Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja vind ik ook.. ben geen steek wijzer. Miss toch maar ff bellen of ik terug mag komen.
    Oh op die manier. Ik was vorig jaar 11 kg in totaal aangekomen. Normaal is 15 dacht ik. Hopelijk wordt het deze keer niet meer :)

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja zou wel even bellen!
    Ik ga zo even bij de buuf langs en daar mag ik vast even wegen, kan ook heel goed zijn dat ik niets ben aangekomen ook omdat ik eerst dagelijks sporten waarvan 4x per week kracht training dus als m'n spieren deels zijn afgebroken word gewicht alleen maar minder + kleine erbij kan het ook nog het zelfde zijn zou zo is laten weten hoeveel het is,
    Trouwens kan het niet meer voor me houden maar onze kleine
    Man gaat jace heten!!

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh leuk! Helemaal definitief dan. Mooi hoor!
    Hier is dat 1 vd redenen om t geslacht te weten. Vorig jaar zon gedoe geweest.. echt geen zin in. We liggen niet op 1 lijn. Al helemaal niet met meisjesnamen.. pff

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Heb me even gewogen ben maar 3 kilo aangekomen is dat niet erg weinig?

Ja is definitief onze kleine jace Hihi
    Ohw ja dat is balen wij ook niet hoor maar vriend lief wou iets wat niet standaard was en ik kort maar krachtig dus hij kwam met jace

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ivm je sporten enzo lijkt dat misschien weinig. Als je kindje maar goed groeit wat ze op de echo zien is het prima lijkt me.

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou ja ik sport nu niet meer ,,,,, juist omdat ik wat vet reserves nodig had ben ik daarmee gestopt wil na de zwangerschap wel weer beginnen, Agja wat er niet aan komt
    Hoeft er ook niet af

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Klopt :)

Ik heb trouwens gebeld.. kan vanavond nog een keer. Duim voor me dat de beeb nu wel goed ligt! Ik hoop het nu echt wel te weten. Zo niet dan wil de kleine zich gewoon niet laten zien en leg ik me er wel bij neer als zijnde dat het een teken oid is.. ff spannrnd dus.

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Nou.. het is echt n meissie

9. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Gefeliciteerd choco .. Ook een meid! Geniet ervan nu je het weet ?! Is je man nu niet iets meer geïnteresseerd ?!

Sunshine , ik was bij de vorige 10 kilo aangekomen , iedere maand netjes een kilo . Nu woog ik me laatst en ben 2 kilo (Max) aangekomen. Maak me er geen zorgen om. Werk veel en rust hier bijna nooit gezien m'n dochter die rond loopt. 2e is dan echt anders als de eerste merk ik. En na m'n bevalling snel weer in m'n eigen broeken, gewicht top alleen m'n vorm :(. Beetje hetzelfde als dat choco zegt. Maar met flink sporten durfde ik me toch weer straks te laten zien op strand dus al met al , :)
    En jace , leuke naam! Wij zijn er ook uit waarschijnlijk. Gezien onze eerste dochter een Franse klank in haar neem heeft wilde we dar voor deze meid ook .. En dit is dan echt een Franse naam geworden :)!

Gertine en Laurette ... Waar zijn jullie ;p?!

10. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Wel grappig choco .. Ik zie zojuist dat wij telkens tegelijk lopen met echo 's.. Moet ook de 10e voor de 20wk echo haha !!

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey Eetje ja grappig he! Mn man is gister niet meegeweest. Wil het gewoon niet weten. Prima.. dan kan ie het altijd vragen als ie nog van gedachten veranderd.
    Ik ben wel opgelucht het te weten..maar had zo op een jongen gehoopt dat ik ff moet slikken... is dat raar? Alles is weer bevestigd dat het gezond is dus wat dat betreft zou ik toch niets te zeuren moeten hebben?
    Als ik vooruit denk is het natuurlijk wel leuk voor ze allebei om een zus te hebben.. misschien is het gewoon ff wennen.

Namen.. nou daar kont het drama.. bij de eerste hebben we er mega lang over gedaan om n meisjesnaam te verzinnen waar we beiden blij mee waren. Jongensnamen in overvloed, maar meisjesnamen..pff! Wordt weer n uitdaging dus. De naam die ik het aller aller mooiste vind is toch weer weggestreept door ml. Mooi klote dus.

12. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Meiden heel goed nieuws artsen waren positief over de resultaten van foto en scan. En het resultaat dat ik nu boek met de therapie.

Maar voel me niet lekker. Moe moe en nog eens moe. Maar dit heeft te maken dat mijn schildklier niet goed werkt, dus ben opgehoogt qua medicatie. Volgende week weer bloed prikken.

