Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine: wat fijn, goed nieuws! Hopelijk wordt het snel minder pijnlijk..

@opnaarvijf: mn man en ik zijn beiden vrij nuchter, dus geen tissues nodig gehad. Natuurlijk doet t hem wel wat, maar verder zegt ie niet zoveel haha!

@sheba: welkom! Nooit te laat of te vreemd om je ergens bij aan te sluiten. Klets gezellig mee!

@eetje: mooie echo! Fijn dat alles goed is. Ben je nu weer teruggezet of niet? Bij mij konden ze nog niet veel zeggen, meting wees uit wat we zelf al gerekend hadden. Bij de 12wkn echo is het nauwkeuriger. Nu al zin in!

2. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah, twee baby's weer op de kiek :) mooi!! En alles goed..pfoeh!!
    En gelukkig ook alles in orde bij Sunshine!!

Moet ook veel aan Gertine denken, wat onwerkelijk..zo doe je je dagelijkse dingen en zo staat jouw leven en dat van je dierbaren op de kop..
    Ik vond het mooi gezegd, opnaarvijf, dat we in "het echt" waarschijnlijk niet zo snel met elkaar in contact zouden komen, maar hier een hechte club zijn..nou ja "we" ben er ook maar zo in komen vallen, maar voel me erg welkom! En wil Sheba daarom ook welkom heten!!

Vandaag afscheidsdienst van mijn collega, was mooi..daarna met alle collega's bij elkaar gezeten en gekletst. Bij thuiskomst was ik doodmoe en heb ik 2,5 uur geslapen, het lijkt al dagen dat ik er een flinke griep aan zit te komen, die wacht zo lekker op de achtergrond..geen zin in!!

En morgen ga ik eens opnaarvijf achterna en over een testje heen plassen :p als het deze maand niet raak is, dan ben ik weer erg benieuwd naar de volgende cyclus en wat mijn lichaam nog voor mij in petto heeft tijdens het weer in evenwicht komen na 21 jaar De Pil :x

3. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Wie ging er nu vandaag ook alweer testen ?!

4. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eetje, zwangerschapsdementie? Hihihi zomervogel. Dat ze niet opschiet met plassen hahahaha

5. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag dus nog lang niet testen, al staat met banner op 28 en was de laatste 25. Maar deze maand echt full on in de symptomen. Rommelende darmen
    Zeer opgezette buik, lijk wel 4 maanden wat raar i weeg 52 kg
    Heel veel levendige dromen ( vannacht over zomervogel gedroomd, by the way ze heeft wit haar hahahahaha)
    Al dagen ongikrampen
    Lichtelijk zere boobies
    Hoofdpijn
    Honger!
    Rugpijn
    Maarja als er iets in mijn koppie zit tja ik heb nogal een sterke wil hihi
    Het zal allemaal wel wennen, als het nu niet is dan zal ik volgende maand weer een beetje beter leren om er mee om te gaan. Je wordt vanzelf minder hysterisch den ik dan. Ben gewoon een groot verwend nest met de vorige.

6. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even snel, we gaan zo weg: vanochtend getest en he-le-maal niets te zien. Ook niet na honderd keer turen :p en het is ook niet te vroeg o.i.d. want officieel is het vandaag 13DPO (maar wel het begin van die dag, dus heb ik hierop gewacht) en de kans op een negatieve test bij zwangerschap is op deze dag nog geen 10% had ik ergens gelezen..

Pff zit ik hier met m'n misselijkheid, zware gevoelige borsten en tingeldingetjes en ploepjes in de buik helemaal niet zwanger te wezen. Zo gek!

Moet er zo aan wennen, heb voor de pil nooit iets gevoeld, tijdens de pil al helemaal niet en nu vanalles..en als je dan bezig bent een kindje te krijgen, dan denk je dus dat het daarmee te maken heeft en blijkt niets minder waar te zijn...:x

Nou ja, jammerdepammer en wachten op de ongesteldheid deze week en dan maar weer nieuwe ronden, nieuwe kansen :p

7. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Hoi meiden dank jullie wel!! Ik voel me al zeer welkom hier. :)

