Geen id vaker last van hier mooie echo hoor! En mooie uitslag Hier heb toch wat dacht een soort van loshangend velletje op m'n tepel te hebben dus wil eraf trekken bloeden ineens :/ zit al 10 min de boel dicht te drukken maar bloed als een gek
@sabine: ik vind dat je het goed doet op je werk. Ga idd voor veiligheid. Waarom wil niemand ruilen? Is dat een kwestie van collegiaal zijn of kan het echt niet? Vervelend is het wel.. Ik sluit me bij Eetje aan, zorg dat ze er iets aan doen hoor. Het kan zomaar uit de hand lopen. Zeker nu je buikje meer groeit kan het ook een mikpunt worden.. @eetje: mooie echo!! Fijn dat alles goed is en de nekplooimeting ook mooi. Waarom die fotos zo staan weet ik ook niet.. Erg vaag! @sunshine: auw! Klinkt pijnlijk.. Is het inmiddels gestopt of heb je er nog last van? Anders ff langs de ha?
Ik weet waarom de foto s gekanteld staan. Als je een foto met je telefoon maakt dan moet je het toestel op N kant houden (horizontaal)en zo de foto maken . Werkt echt
Goedemorgen dames wat is het rustig hier Echt een mooie echo eetje! Vraagje voor de dames die al eens zwanger zijn geweest: Zijn er ook Buikslapers onder ons? Ik ben een echte buikslaper kom anders niet in slaap balen natuurlijk omdat het nu wel vervelend begint te liggen maar op m'n zij of rug duurt het zo anderhalf uur voordat ik slaap iemand toevallig tips?
Idd erg rustig , t is nog vroeg Ik slaap op m'n zij/buik ( een been opgetrokken zeg maar ) kon ook erg slecht slapen. Wat een details haha Ik heb een voedingskussenl gekocht en ben toen net zo lang gaan draaien totdat ik een lekkere houding vond . Bij mij werkte dat wel . Maar heeft lang geduurd. Je zou ook een gewoon kussen kunnen proberen em. die tegen je buik aan liggen maar dat was te zacht voor mij. Succes, weet hoe het voelt . Heb er nu ook "last" van. Merk dat m'n buik het niet relaxed vind als ik erop lig
Ja ik heb het lang volgehouden en gewoon gedaan maar ik krijg nu echt steken in m'n liezen als Ik op me zij lig draai ik vanzelf weer door ook met 1 been dan opgetrokken maar dan voel Ik een hele bobbel aan de kant dat plat licht
@sunshine: helaas geen buikslaper, vriendin van me wel en die had veel aan een voedingskussen. Echt gezellig in bed is het niet, maar zij vond het prettiger liggen op haar zij al knuffelend met die worst zeg maar gahaz Hopelijk helpt het!
Ik denk dat ik dan toch maar is voor zo kussen ga kijken Haha ja romantisch idd niet Maarja zo romantisch is het hier de laatste tijd niet in bed vriend lief heeft er maar weinig puf voor geen id waarom maar hij vind de gedachte van dat er een kleine in de buik zit en seks een beetje apart en hij heeft erg veel aan z'n hoofd helaas,,, Agja mannen
Haha ik lees net me bericht opnieuw en denk oeps iets teveel details maargoed, hebben jullie nog wat meegemaakt? Of al plannen voor het weekend? Hier komen vanavond wat spulletjes weer binnen, matrasje badje +standaard , flesjes , luieremmer en aankleedkussenhoezen, en heb toch zo leuke badcape net gehaald bij hema vind m echt schattig oja en morgen de box!!
