Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Aan de andere kant.. waarom weer een nieuw topic? We weten nu wie wie is en het is zo wel makkelijk toch? Beetje moeilijk anders omdat er zwangeren en nog niet zwangeren zitten in deze club.

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    choco: balen van de flauwvallen ik had er ook zo last van, met wat rustiger aan doen is het niet meer gebeurt, denk dat het er gewoon bij hoort ofzo, en anders even je ijzer laten controleren en de bloeddruk.

gertine: ik had gewoon een sterk gevoel dat ik moest testen veel afscheiding last van mn borsten en trek in ander eten. verder weet ik niet meer precies hoe ik me voelde. is natuurlijk moeilijk nu voor jullie zeker omdat je niet wilt hopen op iets wat er misschien niet is. probeer het wat meer los te laten ookal is het moeilijk, het zou natuurlijk heel mooi zijn als het nu wel gelukt is!

hier inderdaad de 20 weken echo gehad, ik heb nu ook meer het gevoel dat ik ga aftellen ipv de weken optellen de tijd is gevolgen maar over de 20 weken echo:
    alles is goed met de kleine het zit erop en eraan hij loopt zelfs 1 dag voor wat we totaal niet verwacht hadden ivm toen slecht ingestelde medicatie, dus we zijn dol gelukkig en hij heeft duidelijk een eigenwijs karaktertje haha hij lag helemaal onderin in elkaar gedoken en daar wou die ook niet weg komen, niets hielp op het laatst rekte hij zich uit waardoor het hartje en rug even te zien was.
    de placenta licht gelukkig niet helemaal over de bmm heen maar gedeeltelijk is al goed nieuws nu afwachten tot 28 weken een echo en 32 weken een echo dan maken ze er meteen een groei echo van dus mij hoor je niet klagen hihi :D hier een foto van ons prinsje

en we kunnen hier ook blijven praten als niemand het een probleem vind toch

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh wat een mooie echo! Fijn dat alles goed is en je placenta wat verschuift. Hopelijk zet dit door!
    En idd al aftellen.. wat gaat het snel! Ik merk echt het verschil met de eerste.. nu gaat alles veel sneller. Heb je al veel in huis of ga je nu shoppen?

Bij de vk checken ze altijd mn bloeddruk en die is altijd laag. Was bij de eerste ook dus we wachten wel ff af vrijdag wat ze zegt.

4. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Ach had ik even gemist, voel je je zo rot? Je werkt toch niet als je je zo voelt Choco?

Hoe is het eigenlijk met jouw misselijkheid??

En sunshine, je ziet gewoon al dat het een babietje is, schattig! Wat zullen jullie ernaar uitkijken die in jullie armen te mogen hebben!! Mooie echo!

En ja kunnen ook hier blijven, dacht dat er een deadline op zat, weet ik veel allemaal, prima toch, dit is een gezellig groepje, en moet zeggen een geluksgroepje, ik hoop echt dat dit ook snel geldt voor de nog niet zwangeren onder ons!!

5. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Wat een domoor ben ik, helemaal geen zeven, maar 6 weken dansje, ik ben niet helemaal goed hoor, merk echt dat ik zwanger ben, vind weer de sleutels op de raarste plaatsen, en zeg weer dingen hoe ze in me opkomen!

Dan maar even tussendoor een 6,5 weken dansje, kan mij 't schelen!!:cool:

6. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Nee voor mijn hoeft er ook geen nieuwe naam te komen. blijven we wel hier hangen, het is juist zo gezellig hier..

Ja ik probeer heel nuchter te denken! en me zinnen op iets anders te zetten vandaag aardig gelukt. Weer intensief getraind om benen sterker te maken.. en ik doe een vreugde dansje imet de rolstoel...:D omdat ik 5 minuten alleen heb gestaan!
    Haha Eetje ik zie de verkoopster al denken!! maar het zo me niks kunnen schelen. zou wel moeten want heb geen testen in huis. Maar nu testen is toch te vroeg. Dus moet nog even geduld hebben.. Maar ik hou jullie zeker op de hoogte.

Sunshine: wow wat een mensje al! Fijn dat het goed gaat met de baby!
    En hoe voel je je nu? al een nieuwe afspraak gemaakt om bloed te prikken?

Lauretta: het is je vergeven;) je mag je vergissen nu he! maar 6 en halve week dansje dat mag.. Ik dans met je mee!:)

Chocoholic: doe het rustig aan en ja grote kans dat je bloeddruk laag is.

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Even snel reageren hoor
    Gertine: morgen moet ik naar de internist voor de uitslagen.
    Choco: we hebben al heel veel ja bijna niets meer nodig , reageer zo uitgebreid hoor

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wat een dansjes hier, mooi toch! Elke reden is er 1.
    Gertine, wat ga je vooruit meid. Heerlijk om te lezen dat je zo hard werkt en het zo goed gaat allemaal. Dan weet je waar je het voor doet. Ga zo door!

@sunshine: ik ken het. Lekker shoppen en alles zsm in huis hebben. Had ik bij onze eerste ook. Nu is dat echt veeeel minder. Heb nog niks gekocht! Het meeste hebben we nog dus straks wat meer grotere dingen aanschaffen. Onze meid n nieuwe kamer, duo kinderwagen, etc. Voor deze beeb zal ik hooguit wat nieuwe kleertjes kopen en extra doekjes enzo.

