Och meissie.. zo begrijpelijk dat dit ff rauw op je dak komt. Het maakt hetallemaal niet makkelijker zo he. maar je komt er wel! Je werkt er zo hard voor en hebt al veel overwonnen. Er komt een moment dat je lichaam er ook 100% klaar voor is om alles te geven aan een kleine uk. Het moet op dit moment zo hard werken.. je doet het fantastisch! Wou dat ik je ff een dikke knuf kon geven!! Vanuit hier ben ik echt wel trots op hoejij de dingen ziet en aanpakt. En dan is een down moment echt niet erg. Jouw moment komt er, ben ik helemaal zeker van!!!
@ gertine meid ik voel zo met je mee.. Weet je die ongi zat er natuurlijk aan te komen, en hormoonsgewijs zal dat ook zwaarder voelen allemaal.. Maar het is niet voor altijd! Geef de moed niet op. Je hebt een schat van een vriend en kom hier lekker van je afschrijven.. Knuffel
Lauretta: Wauw dat is heel duidelijk geniet er van. Ja dat ik ongi zou worden wist ik wel, en dat is nog niet het ergste. Maar het besef dat je nu nog een half jaar moet wachten voor ik bij de gyn terug mag komen om te kijken of ik genoeg herstelt ben voor behandelingen. Het is nu wel weer iets beter maar toch ben ik dan wel een beetje jaloers op jullie! Maar ik gun het jullie echt hoor.
Gertine, dat mag heel normaal, lig je daar, machteloos en het leven van anderen gaan gewoon door.. Zo oneerlijk. Voor jou staat het stil. Maar bekijk het van de andere kant, het zwanger worden gaat lukken, je krijgt er zelfs hulp bij! Alleen wordt het met 6 ( nu nog 5 ?) maandjes uitgesteld.. Dat is eigenlijk niets! Er zijn mensen die jàren in die mmm zitten.. Het ziet er juist allemaal goed uit voor je.. Ik weet ups en downs ( nog( 5 menstruaties ) maar nogmaals leun tegen die schouders van die lieve vriend, waar je heel blij mee kan zijn, en gebruik je positieviteit om je erdoor heen te slaan.. Neem goed je rust, dat komt ten goede aan je aankomende zwangerschap! Dat vergt dan weer veel andere energie, goh meid, saai is het leven niet!! Onthoud dat je er bent, dat het ook anders had kunnen aflopen! Maar veder, nog ontwikkelingen? heel frustie dat je niet je eigen dingen kan doen.. Maar heb je leuke hulp?
Ja soms echt frustie dat ik me ding niet kan doen.. Ja heb erg leuke hulp de een is wat makkelijker ermee dan de andere. maar ik mag niey klagen. met 1 kan ik ontzettend goed praten en vanmorgen intzettend lol gehad met haar.. zij is nu hier evver en komt 4 morgens. dus dat is echt fijn. ik ben nu aan het leren om zelf uit de stoel in bed of ergens anders op te komen. wordt er steeds handiger in Soms lukt het niet omdat ik teveel pijn heb. dan laat ik het weer aan andere over. want mag niet de pijngrens door. ik ben aan het afbouwen van de pijnstillers. Dus moet kijken wat dat gaat doen. Nee mag zeker niet klagen het had ook heel anders kunnen zijn. maar ja we zijn mens die soms boos is op alles en iedereen. Je hebt nu ook veel meer tijd om er over na te denken.en heb zeker een lieve man die me steund door dik en dun. en ik probeer het ook positief in te zien dat er wel een eind komt en we er weer voor kunnen gaan.. maar voelde me even k.
Wat gaan ze je precies in het ziekenhuis doen voor jullie? Sorry heb dat stukje niet mee gekregen.. En wanneer ga je precies ligt dat aan je herstel ( medicijnen) ? @ sunshine, choco, larosa, margje, mop, eetje, zomervogel? Zijn we verstoppertje aan het spelen?
@gertine: al met al toch positief nieuw over je herstel. Hopelijk haal je daar weer kracht uit! @lauretta: nieuws al bezonken? Hier weinig nieuws ladies, het gaat zn gangetje. Vrijdag echo met nekplooimeting. Toch weer ff spannend! Maar eh.. Who's next hier??
