@gertine; he bah.. balen zeg. Hoe voel je je? Teleurgesteld of vind je het wel goed zo omdat je 100% verder kunt met je revalidatie? Ik had het zo gehoopt voor je iig.. voelde hier wel een teleurstelling gewoon town ik het las.. @eetje: mooi een dochter! Gefeliciteerd! Manlief dacht dat toch? Ben benieuwd naar de foto. Ik wil het ook weten!!! Hier in de kleding crisis.. morgen een kerstdiner met mijn werk. Maar de jurkjes die ik nog pas, heb ik allemaal al eens aangehad voorgaande jaren. Daarnaast.. alles is zwart. Pff.. vanmiddag al in de stad rondgehobbeld, maar niks leuks gevonden. Het begint nu al dat ik niets meer leuk vind staan. Buikhe is net wel net niet dus in veel kleding lijk ik gewoon dik ipv zwanger haha! Morgenmiddag wel lekker middagje kapper gepland, knippen, verven, fohnen. Heeerlijk ff relaxen hoor. Ik kom daar heel graag
Goedemorgen dames pfff ik heb erg lang me mond erover gehouden maar ik moet Om 12 uur naar de verloskundige sinds dinsdag zit er geen beweging meer in de kleine wat ik kan voelen en elke keer was er een beetje hoop van misschien savonds nog maar vannacht zo naar gedroomd over dat ik naar De vk moest en dat ze mij vertelde dat de kleine elk moment kon stoppen met leven en daarvan geschrokken en nogsteeds niets gevoeld heb ik vanmorgen maar eventjes gebeld ik hoop op een goede echo maar m'n gevoel zegt dat het niet Goed is
Ooh sunsine, hopelijk is dat niet zo hoor! En zie je de kleine straks lekker op en neer dartelen. Succes..
Ben zo opgelucht! Ze heeft gevoeld en geluisterd en de baarmoeder heeft een flinke groeispurt gemaakt en kleintje was met luisteren erg actief maar wel verweg kortom de baarmoeder heeft een groeispurt gemaakt en daarna doet het kleintje dat pas en omdat de kleine daar nog aan moet beginnen is die bijna niet meer te voelen ben ook zo stress kip haha
Haha heb vandaag toch wat leuks meegemaakt vriendin van me kwam even langs zij is ook in verwachten en ze had haar nichtje mee van 4 en half zegt dat nichtje ik weet hoe baby'tjes worden gemaakt, nou vertel zeg ik ja mama vertelde dat ik een broertje of zusje krijg en toen vroeg ik dat aan mama hoe dat kon, toen vertelde mama dat dat komt doordat papa en mama knuffelen en dan komt er een baby maar zegt ze toen ik mama zij dat ik haar niet zag knuffelen met papa vertelde mama dat mama en papa dat voor het slapen deden, nou dat was het nichtje dus ik vraag aan haar heeft mama verteld wanneer je een broertje of zusje krijgt ja zegt dat nichtje volgendjaar met het warme weer en ik wist als eerste dat ik een zusje of broertje krijg want ik hoorde mama op bed ja ja ja roepen toen papa erbij was dus toen is mijn zusje of broertje geknuffeld Hahahahhahahhahah geweldig ik kwam niet meer bij wat een fantasie die kinderen op Zo'n leeftijd al hebben
Sunshine wat fijn nieuws dat alles goed is met de kleine. Ook dat je vk zo makkelijk is dat je meteen ff mocht komen. Scheelt n stress weekend. En dat kindje.. whaa! Idd heerlijk die fantasie. Ze heeft het goed uitgelegd. Beter dan n verhaal over de ooievaar of dat n kindje in je navel groeit. We gaan zo naar de kerstmarkt in Duitsland. Ben erg benieuwd! Doen we jaarlijks elke keer naar n andere stad. Erg gezellig met n groep vrienden. Gister trouwens uit eten met mn werk geweest. Jummie! Had per ongelijk vooraf vis gezegd ipv vlees, dus waren het voor, tussen én hoofdgerecht vis voor mij.. pff. Minder maar alles was wel top! Jullie nog plannen?
