Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ik zie m ook.. spannend! Nog ff wachten op die knaller.

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik zie um! Ik zou snel na de kv crossen en 2v5 halen of etos 2v5😁bij voorkeur etos !!!

3. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Hahaha! Sunshine! Ik woon in Italië en ben toevallig een weekje in Nederland vanaf maandag ( nod ) dan ga ik er gewoon dózenvol van inkopen!! Iedereen heeft t erover maar hier kosten die dingen gewoon 20 euro p.s ! Hoop dat ik echt zwanger ben en op Schiphol al KV vind! Zijn dat vroege- testjes?

4. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Choco, hier voor me ligt zo'n verse..
    .. Zwangerschapstest.. Morgen ochtend weer? Of zondag ochtend ( urine ) ben beetje aan het doordraaien.

M'n vriend weet dit dus helemaal niet!

Wil geen vreugde zaaien..
    Jullie zijn dus echt mijn steun en toe verlaat, raar hè. Weet niet eens hoe jullie eruitzien! :)

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ohw okee op die manier Hihi uh de kv 2v5 zijn goedkoop en ook wel goed en gevoelig maar ze drogen langzaam en vergeleken met de etos lichter op , dus daar kan het 5/10 min duren voordat je wat ziet, en bij de etos zijn ze van testpoint 2v5 daarmee teste ik op 9dpo positief en best duidelijk ook , ze zijn het zelfde alleen testpoint droogt sneller en donkerder op

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ik heb alleen clearblue gebruikt, daarmee twijfel je niet haha! Ook prijzig, maar dan kun je voor je nod beter de huismerken goedkoper pakken.
    Succes! Spannend!

7. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Maar ben bang dat ik " niet zwanger " krijg te zien.. Dat komt nu zo hard aan dan, trouwens choco, sunshine lief dat jullie lekker blijven plakken hier..

Hier nog een testje van vanochtend
    Kan ik hier nog omheen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,4 KB
      Weergaven:
      5
  8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Neeee!! duidelijker kan niet! Gefeliciteerd! whaaaaz leuk!

9. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Meiden , ben even afwezig geweest en heeeeel snel wat dingen gelezen waar ik later wel even op reageer.
    Maar eerst lauretta !!!!!!! Gefeliciteerd meid !!! Ik vind het een knal test :)! Wat ontzettend leuk voor je, hier kan je echt niet omheen !

10. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Eetje! Dank je! Leuk! Je bent er nog!!

Ik kan het niet geloven! Ik durf niet m'n handtekening te veranderen in zwanger nog.. Ik wacht even morgen ochtend af ( 1 dag voor nod) en doe ik de clearblue met indicator. Dan kan ik her pas geloven!

11. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Opnaarvijf@ hoop dat je zo af en toe nog verschijnt hier. Heb je een pb gestuurd! Succes nogmaals de komende periode!

Sunshine @ yeahhhh daar is je babybelly :)! Mooi buikje al hoor! Heb je het al voelen bewegen?!

Choco , hoe voel jij je ?! Begin je al wat te zien ?!

Gertine wat een positiviteit straal jij uit zeg! Kan me voorstellen dat het soms lastig is maar krijg het idee dat je je echt doorheen slaat gewoon. Wel fijn om dan zo in je eigen omgeving te zijn!

Hier erg druk, keuken verbouwd en een nieuwe terug geplaatst. Vergt 10jaar van je leven hahaha. Maar er wat moois voor terug gekregen.
    Met m'n vriend het over de vk gehad. Hij gaat de volgende x mee. En dan ga ik het voorval bespreken+ mijn angst voor een te grote baby bij de bevalling gezien de vorige. Als ze dan weer niet menselijk zijn stap ik over. Laat me natuurlijk niet gek maken :$. Voel me steeds beter overigens. Buikpijn nog met vlagen maar houd het erop dat het m'n banden zijn. Buik word hier ook langzaam aan een zwangere buik :)

12. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    En ja natuurlijk ben ik er nog :)! Was hier alleen zo druk , s avonds ging om 8uur m'n lichtje uit .

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Daar kan je niet om heen gefeliciteerd!!! Cb geeft nu al wel positief aan hoor bij mij al
    Met n tuur streepje

14. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey eetje: heel begrijpelijk hoor! Goed dat je vriend meegaat naar de vk. Je hebt nu al genoeg om handen. succes! Fijn dat de keuken erin zit!

Hier begint het al wel zichtbaar te worden jaa. Zal nog wel n foto plaatsen :)
    Gaat sneller dan bij de eerste! Voel me verder wel prima. En jij?

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Nee nog niets voelen bewegen, maar heb buik griep gehad dus hier rommelt de hele week m'n buik al haha dus wie weet is het al te voelen maar moeten me darmen nog rustig worden

Wat leuk een nieuwe keuken! Foto ? Haha maar wel fijn dat je vriend mee gaat naar de vk! Hopelijk zijn ze nu meer begripvol

Maare bandenpijn, herken het nog steeds niet ja af en toe krampjes maar dubbel op de bank liggen doe ik niet, nou vroeg ik me af ik heb heelveel getraind maar ik kan natuurlijk m'n banden niet trainen haha maar misschien dat ik daardoor er minder last van heb ofzo , zal het de gyn 3 dec is vragen

16. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Ik ga vanmiddag clearblue met indicator kopen en ga misschien 2 zodat ik als ik me niet in kan houden het na nod weer kan doen, en nu hou ik op over mezelf beloofd!!

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Gewoon lekker doen!!! Je bent toch wel zwanger Hihi
    Ag praten over jezelf is geen probleem
    Toch juist nu! Hou ons niet langer in spanning haha

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Jaa leuk leuk leuk! Weet je vriend het al?

19. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    @ Lauretta: whaaaa een mooi streepje hoor.. Dat kan niet missen.. een voorzichtig gefeliciteerd. ben benieuwd naar de clearblue test!

@ Eetje: lekker druk geweest dus. Maar heerlijk dat de keuken er nu in zit, veel plezier er van. En fijn dat je vriend mee gaat naar de vk en laat dan het kaas niet van je brood vreten.

@ Sunshine: weer helemaal opgeknapt?

Paar dagen niet hier geweest, was erg moe en veel pijn gehad na de therapie van van de week, gisteren niet geweest hoef nu nog maar 1 x per week want ze kunnen bijna niks doen komt pas als het gips er af is.
    En als klap op de vuurpijl afgelopen woensdag ongi geworden toen kon ik gewoon even niet meer. voelde me echt heel erg down. toen kwam het pas echt naar binnen dat we niet verder kunnen maar moeten wachten tot ik weer op de been ben. Dacht kan het wel aan, maar het is moeilijker dan ik gedacht had..

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Gertine : ja ben weer opgeknapt mocht ook wel weer bah haat ziek zijn !

Dat is balen ja dat het dan toch hard aankomt hopelijk kunnen jullie snel weer beginnen met de behandeling

Deel Deze Pagina