Krijg op de een of andere manier de foto niet naar hier.. voor degene die nieuwsgierig zijn, in mijn profiel staan 2 albums. Een van vorige zwangerschap en 1 met 1 foto van nu haha! Volgens mij zit ik aardig op dezelfde omvang en gewicht als vorige keer.
@gertine, las je post net pas. Hopelijk is het toch raak deze ronde. Zo niet, dan idd een gesprek aangaan. Ik hoop zo voor je dat er nu wat positiefs jullie richting in komt! Deze tijd zal nog wel erg zwaar zijn voor jullie.. goed dat je met elkaar kunt praten! Zeker blijven doen hoor!
Heb je foto gezien choco !! Ga toch al wat zien hoor!!! Zal eens kijken of ik een foto kan maken van vandaag . Heb echt een darmen buikje haha
Sabine Wat super! gefeliciteerd.. Ik kon gewoon bijna voelen wat jij zou moeten voelen hoe je dat neer schreef Gertine ik hoop dat het bij jou ook heel erg raak gaat zijn deze ronde! Mijn duimen draaien voor je! Ik voel me best leeg eigenlijk.. Mijn lichaam heeft me zo voor de gek gehouden.. ik snap er gewoon niks van en voel me echt zwaar bedroeft.. Mag nu weer 2 avonden werken dus hopelijk kan ik me gedachten er een beetje af houden en beinvloed het me werk niet.. Toch ergens best moeilijk om mensen om je heen zwanger te zien worden terwijl je het zelf ook dacht te zijn Neemt niet weg dat ik voor jullie erg blij ben hoor! en dat meen ik oprecht
Maar je ongi is er toch nog niet, of heb ik wat gemist?? Ik zou echt ff andere test gaan halen of idd naar de HA. Zolang er nog niets te zien is, moet je positief zijn hoor!!
Ik zie mensen wel stiekem staren .. Haha maar vragen durven ze niet. Ik heb van de vorige zeangerschap een rol(etje) over gehouden mar die zie je nu niet meer omdat het gewoon opgezet is. Was voorheen ook niet dun ofzo maar dit is voor mijn doen al "dik"
Grappig he dat mensen dan zitten te kijken maar niet durven vragen. Als je het straks verteld zeggen ze 'ik wist het!'. Ben ook wel benieuwd naar de reacties. Hopelijk is morgen het tshirtje voor mn meissie er, zodat we de fam langs kunnen dit weekend. Zou gruwelijk balen als het pas maandag binnen is..
Haha ja idd !! Maar ik zie het wel hoor dat je zwanger bent. Je figuur verandert direct.. Zo grappig !
Gefeliciteerd Sabine!!!!!! Wat gaaf! @ sunshine: mooie buikjes (zowel voor zwangerschap als nu). Nog eventjes en het is idd geen darmenbuikje meer maar een echt babybuikje. @ gertine: vervelend als je weer naar het ziekenhuis moet, maar als je zo idd makkelijker zwanger kan worden.... Hoop dat je er samen met je man uit gaat komen. Is wel een rottijd bij jullie. Sterkte ook met alles wat jullie nog moeten regelen. @ larosa: is toch niks van te begrijpen bij jou? Ik zou idd ook weer de huisarts bellen, want 14 dagen wachten vind ik ook wel erg lang. Vooral omdat ze zo simpel al even verder kunnen kijken. Ben benieuwd wat de vk te zeggen heeft. Ook geen meiden hier op het forum ervaring hiermee? Trouwens: super leuk van je zus! @ eetje, choco: voelen jullie je goed? Ben blij als het 25 oktober is en de echo want dit wachten nu is niks voor mij.
Had even hele pagina gemist Mooie buikjes al! Hier alleen s avonds opgezette buik, overdag noet. Dus nog makkelijk te verbergen. Maakt me ook wel weer onzeker, want bij Niek had ik vanaf het begin af aan al een enorme darmenbuik. Ach ja, elke zwangerschap is anders en deze is dat zeker ook
Ja dames het is een rottijd voor ons. En dan hoop je op dat ene lichtpuntje van vreugde in je leven.. en dat wordt dan ingedrukt doordat je weer ongesteld wordt. Ook al proberen we tussen de dingen door echt te genieten van de tijd samen. En proberen er niet te veel mee bezig te zijn, maar merk echt dat het steeds lastiger wordt. Zegt me man net ik heb even gekeken als het deze ronde raak is dan zou je op je verjaardag uitgerekend zijn.. Zeg ik doe maar niet! Zegt hij echt wel daar gaan we voor krijg je het mooiste kado wat je ooit gehad heb.. Dieman is zo lief en meelevend. Hij wil onder het eten het er al over hebben en niet wachten tot het weekend zegt hij ik mag jou dit niet nog een paar dagen aandoen. en mezelf ook niet Ik ga jullie op de hoogte houden.. Ik lees vanavond even bij...
Lief van je man Gertine! Dat vind ik ook wel mooi om te lezen bij jou: zelfs in een enorme rottijd als dit, slaan jullie je er samen doorheen. Echte liefde. Succes met het gesprek vanavond. Het zou idd wel een mooi verjaardagskado zijn
Ja met de liefde zit echt goed dat merk je echt ook in de goede tijd die we gehad hebben, maar nu ook in deze periode van verdriet zijn we er voor elkaar. Hij zei met of zonder kindje ik hou zielsveel van je! dus ga ik nu heerlijk koken en het heel gezellig maken.
Wat een top vent Gertine! Echt lief! Je kunt zeker wel merken dat jullie een sterke relatie hebben, door dik en dun. Niks beters dan dat vind ik. Succes met het gesprek, maar ik ben zeker dat jullie daaruit gaan komen! @Margje: het mag idd snel de 25e zijn hoor!!!
Geweldige man gertine! Tegenwoordig zijn er niet veel meer van! Het is jullie ook zo gegund na alles ! Succes met het gesprek meid !
Trouwens wat ik me afvraag kan je op 11 weken al bandenpijn hebben? Ik heb het gevoel van licht zeurende steekjes bij m'n liezen en sinds net wat onderin m'n rug is dit van het groeien of?
Durf het niet te zeggen.. 1x gehad, maar dat was 2 dagen omdat ik gewoonweg teveel had gedaan/gesjouwd. Maar toen was ik 25 weken ofzo.