Hihi hier staat die al en tot m'n verbazing heeft Vl. De tuin versiert met lichtjes terwijl hij normaal echt een hekel heeft aan kerst haha over paar weken alweer het nieuwe jaar is snel gegaan 2013
Jaa dat is inderdaad voorbij gevlogen!! Pff.. Wat leuk dat je vriend dat heeft gedaan. Zo gezellig met al die lichtjes overal. Ik ga zo ook maar eens beginnen hihi
Sunshine: gat wat zou dat gebrand en zeer gedaan hebben! arme jij! En nu wel weer helemaal over? En wat een mooi buikje! Wat lief dat je vriend het dan buiten versierd heeft! Chocoholic: fijn dat het alleen je bloeddruk is! mooi excuus om dropjes te eten! gezellie hoor kerst ik hou d'r ook van Vanmiddag gaan wij beginnen! Vind het altijd zo een gezellige tijd! Gisteren hebben wij sinterklaas gevierd met man zijn kant. Van mijn kant doen we meer met kerst! Brr wat heb ik het koud zeg al een paar dagen wil maar niet warm worden! voel me verder niet ziek of zo. Alleen raar gevoel rommelende darmen pff en een opgezette buik nee niet normaal, en nog steeds veel wit slijmverlies! We wachten tot woensdag dan is mijn NOD!
Gezellige verhalen allemaal! Hier ook vandaag boom aangeschaft, morgenochtend optuigen.. heb vl beloofd het niet stiekem al te doen, nu hij nachtdienst heeft. Als ik niet zo misselijk en moe ( lees vaatdoek ) was dan hadden mn handen nu gejeukt! Ik stel voor als alle boompjes staan, posten we een foto? en wil eigenlijk ook de buikjes van choco en eetje zien.. choco ik denk te interpreteren dat je je wat beter voelt! Gelukkig maar geniet ervan.. Sunshine mooi buikje, en hoop dat inmiddels de candida opgelost is! Men schijnt daar vatbaarder voor te zijn tijdens de zwangerschap, hoe ben je daar wakker van geworden, jeuk of branderig gevoel?
Ja klopt voel me wel beter. Fitter en het gevoel dat het wel beter gaat allemaal en lekker kan gaan genieten. Heb zon zin in de feestdagen.. heerlijke tijd vol gezelligheid. Leuk idee van de fotos! Zal m morgen plaatsen aangezien dat niet via tel lukt.. of kan dat wel? Lukt steeds niet bij mij..
Bekijk bijlage 364755 Buikfototje!! Vandaag alweer 15 weekjes! Krijg ze er met mn tel niet op, dus nu maar 1 via de pc..
Wow! Netjes choco! Bescheiden buikje, maar wel echt n zwangerschaps buikje! Ik hier alleen nog maar n darmen buikje, dus dat blijft bij ' n kerstboom fotootje
Meiden ik ben zo verschrikkelijk misselijk.. weet gewoon niet hoe ik de dag doorkom... wanneer houdt dit op? Heb morgen echo, ben benieuwd.
Spannend! Wanneer de misselijkheid ophoudt kan ik niet zeggen.. bij mij was het met 12 weken aardig weg.. Zal ook een boompje plaatsen hier
Mooi! Gezellig he? En hoop dat t dan ook zon beetje ophoudt die misselijkheid.. niet te doen zo, morgen vroeg weer op werk en niemand weet t ( nog )
Ik weet er alles van.. voldoende proberen te eten in kleine beetjes tussendoor. Altijd iets in je maag hebben helpt misschien. Oh ja en vanillevla schijnt het hoed te doen. Bij mij niet masr bij veel mensen wel.. succes! Wanneer wil je het gaan vertellen? @gertine: al sumptomen?? Spannende dagen!
