Dankjewel gertine en choco, die woorden doen me goed. Tuurlijk is de beslissing naar en de kans is er dat het geld alsnog komt mar die kans wordt steeds kleiner en we willen handelen voor er problemen komen. Als je achteruit kijkt kun je het geluk voor je nooit met twee handen grijpen is me weleens verteld. Ben met vlagen nog wel woest hoor want het is zo oneerlijk en gemeen maar tja je kan er niet in blijven hangen. Vandaag was echt een anticlimax vandaag hebben we de bank en de gemeente gebeld. Weet niet wat ik verwacht had hoor(misschien een grote rode pijl boven ons hoofd wiewwiewwiewwiew) maar overal stonden we in de wacht en de bank was erg laconiek, er was nog geen achterstand dus we worden teruggebelt, bij de gemeente kunnen we oo het inloopspreekuur terecht wat elke dag! Gehouden wordt. Zaten we daar met buikpijn aan de tel...... Maar genoeg over mij pfffff zo kan het wel weer. Gertine dat klinkt wel heftig zeg, erg intensief. Denk dat het goed is dat je je gevoelens gewoon toelaat en af en toe gewoon zegt het is gewoon k#t!!! Ups zijn goed,de downs gaan hard voorbij, handrem van je stoel en sjees er maar doorheen! Zomervogel altijd fijn eengoed gesprek over zaad,ei, springmoment enz hihihi. Super dat je je ei gevonden hebt, dat maakt het allemaal tastbaarder en een stuk praktischer denk ik. Ik ga super super duimen dat het gelukt is! Sunshine lekker uitzieken en je tijd nemen!
@ sommerfugler: hou je aan die afspraak, allemaal zwanger deze maand Grappig dat je vriend opeens geïnteresseerd is. Die van mij niet hoor hij snapt er niks van, vindt het wel best dat we vaak seksen @opnaarvijf: goed dat je je verhaal verteld, voor jezelf ook een manier om beetje van je af te schrijven denk ik toch. Sterkte de komende tijd! Blijf je af en toe vertellen hoe het gaat? @gertine: hoop dat je snel opknapt! Heftig zeg. Heb je lieve man/vriend die goed voor je zorgt? Sterkte @sunshine 92 goed uitzieken, je krijgt het ene boven op het andere. Rustig aan. Sterkte Hier gewoon aan het wachten... geen drama's gelukkig. Druk op werk dus leidt lekker af.
@sunshine: je hebt het goed te pakken meid.. laat je lekker verwennen en ziek goed uit hoor! Je zult alle energie nodig hebben. Wel goed proberen te eten of iig drinken, kleine beetjes op een dag. Hopelijk sterk je snel aan. Beterschap! @opnaarvijf: fijn dat de bank zo reageerde. Jullie zijn er op tijd bij, en ik denk dat de bank het ook fijn vind dat ze op voorhand weten hoe en wat ipv dat ze ergens achteraan moeten met achterstand. Wellicht kun je ook een betalingsregeling treffen. Ik heb wel eens bij dubbeltje op zn kant gezien dat je een soort van 'rentevakantie' op kunt nemen, ligt aan je soort hypotheek. Dat kan wel veel schelen in de maandelijkse lasten, dus mocht het krapjes worden ga gewoon een gesprek aan en kijk wat ze voor jullie kunnen betekenen.. nu ze zijn geinformeerd kun je wellicht meer eruithalen dan dat het al een tijd op achterstand gaat lopen. Succes!
@ Sunshine: he wat naar dat je ziek ben. Rust goed uit, probeer wel te eten en te drinken! Beterschap en hopelijk ben je er snel weer bovenop! @ Mop81: Ja hoor heb een hele lieve lieve man die voor me zorgt. Hij heeft een zaak aan huis dus dat is lekker hij werkt veel in de kamer en als ik slaap! En mijn lieve moedertje komt iedere dag wel 2 x langs en als man naar klanten moet of klanten hier krijgt komt ze ook. daarnaast lieve buurvrouw (lees ook vriendin geworden sinds we hier wonen) die ook veel voor ons doet! @ Eetje: hoe is het nu met je? en wat zei je vriend over vk verhaal? @ Opnaarvijf: wat fijn dat de bank positief was! Fijn dat er nog geen achterstand is, en dat ze dat bij de bank denken van he die trekken op tijd aan de bel. dan gaat het vast wel goed komen! Moest erg lachen om de zin van handrem van je stoel en sjees er maar doorheen! doe ik ook zeker.. wordt er steeds handiger in! Vanmiddag voor het eerst therapie ben erg benieuwd wat ze gaan doen! We gaan er voor!
