! Ik schrik erg van het nieuws over Gertine! Wat moet dit een heftige tijd zijn, wat bijzonder dat je dit met ons komt delen, heel veel sterkte de komende tijd! Wat een achtbaan aan emoties maak je mee zeg: ze is er nog, maar hoe gaat dit verder?! Ik hoop dat jullie hier beide weer snel op terug kunnen kijken en in de tussentijd alle kracht hebben die nodig is.. De verhalen van opnaarvijf en sunshine grepen me ook aan..wat wordt er toch veel gesold, wat nemen professionals mensen soms toch zo weinig serieus, daar kan ik me best over opwinden. Gelukkig is niet iedereen zo en moet je soms even goed zoeken wil je de juweeltjes kunnen vinden..ik hoop voor opnaarvijf dat je zoiets nu niet meer hoeft mee te maken en sunshine, hoop dat het niks is, dat bultje!!! Hier is het een rare week..afgelopen zaterdag is een collega overleden, ze was al erg lang ziek en toch komt het onverwacht. Morgen afscheidsdienst.. Er staat een tafeltje in de gang met een kaarsje en haar foto en vanaf mijn werkplek kijk ik daar de hele tijd op en ik moet er vaak langs..het grijpt me aan. Vanmiddag een brief van een andere collega die tegelijkertijd met die andere collega te horen heeft gekregen dat ze enkele weken tot maanden heeft te leven. Ook zij gaat heel hard achteruit en wil geen bezoek meer.. Moeilijk te verwerken.. En door alles heen, blijft het wachtbankje zo voelbaar.. Ik loop elke dag een half uur naar mijn werk door een heel mooi park en begin zo de dag met mezelf en de stille natuur..zo eindigt mijn dag ook weer. Stiekem voel ik dis weer van alles.. Misselijk in de ochtend en eind van de avond (nu - ben een echt nachtmens, maar dat hadden jullie vast al gemerkt), en veel bloepjes en krampjes, strak gevoel in de onderbuik, darmen zijn rommelig..ik droom alweer weg: wat als het echt zo blijkt te zijn, wat als het niet zo blijkt te zijn.. Ik zit tussen 10DPO en 11DPO en ga zaterdag op 12DPO testen met een Kruidvattestje. Kijken of mijn lichaam reageert op de usual progesteron en oestrogeen of dat er óók een beetje hCG ronddobbert in mij..
Wat een verschrikkelijk nieuws van gertine ! Jeetje , ik ben er stil van .... Wat kan je leven dan in een klap veranderen hè?! Wat ontzettend fijn dat je dit met ons deelt. Wens jullie ontzettend veel sterkte en kracht toe de komende tijd! Ook hier zal er een kaarsje gebrand worden. Hoop dat je ons zo af en toe op de hoogte kan houden . Nogmaals sterkte !
Zo zie je maar weer hoe snel het allemaal om kan slaan. En daarnaast ook dat we Gertine persoonlijk niet eens kennen, maar het ons zo aangrijpt allemaal.. Zegt genoeg toch? @sommerfugler: toch ook spannend morgen dus! Ik duim voor een posi test voor je! Hier nog 2 uurtjes wachten en dan weten we hoe het met onze beeb is..
@ familie van Gertine, Ben er stil van, heel veel sterkte voor jullie.. Een man zoals zij jou beschrijft zal zich hier doorheen slaan.. Maar houd je sterk voor Gertine en familie. En bovenal, houd moed! Lief dat je ons hierover post, en begrijpen als je ook iets anders aan je hoofd hebt. Dus rustig aan. Nogmaals sterkte.
Ja het grijpt ons denk ik allemaal aan hopelijk hestelt ze snel en kunnen we haar hier in de toekomst weer horen. Het zet me wel aan het denken dat ik me hier verbonden voel aan de meiden terwijl je elkaar eigenlijk niet kent, nog nooit gezien hebt. Misschien dat dat ook juist de kracht erachter is. We komen waarschijnlijk vanuit heel het land met verschillende achtergronden,leefstijlen gezinssamenstelling. In het dagelijks leven trek je dan misschien niet naar elkaar toe. Zomervogel spanned!! Laat je wat horen. Choco succes!! Ook al zo spannend. Sunshine hoop dat het toch gewoon een vetbult is! Weet even niet waar de anderen staan dus als ik iemand vergeet solly. Hier vandaag in een vlaag van verstandverbijstering en testdrang een test gedaan belachelijk natuurlijk maar er kwam een roze waas voor me ofen en voor ik het wist and ik gepist hihi sorry woordgrapje. Ik zeg tegen mn man nou pfff ik weet niet wat er over kwam. Hij zegt waarschijnlijk gewoon je hormonen. De een koopt in een opwelling een te dure broek jij plast over een test just for fun, geeft niks hoor schatje wahahahaha. Ok dankje.....denk ik.
