Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dames hele fijne kerstdagen!

Eetje: mooi buikje hoor..

Sunshine: jammer dat je contract niet verlengd wordt hopelijk na je verlof wel weer werk voor je.

2. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ja waar is de rest gebleven??

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen dames fijne feestdagen!

Gertine: ja hoop het ook gister nog goede indruk achter gelaten 2 Georgiërs kwamen binnen en ze voegde samen met een stel mensen dus ze leken bij elkaar te horen maar vond heel raar dus in de gaten gehouden toen ze in De winkel waren liepen ze snel door dus meteen leidinggevende geïnformeerd en hun zijn ze achterna gegaan in de gaten houden hadden ze tassen volgestopt met gilet scheermessen en wouden ze naar buiten rennen daar zijn ze aan de grond gewerkt en bleek er nog een 3e verdachte te zijn die was al buiten met een tas vol en dat wist ik niet dus werd gister nog even gebeld door m'n werk met de mededeling door mijn goede oplettendheid hebben ze 3 mannen over kunnen dragen aan de politie en daar wouden ze me zeer voor bedanken, ik weet ook dat dit bij de hoge baas komt dus en bij mijn oude afdeling zijn ze aangehouden, haha moest even kwijt voelde wel een soort van trots had niet verwacht dt ze zouden zeggen dat ik goed gehandeld had want ik had ze wel binnen gelaten en niet opgelet of ze apart binnen kwamen maar ja ze zijden anders liepen er nu nog 3 los dus

Maar het lijkt wel of we met z'n 4ren over zijn hier van de rest is weinig te bekennen

Eetje: mooi buikje hoor!

Hier alweer 23 weken word nu allemaal zo echt! Spannend

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Kijk, goed bezig Sunshine! Die mensen slaan deze dagen door de drukte extra toe. Je trotse gevoel is helemaal terecht!

5. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Meiden sorry, alles goed maar verschrikkelijk misselijk.. kan het niet opbrengen toetsenbord en scherm te zien, gewoon heel erg zeeziek! Wordt welliswaar minder, maar t lukt niet echt terug te lezen nog.

maar moest jullie even een geweldige kerst te wensen,
    en hopelijk tot snel!
    Liefs

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen dames! En hebben jullie een beetje goede feestdagen gehad? Hier wel kerstavond en eerste kerstdag lekker met Vriend lief geweest en gegeten gister bij m'n ouders kleine man is goed verwend!
    Volgendeweek weer naar de gyn en 14 januari voor m'n verjaardag 3D/4D echo:D heb er zin in!
    M'n buik lijkt ook met de dag te groeien heb niet echt bandenpijn maar spierpijn in m'n zij als ik er aan zit voelt het een beetje beurs
    Zal zo is even een nieuwe foto van me buik maken

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey dames!
    Iedereen aan het bijkomen? Hier wel! Lekker druk met de families geweest en ook erg gezellig gehad. Hopelijk jullie ook.

@lauretta; wat balen die misselijkheid. Hopelijk de dagen wel goed doorgekomen? Het wordt minder.. geloof me. Succes ermee meid.

@sunshine; leuk leuk leuk! Groeit hard nu he. Mijne ook hihi!

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Hier ook gezellige dagen gehad.

Groeit hard nu he ?!
    Dat bericht kreeg ik ook toen ik m'n vk belde zojuist. Heb namelijk al3 dagen last van harde buiken en een pijnlijke plek onder in m'n buik.
    Kreeg het bericht maar Eens rustig aan te gaan doen en dat m'n lichaam netjes signaaltjes aan het afgeven is en ik deze kei hard negeer. Oeps.... Dat was wel een beetje waar. Dienst voor morgen maar zoek gemeld en even 2 dagen rust.
    Daarnaast groeit deze weken je baarmoeder ontettend hard en die moest ik ook maar de tijd geven om te groeien . Dus rust !!!
    Lastig maar ze had wel gelijk, t is hier erg druk geweest,
    Gesprek was fijn met deze verloskundige :)

Balen Laurette van je misselijkheid !!! Hoop dat et snel over is

9. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    pff moet echt bijkomen van de feestdagen.. Heb weinig kunnen rusten.
    De kerstdagen waren erg druk maar super gezellig had het niet willen missen.. Gisteren bijna de hele dag liggen slapen.
    Wat was ik blij dat ik niet naar therapie hoefde.. Nu wel weer een stukje fitter.

Sunshine goed bezig meid. Zo laat je zeker een goede indruk achter.

Lauretta: ai zo misselijk wat naar. Hopelijk duurt het niet lang meer voor dat dat over is. Doe het dan maar lekker rustig aan.

Eetje: Denk goed om jezelf. Wel fijn dat je een goed gesprek heb gehad met de vk. En geniet van je vrije dagen en neem lekker veel rust..

10. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vliegt de tijd zeg, zeker de laatste weken..pfff!! Hartstikke druk op het werk zo naar de vakantie toe en dan denk je even vakantie te hebben, maar hol je eigenlijk nog steeds van hot naar her..blegh :p

Choco: een meisje!! Wat leuk, gefeliciteerd!!! Over welke namen twijfel je, of wil je dat liever niet zeggen? (Begrijpelijk)

Sunshine: wat een actie zeg op je werk!! Goed opgelet zeg, spannend!!