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Haha in het begin dacht ik echt dat redden we nooit zoveel! En nu denk ik nou aankomende maand maar niet shoppen haha
    Dat is ook wel fijn toch niet zoveel meer hoeven kopen, ik zou ook niets weg doen wie weet krijgen wij ook nog wel een 2e

Heb foto van z'n bedje in album uploaden lukt hier op een of andere manier ff niet

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Joehoe.. anyone here?? Jeej wat rustig! Allemaal nog in de pakjesavond mode of niet gevierd?
    Wij hebben vanavond sinterklaas maar alleen voor de kinderen. Met kerst doen we supprises en kados voor ons.
    Gister dus voorbereid op een rustig avondje. Manlief was laat op zn werk gebleven om de spits te mijden. Belt ie onderweg op.. 'als je ons mam ff vraagt of ze op kan passen, gaan we samen lekker uit eten'. Dat laat ik me natuurlijk geen 2x zeggen :p was erg gezellig om weer ff samen weg te zijn. Topjes en dipjes zijn er in een relatie, maar als het erom gaat ben ik enorm blij met zo'n man als de mijne.
    Straks een boom halen en de kerstbom laten afgaan in huis.. zin in!! Ik houd zo van deze tijd van het jaar.. heeeeerlijk!

Hoe ziet jullie weekend eruit?

11. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Nou had een heel bericht getikt ... Lat hij niks zien :(
    Verdorie

12. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Nou goed ... Rot systeem :p!
    Wij hebben gister sint gevierd bij de ene kant en vieren met kerst het bij de andere famillie. Voor de kids erg leuk hoor maar van mij hoeft het niet haha

Wat heerlijk dat jullie gister uit eten zijn geweest.. Moet je bijhouden hoor dat soort dingen . Leuk !

Wij gaan een weekendje weg.. Last last last minuut dus geen idee waar naar toe . Gaan zo een aantal parken bellen en dan zien we wel:)
    Heb er erg veel zin in , erg druk geweest de afgelopen tijd dus tijd voor ontspanning!

Goed bezig gertine .. Voor je et weet loop je gewoon weer!
    Diep respect voor je , !!!!

Probeer tevens een foto van m'n buik te uploaden maar hij flipt hem hier een beetje dus probeer het later nog wel eens

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh lekker weekendje weg!! Geniet ervan.
    Weet je trouwens hoe je met je telefoon een foto upload hier? Lukt me maar niet..

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wat leuk dat jullie lekker uit eten zijn geweest Choco lekker genieten van die momenten toch!

Eetje: ook erg lekker er even tussenuit geniet er van!

Hier nog geen Sint gevierd volgendjaar moeten we er aan geloven met onze kleine man.
    Gister weer wakker geworden met een candida infectie -.- dokter gebeld, ja mevrouw u mag de fluconazol niet hebben tijdens de zwangerschap ik kan u wel nog een keer de gyno dactarin meegeven, ja heel fijn ben allergies voor maargoed dan maar proberen in lage dosis
    Dus gister avond om 22 uur zo'n ei ingebracht om half 12 huilend aan de telefoon met huisartsenpost ik stond in de fik branden niet normaal had het gevoel dat de blaren op mijn trut stonden nou hun konden niet veel voor me doen behalve advies om direct te spoelen en koelen en proberen ding er nog uit te krijgen, vriend lief klaar wakker en bezorgd om mij en of het geen kwaad kon voor ons mannetje , gelukkig niet anders had ik het niet eens geprobeerd , al met al is de pijn nu redelijk weg en kan ook weer zitten , word over uurtje gebeld of ik andere medicatie kan krijgen laten we het hopen , voor het weekend verder nog geen plannen behalve dt we even bij vrienden op bezoek gaan, en de vriend van me schoonzus had ons uitgenodigd voor z'n verjaardag nou nee bedankt haar hoef ik niet meer te zien, en de kerstboom staat hier sinds gister

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh dat moet even eng zijn geweest, dat branderige. Hopelijk kun je wat anders voor de infectie krijgen..
    Snap dat je niet op je schoonzus zit te wachten nu haha! Waarom vraagt hij het nog?

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja het was echt letterlijk help m'n trut brand weg xD
    HahahHa geeeen id hij mengt zich er niet in maar toch beetje kansloze vraag

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hier weer foto van buik van vandaag

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Moooii!!

Hier net terug vd vk. De duizeligheid is niets ernstigs dus maar dropjes eten en boullion drinken. Bloeddruk weer laag dus prima.
    Uitslag vd combitest was goed, bloedwaardes ook dus ijzer tekort oid kan het niet zijn.
    ♡ weer gehoord :) dus helemaal tevreden.

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ohw wat fijn dat goede nieuws! Geweldig om het te horen he!

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja idd. We gingen er al een beetje vanuit toen de echoscopiste zei dat het er goeduit zag. Maar toch is het wel fijn om te horen dat ook je bloed in orde is.
    Gister boompje gehaald, straks versieren! Yeah!

Hoe zit dat bij jullie?

Deel Deze Pagina