichaam geeft dus heel goed aan wat je wel en niet kan. Balen maar heth zal niet veoor niks zijn, dus lekker rustig aan doen jij.

Choco wat een raar gevoel he, benieuwd of ze echt wat in de gaten hebben, dat zul je dan maandag wel horen of zien aan de totaal verbaasde gezichten of waarschijnlijk het uitblijven daarvan.

2. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Opnaarvijf @ ik snap je volkomen. Hier dus idem , dat beeld van dat hoofdje wat er hangt en de rest wat klem zit!!! Bbrrrrrr , goed dat je onder controle bent bij gyn. Hier ga ik het bij m'n intake wel vermelden en hoop serieus genomen te worden. Mijn man was namelijk bijna 10pond dus als ieder kindje zwaarder word ....... Zie de bui al hangen !

Gertine@ wat een verrassing! Jeetje, zo lief! (Lees, pinkt traan weg;))
    Jullie hebben het van het weekend ook echt getroffen met het weer hier !

Sunshine @ doe rustig aan! Fijn dat ze op het werk met je mee denken. En leven . En wat een leuke echo weer !!

Choco @ ik moet kwart voor 4 haha.. Treffen we elkaar net niet ;)! Weet overigens niet in welke omgeving je woont hahaha . Ik moet in leiden bij de poort!
    Spannende dag vrijdag.. Nog 3 dagen !
    Bizar hè al die ogen van mensen. Hier idem hoor. Helaas kan ik het bijna niet verbergen .. Echt een opgeblazen buik !! Daar waar ik vorige maand slank was zit nu een hele bult haha.. Ik snap de ogen wel

3. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh, opeens zijn er weer wat pagina's bijgekomen :) leuk!!

Even kijken..
    @Opnaarvijf: je verhaal vind ik verschrikkelijk, dat arme babytje en het armpje..de bevalling is voor moeder en baby al zo overweldigend, pijnlijk etc en dan dát erbij! Voor je kindje die je dan nog niet kunt vasthouden en voor jou dat je zó onbegrepen en ongehoord bent.. Ik word daar agressief van!!! Met terugwerkende kracht zin om dat mens goed voor de muil te meppen! Hoe durft ze!

@Choco en Sunshine: ik hoop dat jullie beide je snel weer een heel stuk beter gaan voelen!! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt..veel beterschap!

@Gertine: ja hoor, wat een geweldige vent heb jij toch! Dat wordt met elke post duidelijker..heerlijk van genieten!!

@Laurentine: hè verdulleme! Dat was niet de bedoeling! Maar dan maar volgende maand..pff... Het is overigens hier ook heel herkenbaar; het voor de gek gehouden worden door je lijf :p
    Had vorige cyclus echt brandende borsten, supersterke reuk en smaak, zwaar vermoeid (viel in slaap op de raarste plekken), snel aangebrand, zeer sterk ruikende urine, aderen op mijn borsten werden opeens zichtbaar etc etc etc dus dat moest wel bingo zijn, want cyclus ervoor nergens last van!!!

Was het niet..

Ik was er ook helemaal verbaasd over, hoe kon het nou zó lijken en toch niet zijn??!

Deze maand is weer helemaal anders..ik weet gewoon nog niet hoe mijn lichaam is in "normale" situatie. Nu had ik de eerste twee dagen flinke brandende borsten, misselijk, hoofdpijn, sterk ruikende urine en dat zakte daarna eigenlijk weg.
    Wel vanaf 1DPO drukkend gevoel down-under en veel witte afscheiding.

Nu was dat op 6DPO tingeldingeltjes en floepjes in de onderbuik en spierpijnborsten en vandaag 8DPO uitgegroeid tot meer krampachtige tingeldingetjes en borsten van binnen beurs, gevoelig en een misselijkheid die echt in vlagen langskomt vliegen, net niet lang genoeg aanhoudend om full on boven de plee te hangen. Maar niet supermoe (alleen wat sneller uitgeput bij inspanning als fietsen of traplopen), of sterke reuk/smaak, niet snel aangebrand etc. Wel hele heftige uitbarstingen van allergieën, terwijl ik die normaal niet zo heftig heb (alleen in voorjaar met hooikoorts): eczeem uitbarsting en allergische reactie op berenklauw van afgelopen zomer is opeens terug??

