Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh Lauretta.. wat moet dat stressvol zijn! Hopelijk is de kleine oke en kun je wat meer rust nemen. Rare collega's.. sorry hoor! Maar je zou zeggen dat je iemand op zn minst wel kunt feliciteren??! Echt onrespectvol.. waarom doen ze zo?
    Aangezien je weken zou het kunnen dat de misselijkheid ophoud. Was bij mij ook vd een op de andere dag.

Heel veel succes vanmiddag en laat het ff weten hier. Enne trek je niets van je collegas aan, als jij rust nodig hebt kan niemand je dat verbieden! Denk aan jezelf en je kleintje. Ver daaronder komt je werk een keer. Knuf!

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames sorry dat ik even paar dagen afwezig ben geweest ben erg druk geweest in huis en op werk nog anderhalve week dan klaar met werk, maar ik kan ook geen moment stil zitten ik heb echt laat van nesteldrang haal me van alles in me hoofd om te doen maar alles gebeurt door elkaar pfff erg vermoeiend voor mezelf
    Gister bij de gyn geweest alles is goed met de kleine man en placenta licht alweer wat hoger moet met 27 en met 30 weken weer
    Merk ook wel dat de kleine steeds krachtiger word hard schoppen etc
    Ik probeer morgen even de rust te vinden alles terug te lezen want ben echt kapot vandaag

3. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Choco, gelukkig denk jij er ook zo over! Ik dacht ben ik nou gek? Ik werk alleen met bazen (familiebedrijf) met 1 collega, die overigens wel blij is hoor! Ze doen zo, omdat ik ook veel voor ze reis, maar dat wordt moeilijk nu met een kleine erbij. Zolang het lukte en paps kon "oppassen " ging het wel. Het hoort eigenlijk niet bij mijn functie maar ben de enige die de benodigde talen beheerst.
    Nou, hier lig ik dan.. plat, mag nu al niet meer werken waarschijnlijk. Voorop gesteld dat alles goed is met de kleine.
    gister bij de spoed echo zag de gine dat mijn bmm iets open stond. En heeft totale rust voorgeschreven.
    Maandag maar even afwachten..dan afspraak met eigen gine om te kijken wat hij ervan denkt.
    tot die tijd medicijnen en plat en nesteldrang ondrukken :(

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine; fijn dat alles goed is! Rust lekker uit hoor!

@lauretta; dat wil je nu niet horen, totale rust. Balen joh met 10 weekjes al. En dan ook nog nesteldrang... poeh! Hopelijk gaat het met een paar dagen al wat beter. Laat je niet gek maken door je werk hoor. Rot als je dit moet gaan vertellen zo maar hopelijk hebben ze dan wat meer begrip. Blijft onfatsoenlijk dat ze je niet ff feliciteren vind ik. Zeker als baas zijnde. Maar je hebt er van die pipoos bij..
    Mijn nichtje kreeg met haar zwangerschap de mededeling of ze niet ff had kunnen wachten omdat haar collega ook zwanger was. Zij wisten immers dat die toen 'bezig' waren. Is haar erg kwalijk genomen door dr baas. Idd ja.. OMG!

Gelukkig hier nog geen nesteldrang. Bij de eerste ook niet gehad. Gingen we vrolijk nog ff de hele bovenverdieping verbouwen haha!
    Gister en vandaag ff op pad voor een nieuwe kamer voor ons meisje. Valt niet mee.. babykamer blijft zoals hij is, neutraal. Onze meid krijgt nu een meidenkamer incl. Groot bed. Hopelijk gaat dat goedkomen met leren slapen. Iig wel dat ze eraan gewend is voordat de kleine komt.
    Ik voel de kleine sinds 1.5 week ofzo bewegen. Echt leuk! Gister heeft ml het ook gevoeld. Hij was zo blij, echt lief om te zien. Volgende week echo!

Hoe is het met de NOD-ers???? Heb het idee dat er een paar weggelopen zijn hier..?

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou van rustig aan doen komt hier niet veel haha :p 2,5 uur wakker en de ramen zijn al gelapt, de deuren in huis al schoon de badkamer en toilet al uitgesopt, en ik moet nog: De was ophangen, strijken opvouwen opruimen, afwassen, afstoffen stofzuigen dweilen boven en beneden, de zolder opruimen en stofzuigen -.-

6. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Lauretta: jee wat een verhaal. pff wat moet dat rot voor je zijn. En zo vroeg in je zwangerschap al rust voorgeschreven te krijgen.
    Echt niet te begrijpen dat mensen niet feliciteren.