Eetje: wat een mooie echo! en fijn dat alles goed is.. Sunshine: lijkt me echt niet fijn als je buikslaper ben dan moet je toch een manier vinden om toch lekker te gaan liggen, hopelijk vind je deze manier snel. je hoort wel vaker dat mannen het dan eng vinden om 'romantisch' te zijn. Het is erg rustig hier.. Zijn er nog meiden die snel hun NOD hebben??? Hier alles weer rustig.. kan zelf in en uit de stoel komen helemaal happy kan ik weer wat zelf doen... lijk wel een klein kind Nu nog van de pijnstiller af en dan op naar het zkh olgende week gaan ze foto's maken en dan kijken ze ook of het gips eraf kan en dan gaan met die banaan om zelf weer te lopen! Hier ook niet romantisch hoor zou wel willen maar zou niet weten hoe we dat nu moeten fiksen
Ooo leuk sunshine wij gaan in de kerstvakantie shoppen. Morgen de 11weken echo en 20-12 hebben we de pretecho. Ben nu al zenuwachtig. Gister op mn werk is het helemaal fout gegaan. Heb vanmorgen mn teamleider gemaild dat ik me nu echt niet meer veilig voel. Maar nog geen reactie.Echt niet normaal hoe sommige cliënten te keer gaan, was heel spannend en wat benauwend. Zit te denken om arbo in te schakelen Word er echt moedeloos van. Eetje jij had wat tips,toch?
Sabine: denk om je eigen veiligheid en dat van je kindje! Raar dat er niet naar gekeken wordt dat je overgeplaatst kan worden, en dat niemand jou plaat wil/kan innemen! Ik zou de arbo inschakelen. Dit kan echt niet! Je moet echt wat doen, je moet er niet aan denken wat er kan gebeuren.. Ik hoop dat je snel een antwoord heb van je leidinggevende en dat er wat gedaan wordt.
Ja belachelijk hé, ik wacht tot morgen middag af en dan ga ik de arbo bellen en moeten hun maar actie ondernemen...pppfff word ook steeds bozer gewoon geen reactie echt stom. Ik ga zo maar in bad hopelijk een beetje ontspannen
@sabine: nou ja.. hopelijk heb je snel een reactie van je leidinggevende en dan wel een waarin staat dat je overgeplaatst wordt. Dit kan niet zo! Succes, ben benieuwd.. en anders ziek melden tot je een oplossing hebt hoor. Denk aan je veiligheid. @gertine: wat een mijlpaal weer! Natuurlijk moet je blij zijn met alle dingen die je weer kunt. Laat het je motivatie zijn, elke stap hoe klein dan ook is er 1!! Hopelijk snel het gips eraf idd. Romantiek kan natuurlijk vanalles zijn.. een avondje samen een filmpje kijken met lekkere hapjes, heerlijk! Wees creatief met de dingen die je wel kunt of laat iemand je helpen je mannetje te verrassen voor je het weet spring je weer bovenop hem!
Gertine: wat fijn dat je dat zelf weer lukt ik duim voor je dat het gips er af mag volgendeweek! Sabine: balen van werk! Hun moeten zorgen voor een veilige werk omgeving! Ik zou naar de Arbo gaan dit kan toch niet zo langer !!!!! Hier weet ik zeker nu dat vandeweek de kleine was lag gister avond op bed en voelde het weer ik leg me hand erbij en voelde het ook tegen me hand aan alsof een bubbel knapt / bonkje Me buik is vergeleken vorige week ook weer 2 Cm gegroeid dus volgendsmij komt de groei spurt er aan hier
Jaa dat gevoel is het! Leuk he! Echt van die plopjes. Kan niet wachten om het ook te voelen.. Zo apart! Wel rustig hier dames!! Hoe zit het met de NOD'ers??
Meiden ik ben zo moe.. Kom morgen even uitgebreid reageren. Heb idd nog wat tips Sabine .. Er zijn bog wel wat dingen die je kan doen ! Gelukkig wel!!!!! Ik reageer morgen even goed ?!
Dames vraagje? Wat moet ik voor in het ledikantje aan dekens/lakens hebben, er staan zoveel op de uitzetlijst maar ik kom er niet meer uit eigenlijk kortom hoe maak ik het bed op xD en hoeveel van elk nodig ? Gister is de box binnen gekomen heb m meteen opgezet kon niet wachten
ik heb een molton voor het matrasje met een dekzijltje, dan een hoeslaken,een leuk lakentje en losse deken. maar ga nog 2 setjes lakens en hoeslaken erbij komen, lijkt me handig als er gewassen moet worden.... ik ga zo ff de echo uploden