Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wat een nare dromen allemaal bah hier begint het wat minder te worden alleen vannacht droomde ik dat de kleine een groei achterstand had :s vandaag na de gyn en kleine lag met gezicht na ons toe dus je zag duidelijk z'n balletjes en piemeltje en die gyn zag dat natuurlijk ook dus geen foto en heb 10
    Sec letterlijk kunnen kijken hij weet alleen nog niet dat wij weten wat het word maar vond het wel raar hoor denk van ja als je het ziet waarom
    Hou je dan stijf je mond :s

2. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden, ben er al weer een beetje van bekomen. Op zich natuurlijk geen onprettige droom, was er alleen naar van ik werd wakker en ik denk wat doe ik nou? Femme fatal!
    Sunshine, logisch hoor de gyn zegt niks tenzij op uitdrukkelijk verzoek van de ouders. Ook wat oudere gyn zeggen het gewoon niet omdat ze vinden dat je op medische basis bij ze bent en niet voor de lol. Vind ik persoonlijk niet nodig zeker als de beeb zo open en bloot ligt.

3. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    dames kan wel springen:)
    Mag vrijdag naar huis krijg wel thuishulp die helpen met wassen en aankleden enz. en mag vandaar uit 2 dagen naar het revalidatie centrum! dus gelukkig niet nog voor een nog langere periode van huis.
    morgen worden de voorbereidingen bij ons thuis gemaakt zodat ik me makkelijk kan verplaatsen in het huis helaas in een rolstoel. moet nog wel even leren hoe ik daar mee omga. vanmiddag was dat nog niet echt een succes knalde overal tegen aan.:)

@ opnaarvijf, go wat een droom zeg.. zeker niet onprettig;) maar kan me voorstellen dat je denkt wat is dit nu weer en wat heeft het betekend!

@ Sunshine: leuk een boy! en wat een mooie leuke echo's.. en dat alles goed gaat!

@ Eetje: hormonen he! maar geniet lekker van je dagen vrij.

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Op naar vijf nee dat begrijp ik maar dan 10 sec hij heeft niet gemeten niets vind apart normaal neemt hij daar altijd rustig de tijd voor,

Gertine wat een Goed nieuws!!!! Echt heel fijn voor jullie

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine: wat gek, al is het natuurlijk bij gyn zoals opnaarvijf al zegt.

@gertine: wat super fijn nieuws! Lekker weer in je eigen omgeving, dat moet je goed doen! Mooi dat je naar het centrum mag om te gaan revalideren. Schiet al op zo. Voor je het weet ben je weer de oude ;)

6. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gertine wat leuk lekker naar huis!! Oh wat zal dat fijn zijn, lekker genieten en de tijd nemen he!

Hier heel blij eindelijk deze keer een normale mestruatie. De afgelopen twee keer was het zo raar. Twee dagen vol en dan van de een op andere minuut stop terwijl ik altijd lang vloei. Nu zondag avond begonnen en het is nu bijna weg, maar het is gewoon afgenomen op een normale manier. Ben echt blij want was ergens wel ongerust, het voelde niet goed. En mijn pukkels zijn weg, bleek ook een effect van de spiraal. Noooooit pukkels gehad, elke maand maar een. Het laatste jaar leek ik wel een puber. Voor mij geen spiraal meer, pukkels afgevlakte emoties enz wegen voor mij niet op tegen hele lichte menstruatie. Ik ga weer met veel goede moed er tegen aan.

Let op hier volgt een pikant detail, voor de meiden die hier niet ol zitten te wachten scroll snel door......
    Ik zei van de week tegen mijn man wist je trouwens dat die strakke boxers helemaal niet goed zijn voor de kwaliteit van de soldaten?
    Nu heeft hij al heel de week geen boxer meer aan....mmmmm bevordelijk voor aankomende klusperiode.....stelletje verliefde pubers dat zijn we.

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Haha wat grappig! Deze klusperiode er flink tegenaan dan ;)
    Fijn dat je menstruatie wat normaler is nu. Weer een zorg weg. Al hopen we natuurlijk dat de eerstvolgende niet komt!