Is het PMS? Of zou het toch??
    Wachten maar, dan komen we er vanzelf achter (grrrrr)

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @eetje: ooh ja! Ik woon in brabant, dus zullen we elkaar nooit treffen denk ik haha! Spannend! Ben blij als ik het gewoon kan zeggen..pff!

@sommerfugler: jeej, jouw,lichaam houd je ook voor de gek zeg. Hopelijk dit keer echte symptomen. Wanneer.is je nod?

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wha dames jullie kletsen veel ik zet zo de laptop ff aan om terug te lezen! Maar moest het gewoon even kwijt 5 nov geslachtsbepaling :D:D wat gokken jullie???

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    gertine: zo leuk van je man!!!!!
    eetje en choco: leuk he al die mensen hahah hier ook hoor al heb ik het id dat het nu wat minder opgeblazen word omdat nu de baby omhoog komt maar mijn buik zal binnenkort wel snel gaan groeien
    summerfugler: met pms ben ik niet bekend en kan ik je helaas ook niet meer over vertellen, duimen op een zwangerschap!

ik sta hier nog te stuiteren vl wist dat ik het zo graag wou ! en 5 nov was nog de enigste plek voor de komende weken dus nu 5 nov geslachtsbepaling en 6 nov gyn!!!!! hahahah beter kan het niet
    gister wou vl naar het hartje luisteren maar savonds heeft de kleine er echt geen zin in lukt haast niet dus vl luisteren en die kleine bewegen dus op begeven moment n harde ruis hij schrok zich kapot:p zondag kan die uitslapen en dan luisteren we smorgens samen wel dat lukt altijd wel in de ochtend

oja en nog een update ala schoonzus:
    madam heeft het kindje ook laten erkennen precies een dag later dat de mogenlijkheid er weer was bij de gemeente dus wij zijn het spuugzat! maar wij tot rust gekomen dag later heel vriendelijk een bericht gestuurd wat ons dwars zat o.a. elke x gaat het over haar, ze moet alles hebben wat wij hebben, en ze maakt me echos belaggelijk van ja pinokkio ???? omdat die net zn handje opsteekt,
    maargoed wij zijn heel beleeft geweest van het komt vervelend op ons over we kunnen het mis hebben maar het valt op nou ik kreeg terug dat ik voor een kloof zorgde tussen haar en der broer en dat ik waan ideeen eb en met n psychiater moet praten etc, dus mijn vriend las dat en pissig dat hij was hij haar meteen wat gestuurd : ja wij zijn normaal en vriendelijk tegen jou en dan stuur je me vriendin dit? je zorgt zelf voor een kloof want alles draait altijd om jou
    begint ze dat ik er van fb verwijderd heb, dus ik zo voor de duidelijkheid ik heb je verwijderd omdat jij dingen zegt die ik niet pik van niemand niet, en ze snapte het niet wat ze fout deed dus ik haar bericht die ze mij stuurde over die waan ideen terug gestuurd naar der ik zo dit doe je mis ben klaar met je,

kortom einde verhaal voor mij helemaal ik ben der echt klaar mee
    ik snap niet dat sommige mensen iemands kind belaggelijk willen maken,, al is mn kind scheel al is die verstandelijk beperkt het is en blijft ons kind en als zij dat niet kan accepteren moet ze niet in het leven van het kind komen om ons kind belagelijk te maken. want het heeft zover nu te zien is geen afwijkingen

zo dt is eruit haha:p

nu heb ik nog een klein dingetje, mijn moeder is 6 nov jarig en die hoopt op een geslachts taart vind ik ook heel leuk, maar ik heb geen id hoe ik die ga maken, met recept lukt het maar ik heb geen recept, iemand toevallig een recept???