Chocoholic: leuk leuk ook een meid! Ja als je hoop op een jongen kan ik me voorstellen dat je er even aan moet wennen.

Eetje: hopelijk komt het goed met de financiën!

Sunshine: moest erg lachen om je verhaal over dat kindje! wat heerlijk.

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    OW wat een fijn nieuws gertine !
    Balen van je schildklier snap precies hoe je je voelt

Hier goed en minder goed nieuws:
    M'n contract word vanaf 13 jan niet verlengt ivm de zwangerschap en dat ik op therapeutische basis werk tot begin verlof,
    Maar ik mag naar de zwangerschap wel terug komen :) dus 2 maand eerder van verlof genieten en dan weer aan werk gelukkig kom
    Ik niet zonder inkomen te zitten omdat ik al in de ziektewet zit en gister UWV gebeld en ik blijf daar gewoon tot naar m'n verlof in :)

14. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @gertine: goed nieuws! al die weken hard werken heeft zich uitbetaald.
    Wel jammer van je schildklier ja. Hopelijk doet de medicatie zn ding snel en voel je je fitter.

@sunshine: mogen ze dat zomaar doen? Krijg je dan straks een nieuw contract? Snap het niet helemaal omdat ze je contract dan toch wel kunnen verlengen als je toch blijft? Of mogen ze dan weer opnieuw jaarcontracten gaan geven ipv vaste?
    Ff goed uitzoeken hoor of op papier laten zetten. Niet dat er straks geen plek is en je geen baan hebt als je terug wilt komen..

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou mijn contract loopt gewoon af 13 januari heb geen vast contract, en als je contract afloopt mag je er uitgezet worden, haar woorden zijn: het is niet op jou bedoeld want je doet het super en je stijgt erg hoog boven de rest uit dus we zijn dik tevreden maar door het ziektebeeld tijdens de zwangerschap kan je dat werk niet uitvoeren en we hebben nergens anders plek voor je, maar geniet van je verlof en we willen jou wel heel graag vragen op het moment dat je verlof er op zit de vacatures in de gaten te houden want rond de zomer gaan er nog meer mensen uit en daar hebben we jou graag voor terug

En ik heb een heel andere band met haar dan je normaal
    Met een leidinggevende hebt echt gewoon persoonlijk ik ken haar persoonlijk dus dat zij dat meent geloof ik zeker en hun zien ook doorgroeimogelijkheden dus ja het is meer dat ze de lasten niet willen en dat klinkt lullig maar zo gaat het en ergens heb ik het nu ook beter voor elkaar klinkt ook heel hard maar ik heb nu tot oktober zowizo een inkomen via de ziektewet nog net als nu en als ik daar uit ga moet je verplicht de ww in als je geen baan hebt dus uiteindelijk heb ik ook minimaal 3 maand na m'n verlof de tijd om aan het werk te komen,

Klinkt raar allemaal maar ik ben wel blij en trots ik heb in 2 maand kunnen laten zien wat ik kan dat ik wil en dat is ook duidelijk overgekomen allen toen kwam
    Ik in de ziektewet Maarja we zien het wel voorlopig geen zorgen aan het hoofd en ik heb er alle vertrouwen in dat ik straks wel weer terug kom,

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh zo dan snap ik het! Hopelijk hebben ze n vacature als je van je verlof terugkomt dan. Wel fijn dat je zeker een inkomen hebt en tegen die tijd rustig op zoek kunt mocht dit niet doorgaan. Wel lekker lang van je verlof genieten!

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey ladies wat is het toch stil hier!!
    Nog dingen op de planning staan, toevallig nog nod's die komen?
    Hier weinig nieuws laatste kerstinkopen doen en komende week lekker genieten vd feestdagen met alle familie.

18. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Idd echte stilte hier.. T zullen de stille dagen voor kerst zijn.

Heb Sabine ook al even niet gehoord en Laurette ook niet. Hopelijk gaat het met beide dames en de zwangerschap goed

Hier ook niet veel nieuws.. Lekker rustig! Ook wel eens fijn:)

19. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Vandaag m'n buik vergeleken met 2 weken terug .. Hihi. T word een steeds harder klein bolletje . Ik ben ook totaal niet groter als bij m'n vorige zwngerschap .

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,1 KB
      Weergaven:
      3
  20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Mooi! Bij mij is het ook zoiets ja. Leuk he! Mensen zeggen wel dat het nu te zien is. Kon mezelf ook niet inhouden om vandaag ff de Prenatal binnen te lopen en wat kleding (mega sale nu!) te kopen. Vorige zw was in de zomer, dus heb ik alleen een paar spijkerbroeken.
    Leuk shirt heb je trouwens aan!

Deel Deze Pagina