Neeee! Wat gek! Ik snap er niets meer van. Ligt het miss aan de testen? Anders cb proberen? Dit klopt toch niet.. Mooie buikjes hoor! Ben wel vet jaloers op zon afgetraind buikje! Zal vanmiddag es n preggy foto zoeken. Ong net zon buikje als jij eetje. Geen grote mega buik. Hoop dat dit keer ook, des te minder hoeft er weer vanaf hihi
ik snap het ook niet ik heb net een verloskundige praktijk gemaild met mijn verhaal.. Eens kijken wat hun ervan zeggen.. een cb zou ook nog kunnen.. zijn die beter? heb zelf inmiddels de action etos en kv testen gedaan..
Mooie buik hoor eetje! Ben hier alleen als de dood dat ik striemen ga krijgen toen ik ging puberen en me lichaam vorm kreeg kwam het op m'n benen en op m'n zijkant toen ik eenmaal ben gaan sporten trok er redelijk weg maar natuurlijk niet helemaal hoop door veel te smeren het een beetje weg te houden Nee he pfff balen larosa als je al Zoveel testen hebt gedaan denk ik niet dat de cb positief gaat worden eigenlijk balen als je niet weet waar je aan toe bent he
Sabine gefeliciteerd !!!!! Jee wat leuk !!! Wanneer is/was je nod ?! Wat leuk joh , geniet van het moment 😃
Jee meiden wat een mooie buikjes.. LaRosa: grr niet leuk weer een negatieve test.. Snap het niet. Je symptomen lijken mij echt wel dat je zwanger ben.. Ik zou gewoon de HA bellen en zeggen dat je niet langer wil wachten. Ik vind 14 dagen namelijk erg lang om in onzekerheid te leven. Sabinewn: Whhahahahaha geweldig gefeliciteerd!
heb net de verloskundige gebeld. mag over 4 weken al komen, omdat ik zeer waarschijnlijk vorige maand een vroege mk heb gehad....29-10 om 16.15
Ja he heel snel, was ivm mogelijke mk die ik had vorige maand. Bedankt voor de felicitaties.heel langzaam komt het binnen haha
Heerlijk toch.. En je hebt het bewijs van CB die liegt er niet om.. Ja volgens mijn ook LaRosa en ik.. Maar ik denk dat het hier nog wel eventjes duurt. zie het niet snel op de natuurlijke manier meer gebeuren.. Van het weekend gaan me man en ik het gesprek aan wat willen we nu eerst nog zelf proberen of toch hulp van zkh accepteren. Vandaag knetter hoofdpijn en zeurderig gevoel in me buik.. Dus vandaag me ei. Ben blij dat we gisteren nog geklust hebben. Want vandaag gaat hem dat niet worden. Vanavond lastig zaken bespreken omtrent overlijden schoonvader. zoals spullen opruimen wat gaat er gebeuren met schoonmoeder, en het huis enz...
Heel veel succes gertine . Wat dat betreft zitten jullie in een lastige periode! En daarnaast wel fijn dat jullie samen goed kunnen praten over zh ed !en wie weet deze toch raak! Succes meid