Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Mooi buikje hoor eetje en dat voor 16 weken!

Choco : ja je kan het vragen bij ons werd er wel naar gekeken dus wie weet wil ze dat wel doen als je het aangeeft

Hier onze boom als die het doet

2. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Gelukkig Sunshine dat het nu over is.. Hopelijk krijg je het nooit meer tijdens je zwangerschap!
    Ook een mooie boom! het lukt niet om zelf de foto te nemen. vraag manlief wel om het te doen.
    Ik voel me gewoon lekker, alleen als ik lig heb ik het gevoel dat ik een beetje weeig wordt en dan gaan me darmen nog meer rommelen dan dat ik zit! en vandaag nog steeds wit normaal heb ik dat nooit voor dat ik ongi word dus ja we gaan het zien morgen of ik ongi wordt!

Eetje: nee ik ga niet meer eerder testen, wel gedaan maar dat veroorzaakte nog meer teleurstelling dan ongi worden. Dus wacht braaf tot een dag na NOD! Dus weer helemaal opgeladen! fijn. Voor dat geld kun je het zeker niet laten, dat is het voordeel van lastminute!

Vandaag voor het eerst 5 stappen gelopen.. brr wat vond ik dat eng zeg! deed ook best nog een beetje pijn maar dacht ik ga het toch doen.
    Moest wel beloven dat ik thuis niet ging oefenen. want dan belast ik ze nog te veel.. Het liefst zou ik door gaan, maar laat ik voor deze ene keer maar luisteren wat ze zeggen. Ze gooien er een hoog tempo in.

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oooh gertine spannend! Ik duim voor je hoor.. hoop het echt na alle tegenslag.
    Wat goed dat je hebt gelopen. En snel ook!! Luister goed naar je artsen anders lig je straks alsnog weer plat. Met jouw doorzettingsvermogen moet dat lukken. Wie weet hoe je de kerstdagen doorbrengt als je dit al lukt. Wauw! Ik blijf bewondering voor jouw kracht hebben.. :)

4. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Choco .. Ja een geslachts echo kan :)!! Tegenwoordig kan alles. Ik eb deze echo bij een vrouw die ook mijn vroege echo heeft gedaan. Super leuk en voelt vertrouwd. En waarom ... Ik kan niet wachten haha. Eerst was mijn partner erop tegen, wilde wachten tot de 20wk echo, gewoon om nog te "genieten" van wat zou het kunnen zijn. Maar nu vrienden van ons sinds 3 weken weten wat ze krijgen kon hij ook niet wachten dus op stel een sprong daar een echo geregeld haha! Ik vind alles prima hoor... Had ook best kunnen wachten totdat er geboren is maar vind de voorpret zo leuk ! Vooral nu er zoveel om mij heen zwanger zijn en weten wat het word...

So woensdag we know.. Half 5 pas dus nog even wachten die dag ;)!

Probeer je man te overtuigen choco ;) maar ijdel dat het wel leuker is om het samen te weten. De echoscopiste kan idd zien wat het word. Dit word niet standaard door gegeven aan je verloskundige hoor, tenzij je vk de 20weken echo doet..

Goed bezig gertine, en idd diep respect wat je allemaal presteert!
    Echt petje af !!!!

5. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    #665 Sommerfugler, 9 dec 2013
    Laatst bewerkt: 9 dec 2013
    Oeeehh wat is er veel bijgekletst!! :p ik weet niet waar en op wie allemaal reageren hihi..laatste keer dat ik las, lag het topic behoorlijk stil dus ik dacht: dat loopt geen haast... Zat er helemaal naast!! :) hoop gebeurd..

Hier superdruk op werk, ben naast gewone werk een eigen praktijk gestart een jaar geleden en dat begint nu behoorlijk te lopen. Leuk, maar betekent ook dat ik na een dag werken 's avonds nog weer aan het werk kan :p dat is soms even passen en meten!