Gertine, wat heerlijk om jouw positiviteit van het scherm af te zien stralen. Veel mensen kunnen een voorbeeld aan je nemen. Succes met therapie. Je komt er wel!
Hej dames even een update tot gister avond laat niets binnen gehouden en is gaan zoeken wat helpt toen stond daar kleine beetjes cola dat is het eerste wat me gelukt is binnen te houden vult snel mineralen en glucose aan blijkt uurtje daarna ook een droog witbolletje kunnen eten en de diaree en misselijkheid zijn gelukkig nu weg, opzich toch best sterk immuun systeem maar m'n rust echt wel nodig van gister 11 uur tot net kwart voor 12 geslapen , als vanavond nog wat beter voel lees ik alles even terug
Opnaarvijf! Woooow...wat een situatie zeg! Jemig.. Wat behoorlijk opvalt, is dat jullie er samen ontzettend goed over kunnen praten en bedenken wat nodig is. Dat lukt niet veel stellen, het is eigenlijk garantie voor behoorlijk veel ruzie en ander onweer en jullie beslissen samen na lang vechten dat je je energie moet steken in afbetalen, afhandelen en opbouwen: moedig! Dat van die pijl hahaha heel herkenbaar, ik doe em ook vaak na die pijl, heeft ook wel wat komisch: sta je daar heel serieus en klaar voor de stap enneehhh.. de instanties doen alsof het gaat om een halfje wit halen hahaha! Neemt niet weg dat het enorm ingrijpend gaat zijn en sjees, ja impact op de kinderwens. Dat babytje zal straks - als het weer kan - zo waanzinnig gewild zijn, die weet niet wat em overkomt
Dankjewel dankjewel. Ja we hebben een relatie die niet te beschrijven valt. Jaren heeft iedereen geroepen, wat jij zoekt bestaat niet, dat is een sprookje. Nou het bestaat toch wel en we hebben heel veel geluk gehad, hoe wij elkaar ontmoet hebben is toeval op toeval op toeval, de kans oo de miljoenenloterij was groter. Maar dat maakt zoveel goed dat je bijna denkt dat het allemaal onderdeel is van the big design. Ook al beseffen we de ernst en de naarheid van de situatie is het glas altijd halfvol. Toen ik als 23 jarige helemaal alleen in het sophia van de arts hoorde dat ik ernstig rekening moest houden met ben ik zo diep gegaan dat het voor mij tot de dag van vandaag alles relativeert. We zijn nu heel praktisch bezig en bestoken elkaar de hele dag met goeie ideeen en bespaartips. Gelukkig zijn we als we maar allemaal samen zijn. Verdriet is er ook, veel en dan nog het meest om de kleine frummel, maar we hebben een vooruitzicht en als die er strakkies komt, inderaad die frummel zal zich wezenloos schrikken van het enthousiasme! Vanaf nu zal ik hier toch een beetje afscheid nemen,neem eerst nog even de dtour en richt me nu even op andere dingen zoals jullie begrijpen. Even kort; Zomervogel; je bent een sprankel en erg zelfbewust en sterk, respect!blijf duimen voor je! Choco, je bent evenwichtig en nuchter. Succes en geniet van de kleine! Gertine, je bent lief!Jij komt er wel en dan hoop ik dat het wachten snel beloont wordt. La rosa als je er nog bent, hoop dat het allemaal goed komt en er dan lekker voor kunt gaan. Sunshine, je bent een dartelend veulentje hihi, geniet van je wonder en vergeet niet het glas is halfvol. Mop; ook lekker nuchter en duimen voor je eerste wonder! Zoooo lekker dramaaatisch maar ik mag dat hihihi. Wie weet horen we nog van elkaar. Voor allemaal heel veel goeds en heel veel wonders! Stuk of 6 voor allemaal hihihihi.