Ik zal wat over mezelf vertellen.
    Mijn vriend en ik zijn 6,5 jaar samen en wonen 5 jaar samen en zijn sinds april verhuisd naar een grote en gezellige buurt.
    Ik ben vorig jaar oktober gestopt met de pil en heb een heel onregelmatige cyclus. Met de laatste ronde ben ik ovulatie testen gaan gebruiken en was naar paar dagen positief dus heb meteen me vriend besprongen of hij nou wilde of niet ;)
    Een week later kreeg ik een innestellingsbloeding en weer een week later een positieve zwangerschapstest! Eindelijk na een jaar is het gelukt en zijn we zwanger van de eerste :D

@Opnaarvijf: Dankjewel ik voel me goed. Soms in de ochtend wel wat misselijk en heb dan ook af en toe wat braakneigingen dus gauw wat eten en dan gaat het weer. En ik ben veel moe, borsten wat gespannen en tepels blijven continu hard en worden wat groter (vindt vriendlief niet erg hihi).
    Maar wanneer ga jij weer testen?

@Eetje: mooie echo zeg!! Is het je eerste echo en je eerste kindje? Hoe voel je je? Ik krijg pas 6 nov een echo, spannend!!

@Sommerfugler: Wat jammer van de test! Hoop dat je gauw wel een positieve in je handen hebt!

@Sunshine: Wat een spanning!! Gelukkig is het een vet bult!

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Bah jammer van je negatieve test :/

Vraagje he voor de dames die al is eerder zwanger zijn geweest ik merk dat m'n buikje wat minder word en wat lager hangt betekend dat dat mijn darmenbuikje plaats maakt voor een babybuikje?

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine: denk het wel! Heb bij de eerste geen darmenbuikje gehad, nu weet ik niet of het dit keer wel zo is.

@sommerfugler: wie weet.. Het kan nog he, geen bloed is moed zeggen we hier! Spannend dus! Mijne was vrijdags omo wit, zondag mega zwanger, dus ff afwachten!

@sheba: het wachten is dus beloond! Gefeliciteerd nog, voel je je goed?

hier erg druk vandaag, dus lees morgen ff alles bij! Vandaag vertellen we onze vrienden en rest van familie vd zwangerschap.. Spannend!

10. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opnaarvijf: hahaha lees nu pas goed je stukje :) dan moet je wel heel bizar dromen als je over mij droomt :)) ben wel oud, maar nog geen wit haar hihihi
    Ik ga hier wel heel hard voor je duimen, je mag ook gewoon geluk hebben hoor! Het kan prima, toch?! Ik ben wel van plan om vanaf volgende keer al die SVtjes allemaal bij te gaan houden, zodat ik voor mezelf een beetje leer kennen wat ik voel en dat dat dan normaal is..

Hier zou je toch denken dat ik na die test wat afgekickt zou zijn SV-gewijs, maar neeeee hoor: raak stiekem half emotioneel van mijn vriend die onderweg een brandweerman - die op de weg staat wegens afgevallen tak - dankt voor het afzetten van de weg, in de stad ruik ik overal allerlei geurtjes en in de auto terug ruik ik de adem van mijn vriend en die van mij plotseling weer heel sterk, en dan ga ik weer denken: heej, maar ik voelde gisteravond een scherpe pijnkramp, zou dat dan innesteling geweest zijn, dan kan het hCG ook nog niet zo hoog zijn geweest vanochtend!!

En zie daar, het vrouwenhoofd en vooral vrouwenhart slaat weer op hol :( Wijs mij gerust de les "afwachten, Sommerfugler!"

Sheba: wat een fijn verhaal: na zolang wachten en proberen groeit er een klein she/hebaatje in jou :)

11. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha zomervogel, balen van de witte test!, maar ik ben het met je eens hoor het kan nog steeds de kans is nog niet verkeken. Geen bloed.... Zullen we over een paar dagen samen gillen? He gezellig beetje samen gillen. Nou ik was helemaal in shock toen ik wakker werd. Waarschijnlijk door het gebeuren met Gertine en het overdenken over het clubje hier dat je elkaar niet kent. My god wat zag je eruit wahahahahah sorry!
    Ow maar wat herken ik je gevoelens even denk je nee echt niet en dan heel langzaam heel langzaam trekt de roze gloed gewoon weer op. Ik duim hier mn duimpjes eraf voor je! En weet je wat het ook is, stel dat je zwanger bent heb je geen minuut genieten verloren snappie.
    Hier nog steeds zelfde symptomen heeel veeeel dus maar tja......die svtjes he....
    Sunshine, geen idee over je buikje omdat ik heel klein ben 1.55m krijg ik gelijk een buik en bij 8 weken vraagt iedereen moet je nog lang? Bij 8 maanden durft niemand meer te kijken. Dus of je eerst darmenbuikje hebt geen idee misschien maakt je lichaam gewoon veel ruimte?
    Sheba, mooi verhaal! Wat zul je trots zijn geniet ervan! Je klinkt echt gelukkig, dat is altijd prettig luisteren.Geen idee wanneer, heb er expres geen in huis gehaald want echt waar ik hou me niet in. Ik hoop dat ik kan wachten tot dondersag(lees hoe laat gaat de kv op maandag open?)

12. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees even mn reactie terug en nou lijkt het net alsof ik zeg hahaha balen een witte test. Dat is natuurlijk absoluut niet wat ik bedoel. Ahaha slaat op weer een mooie tekst van jou en balen balen van de test natuurlijk! Dat het even duidelijk is!

13. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    #373 Sommerfugler, 26 okt 2013
    Laatst bewerkt: 26 okt 2013
    Opnaarvijf: moet vaak lachen om je posts!! :):)
    Ik heb nog een mooie om lekker te gaan twijfelen (en voor jou wellicht ook handig om in te vullen):

Deze site
    Pregnancy Test Timing Calculator - When Should I Test? | Countdown to Pregnancy

Heeft een teller, heb ik de eerste dag van laatste menstruatie (4/10) ingevuld, dag waarop de eisprong was (dag 10) en hoelang je cyclus en LF is ingevuld.

Nu had ik bij duur cyclus eerst 24 dagen ingevuld, omdat dit de vorige keer zo was, maarrrr als ik bij cyclus duur - nou laten we eens 26 dagen nemen - 26 invul, omdat de cylcus daarvóór 28 was en ik met 26 er dan tussenin zit :)) nou..dan zegt ie

TODAY
    Saturday Oct. 26, 2013
    4 days until next period
    13
    dpo
    Hold off if you can, it's still a little early!
    Accuracy rate of some early detection tests range from 51%-69% for 4 days before your expected period.

Opnaarvijf, schuif maar weer op, op het bankje, ik ga weer lekker zitten :p:p:p

(En nu kijken wat ie zegt bij cyclusduur van 28 dagen)
    -edit- WHOEHH dan zou mijn NOD pas vrijdag zijn :cool:

14. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wahaha ik heb gelijk plaatsgemaakt, klop klop kom maar weer lekker zitten. Ik ga even calculateren. Dus doe maar even wat voor jezelf op het bankje.

15. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej, hier precies hetzelfde vrijdag nod of als het 28 is....nou daar ga ik dus niet op wachten.
    Maar je was nu echt gewoon te vroeg, dat was wel heel abrupt he laat de duivels maar komen. We gaan er gewoon voor. Wel goeie calculator staat gewoon duidelijk NietTesten! Daar hou ik van

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Nou dames, dat wordt spannend aankomende week! Ik hoop het voor jullie hoor!
    Waren er dit weekend niet nog een paar testers? Kom maar op met die nod's!

Gister verteld tegen vrienden en fam die het nog niet wist. Leuk om te doen en reacties te pijlen. Morgen op mn werk nog ff en dan eindelijk klaar. Pff zeg, wat een opluchting om nergens meer omheen te moeten draaien.
    Het enige wat me steekt.. Vriendin van me wist het dus, en voordat ik het aan een ander kon vertellen had ze al rondgesmsst. Was dus n vriend van me die zij dat zijn vriendin al zei dat ik zwanger was, terwijl ik die nog niet had gesproken. Het stomme is dat ze dat dus ook heeft gedaan bij mijn eerste zwangerschap.. Vind ik zo niet kunnen!

17. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Choco..da's bizar!! Waarom zou ze dat doen, tot twee keer toe zelfs?! Ik kan me voorstellen dat je het leuk nieuws vindt, maar dan weet je toch dat je er nog even voorzichtig mee moet zijn? Sociaal niet écht handig om het maar even zacht te zeggen :$
    Sommige mensen doen dat niet expres, maar weten gewoon niet beter. Die moet je dus eigenlijk heel goed zeggen wat je wel en niet wilt :cool:

Vorige week hadden wij vrienden op visite en die wisten dat we bezig waren met een kindje!! Via anderen! Mijn vriend heeft in vertrouwen dit verteld tegen zijn beste vriend en die was er heel blij mee. Die heeft het tegen zijn vrouw direct verteld (dus die had ik diezelfde avond nog met een privébericht op Facebook, dat ze hoopte dat we snel een kindje zouden krijgen, toen uitgelegd dat ik nog maar net met de pil gestopt was en dat we er nog niet helemaal uit waren) maar hij heeft het dus ook aan een andere vriend en aan die vriend die op bezoek was verteld.

