Wat een fijn nieuws over Gertine! Wat moet dat een.opluchting zijn, dat het tijdelijk is. Jullie zullen het idd niet makkelijk krijgen, maar tot nu gaat het goed. Kleine stapjes, blijf dicht bij elkaar. @sunshine: spannend! Ben benieuwd wat het wordt. @sabine: hoe was het? Traantjes of niet? @opnaarvijf: ik duim voor je! Wanneer wil je dan testen?
Jij wij ook heel erg we denken nu wel van lekker van de laatste dagen genieten dat het nog een verassing voor ons is maar ook wel echt super veel zin in
Nou ik ben weer een beetje bijgelezen! Gertine & haar man , ik wens jullie alle sterkte en herstel de komende tijd, wat vreselijk schrikken moet dat zijn geweest! Ik hoop dat ze snel weer helemaal opgeknapt is! @Sunshine, wat een mooie echo heb je! Vervelend dat je zo veel klachten heb gehad..ik hoop dat ze nu een beetje wegblijven! samen met dat achterlijke gedoe van je schoonzus! bah zeg (ik denk trouwens aan een jongen bij jou) Verder is het heerlijk om te zien hoe de zwangerschappen verlopen!
Hihi iedereen denkt een jongen behalve me vriend ga lachen als hij als enigste gelijk heeft Ja ik ben nu echt in de tijd dat de weken lijken te vliegen binnen nu en paar weken zal me buik flink groeien de kleine voelen weten wat het word dan vind het heerlijk Balen dat het bij jullie even wat minder ging als je er maar weer uit gekomen bent is belangrijkste toch
Poeh, wat een goed nieuws dat het geheugen van Gertine terug lijkt te komen!! Ook heel fijn dat je voor een man je gelukkig erg veel typt en ons op de hoogte houdt! Laten we hopen dat ze snel zelf hier weer toe in staat is. Sabine: jaaah, ben benieuwd naar jullie baby!! Sunshine: spannende tijd, vandaag nog fantaseren en straks wéét je het gewoon en kun je daar weer over fantaseren!! Leuk!!! LaRosa: ik hoop dat het weer wat beter gaat? Hoop tussen jullie beide ook (of lees ik dat verkeerd tussen de regels door) Hier: hmgr ben ongesteld geworden vanmiddag. Dus een goede borrel dit weekend en op naar de volgende ronde Vond het al zo moeilijk om mijn eisprong echt goed te herkennen, en dan ook nog maar een halve keer sex daarbij, dat zou wel heel veel toeval zijn geweest. Maar tóch hoopte ik het, er waren weer tig schijnverschijnselen blijkt dan nu achteraf en zelfs as we speak heb ik nog steeds zere borsten. Vorige keer nam dat ook pas af na mijn ongesteldheid. Ben erg benieuwd wat de volgende ronde weer brengt hahaha aan maffe gevoelens )
Wat een ontzettend fijn bericht van gertine !! Blij dat het geheugenverlies van tijdelijke aard is , ondanks dat dit nu lastig is mag je er vanuit gaan dat het allemaal wel weer terug komt. Wat een geruststellende gedachten . Heel veel succes in dit proces , er word veel aan jullie gedacht! Balen van de menstruatie zeg. Idd drink een lekkere borrel van het weekend ! Je hebt helemaal gelijk !!!! En dan op naar de volgende maand. Choco hoe voel jij je? Spannend sunshine naar de echo !! Nog even en dan weet je het gewoon! Kan je gericht shoppen hihi Sabine fijn dat je echo goed was! Ben benieuwd naar jullie mini .. Hier gaat alles goed. Voel me bijna 100% goed! Echt geen klagen. Gister naar vk geweest voor intake. Was leuk daar weer terug te zijn. Geprobeerd het hartje te vinden maar kleine lag te diep weg gestopt. "Gelukkig" legde ze me uit waar de baarmoeder zich bevond en dat de darmen die daar zaten nu dus omhoog geduwd zijn haha. Ze gaf toe dat het flink was hihi. Nou zo voel ik me vooral s avonds. Maar ach van tijdelijke aard ! Vandaag op ons werk verteld samen met m'n zwangere collega .. Iedereen zwaar verrast en als klap op de vuurpijl sprak ik gister een collega en die was niet fit en chaotisch , dus ik zei joh ga lekker naar huis r bed in. Nou zegt ze, ga ik zeker doen naar biet voordat ik weer een test gedaan heb. Haha ze had die ochtend op zwanger getest en is nu 6 weken zwanger waarschijnlijk ! Super leuk
@sommerfugler: jammer! Maar ergens wist je het idd al. Proost! Op naar de volgende ronde. @larosa: hoe gaat ie nu? En hoever ben je nu in je cyclus? @eetje: wauw! Met 3e sterk haha! Zal je baas leuk vinden. Hier is de grootste misselijkheid gelukkig aan het wegtrekken. Maakt.plaats voor vermoeidheid..pff! Niet handig met een kleintje van 1, maar het hoort erbij! Als dit het ergste is, haha!