Ja idd, nou en? Als je je daardoor weer wat beter voelt, je weet maar nooit! Hier net terug.. alles goed, hartje klopt mooi. Blij dus! Vind het wel moeilijk om wat goed nieuws neer te zetten nu mn gedachten ook bij Gertine zijn.. @Sunshine: hoop dat je straks wat wijzer wordt en het iets onschuldigs is hoor! Hier een fototje van vanochtend: Bekijk bijlage 357037
Gelukkig dat je echo goed is! Ja het is apart dat we zo "een" zijn maar we kunnen alles hier kwijt of het leuke of nare dingen zijn, een luisterend oor is altijd fijn! Hier ben erg zenuwachtig wat de huisarts gaat zetten het liefst heb ik dat ze der een mesje in steken en de druk en pijn weg gaat maar ja aangezien het op de baarmoeder ligt weet ik niet of ze er wat aan kunnen doen
Choco wat fijn zo een mooie echo. Heb aan je gedacht ! Hier een bijzondere dag, onze kleine meid is 2 geworden. Helemaal blij is ze en ze maakt het echt bewust mee, dat had ik nog niet verwacht! Straks de echo , wederom spannend. Bizar dat ondanks dat je elkaar niet real life kent dit zo een inpack heeft. Dat zegt ook wel wat over onze situaties die deze club zo bind. Moet eerlijk bekennen dat het aardig in m'n hoofd blijft zitten. Mijn gedachten wijken iedere keer af naar famillie en gertine zelf ! Ongelofelijk !! En choco kan me goed voorstellen dat het even lastig is maar ben blij dat je het gepost hebt hoor , prachtig zo een echo!! Ik laat vanmiddag even een foto zien van de mijne . Liefs
Daar heb je gelijk in! Wat leuk op haar verjaardag een echo! Ben erg benieuwd, duim voor je dat alles goed is!
Spannend eetje hopen op een mooie echo! Hier net terug en gelukkig een dikke vet bult die is gaan eriteren omdat ze vandeweek zo lang met de echo bezig waren ze was erg hard aan het drukken toen ook, dus gelukkig niets ernstigs maar kan wel blijven vervelen omdat m'n buik ergens aankomende weken snel gaat groeien
Dankje choco, Eeeeetje succes!! Die was ik dus helemaal vergeten. Sunshine, gelukkig! Duim duim duim voor eetje.
Zo even wat meer tijd. Choco mooie foto! En hoe was het was je emotioneel? Wat vond je man ervan, vaak is het dan voor een man tastbaar. Ben heel blij voor ja dat het allemaal goed is! Zomervogel wat schrijf je toch mooi, errug prettig om te lezen. Ik hoop dat je morgen hier komt gillen! Je bent echt een nachtmens ja. Wij gaan laat slapen maar vroeg naar bed rond een uur of tien. Wij kijken altijd samen series dan nog beetje kroelen dan is het zo half een. Sunshine, wat zei je...een vetbult een vetbult ge bent zelf een vetbult hahahaa Ok nu wachten op eetje.
Hoi meiden, Sorry dat ik hier zo binnen val. Maar ik stuurde altijd pb met Gertine en ze vertelde me dat ze ook gezellig veel met jullie aan kleppen was en zei dat ik me er ook gewoon bij moest voegen. Zelf heb ik zoiets van... Nee heel lief maar jullie zijn al een clubje met elkaar, maar ik bleef wel haar volgen in dit topic. Maar nou lees ik dat ze een ongeluk heeft gehad!! Dat is erg schrikken!! Ik blijf dan jullie dan volgen (als jullie dat goed vinden) om te kijken of haar man nog berichtjes post, want het is zo lieve meid!! Dat dit haar nou moet overkomen echt verschrikkelijk!! Ik ga vanavond meteen een kaarsje aansteken.
Hoi sheba, wat fijn dat je je hier laat horen. Ja wat erg he van gertine, het heeft ons ook allemaal aangegrepen. Ze kan denk ik elk lichtje wat voor haar brand gebruiken. Je gaat toch wel meekletsen hier. Ik ben hier ook gewoon binnen komen ploffen met mn rare testdrang en zwangerschaps(waan)ideeen vanaf mn eisprong. Ik vind het echt gezellig hier. Niemand oordeelt hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap, gaat het allemaal goed. Klachten? Ben echt nieuwsgierig naar eetje, hoop dat het een prachtige echo is geweest.
Leuk een nieuw iemand erbij ,ben blij dat ik m 4/5 maand geleden open gegooid heb we zijn zo hecht geworden met z'n alle
nieuws hoor!!! Ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger volgens de berekening. Een echt mini mensje wat aan het bewegen was .. Ik heb de hele tijd gezegd " oh , kijk nou !!! Een echt mensje ! De kleine lag met et hoofd naar beneden op deze foto .. Links is dan ook het hoofd en dan richting rechts boven de benen
Thx opnaarvijf !! Ben ook zo blij dit wer gezien te hebben ! Blijft bijzonder En natuurlijk sheba, voeg je bij ons! Ondanks de omstandigheden moet je je zeker bij ons voegen , had je toen ook gewoon kunnen doen hoor ! Naar bericht hè meid ! Hoop idd ook snel weer wat van haar man te horen .