Laurette @ je hebt me gevonden !! Druk weekend gehad met veel werk , s avonds dan erg moe op de bank. Wij vandaag de nekplooi , als alles Goed is zal ik vanmiddag even een foto posten . En Laurette , is het nieuws al binnen ? Hoe reageerde je vriend ?! Ik mis er ook veel de laatste tijd, heb Sabine ook al even niet gezien. Benieuwd hoe het met haar gaat en of ze al een echo heeft gehad. Gertine heb zoveel respect voor je. Je komt er wel .. Al kan ik me je ups en downs ook voorstellen . Maar vergeet niet dat je iets moois hebt om naar uit te kijken en zodra je lichaam er klaar voor is jullie misschien ook snel een klein wondertje in je armen mogen sluiten. Fijn dat je hulp leuk is... Al dat serieuze gedoe ben je op den duur ook zat. Gezellig dat je ondanks dat lekker blijft plakken hier
Joehoe nee ben niet verstopt 😁 Gertine je bent echt het voorbeeld van een sterke vrouw! Jullie komen er wel al duurt het nog eventjes voor de behandeling weer start! Hier over 2 weken 20 weken echo morgen alweer 18 weken tijd vliegt echt ! Verder ik krijg wel meer honger gister om half 12 nog met vriend lief aan de Spaanse worstjes HahahHa ( moet overdag gewoon broodje extra nemen) en ja vandaag weer werken niet heelveel bijzonders dus
Lekker druk bij iedereen dus! @eetje: leuk leuk en spannend even. Op de nekplooi uitslag krijgt je vk de uitslag, dat zeggen ze niet meteen bij de echo. Tenminste, vorige keer bij ons niet. De echo wordt naar een centrum gestuurd die dat onderzoekt. Al kunnen ze wel een beetje zien of het dikker dan normaal is. Succes! @sunshine: wat gaat dat snel he. Hoe voel je je? Evt.al schopjes gevoeld? Ik moet zeggen dat dat toch echt geweldig is. Totdat je ribben eraan gaan dan hihi.
Nou ik zat net op de bank en in een keer voel ik links in m'n onderbuik Een soort bonkje en dacht huh en toen direct op de zelfde plek weer moest 5 min later wel na het toilet maar het voelde toch wel gek maar ja twijfel of het me darmen niet zijn omdat ik ook na het toilet moest alleen de plek 2x zelfde apart
Choco @ wij kregen bij de vorige de uitslag wel direct. Ze lieten ons een berekening zien en had al bloed geprikt. Deze keer ook weer van te voren gedaan . Wie weet is et protocol verandert hoor , kan natuurlijk best. We zullen zien ! Spannend sunshine .. Wie weet toch de kleine gevoeld !
Ik ben er ook nog....@lauretta gefeliciteerd met je zwangerschap, spannend allemaal hè @gertine wat fijn dat je weer beter te pas bent, ik moet nog veel terug gaan lezen maar fijn dat je weer hier mag zijn. @eetje hoe gaat het met jou zwangerschap? Ik heb het op dit moment erg druk en lastig op m'n werk. Er zijn 2clienten op zit moment in een zware psychose die gepaard gaat met fysieke agressie en ik zou overgeplaatst worden maar heb vrijdag te horen gekregen dat dit niet mogelijk is... Dus wat ik nu moet doen weet ik niet maar fijn is het niet. Ik heb morgen weer gesprek met onze teamleider. Er is gewoon niemand die mijn plaats wil en kan overnemen. Ik heb het hele weekend gewerkt en op het moment dat een client gefixeerd moest worden moest ik verplicht toe kijken hoe mijn collega en stagiaire dit oplossen, echt verschrikkelijk. Met de beeb gaat alles goed. Donderdag hebben we de 11weken echo. De vorige was allemaal goed maar vind nu wel weer heel spannend worden, voel me goed en heb nu weinig klachten dan behalve de vermoeidheid.
Sabine wat fijn dat je er weer bent. En gelukkig voel je je ok. Ja die vermoeidheid .. Vervelend he ! Dat gaat ook wel weer over hoor ! Nog een paar weekjes . Oh wat begrijp ik je situatie op werk goed! Ga voor je veiligheid !!! En dring hier op aan bij je leidinggevende hoor ! Eventueel kan je de or of je bedrijfsarts benaderen . Hier moet namelijk binnen de instelling een protocol voor zijn ! Ik heb er bewust voor gekozen om nog even dit intensieve werk te doen maar werk ook niet met de crisis . Lastig als de rest jou job moet doen . Maar je vergeeft het jezelf nooit als het mis gaat (weet ik uit ervaring na fikse escalaties bij m'n eerste ) succes hoor en ga ervoor ! Als je hulp nodig hebt dan moet je het zeggen , kan zo wat informatie voor je verzamelen over dit onderwerp in de zorg . Hier een geweldige echo gehad. Ook de uitkomst gehoord en kans is nihil . Weer een prachtige foto van dit kleintje gekregen en weer iets vooruit gezet. Nu 13 weken ! Deze kleine lag in tegen stelling tot de vorige echo erg stil . Goed beeld gekregen. Ligt met een handje bij de mond en de beentjes liggen over elkaar. ( bij m'n dochtertje precies hetzelfde )