Sunshine: hahaha druk vrouwtje en heb je alles gedaan??

Chocoholic: ja ik ben er nog, waar de rest is gebleven geen idee!
    En wel geslaagd voor de kinderkamer? Wat leuk dat je het nu voelt lijkt me zo bijzonder. Show je echo ben beetje nieuwsgierig..

Maar hier gaat het lekker, dacht ik ga me niet focussen op kwaaltjes hahaha (lees focust wel) Nog een paar dagen tot 9 januari!

Vandaag heerlijk dagje gehad, lekker wezen shoppen met zus! wat is een stoel dan handig zeg. Beetje misbruikt vandaag:) Me zus schaamde zich rot! Het heeft zo zijn voordelen!

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Jip alles afgekregen en de koelkast ook nog gedaan haha :p
    Haha heerlijk even weg geweest is belangrijkste toch :D
    Ja wel begrijpelijk dat je er op focust natuurlijk maar komt vast wel goed met jullie! Is makkelijk zeggen natuurlijk maar jullie kleintje komt er aan weet het zeker of et nou via het ziekenhuis is of gewoon!

8. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @gertine; heb de 10e pas n echo :) zal m dan weer plaatsen! We zijn geslaagd voor de kamer! Helemaal happy.
    Wat gezellig met je zus op pad! Lekker er ff tussenuit. Groot gelijk dat je de stoel ff misbruikt hoor haha! Wat moet dat grappig zijn geweest.
    Lijkt me moeilijk niet te focussen op kwaaltjes. Valt tegen he.. nog een paar dagen wachten!

9. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurette, OMG zeg die mensen op je werk, wat egocentrisch en errug a-sociaal..alleen maar aan je bedrijf denken en niet aan de ander..pfff..
    Ik ga hier heel erg voor je duimen dat alles gewoon goed komt trouwens, schrik een beetje van je verhaal. Maar komt vaker voor toch? En loopt vooral goed af. Wel veel sterkte, wat zal dat effe een rottijd zijn.. :(

Gertine, hahaha mooi zo, na al die weken moeizaamheid, in de rats zitten e.d. is het nu tijd voor lekker misbruik maken van de situatie: you go girl!!

Choco, ik vind het allemaal mooie namen, maar Mila het mooist..maar wie ben ik? Milalalalaaaa..zou er zo een mooi liedje van kunnen maken :) het klinkt heel lief en toch eigenwijs :)
    Je schreef waar de NOD-ers waren, volgens mij zijn alleen Gertine en ik nog over toch??

Ik zit lekker naast Gertine op het wachtbankje. Dus dat wordt gaaf deze maand, eerst komt Gertine met een positieve stick rond 9 januari en dan ik rond de 15e :)
    Nah, denk niet dat het er deze maand in zit bij mij :p vond het waanzinnig moeilijk om mijn eisprong te vinden, patroon week flink af van andere maanden en ovulatietesten gaven op dag 8, 9 en 10 dikke knallers en daarna zo goed als wit. Maar geen temperatuurverhoging en zou óók niet geklopt hebben met vorige maanden. Enfin, paar dagen geleden werden de strepen weer ietsje duidelijker, maar hield niet over, hele dunne streepjes dus ik dacht dat het nog op zou lopen, maar gister opeens niets meer en vandaag veel hogere temp.

Vriend was laatste dagen ziek dus we hebben alleen donderdag sex gehad en zaterdag eisprong ga ik nu even vanuit (afwachten wat FF ervan maakt)
    Kans is dus ontzettend klein. Oh well... Tegen 15 januari heb ik me vast alweer vanalles wijs gemaakt :p

10. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    @ Lauretta: hoe is het nu met je? wat zei je eigen gyn?
    Hopelijk niks ernstigs!

@ sommerfugler: ja volgens mijn zijn wij de enigste nog! jij ook op het wachtbankje spannend! En je al wat wijsgemaakt:)?

Ik wel hoor! pff word er naar van, maar denk toch dat ik ongi ga worden, heb wat bruineafscheiding en dat heb ik vaak dag voor ik ongi ga worden!

Ja dames het was hilarisch mensen wijken echt voor je, dus we kregen veel de ruimte en zo konden we lekker overal door! heb er zeker van genoten, normaal lamme armen van het tassen sjouwen, nu konden we alles mooi aan de stoel hangen!