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey Sunzhine, wat een verhaal weer van je schoonzus. Hoe groot is die plaat voor dr kop? Pff.. Idd klaar mee zijn en verder gaan. Laat het haar probleem zijn, niet het jouwe!
    Wat leuk, geslachtsbepaling! Spannend.. Zou niet weten wat het zal zijn.
    Zon taart kun je bij elke bakker bestellen dacht ik. Anders gewoon een taartmix en de vulling (bakkersroom oid) kleuren met kleurstof denk ik? Zal vast wat op internet te vinden zijn.

Zelf heb ik wel mega hoop op een jongen.. Omdat we al een meid hebben. De vrasg is of we het gaan weten. Manlief is daar zwaar op tegen. Bij de eerste hebben we echt vette discussies gehad, eindigden we met kop munt gooien. Gelukkig won ik en wisten wij het, onze omg. niet..
    Dus nu zal er wel weer n discussie komen..zucht!
    Wat doen jullie?

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja ben er ook echt klaar mee sorry dat ik het zeg maar is gewoon een %*^ wijf
    Ja ik zal op internet is kijken dan ,

Ohw ohw haha dat is minder , hoop dat die bijdraait voor je!

Hier wouden we het beide weten alleen Vl. Kan wel tot 20 weken wachten alleen 20 weken klinkt nog zo ver al vliegt de tijd maar ik kan echt niet langer wachten dus ook wel gezeur over gehad maar nu had hij toch een afspraak gemaakt dus heel lief helemaal happy!
    Voor mij is het dat het graag wil weten maar het financiële plaatje kan kortuitleggen : mijn vriend had het financieel altijd goed boven gemiddeld en toen had hij nog met z'n ex en zij heeft vlak voor haar vertrekken een lening afgesloten à 7000 euro voor verbouwing hun samen eigenlijk toen heeft zij dat geld
    Opgenomen bij de bank en is er vandoor gegaan en de lening staat op zijn naam, we zijn er nu bijna uit hij werkt er hard voor maar er willen straks wel dingen op kleur kopen en ik had zoiets als
    We het iets eerder weten kunnen we maandelijks kleine dingetjes kopen we hoeven alleen nog kleine dingen en een box dus dan is het gewoon meer verspreid en als het goed is kunnen we dan schuldenvrij 2014 in , maar stiekem kan ik ook gewoon niet meer wachten wil graag weten hoe of wat

9. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even getijfelt maar ga het toch vertellen, nu we weer bezig zijn spookt het steeds door mijn hoofd. Het verhaal van de te grote beeb was verschrikkelijk maar er is meer.... Bij de vierde zou ik bij 20 weken naar de gyn gaan. De eerste 20 hier gewoon in het dorp bij dezelfde vk praktijk dus.... Ik dacht nou daar hebben ze wel wat van opgestoken. Over het vooral is heel even gesproken daarna niet meer. Controles waren helemaal goed. Ik heb zelf een doptone om af en toe naar de beeb te luisteren, geeft me rust. Op een gegeven moment hoorde ik een afwijkende hartslag boem boem boem boem boem boem.....boemboem boem boem dit patroon herhaalde zich steeds weer. Ik zenuwachtig mijn man geluisterd. Ons eerste kindje heeft dus een afwijking(iets anders hoor ) dus ik ben daar best alert op, niet bang want is het zo dan is het zo. Mijn man zegt wil je bellen, als je het niet vertrouwt bellen. Ik zeg nee ik moet over twee dagen naar de vk misschien ligt de beeb verkeerd ofzo. Twee dagen later naar de vk. Nu komt het stomme ik durfde niks te zeggen alsof als ik het niet hardop zei er niets aan de hand was, weet het heel stom. Vk luisteren ik hoorde duidelijk ook daar de afwijkende hartslag, maar de vk was al klaar dus doptone uit, gel eraf en afspraak maken. Thuis gekomen man zegt nog ja dan zal het niks zijn maar stom dat je niks zegt want je bent wel ongerust. Twee dagen drie keer per dag geluistert en na drie dagen ineens paniek. Ineens werd het me teveel. Dus het was in de middag toen heb ik samen met mijn man gebeld. Eerst telefoniste verhaal uitgelegt. Nou... En toen kwam de vk aan de tel......so die ging uit haar stekker....zo mw heeft dus een doptone, ja daar ben ik jaren voor naar school geweesten lekker luisteren als je de beeb niet goed voelt de beeb kan wel dood gaan??!! Toen nog erger zegt ze er is helemaal niks aan de hand want je bent net op controle geweest en nu hou je de lijn bezet terwijl er misschien iemand in nood ligt. Ik was helemaal van streek, nog nooit had ik gebeld nog nooit voor iets. Ik ws zo van streek ik heb gehuilt en gehuilt. Mijn man heet de tel gepakt en haar heel woedend toegesproken. Toen zei ze je mag zo hier komen dan kijk ik even. En toen sprongen de stoppen. Ik zeg NEE ze zegt net dat er niks aan de hand is en ik hoef daar niet naar toe om de vervelende zeur te zijn nee ik ga niet. Man opgehangen, daarna heeft een collega van haar gebelt met excuses en of ik toch niet even langst wilde komen. Nee de hartslag heeft hoor ik al een week dus nee. Een week later op controle, excuses gekregen en natuurlijk luisteren. Na een halve minuut trok ze wit weg sorry sorry ik ga zorgen dat je vandaag nog naar het ziekenhuis kan voor extra controle. Ik denk niet heel ernstig maar dit moet onderzocht worden. Dus naar de gyn en inderdaad een afwijkende hartslag. Veel verdriet maar de beeb kon er ook nog overheen groeien.....en dat heeft de kleine kanjer dus gedaan vanaf 27 weken geen afwijking meer. Daarna nog gesprek gehad met vk zegt ze nou jij hebt een verborgen kant je lijkt zo zacht en zenuwachtig en ineens NEE en gewoon niet komen! Tja dat was echt de druppel.
    Jullie kunnen hier niks mee maar ik denk hier nu steeds aan, heel raar heb er twee jaar niet aan gedacht en nu komt het weer boven. Zodra we nu zwanger zijn niet meer naar de vk maar gewoon gelijk naar de gyn.....

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Zo wat een verhaal op naar vijf dat jij je zo in hebt kunnen houden! Gelukkig gaat het nu dan wel goed!! Dat zal echt een nare tijd voor je geweest zijn sommige verloskundige zijn ook
    Echt respectloos

Nou hier is de rust niet weder gekeerd gister op bed lekker m'n buikje insmeren en net boven het schaambeen een knobbeltje m'n vriend gevoeld hij zo dat is gek ga is staan dus ik staan en kon het zo pakken en wegduwen en terug duwen dus vriend zegt dat is je baarmoeder niet nee dat was mij ook al wel duidelijk, nou vanmorgen dokter gebeld had ze alleen vanmiddag nog plek dan moet ik dus net 3 uurtjes werken ben benieuwt wat ik moet doen trouwens maargoed, nu is de eerste plek maandag ochtend pas dus ik ga dan maar ik vind het gek het is in een dag zo geworden nooit eerder opgemerkt eergisteren hebben ze me baarmoeder nog gevoelt en het zit net bij die rand, dus ga uit van n ontsteking
    Maar ik wil
    Niet Weten hoe die nog gaat groeien als die in 1 dag zo groot geworden is -.-

11. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine misschien heb je een buikwandbreukje? Als je op je hand blaast wirdt het dan groter?