Tnx voor je lieve woorden! Jammer, maar ik snap dat je je koppie ergens anders moet hebben. Heel veel succes, jullie komen hier doorheen dat weet ik zeker! Wat een kracht straalt er van je bericht af. De manier hoe jullie in het leven staan vind ik geweldig. Houd dat vol! Dikke digi-knuf vanuit hier! @sunshine: fijn dat je je beter voelt. Doe het rustigaan, dan ben je voor je het weet weer de oude! @eetje: weet je al of je overstapt van vk? Hier alles ook wat beter. Misselijkheid is aardig weg, avondeten wil alleen nog niet. Gister kraamzorg intake gehad. Weer dezelfde als vorige keer. Handig dat je nu alles al weet wat geregeld moet worden. Omdat bij de eerste alles zo lekker liep, gaan we nu in zee met dezelfde mensen. Waarom weggaan als het goed is? 11 weken alweer.. Volgende week vrijdag 12 weken echo!
Opnaarvijf, hoop dat ik je nog even tref, heel veel sterkte, maar zal zeker lukken met jouw spirit!! En weet je, misschien loopt het allemaal niet zo naar af.. Ik vind het jammer straks niets meer van je lezen, het was altijd zo opbeurend.. en nuchter. Maar begrijp dat dat nu natuurlijk niet van toepassing is. Trouwens we gaan allemaal op een dag verder met onze dingen, hopelijk kindjes en past het schrijven in fora steeds minder in het dagelijks leven.. Maar jouw afwezigheid zullen we wel even missen hoor.. Hele dikke digi-knuf!!
Choco: wat fijn dat je je weer wat beter. Voelt en spannend de 12 weken echo! Hier gaat et ook wel weer wat beter maar met werk afgesproken volgende week weer te beginnen ivm eventueel nog mensen aan te kunnen steken af en toe nog misselijk en hoofdpijn hier alweer 17+2 wat vliegt de tijd
Opnaarvijf: dat had ik me nog even niet gerealiseerd, dat je hier dan ook uiteraard even afwezig zult zijn. Heel begrijpelijk hoor! Maar precies wat Lauretta zegt: zal het missen! Jij kunt heel diepe inzichten heel licht brengen en dat smaakte naar meer In ieder geval dank daarvoor, hopelijk tot gauw en veel veel sterkte de komende tijd Lauretta: gawegjoh da's geen tuurstreep!! Zelfs op die foto door de bril van je oma heen genomen, is het heel duidelijk!! Whhhaaaaahhh goed zeg!!! Gefeliciteerd!!!
@ sunshine, heb heel veel foto's gemaakt maar de streep kwam er niet op, alleen op deze wazige zag je het t best.. Ik ga morgen weer testen hoop dat die duidelijker is. @sommerfugler, voelt goed om te horen dat jullie n streepje zien maar toch kan ik niet echt nog overtuigd blij zijn.. Hoe is het trouwens bij jou? Had geen kwaaltjes nu net na de test heel vroeg in slaap gevallen, nu weer klaarwakker hele pijnlijke borsten en verschrikkelijke honger. Maar die krampjes in m'n buik maken me zo onzeker! Hoop dat als ik zwanger ben n plakbeeb mag hebben!
@lauretta: Jaaa ik zie em! Kan niet wachten tot een duidelijkere en mee te gillen met je! Voorzichtig gefeliciteerd! @sumshine: wat vliegt de tijd ja. Doe het rustigaan en ziek goed uit. Je lichaam is met zoveel dingen bezig, dus neem je tijd.
spannend Laura duim voor je! Choco ja ik doe Zeker rustig aan maandag weer werken Wou mijn buiki even showen hij groeit hard nu!!!
Wauw! Ja leuk he! Hier is het grote loodjes trek drama weer uit de kast gehaald. Vind de lijstjes maken voor alle suprises (maarliefst 4 stuks!) Echt een drama! Wat vragen jullie zoal?
Uh hier krijgen wij regelmatig shirtjes rompers speelgoed overtrekken voor ledikant, spuugdoekjes, hydrofiele. Ja beetje van alles
Sunshine! Prachtige toetert heb je, bescheiden, maar aanwezig!! @ Hier weer een test gedaan.. Voorop gesteld dat die van gisteren een vroege-test was en vanaf 10 IU/ml meet. Dit is een gewone, eentje die pas na nod (25 IU/ml) meet. ( ik zit 2 dagen voor nod) Zag niets en wilde m al weggooien, maar volgens mij verscheen daar een klein streepje toch, ik wil zó niet een idioot lijken, ik wil ook helemaal niet turen.. Maar toch, ik kijk m recht in de ogen aan. Mag ik eerlijk, jullie mening?