@ Chocoholic: o verkeerd gelezen, moeten we nog even een paar daagjes geduld hebben.

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sommerfugler; jaaa Mila blijft mijn nummer 1, dus hoop dat ml nog zijn mening bijsteld, al denk ik van niet. Hij zou nog met een lijstje van zijn kant komen, maar heb nog niks gezien.
    Ik ga voor je duimen de 15e!!

Heb nog ff een lijstje gemaakt voor de verfrissing haha! Please correct me when I'm wrong..

sunshine: 22-4/jongen
    margje: 25-5/ ?
    eetje: 26-5/meisje toch?
    choco: 1-6/meisje
    sabine: 12-6/jongen
    lauretta: 28-7/ ?

gertine: NOD 9-1
    sommerfugler: NOD 15-1
    larosa: ??

12. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    He meiden .. Terug van wg geweest :)

Mijn leven bestaat alleen maar uit drukte geloof ik.. Hihi
    Ik ga snel even bij lezen .

Choco 26-5 meisje klopt :)

13. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dames ik ben ongesteld geworden op naar de volgende ronde!

Eetje: dus druk druk druk! hoe gaat het met je?

Chocoholic: handig dat lijstje!

14. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja he, we zullen hem dan af en toe updaten?
    Balen van je ongi.. wanneer mochten jullie naar het zkh?

15. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    ja maar had het wel verwacht, dus klap is niet heel groot, wel al een reep chocolade opgegeten voor de troost!
    Wij mogen 17 februari weer naar het zkh. dus nog 2 rondes wachten..
    Dus het eind van de wachttijd zit er bijna weer op!
    Moet zeggen het is heel snel gegaan! eerst denk je februari, maar gelukkig heb ik veel afleiding, en het herstel van het ongeluk!
    Dat loopt ook super kan al weer heel wat stapjes maken:) nog wel met krukken hoor maar goed dat geeft niet! er komt een tijd dan spring en ren ik weer lekker door het huis heen!

16. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Oh oh wat is het vroeg . Bah kan ook niet meer slapen.

Ik heb de afgelopen weken het bericht gekregen dat ik na 2 jaar buffelen met neerzetten van nieuw team, word overgeplaatst (maand voor mijn verlof) . Groot probleem aldaar en dat vergt een verfrissende nieuwe blik en werkwijze, iemand van doorpakken, recht door zee en daarnaast iemand met humor... Ik dus! Nou mag ik het als compliment nemen maar heb hier zo geen zin in .( lang verhaal want heb zelf altijd als begeleider op die groep gewerkt)
    Er zijn veel gesprekken aan vooraf gegaan en mijn leidinggevende blijft bij zijn standpunt, had ik maar wat minder begrip dan had ik misschien wel wat beter om kunnen gaan met mijn eigen gevoel !!

Een kindje plan je niet maar (in ons geval) ben ik hier wel oas voor gegaan toen mijn werk basis stabiel was. Heb er no naar uit gekeken straks in alle rust na mijn verlof terug te komen, met plezier naar m'n werk te gaan etc etc.
    Dit zit er gewoon niet in . Er zit natuurlijk meer achter de rede geen zin , maar dat is echt een lang verhaal , moeilijk samen te vatten .
    Maar het valt me erg zwaar merk ik., gister door alle inspanning bijna flauw gevallen, nu echt slapen , voel me leeg en boos, misselijk en moet over een uur werken. Pffffffff.

Uiteraard ben ik blij dat ik een baan heb en zonder lichamelijke ongemakken mijn werk kan doen,wil dus ook niet klagen ;)!
    Maar wilde het hier wel even kwijt.
    So thx vast voor het luisterende oor :) hihi

Choco , leuke naam mila ... Is je man al bijgedraaid ?! Wat vind hij dan leuke namen ?!
    Handig een lijstje , ik zeg doen en regelmatig updaten :)!

Laurette , meid wat een nare periode voor jou zeg. Hoe voel je je nu ?!
    Rustig aan met jezelf en de kleine. Is het van tijdelijke aard ?! (Las iets over je baarmoeder mond ?!) hoop het voor je . Je bent in ieder geval in m'n gedachten.