Hobo ja leuk he is zo leuk kindje! Hier werd ik vanmorgen om half 8 in een keer wakker van een harde schop heb me nog nooit zo blij gevoeld haha eindelijk hij doet het weer Hihi Ohw dat is wel leuk! Hoop dat het weer jullie een beetje mee zit! Als het maar gesmaakt heeft toch? En vis gezond voor de kleine haha Wij gaan zo even de stad in vriend lief moet nodig weer naar de kapper dus had gister maar even afspraak voor m gemaakt en daarna lekker even de winkels af en wat drinken , morgen nog geen plannen alleen dat m'n oma jarig is waar ik graag heen had gewild alleen er zijn vandeweek 3 bekeuringen binnen gekomen dat ik het echt niet kan missen nu het is bijna 2 uur rijden en dat is op financieel vlak nu helaas niet te doen had er iets eerder overna moeten denken maar m'n moeder kwam er gister pas mee :/
Hier is dan onze kleine dame. Dat ik haar al zolang voel is niet vreemd .. Placenta ligt aan de achterkant . Bij m'n vorige zwangerschap voor dus dat maakt verschil. Sinds gister ook van buiten af te voelen en heeft m'n vriend het ook gevoeld, zo leuk. De echo is in 3D (gevraagd wat het verschil was met 2D , resultaat leuk naar gezien het aantal weken vaag ) Dit was een mooie shot.. Kleintje lag continu te soffen op haar handje. Medisch zag alles er ook gezond uit!
Gertine hoe voel jij je ?! Wat jammer van je menstruatie zeg. Hoe gaat je fysio en het lopen ?! Sunshine , fijn dat alles goed was. Geniet lekker van het getrappel ! Summer en lauretta hoe gaat het net jullie ?! Choco , je man al over kunnen halen ! T is echt een aanrader !!
Eetje wat mooi om te zien die echo. Fijn dat je nu ook weet waarom je niets voelde. We hebben hier 1 kort gesprekje gehad. 'Wil je het echt niet weten?' 'Nee. Maar jij mag het wel weten als je dat zo graag wilt.' Pff... zit er wel over te denken om het te doen hoor. Hij draait toch niet bij. Baal wel haha! Misschien dan ook al eerder ipv met de 20 weken echo.
Wat een prachtige echo eetje!!!! Pff morgen 22 weken en ik heb zo geen zin in de 22ste week ik zou even kort uitleggen ik droomde vannacht dat de kleine man met 22 weken overleden zou zijn in m'n buik vervolgends even wakker geworden door Vl. Die ging werken en de droom ging daarna vervolgends gewoon verder , niet dat ik zoiets heb ohw het is niet goed met de kleine maar meer aangeslagen ergens voelde ik het verdriet uit die droom gewoon niet leuk Maarja
@ Sunshine: gelukkig was alles goed met je kindje, en wat zul je geschrokken zijn. Misschien komt die droom om dat je bang ben dat het niet goed gaat! Snap wel dat je teneergeslagen ben als je zo droomt. @ Eetje: wow wat een mooie echo en een meisje wat leuk, je had toch al een dochtertje, echt een meisjes gezin leuk hoor! @ Chocoholic: jammer dat vriendlief het niet wil weten, maar als jij het wel wil weten kunnen jullie dan niet afspreken dat jij het wel wil en hij niet! Dan moet hij maar even weg als de verloskundige het tegen je verteld! dat kan toch ook of niet? meiden het was even een teleurstelling dat ik ongi werd! was echt sago, maar me er bij neergelegd dat het niet anders is. maar aan de ander kant denk ik hoe moest dat dan allemaal, het zou misschien wel me herstel in de weg zitten. geen idee of dit zo zou zijn hoor. Vandaag krijg ik uitslag van foto's en scan van buik en benen! deze zijn vorige week gemaakt. De therapie gaat goed, staan gaat nu heel goed ook vrij pijnloos, het begint zeer te doen als ik te lang sta. zit nu al op 10 minuten dus ga echt vooruit. en lopen dat is nog wel pijnlijk en mag per keer maar 10 stappen doen. Ben echt blij blij blij dat het zo voor uitga. Dus ja dan maar door knokken en voor je het weet huppel ik weer door het huis heen.