Heb deze maand voor het eerst ovulatietesten van zwanger en kids gebruikt en moet zeggen dat die niet echt duidelijk aangeven wanneer de piek nu is..heb vijf dagen lang twee strepen gehad en pas op het laatst kwam er op de teststreep een heel dun dikker lijntje bij waardoor ik dacht dat dát dan kon komen van de piek..maar hij gaf aan begin van de cyclus ook een tweede streep en mijn temperatuur bleef maar hoog en hoog..poeh, en dat na een menstruatie van een appel en een ei, meende ik toch bijna dat het wél raak was! Maar bleek vals alarm of er was iets dat toen alweer weg was..temperatuur ging uiteindelijk omlaag op CD 8.

Anyway, vandaag wel voor het eerst weer een verhoging van 0.4 graden dus denk dat gister mijn eisprong was :) en precies op de juiste momenten sex gehad: vrijdag-zaterdagnacht en zondagochtend :p

Op het wachtbankje maar weer ;) NOD is over 11 dagen op 20 of 21 december, zou dat niet even een mooi vroeg kerstcadeau zijn :p ??

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen dames het is me iets te vroeg om
    Terug te lezen maar wat ik
    Meegekregen heb is dat gertine echt een doorzetter is! Heb echt respect voor jou!

Verder niet echt wat meegekregen maar zal straks even goed lezen

Vandaag 21 weken dansje!!! Nog 19 te gaan Hihi

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @eetje: ik wil het ook weten!! Wat kost zoiets?

@sommerfugler: oeioei spannend!! Ik duim voor je. Zou idd een super kerstkado zijn toch!

@gertine: houd je het nog uit om niet te tesyen?

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Choco @ ik betaal 25€ voor 20min 2D echo. Al ga ik vragen of het op 3D kan :)! Maar kost niks toch ?! Althans ik vind het goedkoop haha! Ga ervoor!!!!

Summer@ wat spannend !!!! T is je zo gegund en dan zo vlak voor de kerst :).. Leuker kan je je einde en het nieuwe jaar niet beginnen!

Gertine @ je hebt gelijk .. Spannend! Nog geen rood gespot?

9. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Nee meiden nog geen rood gespot, maar wel heel naar gevoel onder in me buik.. gevoel dat ik ongi ga worden. dus maar niet getest wacht daar nog even mee.
    En ja ik ben wat dat betreft een mens die er voor gaat en knokt, wil zo snel mogelijk de oude zijn! En in het zkh denken ze dat ik dit programma aan kan omdat ik een enorme wilskracht heb! maar moet mezelf wel remmen, en dat lukt me toch ook goed (verbaasd mezelf hoor) maar goed als ik me niet aan het schema houd dan kan het gevolgen geven en daar zit ik niet op te wachten.

Sommerfugler: hoop zo voor je zou een hele leuke kerst worden en een goed einde van 2013!
    Ja soms is het rustig maar dat is dan stilte voor de storm:D:D

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Zo is het maar net Gertine.

@eetje: dat valt reuze mee ja. Eerst maar eens het gesprek aan met ml. Tot 20 weken kan ik wel wachten. Vliegt in deze dagen toch voorbij. Maar mochten we het niet weten en ik heb daar spijt van kan ik altijd nog naar zo een gaan dan.
    Maar goed.. eerst maar eens gesprekje voeren..pff.. nu al geen zin in. Vorig jaar al gehad en hij is daar zoo standvastig in.

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    gertine: wat goed dat je daar geoefend hebt met lopen! je gaat hard vooruit en zijn de duivels er al of nog niet???

eetje: spannend ben benieuwt wat jullie kleintje word! veel plezier straks!