Eetje: verbouwen geeft stress (weet er alles van) maar de grootste stress geven financiële dips je..wat een rottijd :x maar ook dit gaat voorbij, de stress van je mannetje is ook tijdelijk (soms wel onhandig, je hebt beter steun aan mekaar..en hoewel mannen altijd zo hard roepen dat vrouwen gevoelsdieren zij die zij niet begrijpen, vind ik het altijd wel typisch dat ze zelf zo gigantisch in de stress kunnen schieten en daar in vast komen te zitten, want op een goede manier uiten dan: ho maar..grrrr :p en ach ja, het heeft ook weer met zorgzaamheid en ongerustheid te maken, komt er alleen soms zo verrot uit!)

Gertine: :x op rood :x maar als ik het verder zo lees gaat je herstel wel erg goed: jij sterke vrouw!! 2013 had flinke diepe dalen, wat heb jij veel om je oren gehad..ik wens je voor 2014 hoge pieken!!

Ik wil jullie allemaal alvast het allerbeste wensen voor 2014!!!! Er gaan een aantal mooie lieve baby's geboren worden :):):) heb nu al zin in de foto's van al die koppies die nu nog veilig in jullie buik zitten maar straks hier rond gaan hobbelen en met grote kijkers naar jullie gaan kijken :) zin in!!!!!

Hier: man man man..wat een drukte hè?! Net voor kerst is er een last van onze schouders gevallen: we hebben een koper voor ons huis!! Pfoe!!
    Twee jaar geleden hebben we een tweede huis gekocht: oud monumentaal pand dat helemaal verkrot was, compleet met krakersschilderingen en vreemde dubbele muurtjes, kartonnen plafonds waar mooi ornamenten achter verscholen gingen etc.

We hebben het hele huis leeg moeten slopen: alles was zo verwaarloosd en niet meer te redden :( dus alle muren eruit, vloeren, dak eraf the works. Vanalles gevonden: asbest, een Margriet uit 1954, 7 lagen behang, een krant van 15-5-1975 de geboortedag van mijn vriend :) en dertien keer de grootste containers aan sloopafval en vier aan stof!

En toen alles eruit was, werd het vanaf daar opnieuw opgebouwd. De voorgevel os compleet gerestaureerd en binnen is alles nu helemaal modern qua isolatie, badkamer etc, maar wel in "oude staat" hersteld.

Toen we aan dit project begonnen hebben we ons huis te koop gezet en hebben er nog heel lang in gewoond. Wel handig dus: een fijne douche na een dag hard klussen :) Sinds juli zijn we verhuisd en stond het oude huis leeg en begon die dubbel hypotheek steeds meer te drukken: we konden niet echt sparen en wat als we zwanger zouden raken. Dan werd het wel heel erg krap financieel gezien. Dus ben ik extra gaan werken voor mezelf, een hogere loonschaal afgedwongen op het werk, vriend heeft ook promotie gemaakt, maar toch, superfijn dat het huis nu (bijna) verkocht is!! (Wel met flinke restschuld, maar toch)

Ik had mijn praktijk in het oude huis gevestigd, dus moet wel naar een nieuwe werkplek uitkijken. Stiekem kost alles best veel stress..bij mijn vriend en mij gaat dat in het lichaam zitten :p nooit ruzie, maar wel ontzettend moe..

Dus moe overdag en lig standaard lang in bed en na het avondeten te pitten en nu dis weer half wakker pfff

Ga ook weer richting eisprong en nu al flink emotionele vlagen (ontroeeeerd niet normaal..o.a om Groundhogday!! :p ) en branderige borsten.. Nah ja. Eitje komt zoals het er nu naar uitziet laat op 31/12 en mocht het dan deze keer lukken dan ben ik rond mijn verjaardag uitgeteld hahaha (wat suf om daar nu al zo over na te denken, maar can't help myself!!)

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @eetje: fijn zo'n gesprek te kunnen hebben he. Luister iig goed naar je lichaam en neem rust wanneer de signalen er zijn.

@gertine: lekker genoten dus! En nu vooral bijkomen dan. Fijn dat je therapie ff niet hoeft en je daardoor uit kunt slapen.

@sommerfugler: jeeej!! Wat moet dat een opluchting zijn die koper. En wat fijn om 2014 dus goed te beginnen. Die stress snap ik. Een mega project als dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Knap hoor dat jullie er zo aan begonnen zijn!
    Hopelijk nog meer goede dingen voor 2014: een beebje! Ik ga duimen voor je!

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Je dames ik lees vanavond even terug moet zo werken maar had nog belooft foto te maken van me buik nu vind m niet echt veranderd eigenlijk

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Mooi buikje hoor.!!