@sunshine: ik dacht meteen hetzelfde als gertine. Het zullen je zorgen zijn geweest die er op deze manier ff uitkomen. Gelukkig was het maar n droom en is alles goed. @gertine: ik denk idd dat dat het gaat worden ja. Ben zo bang me dan te verspreken. Maar dat is zijn risico dan maar kortgezegd. Toch? Hij moet niet zo nors doen Snap jouw teleurstelling ook wel! Ergens hoop je toch.. en wij allemaal met je mee. Maar idd is het misschien niet het meest praktische en kun je je meer op he herstel richten nu. Blijf knokken hoor. Jij gaat er echt wel komen!! Hopelijk goede uitslag vd fotos. Laat het ons weten!
Nou dames ik ben eruit. Wil de druk op de 20 weken echo niet hebben, dus heb een geslachtsbepalings echo gepland. Kon vanavond al terecht! Of manlief meegaat weet ik niet. Denk het niet.. maar ik wil achteraf gewoon geen spijt hebben als ik het met de 20 weken echo niet zou weten.. Klinkt erg egoïstisch nu denk ik.. maar zo hoeft hij het niet te weten en hoef ik de 20 weken echo niet een gezicht in de plooi te houden als ik het gehoord heb. Wat vinden jullie?
Great Job choco ... Wat ben ik benieuwd zeg !! Laat ht even weten haha. Hier even een dip .. Financieel echt geen leuke maand en dat zorgt voor stress. Heb een klein foutje gemaakt in de administratie en dat zorgt voor irritatie. Vriend kan er niet mee omgaan (gezien financieel problemen jaren terug door z'n toenmalige vriendin) maar dat werkt nu niet echt mee. Ben moe van al die administratie , troep , belasting rommel en verbouwing iedere x weer... En altijd als je even denkt dat de rust weder keert begint het weer .. Zucht
Natuurlijk.. heb ik weer. Kleintje lag met opgetrokken benen en wilde niet van plek veranderen. Van wat ze zag zou het n meid moeten zijn... ik twijfel erg omdat ze het niet zeker weet. Ergens baal ik wel n beetje omdat ik stiekem op n jongen hoop.. maar goed. Bij de 20 weken echo weet ik dus nog niet wat ik doe. Ergens wil ik het nu zeker weten ook. Balen vd financiele tegenvallers.. zeker in deze maand! Hopelijk klaart de lucht snel en kun je het afhandelen.
Ooh.. ik kan niet wachten hoor! Zit te dubben om nog n echo te doen bij iemand anders om zeker te zijn. Aan de andere kant beetje stom omdat ik het over 3 weken ook kan weten met de gewone echo.. pff! Niet leuk! Wat zouden jullie doen?
Ohw balen choco mag je niet terug komen dan? Ik had dat wel als het niet te zien was,, Ik zou gewoon nog een keer gaan haha maar ik ben ook erg ongeduldig! Hier beginnen de zenuwen nu wel echt over 6 weken krijgen we een groei echo ivm m'n placenta en als ik er toch heen moet deden ze meteen alles even kijken maar als de placenta dan niet hoger ligt dan komt de kleine al met 37 weken dus vanaf dan nog maar 9 weken :/ en m'n buik groeit ook als kool ben nu rondom 99 cm op navel hoogte gemeten terwijl ik altijd maatje 34/36 had ben benieuwt of dat na de bevalling ook weer lukt om in m'n broeken te komen, en er gaat zoveel door m'n hoofd we moeten nog wat schilderen en nog een paar dingen hebben pfffff word gek van mezelf HahahHa
Ja ik twijfel ook.. maar mocht niet terugkomen omdat ze zei dat ze het toch wel aardig gezien had. In het begin zag ze zeker n jongen, later dacht ze bijna zeker n meisje te zien.. grr! Ik snap je zenuwen hoor. Toch spannend wat komen gaat. En de weken vliegen voorbij he. Met de kilos kan ik je niet helpen. Ik zat wel meteen na de bevalling weer op mn oude gewicht maar vormen van je lichaam veranderen toch. Ik hoop voor je dat het bij jou ook is! Ben je al veel aangekomen?
Wat raar:s hier zij ze als ik het niet 100% weet zeg ik het niet en mag je terug komen, sorry vind beetje geldklopperij waar je geweest bent :s Haha geen id heb geen Weegschaal en de vk weegt me niet , maar het valt niet te vergelijken met iemand die zwanger is zonder schildklier medicatie, omdat dat zowizo mijn gewicht regelt de eerste 14 weken was ik niets aangekomen ondanks dat ik te weinig medicatie kreeg dusja, maar Ik denk dat er nu wel kilo of 5 op zit