sommer: dat zou een prachtig kerstcadeau zijn ik ga voor je duimen

hier gister weer gewerkt wel op een andere functie maar het was goed te doen lekker zitten ipv de benen onder me lijf uitlopen
    vind heel fijn weer wat te kunnen doen dan alleen maar thuis zitten. werk 10x liever
    gister dood op denk ga op tijd naar bed stond de wasmachine aan maar al 1 uur op nog 10 minuten neee he zal toch niet wasmachine kapot -_- dus vl en ik kijken maar het leek alsof die ergens aanliep hij kon geen water wegpompen en centifugeren deed die niet meer nou wat bleek: vl had deze keer de was aan gezet en ipv het netje met ondergoed en sokken van mij dicht te doen heeft die die open gelaten dus kijk het filter na haal m eruit nou daar was mn halve lingerie la -_- dus wij het eruit halen vervolgends al het water wat er achter zat en niet weg kon lopen spoot er letterlijk uit kortom we sliepen pas weer om 1 uur
    soms heb ik het gevoel alsof ze altijd mij moeten hebben haha hier gaat geen dag zoals geplant agja krijg je wel leuke dingen van om te vertellen natuurlijk

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh wat vervelend na zon lange dag. Hopelijk doet de wasmachine het nu weer??
    Die dingen gebeuren altijd als je er niet op zit te wachten..
    Wel fijn dat je werk nu beter geregeld is hoor! Zo kom je de weken wel door.

@gertine: jaaaa ben benieuwd! Duim vandaag extra voor je.

@eetje: veel plezier met de echo.

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja hij doet het gelukkig weer
    Heb wel het gevoel gek van mezelf te worden wil alles netjes hebben en m'n uiterlijk ook normaal loop ik er ook verzorgt bij maar als m'n haar dan keer niet wil doe ik het vast en vind ik het prima
    Maar nu pfff alles moet perfect zijn haha

14. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Nee meiden nog niks te zien geen bloed geen bruine afscheiding, knetterende hoofdpijn, en wel gevoel hebben dat ik ongi ga worden, zeurend gevoel in me buik en lage rugpijn! erg moe en heel koud hebben. lig in de woonkamer op bed met een kruik en de verwarming op 22 graden en nog koud hebben. Hopelijk slaap ik nog een poosje, vannacht om 4 uur klaar wakker

Durf geen testje te doen bang dat ik teleurgesteld ga worden en ga er wel van uit dat ik ongi ga worden. wacht tot vrijdag of zaterdag dan zit ik op dag 30-31 om te testen.

Sunshine gat wat een ellende en dat op de late avond..
    Gelukkig doet ie het weer..

Eetje: succes straks bij de echo..

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ohw spannend!!! Ga nog harder voor je duimen

Hier een leuke foto gemaakt van buikje sta er zelf wel beetje op maargoed vind m wel leuk

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wauw mooi buikje!

Gertine, knap dat je kunt wachten hoor!

17. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine, wat zie je er mooi uit!!! Leuke foto,

Gertine, mèn wat een wilskracht en enthousiasme heb jij :) heel gaaf om te lezen!! Ik zit hier knetterhard te duimen voor een extra streepje vrijdag a.s. Ik bedoel..waarom zou het niet??!! Vrijdag is al overmorgen!! Eigenlijk morgen want het is nu al superlaat en jij leest dit vast pas op donderdag :p

Eetje: oh da's geen geld, als je ziet wat we hier op het forum uitgeven vóór we zwanger zijn :p aan testen dan is het al helemaal goedkoop..heb al zitten peinzen wat ik zou kunnen uitvinden, want er zit me daar toch markt in zwanger worden ;)

Choco, lastige kwestie zeg! In principe heeft hij natuurlijk evenveel recht op zijn mening als jij op de jouwe..vrienden van mij hebben het geslacht op laten schrijven en in een gesloten envelop laten doen. Uiteindelijk heeft hij wel gekeken en zij niet. Dat bleek in de praktijk helemaal niet zo lastig als dat het lijkt. Zolang je er geen big deal van maakt dat de ander het wel /niet weet..zij maakten er vaak grapjes over.

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankjullie sommer en choco!

19. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ff snel een reactie straks voor controle naar zkh.
    ik ben vanmorgen ongi geworden.
    Vanavond lees ik bij..

20. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    He meiden ... Ben een beetje druk .

Wilde jullie even laten weten dat wij in mei een prachtige dochter mogen krijgen :) !!
    Ik zal zo even een foto posten in 3D. Erg genoten en uiteraard vanmorgen geshopt haha

Deel Deze Pagina