Ik snap de dromen hoor sunshine . Hier ook last vast van. Word badend in het zweet wakker soms. Had ik de vorig zwangerschap ook, heeft toen helaas heel lang geduurd . Naar hè die mensen choco. Ik snap ze echt niet! Zo ongelofelijk kortzichtig ppfff! Maar wel leuk dat jullie het verteld hebben . Vandaag op je werk toch? Ik ga het woensdag op m'n werk vertellen , zin in ' Spannend meiden bij jullie . En idd te vroeg getest hoor een week voor nod is echt te vroeg! Gelukkig nog hoop! Ik zou woensdag proberen . Laurette , had jij niet een echo deze week !? Heb je nog zoveel last van je buik?! En la Rosa hoe gaat het met jou ?!
Hai, ben even een weekend zwangergedachte vrij geweest.. Ook na het nieuws van Gertine, ben er een beetje in blijven hangen.. (Zal deze week even bijlezen..) Ik zit in nog in de folliculaire fase, en heb 11nov pas een echo, lief dat je er naar vraagt eetje. Dat is precies geplanned in de luteale fase, want de laatste 2 cyclussen zo'n pijn hebben gedaan na de eisprong, hoop dat we de dader op hete daad kunnen betrappen met die echo Verder niets bijzonders, wachten op eisprong, misschien iets eerder testen want vorige cyclus was ik m'n ei kwijt.. Liefs.
Lauretta: Dat van Gertine blijft ook bij mij geregeld rondspoken in me hoofd.. Maar spannend voor je die echo!! Ik hoop dat ze je ei goed kunnen zien. Eetje en Sunshine: Naar die dromen en zwetend wakker worden.. choco: Wat vervelend dat sommige mensen hun mond niet kunnen houden, het is niet aan haar om het door te vertellen. sommerfugler: Dat is ook niet leuk dat andere door vertellen dat jullie bezig zijn, dan wordt er idd extra op je gelet Hier gaat het vandaag wat minder. Vannacht slecht geslapen en vanmorgen met opstaat braakneigingen en misselijk en dit de hele dag door en nog steeds last van Dit werkt niet prettig in de zorg. Dan kom je overal die vieze luchtjes tegemoet dit is niet bevordelijk..bleh! Ik hoop dat ik vanavond wat kan eten.. En lekker betijds naar bed!
@lauretta: hoop idd dat ze je ei goed kunnen zien. Ben benieuwd! @eetje/sunshine: wat vervelend die dromen! Dat ze maar snel plaats maken voor goede dromen! Ik droomde vd werk dat ik samen met mn man op een strand lag. Lekker uitrusten. Komt hij er gister mee dat we begin volgend jaar maar eens lekker weg moeten gaan. Hij heeft nu niet veel dagen meer voor dit jaar. De kleine gaat dan gewoon mee, dus heerlijk om naar uit te kijken! @sheba: lekker he... Ik ken het! Gelukkig kan ik je melden dat het met de werk minder wordt. Bij mij iig wel. Probeer de luchtjes een beetje te ontwijken of neem wat extra pauzes om even frissere lucht in te ademen. Ik kook soms in meerdere posen haha! Maar werkt wel!
Poe kan m'n bed niet uitkomen ... Pfffff en moet toch echt want heb straks m'n intake bij de verloskundige .
Hou allemaal, Heel lang niet op het forum geweest want ook veel gebeurd hier. Op vakantie geweest, in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen en een kind met waterpokken. Allemaal peanuts natuurlijk als ik dat van Gertine lees ik duim heeeeeeeel hard dat ze snel opknapt en er niks aan pver houd Leuk dat er al zo veel zwanger zijn! Nu snel de andere dames ook. Hier inmiddels goede echo gehad vrijdag. Voel me ok, erg slap, moe en misselijk. Lees dan ook vooral mee, zal niet zo veel reageren. Merk dat dat te veel energie kost. Succes allemaal met zwanger worden en alle zwangerschappen. En mijn duimen draaien voor Gertine
Hallo dames, hier weer een berichtje van thuisfront. met de pijn van Gertine gaat het iets beter. eindelijk de goede medicatie. deze week een spannende week. Haar geheugen zal deze week terug moeten zijn in ieder geval verbetering. vanmorgen zuster aan de telefoon en die gaf aan dat ze een onrustige nacht heeft gehad omdat ze een nachtmerrie haf over het ongeluk. niet leuk maar wel fijn dat ze weer wat herinnert dus daar lijkt verbetering in te komen hopelijk gaat het door. ik ga om 12 uur daar heen hebben we een gesprek met de arts. ze houdt zich goed maar als we echt samen zijn dan komt de woede frustratie en verdriet naar boven. ik ben vooral erg blij dat ze me toe laat. ze heeft daarin haar gevoel voor humor nog wel. zo van blij dat ik met jou getrouwd ben ook al weet ik dat nu even niet maar je bent er. Bedankt voor jullie lieve woorden. snap nu echt waarom ze hier komt. lief en leed delen jullie. ik laat het Gertine als ze er aan toe is dit lezen. en hoop dat ze zich weer bij jullie mag voegen.