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Haha heb m net even vergeleken met 4 weken terug is die toch behoorlijk gegroeid dit was met 20 w

15. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi allemaal, sorry dat ik niet veel van mij heb laten horen. Heb een hectische tijd gehad met werk. Ben inmiddels wel over geplaats. Maar naar een groep ouderen met veel zorg. Dat vind ik moet erg maar mn bekken spelen heel erg op. Veel pijn. Volgende week beginnen bij de fysio.
    De kleine maakt het goed. Mag inmiddels vertellen van we een zoontje verwachten.vandaag veel geshopt voor hem. Echt leuk om te doen. Nu ga ik eerst alles even terug lezen. Wel wens ik jullie alvast de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar met voor de nog niet zwangere en een hoop positieve testen. Nieuwe ronden nieuwe kansen. Voor de zwangere onder ons een nog voorspoedige zwangerschap en dat we maar beloond mogen worden met een klein wondertje in onze armen. Fijne dag en avond morgen en ben snel weer terug..

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine; jaa toch wel een groot verschil hoor! Leuk!

@sabine; wat vervelend van je bekken. Hopelijk helpt fysio en op tijd rust nemen. Wel fijn dat je overgeplaatst bent. Wat leuk een jongen!! Top dat alles goed is.

hier niet veel nieuws. Wil ook wel shoppen haha! Maar weinig zin om vanalles nieuws te halen als het toch weer een meid wordt. Ben meer bezig met namen.. nog steeds gek van 1 naam maar manlief wil er nog niet mee bezig zijn. Zucht..
    hopelijk in het nieuwe jaar wat meer interesse. Was bij de vorige ook zo een mega drama. Echt geen zin in, maar goed.
    Iedereen een mooie leuke avond gewenst en tot in het nieuwe jaar!!

17. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Sunshine: mooi buikje hoor en je ziet het verschil wel hoor!

Sabine: jammer dat je nu al zo'n last van je bekken heb. Hopelijk gaat de fysio zijn werk/vruchten brengen zodat je er geen/weinig last van heb.

Somerfugler: fijn dat je oude huis verkocht is. en een verbouwing dat kost zeker energie en heel veel tijd.
    Haha ik zit ook altijd te rekenen hoor als het nu raak is dan.... zo herkenbaar. Dus het word klussen deze week:D;) Hopelijk brengt 2014 meer geluk!

Ik zit zelf weer op het wachtbankje 9 januari NOD! Maar deze ronde ga ik proberen alles (lees symptomen) te negeren. En te denken het is bijna Februari dat we naar de gyn mogen om te kijken of we het traject in mogen!
    En ik kan weer lopen met krukken. Wel vermoeiend maar heb groen licht gekregen dat ik ook thuis mag oefenen. Sta weer stevig op mijn benen! Helemaal Happy:):)

Dames ik wens jullie een goed uiteinde van 2013 en een super mooi 2014!
    Voor de zwangere dat ze hun kindje gezond en wel in de armen kunnen sluiten.
    Voor de niet zwangere dat het een vruchtbaar jaar mag worden!

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Joehoee happy new year! Iedereen een leuke avond gehad?

@gertine: 2014 wordt gewoon jullie jaar! Hopelijk aankomende week nog spontaan een beebje, anders vast een deze maanden. Het is jullie zo gegund!
    Met jouw positiviteit en doorzettingsvermogen komen jullie er wel! Wat super fijn dat je weer goed kan staan. Nog even en dan loop je weer als een kiviet. Jouw lijf schreeuwt dat het wil en daar werk je hard voor. Geweldig! Bij elk berichtje van je wordt ik weer helemaal blij!!

Nog meer NOD'ers op komst??

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
  20. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Kom ik weer even om het hoekje kijken,
    allereerst een geweldig 2014 toegewenst aan iedereen!!

Gertine, dit wordt jouw jaar ik voel het!

meiden ik kan niet meer, eerste dag op werk, na kerstvakantie.
    Heb heel veel stress gehad, moeder met vriend in huis, hond erbij ik met nesteldrang letterlijk met doekjes overal achterna gerent..

Iedereen honderd meter verder op gestuurd om te roken, ruik ik het nog steeds als ze terug komen, zo misselijk geweest, maar dat gaat bovenwonderlijk beter.

Maar helaas, een nieuwe bijkomstigheid, zaterdag jl. bloedverlies bij het plassen, helderrood halve menstruatie bloeding.
    Naar de gine, echo liet zien dat de baby in orde is.
    Maar heb dus van die oefenweeën..
    Nu vannacht de hele nacht wakker gelegen, zo verschrikkelijke pijn en harde buiken.

Straks even naar de spoed, en kijken of het ernstig is.

Maar het vervelendste is nu, dat ze op het werk niet zo blij zijn met mijn zwangerschap. Dat laten ze duidelijk merken.
    Buiten dat er niet wordt gefeliciteerd, wordt me ook nog ronduit gevraagd, waarom wil je een tweede?!

Nou, ik kan er even niet over uit, ik zit hier dan ook, niet te willen zeggen dat waarschijnlijk de zwangerschap niet zo lekker verloopt. En misschien rust moet nemen!

Ben zo blij dat ik nu even niet die misselijkheid erbij heb, mits dat betekend dat alles nog goed zit natuurlijk.

Maar even afwachten vanmiddag. :s

Deel Deze Pagina