Wat heerlijk die foto's van jullie bomen en kerstsfeer! zou vandaag even proberen of ik foto's van ons kersthuisje kan maken! Zo gezellig hier.. straks weer naar therapie dus even snel Chocoholic: mooi buikje hoor. nee ik heb nog geen gekke symptomen, nog steeds wit slijm verlies, soms echt heel veel, rommelende darmen, en echt heel levendig dromen. verder helemaal niks, niet misselijk zere borsten! Ja het worden een paar spannende dagen. Maar ik zeg steeds tegen mezelf ik wordt ongi maar dan denk ik weer nee! lastig hoor. maar we wachten het rustig af. Laurette: mijn zus nam appel met azijn, niet te eten zei ze maar het hielp wel bij haar. dus misschien de moeite van proberen waard! En hopelijk gaat het snel over..
eetje: wow alweer 16 weken en ook al een mooi buikje: En waar zijn jullie geweest? leuke dagen gehad?
Verder heerlijk weekend gehad. Vandaag weer aan de slag ! Morgen boom kopen zodra die staat zal ik de foto posten ! Gertine wat spannend toch weer. Nog 2 dagen te gaan met wachten. Wil je eerder testen ?! Choco kijk ook een echt zwanger buikje!! Mooi hoor!! Sunshine die van jou is echt al een grote buik aan het worden , prachtig !! Geen idee Laurette wanneer je misselijkheid stopt!! Wat naar zeg!! Idd vla helpt en ik weet dat ze hier armbandjes tegen misselijkheid verkopen (iets met wagenziekte, drukpunt op pols etc.. Maar schijnt echt te werken ) Darmen buikjes zijn ook buikjes hoor .. Geloof dat wij ook bij 6wk een foto gepost hebben dus ik zeg gewoon doen haha Fijne dag allemaal! Ben weer helemaal opgeladen en kan niet wachten op alle leuke dingen deze week. Geslachtsecho, birthday , kerstboom ik is helemaal blij
Thx gertine .. Nu is deze foto s avonds genomen dus dan is tie wel iets groter als overdag maar het meest grappige vind ik dat ik de kleine ook echt begin te voelen. Vooral s avonds voel ik steeds regelmatiger gerommel . Wij zijn in hoge hexel (Overijssel)geweest in een boerderij achting huisje. Enig om te zien. Van binnen niet heel bijzonder en het park ook niet maar dat maakte ons ook niet uit' echt ontzettend leuk gehad. En niet duur gezien we 200,- moesten betalen incl schoonmaak. (Dus 100,- per stel ) nou En dat voor dat geld.. Heb het gevoel dat ik een week weg ben geweest
@eetje: mooi buikje! En lekker weggeweest fus. Heerlijk! Wanneer heb je geslachtsecho? Wist niet dat dat zomaar kon. Doen mensen dat erbij en wat kost dat dan? @gertine: hopelijk gaan de dagen snel.. ik duim toch wel voor je hoor! Hier eerst nog de discussie wel/niet weten. Pff..hoop dat ik win!! Iig 20 weken echo gepland. Zo begint het nieuwe jaar hopelijk goed. Weet de vk trouwens ook het geslacht? Ik ben zooo benieuwd. Mocht mn man het niet willen weten wil ik dat misschien toch wel na de echo. Kan ik me dan nog bedenken en het vragen aan de vk?
Dames ik ga even pagina voor pagina reageren want jullie hebben aardig wat gekletst weer haha kan het niet meer volgen: Choco: ja heerlijk die gezelligheid kan er echt van genieten savonds op de bank overal lampjes aan samen met Vl. Onder de deken en de kleine druk aan schoppen heerlijk! Mooi buikje heb je hoor! Gertine : ja auwh als ik er aan terug denk begint het al weer pijn te doen , ik heb wel de kuur af gemaakt omdat de ha zij dt het waarschijnlijk zo erg gebrand had ivm dat het al geeeriteerd was daaronder en dan ook nog een reactie op die dingen dus ik heb de avond erna 1 ingebracht en na 3 uur uitgespoeld omdat pijnlijk werd en die dag erop weer na 3 uur uitgespoeld en het is nu helemaal weg En spannend morgen je NOD hoe voel je je nu? Laura: ik werd wakker met jeuk en branderig gevoel wist niet waar ik het moest zoeken kon niet stil zitten haha Ik ben verder niet echt Misselijk geweest, en wat leuk echo en benieuwt!! Mooie bomen Dames zal m zo ook ff plaatsen !! Zo dat was de eerste pagina haha