Er wordt dus openlijk over gepraat en dat is gewoon niet zo handig.. Want zij wisten dat we dat nog niet aan de grote klok wilden hangen en nu weet de hele vriendenkring het dus al èn die vriend van vorige week is eigenlijk de neef van min vriend en zijn vader dus de oom.

Voila, iedereen weet het en wij maar denken dat we het nog echt onder ons tweeën hadden gehouden..pfff. Wat is dat toch met mensen? Heb geen zin om daar boos om te worden ofzo, het is al gebeurd en ze doen het niet expres, maar toch hè?! Dit is zo privé eigenlijk...

18. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee wat een rare mensen zeg. Choco ik zou het echt balen vinden hoor waar bemoeien die mensen zich mee. Ik vind het hewoon tegen de beleefde omgangsvormen om zoiets te vertellen , zeker de eerste tijd. Hou gewoon je mond. Zelfs als iemand het aan je vraagt zeg je volgens mij; geen idee als ze dat zou willen delen had ze dat wel gedaan.
    Zomervogel dat is helemaal niet handig, de eerste tijd wordt er dus extra op je gelet. Als je wit ziet als je geen wijn wil, of juist wel enz enz. Ik vind dat toch ook wel prive.

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @Sommerfugler: inderdaad ja! Het is behoorlijk privé, laat dat dan ook zo! Ik snap ook niet waarom ze dat doet.. we zagen hen met een paar andere vrienden tegelijk, dus kon ook niet zo zijn dat we het haar als laatste vertelde. Had ik liever zo gezien, maar goed. Ik ken haar erg goed, en er zijn meer van deze dingen gebeurd de laatste jaren. Bijv. mijn bruiloftsthema kopieeren terwijl ze 1 maand eerder trouwde. Toen gezegd dat ik het niet leuk vind, en daar heeft ze gewoon schijt aan. Beetje 'ik krijg toch wat ik wil'-syndroom. Bleh! Ik kijk altijd goed uit wat ik haar wel en vooral niet vertel..

Ook raar zeg, van jullie vrienden. Zoiets doe je toch niet, zeker als gevraagd wordt om het voor je te houden! Bij mij wist alleen mijn zus en moeder het. Juist om die reden dat verder niemand zich verspreekt of vragen gaat stellen als je ineens niets alcoholisch drinkt op een avond.

Verder zijn veel reacties 'Ooh wat snel na de eerste! Was dat zo gepland..?' Vooral die gezichten als je 'ja' zegt.. haha!

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Bah zomervogel en choco echt niet leuk nee! Ik was toen al pissig dat
    Me schoonmoeder het had verteld maar n vriendin bloed link zou ik zijn zeker als het niet de eerste keer is!

Hier gaat het verder wel goed gister lekker met z'n 2 naar de wok geweest was echt leuk ik had aan die man achter de wok gevraagd of hij het extra goed wou bakken omdat ik zwanger ben komt hij later naar me toe ja baby jongen of meisje? Ik zo dat weten we volgendeweek
    Pas hij kijk naar m'n buik zet z'n ogen uit pas kort zegt hij me vriend lachen :p die Chinees onze vrouwen hebben nooit zo dikke buik zwanger ergens dacht ik nou en bedankt maar ergens was het ook best grappig hij zo volgendekeer jij mij vertellen ik zo is goed haha

Enigste waar ik alleen echt van baal is dat ik zo levendig droom en dan niet over de kleine maar dat m'n vriend de raarste dingen uithaalt vandeweek dat hij m'n familie wou uitroeien en vannacht dat hij vreemd ging en dat zijn 2 dingen die hij nooit zou doen hij is zo gek op mijn familie en als er iemand eerlijk is is hij het wel , 2 weken geleden kwam
    Ik thuis hij heel ontrustig dus ik zo wat is er ja ik heb gelogen zegt hij ik zo waarover ja jij vroeg of er nog fruit was maar ik wou die appel hebben -.- ik lag helemaal strak maar hij kan gewoon niet liegen dus ik snap de dromen niet want dan word ik wakker en geeft hij me een kus en ben ik nog helemaal in de war

Morgen 15 weken dansje :D

Deel Deze Pagina