Wat fijn om weer van je te horen! Gelukkig wat positief nieuws, hopelijk komt haar geheugen snel terug. Heel begrijpelijk dat alle woede en frustratie/verdriet naar boven komen. Inderdaad moeten jullie dit samen verwerken en is het fijn dat ze dit niet alleen doet! Wat moet dat veel doen dat ze je alles kan zeggen en dat je er ook echt voor haar kunt zijn! Ze mag natuurlijk altijd terugkeren hier!! Maar zoals je zegt; als ze er aan toe is. Geniet van de positieve momenten samen en neem alle tijd die jullie nodig hebben. Wat zijn jullie een fantastisch stel!! Vanuit hier alle vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen. Blijf vooral hier komen en delen wat je wilt. Juist zo'n forum is er in goede, maar ook slechte momenten om elkaar erdoorheen te helpen...
@Margje; ook flink wat meegemaakt dus afgelopen tijd! Heftig! Fijn dat je een goede echo hebt gehad. Nu je snel weer wat beter gaan voelen hoor! Neem je rust hoor meissie.. je hebt je energie hard nodig..!
Gelukkig gaat het wat beter met gertine! Hopelijk gaan ze zich snel beter voelen en jij ook! Is een moeilijke tijd maar we zullen er altijd voor elkaar zijn hier! Pfff hier aan het wachten op de uitslagen voor de schildklier ze zou 2 uur geleden al bellen, normaal hoor ik het altijd precies op tijd , dus ben er bang voor of de uitslagen zijn nog niet binnen of er is iets niet goed,,,,,,
Super fijn om wat te horen. Zo nu en dan moet ik er toch steeds aan denken. Fijn dat de pijn minder is! Wat moeilijk dat het geheugenherstel al wel op gang komt maar dat het eigenlijk zo langzaam gaat. Ik had eigenlijk stille hoop dat ze twee dagen later gewoon wakker werd en gewoon weer alles wist. Fijn dat jullie wel samen kunnen zijn en dat ze zich dus wel zo veilig voelt bij jou dat ze zichzelf echt laat zien met woede en frustratie en al dat lijkt mij een heel goed teken. Heel veel sterkte. Natuurlijk hopen we allemaal denk ik dat ze snel hier weer terug is zodra ze eraan toe is. Man van getine sorry weet de naam niet) je doet het fantastisch goed, ze mag trots zijn op zo een man. Voor jullie samen heel veel strekte en voor jou heel veel kracht om haar rots te zijn.
Sunshine, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik heb totaal geen verstand van schildklier maar succes! Laurette goed om van je te horen succes met de echo hopelijk zijn het megaknoeperts! De rest weet ik even niet hoe het er mee staat heb heel vluchtig meegelezen ik lees straks even bij
Ooh sunshine, fijn nieuws! Deze week nog afteldagen voor iemand? Ik houd het allemaal niet zo goed bij, sorry haha!
nog even wat goed nieuws van Gertine. Uit scans blijkt dat ze geen hersenbeschadiging heeft en dat het geheugenverlies dus echt van tijdelijke aard is. Ze mag haar geheugen nu gaan trainen door middel van foto's en dagboeken en mails enz. Ze wordt daarin begeleidt door een team! Ze heeft echt flash backs zoals ze dat noemen ze ziet flitsen van haar leven terug. en dat zullen er steeds meer worden en uiteindelijk zal haar geheugen helemaal terug zijn. Op welk termijn kunnen ze niet zeggen het gaat nu heel hard iedere keer als ik weer bij haar kom dan is ze helemaal blij over wat ze weer weet. Ze kent weer wat mensen zoals ouders heeft naar haar zus gevraagd ze kon zich herinneren dat er wat was met haar maar precies wist ze dat dan weer niet. en ze weet weer wie ik ben . Ze hebben gevraagd of ik de laptop mee wilde nemen zodat zij ook weer daarop kan kijken op haar facebook, mail en misschien ook hier zodat steeds meer herinneringen terug kunnen komen. Pff een hele opluchting, maar we zijn wel gewaarschuwd voor dat het niet makkelijk zal worden. En dat merkte ik gisteren al toen ik wat foto's liet zien die ik op mijn telefoon had staan, maar er niks bij kon voorstellen. dan flipt ze bijna..
Dankje choco : ja hier nog 6 dagen tot geslachtsbepaling ben zo benieuwt Man van gertine: gelukkig dat ze geen blijvend letsel heeft! Ik hoop dat ze snel de oude is voor jullie beide !
Wat fijn om te lezen dat gertine aan de betere hand is. Hopelijk heeft ze snel haar geheugen terug. Sunshine, fijn voor je dat de uitslag goed is. Ik heb gister de echo gehad. Het wurmpje doet het goed, zn hartje klopt en is nu 1,2cm hihi 21st mag ik terug voor intake en verdere controles. Zal vanavond ff de foto uploaden
Ah goeddnieuws van gertine!!! Super. Sabine fijn he zo een goede echo, leuk fotoooooo Sunshine fijn dat de uitslag goed was en spannend...wat denk je zelf? Hier spannend! Buiten een mega opgezwollen buik geen symptomen meer....helemaal niks dus dat is verwarrend. We gaan het zien of morgen of maandag zal het al dan niet doorbreken. Wel zenuwachtig hoor pfffffff
hey meiden! even snel een berichtje van mij.. ik lees het later allemaal even na. de reden dat ik een tijd niet geweest ben is omdat het niet zo lekker liep hiero.. zwanger ben ik deze maand waarschijnlijk niet want daar heb je seks voor nodig.. wie weet is het raak geschoten van de laatste keer dat we seks hadden maar reken er niet op..ik voel ook totaal niks en heb me er helemaal niet mee bezig gehouden.. ik hoop dat bij jullie alles goed is! maar nogmaals ik lees later even bij.. liefs