Zomervogel: balen van je ongesteldheid maar vol goede moed naar de volgende ronde! Eetje: wat leuk met z'n 3e! Hier ben ik dan de enigste op het werk en elke keer vraagt iedereen hoe gaat het niet erg maar we zijn een groot bedrijf dus ik kan het 10x per dag vertellen daar word ik wel gek van Trouwens dit moet ik met jullie delen!!!! Vriend lief komt gister thuis van het werk ja zegt hij ik vul De ruitevloeistof van de auto even aan nou prima ik savonds nog even na de winkel en maak et raam schoon dik vet voor raam Ineens niets meer te zien dus op gevoel en met behulp van de zijramen terug gereden na huis, krijg vanmorgen een app van vriend ja schat het is radiator vloeistof ipv ruitevloeistof :/ dus alles moet eruit hahahahahshah
Nou.. Ff dipje hier ben het even beu hoor.. Weer geen hap door mn keel kunnen krijgen, maar wel honger hebben. Kijk je in de kast.en dan staat niks me aan. Ben dan ook echt gesloopt. Kleine ligt net op bed gelukkig.. Voel me echt een miepert nu, omdat er veel ergere dingen zijn. Kan er zo niet tegen zo futloos en vooral hongerig te zijn! Iemand tips?
Chocoholic, ik heb daar ook last van, heb net van ellende chocolade Mouse gekocht en bak helemaal leeg gegeten. Nu misselijk. Ik krijg aardappelen en groente niet meer weg. Tips heb ik niet maar als iemand die heeft hoor ok die ook graag. Morgen wel een leuke dag. Ga naar mn oma's en opa om te vertellen wat we zwanger zijn, morgen avond aan onze vrienden. Dus vroeg naar bed dan is het eerder morgen
Leuk vooruitzicht! veel plezier. Dat vroeg naar bed ga ik ook maar doen. Door alle misselijkheid/honger en vermoeidheid staan de tranen me nader dan het lachen.. Misschien helpen geer en goor me straks wel ff echt mijn humor. Ben gek op pate, maak ik net een pakje open om toch 1 cracker weg te werken. Zie je die vetrand erop zitten..bleh! Al kokhalzend de keuken uit. Pff..
Bleh paté, ook niet mijn ding. Ik ga zo expeditie kijken, wel spannend en dan lekker naar bed. Wat wel werkt tegen misselijkheid is vanillevla. I love vanillevla haha
Zonervogel wat doe de? Ik dacht die loopt tegelijk met mij op en we zouden samen gillen. Zit ik hier te zitten.... Serieus balen! Neem id maar een lekkere borrel! Bah! Sabine spannend, geniet ervan! Choco bah geen tips hier geen idee wat helpt La rosa fijn dat je weer terug bent. Hoop dat het weer beter gaat. Hier eigenlijk niks, niks nie ongi, geen symptonen gewoon niks, ha een opgeblazen buik maar dat kan bij beiden dus is ook niks. Zelfs geen testdrang....saai dus. Ik wacht morgen af.
Ja heel herkenbaar vanaf het begin niets meer wat ik echt lekker vind, ik eet het omdat ik het maar moet eten maar ben er neutraal in sommige dingen krijg ik ook echt niet meer weg o.a. loempia
Ha dames, Hier ben ik weer. ben aan het bijlezen. maar het vermoeid teveel.. dus doe iedere keer een stukje. Bedankt voor de lieve opbeurende woorden die jullie vooral aan mijn man stuurde. Het gaat steeds beter met me geheugen. echt heel raar dat ik sommige dingen we weet maar andere dingen juist niet. Het wss vooral angstig omdat je echt niks kon herinneren en zelf niet wist eie ik zelf was. maar dat ik hier zat wist ik gister weer. dus wilde meteen bijlezen. maar mocht niet van de zuster.. ze zijn nogal streng half uur per ochtend half uur s middags dat ik mag lezen. Ben bond en blauw zie er zeer aantrekkelijk uit pijn is nu goed te onderdrukken met medicatie.. ik of mijn lieve man zal met regelmaat iets posten. meiden op wachtbankje succes en hopelijk mooie resultaten. zwangeren lekker rustig aan doen. en ongestelden op naar ei. Groet en heel veel liefs Gertine
Hej gertine wat fijn dat je zelf weer wat kan achterlaten! We hebben ons allemaal zorgen gemaakt Ja dat zal best vermoeit voor je zijn beetje bij beetje toch! Doe het rustig aan en gelukkig dat de pijn te onderdrukken is!
Hey, wat fijn iets van je te horen! Goed nieuws ook gelukkig, dat je geheugen wat beter wordt! Neem je tijd, rust goed uit en luister naar de artsen. Voor je het weet ben je weer de oude! Beterschap!
Gertine, wat fijn om weer iets van jou te mogen lezen. Wat fijn dat het beter met je gaat. Vooral rustig aan doen en toe geven aan de signalen die je lijf aangeven. Mooi blauw is niet lelijk
Gertine, wat fijn om wat van je te horen. We hebben niet zo heel veel contact gehad maar het heeft me enorm aangegrepen wat er gebeurde. Fijn om te lezen dat je opknapt. Rustig aan