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    HahahHa leuk he die mannen !!
    Hier ook zeg ik gister ja begin nu echt wel te groeien he! Ja hoor zegt die je hebt een flinke voorgevel gekregen-.-

Maargoed zoals ik al voorspeld had weer 16 hcg daalt progesteron neemt het over en migraine -.- hoop dat het snel gebeurt is en dan kunnen we na de bevalling weer -.- heb er al zoveel medicatie voor gehad maar alles maakt me misselijk het een moest ik innemen voor de aanval wat ik nooit voelde opkomen maar als ik m dan nam werd ik alleen maar beroerder, de neusspray werd ik ook misselijk van ga zo maar verder

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Whahhahahaha geweldig moeten jullie horen: vriend lief komt naast me zitten schat zegt hij waarom wist jij dat je migraine zou krijgen met 16 weken , ik zou nou je hebt hormonen en een hormoon daarvan daalt nu snel en de ander neemt het over dus het is niet in balans, ohw zegt hij waarom dan? Ik zou nou de baby is ontwikkeld en zal her wel minder nodig hebben, ohw maare krijg je dan nieuw hormoon ik zo als goed is neemt dat andere hormoon het over en kan best zijn dat die iets stijgt , ik snap het niet zegt hij ik zo als je 50 knikkers hebt (hcg)en 50 stenen ( progesteron) en je haalt 40 knikkers weg en er komen maar 10 stenen bij heb je een verlies van 30 knikkers en is het niet in balans en met hormonen kan mijn lichaam dat niet heel goed hebben totdat het balans terug is of het gewend is, okee maar waarom dan,,,, ik zo ja weet ik veel
    Moeder natuur xD hij is zoveel meer met de zwangerschap bezig haha dit interesseerde hem nooit

10. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    haha prachtig die mannen die zich bezig houden met de zwangerschap .

Zojuist vk gebeld .. Heb veel kramp en steken en ik weet zeker dat het m'n baarmoeder is. Ik maak me zorgen vooral na de miskraam. Helaas mag ik weer niet langs komen en moet ik het weekend afwachten pffff.
    Wederom de reactie dat we niet zomaar doorsturen voor een echo!!!!sorry hoor ben echt pist off , kl#te w#f!
    Snap zelf ook wel dat het de groei van m'n baarmoeder zou kunnen zijn maar aan die info heb ik toch niks als ik pijn heb . Bah ben echt boos

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine: toch fijn dat je vriend wat bezorgd is. Lief! Hij kan het nu allemaal niet voelen en meemaken. Mijn man vroeg bij de vorige ook veel hoe wat waar en waarom. Nu vraagt ie wat en weet ie wel dat het erbij hoort.

@eetje: wat stom! Snap dat je het miss niet prettig vind om over te stappen, maar ik zou daar toch serieuws over nadenken hoor.. Moet je zo nog bijna 30 weken met haar..? En dan lijkt een bevalling ook niet zo prettig met haar.
    Ik was vanochtend bij mijn vk. Die kreeg telefoon van een vrouw die een injectie in dr been had gehad, maar daar erg veel last van bleef houden. Zegt ze "oh, ik kom zo wel ff kijken bij je thuis." En zo hoort het! Zij moeten jou gerust kunnen stellen en je helpen toch? Nee, lekker jou zorgen laten maken het hele weekend.. Pff!

12. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Wat leuk Sunshine van je vriend! lief dat hij er alles vanaf wil weten.

Eetje: grrrrrr wat een mens dat wil je nog een weekend laten lopen..
    Doe rustig aan en als je het niet vertrouwd dan gewoon haar blijven bellen!

Zo hier lekker thuis:)
    vanmiddag om 13:00 thuisgekomen.. was pier op heb tot half 5 geslapen als een os, en heb niet gemerkt dat er mensen belde en even kwamen vragen hoe het ging.
    Tis wel raar naar zo'n tijd weer hier te zijn. Maar oost west thuis best:)
    Hier heb ik alles lekker bij me! en we hebben zulke lieve buren, ze hebben voor het weekend gezorgd dat we eten krijgen. Ze zeggen dan kunnen jullie wennen dat je weer thuis ben. Eten koken kan ik toch niet kan er niet bij! merk wel dat dat wel onhandig is hoor zo'n stoel waar je aan gebonden ben.;)
    Maar goed ga niet klagen en laat me de dagen dat ik thuis ben heerlijk verwennen door iedereen die het maar wil!

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    en gelijk heb je! wat een lieve buren hebben jullie, dat ze dit voor jullie willen doen! Echt toppers! geniet nu lekker van je thuis zijn, en laat je inderdaad lekker verwennen. je hebt het verdient!

14. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine wat lief van je vriend! Het is ook zo speciaal samen zo zwanger zijn... Zwijmel zwijmel.

Eetje, belachelijk, het is zo verschillend bij wie je terecht komt. De een helpt je echt en een ander laat je maar lopen. Vind het ook echt stom dat je nu moet wachten.

Joeheeee gertine lekker thuis!je hebt het verdiend om je lekker te verwennen. Lekker genieten!

15. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Aller eerst gertine wat fijn dat je thuis bent. Laat je ook maar lekker verwennen maar hoop boven al dat nu thuis zijn je herstel proces zal versnellen ! Geweldig hoor !!

En ja wat moet ik ., weet het niet. Wie weet stap ik alsnog over. Ik overleg maandag met m'n vriend. Voor m'n eigen bevestiging heb ik zo een doppler gekocht . Wie weet hoor ik niets en kan me daar ook niet druk om maken hoor . Maar hoop een hartslag te horen en dat steld me toch gerust. Zo stom ook die reactie ; na een positieve echo is de kans op een miskraam 1% . En idd wat ik ook lees zo her en der is buikpijn/kramp in dit stadium geen voorteken van miskraam maar goed .. Je bent vk of niet en ik voel me biet gehoord. T is verdorie niet m'n eerste zwangerschap (daar bedoel ik niets mee naar de vrouwen die de eerste verwachten hoor ;)) maar weer ondertussen de bekende kwaaltjes wel maar dit herken ik niet.
    Gelukkig is de zeurderige pijn nu over. Zo af en toe een steek.
    Tevens vanavond en gister het gevoel gehad dat ik wat voelde kriebelen tegen m'n buikwand aan . Ik ga ervan uit dat alles goed is maar over die vk ga ik serieus na denken . Bedankt meiden

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Echt doen hoor, want dit zorgt alleen maar voor stress. Als je het straks zwaarder krijgt moet je wel op je vk kunnen vertrouwen en haar elke minuut vd dag kumnen bellen als er iets is. Jij voelt het en als het niet goed voelt kan ze beter een keer teveel dan te weinig kijken.
    Snap dat ze niet voor elk dingetje een echo laat maken, maar soms is het al voldoende dat je ff langs mag komen, het hartje hoort en ze ff voel of je baarmpeder nog goed zit. Alleen dat zorgt al voor geruststelling denk ik!

17. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Nou idd choco ... Ik vroeg het ook of ze niet naar het hartje kon luisteren maar gezien mijn termijn zou dat lastig zijn ????
    Maar wat je zegt een kleine controle had me gerust gesteld nu blijf je toch in een angst of er niet iets mis is.
    Het gaat mij er vooral om dat je gehoord word en niet het gevoel hebt dat je word afgewimpeld .
    Maar goed, vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen.
    Hoe gaat het met de rest van jullie ?!
    Liefs

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Juist!
    Het hartje kunnen ze wel horen maar soms ook niet. Ik ben 10 weken en ze ging het gister gewoon proberen. Gelukt ook! Dus ze kan het bij jou zeker ff proberen.

19. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja die vk het blijft echt lastig. Zie gewoon het probleem niet om even een controle te doen, dat is toch haar werk. Nou ben ik natuurlijk helemaaal al niet fan van de vk. Naar mijn idee gewoon een uitstervend beroep. Het is zooo middeeeuws. Ik vind ook dat ze krampachtig doorslaan om maar thuis te bevallen en altijd maar de natuur op zn beloop te laten. Als we de natuur op zijn beloop hadden laten gaan was het hier stil, half nederland zou onder water staan en de helft van ons zou al gestrekt gegaag zijn omdat we niet ingeent zouden zijn. Weer de helft daarvan zou weet ik veel bezweken zijn aan een ontsteking waar geen antibiotica voor was. Zat ik hier in mn uppie mezelf zwanger te denken......he gezellie.
    Ik weet dat dit een overtrokken reactie is maar pffff komop zeg bij drie van de 4 bevallingen had de vk machteloos gestaan en was het slecht afgelopen, maar wat ze dan wel kunnen doen, een controle uitvoeren, nee dat is teveel moeite! Ggggrrrrrr

20. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Bedankt dames .. Voel me in ieder geval hier begrepen !!!

Deel Deze Pagina