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Niet egt mar doet me verrekte pijn in eens dus huisarts weer gebeld zegt ze kan je de gyn niet bellen waarschijnlijk word ja tog doorverwezen nou gyn gebeld ja zegt hij als et geen pijn Doet kan je wel 2 weken wachten ik zo het doet me wel
    Pijn ja misschien is het een spier ik zo nou rechts zit het wel en links niet ja maar daar moet je niet naar voelen zegt hij maar ben je nu gerustgesteld ik zo dat was ik totdat u zij dat ik met pijn me zorgen moest gaan maken dus nee ohw nou wat wil je nou langskomen? Ik zo nou graag mag er om 11 uur zijn nu die vent was aan het grappen aan die telefoon ja wat is je geboortedatum
    Ik zo 12-1-92 ja 2092 vraagt hij, ik denk kerel hou je mond tot straks

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou update niets met de zwangerschap geen liesbreuk eierstokken zijn schoon baarmoeder geen afwijkingen dus kan een vet bult zijn maar die doet geen pijn zeggen ze dus maandag bij de ha moet uitbleiken of er een ontsteking zit

14. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemiddag allemaal, ik ga zo eerst al jullie verhalen is terug lezen.
    Hier vandaag alles rustig, afgelopen week veel last van misselijkheid gehad, niet zo fijn. Nog maar 5 nachtjes slapen en dan hebben we de eerste echo, vind het heel spannend vooral omdat dit nieuw is en niet weet of alles wel goed is.... Hoe hebben jullie eerste echo ervaren?zo ga nu ff lezen

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @opnaarvijf: joh wat een akelig mens!wat doet die in n vak als vk? Die hoort daar niet thuis.. Zit gewoon pissed te worden hier en met grote ogen en open mond te lezen. Idd als het zover is, mooi naar de gyn. Niet naar haar hoor, scheelt n hoop stress..

@sunshine: wst gek, hopelijk geeft je ha wat duidelijkheid. Kunnen ze anders met de echo niets zien?

@sabine: ook misselijk dus.. klote he? Nog 5 dagen aftellen dus. Hopelijk kan ik je morgen vertellen dat alles goed is bij onze eerste echo. Vorig jaar was het toch ff spannend, nu weet ik wat er komt en ben ik vrij relaxed.
    Toen voelde het echt onwerkelijk.

Hier gaat ie prima, vanavond uit eten. Zin in, maar niet om te eten haha! Hopelijk valt het niemand op.. Al hebben ze wel n vermoeden denk ik.
    Super zin in morgenochtend, eindelijk onze beeb zien!

16. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ik weet niet hoe ik moet beginnen.
    zal eerst zeggenn ben Gertine niet maar haar man.
    Dacht ik weet dat ze veel met jullie deelt. En anders gaan jullie denken he we zien haar niet meer.

Gertine is dinsdagmorgen betrokken bij een ongeluk.
    na omstandigheden zijn we blij dat ze het overleeft heeft.
    Maar de zorgen zijn groot. Ze heeft veel botbreuken en ze heeft een geheugenverlies.Waarschijnlijk door de klap. artsen hopen dat dit tijdelijk is. ze is bij maar heeft veel pijn. Weet niet wie wij zijn en wie ze zelf is.
    er zal een lange zware periode aankomen voor ons beiden

Ik zal proberen om jullie op de hoogte te houden.

17. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjezus man van gertine wat verschrikkelijk! Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat verschrikkelijk. Heeel veel sterkte en kracht. Ik zal deze weken een kaarsje brandend houden voor jullie. Bedankt dat je het hier meld. Heel heel veel sterkte ik hoop dat er snel verbetering is!

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh wat erg... Ook hier schieten woorden tekort en kippenvel over mijn rug.
    We hebben al eerder gezegd wat voor lieve man je bent, en zeker dat je nu hieraan denkt.. bedankt voor het delen!
    Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd! Steken idd een kaarsje aan.

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ohw nee wat een nieuws!
    Heelveel sterkte wij branden vanavond ook zeker een kaarsje
    Bedankt voor het delen wij zullen aan jullie denken

20. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Wat een verschrikkelijk nieuws. Wat lief dat je dit nieuws hier komt delen. We leven met jullie mee, heel veel sterkte komende tijd. Kaarsje is zo juist aan

Deel Deze Pagina