Gertine , neeeeee , had zo een hoopje dat 2014 zou starten met een positieve test. Geniet van de chocolade hihi ... En idd, bijna februari . Gaat dan toch hard. En wat kan jij trots zijn op alles wat je ondertussen bereikt hebt!! Hihi voor het het weet ren je weer een marathon.

Summer , hoe voel jij je ?! Merk je al iets anders ?!!
    M'n duimen draaien :)!

Hier nu 20wk, vrijdag echo in het ziekenhuis . Grote controle om te zien of kindje afwijking heeft die ik ook had bij m'n geboorte.( maagvernauwing) niets ernstigs maar goed om te weten omdat er dan een operatie zal plaatsvinden na de geboorte.
    Ben benieuwd haar weer te zien. Ik geniet van dat kleine leven in m'n wat steeds drukker word.

Half 7 , ik ga maar eens aan de slag .. Tot snel lady's

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @gertine: ooh voor je het weet is het zo ver. Laat je idd niet van je stuk brengen. Hopelijk zijn er nog 2 goede rondes en anders idd zkh. Hoop zo dat het voor jullie snel komt. Dat verdien je!

@eetje; wat naar van je werk zeg! Zo ga je niet met een fijn gevoel met verlof en kom je al helemaal niet leuk terug.. valt er niets anders meer te regelen? Snap dat je blij moet zijn dat je een baan hebt, maar ergens zitten waar je het niet naar je zin hebt is ook niet leuk. Hopelijk verandert eea nog wel als je daar bezig bent en valt het allemaal alsnog mee.
    Vrijdag ook 20wkn echo. Ik ook! Wel fijn dat ze die grote controle meteen doen, dan weet je waar je aan toe bent. Succes vast!

Hier weinig nieuws.. gister weer namenlijstjes gemaakt, maar niet veel opgeschoten.. wordt er langzaamaan gestoord van. Echt geen zin om nog 20 weken over de naam te bakkelijen!!
    Ik zit op Mila, Yara, Nora, Suze. Hij is meer van Anouk, Meike, Naomi, Jennifer, Lieke. Net als bij de eerste zitten we dus niet op 1 lijn. Meneer heeft ook geen zin om zoveel lijstjes door te gaan zoeken op internet. Maar ik ga niet zomaar iets kiezen waar ik niet achter sta. Grrrr!! Zoooo frustrerend!

18. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    @eetje wat balen van je werk, jij zit ook in de zorg,toch?
    Ik ben vandaag bij de bekkentherapeut geweest, niet zo goed nieuws. Heb bekkeninstabiliteit. Moet dus nu ook met werk gaan uitkijken. Heb m'n teamleidster gesproken was heel raar gesprek. Ze kan me niet helpen door pauzes in te lassen enz. Ze wil mij van de groep afhalen. Krijg op kort termijn gesprek met de arbo en daarna bekijkt ze wat ze met me wil doen...... Ggggggrrrr had al niet zoon goeie ervaring met d'r maar nu helemaal niet meer.

@choco, spannend de 20weken echo. Lijkt me super mooi om alles te zien. Ik mag 27ste :)

Haha nesteldrang heb ik ook last van. Heb ondertussen 3aankleedkussenhoezen, wikkeldeken, vogeltjes mobiel genaaid en een deken gehaakt. Ook het uitzet lijstje is bijna compleet alleen nog kleine spulletjes hahaha. Heb ook bedacht dat ik binnenkort aan kleertjes maken ga beginnen. Haha mijn man zegt dat ik knutseldrang heb hihi valt best mee.....

19. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ik blijf dat achterlijk vinden hoor, hoe jullie leidinggevenden zich opstellen. Hebben die dan geen kinderen?! Of zijn er zoveel mensen die in de zorg willen werken dat flexibiliteit geen optie is? Zouden ze nu echt niet doorhebben dat ze jullie zo echt niet verder helpen en beter samen naar een (tijdelijke) oplossing kunnen zoeken? Succes beiden..

@sabine: haha leuk toch knutseldrang? Heb ik ook gehad met de eerste hoor. Hoop dat haakwerk nog een keertje af te maken.. komt er maar niet van! Foto??

zijn jullie al uit de naam trouwens? Of ben ik de enige die er zo mee bezig is? :p

20. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Denk idd dat ze geen kinderen heeft, snap wel dat ze aan de cliënten moet denk maar vragen hoe het met me gaat doet ze níet. Heks.
    Flexibel werken, wat is dat.....
    Ik zal morgen in daglicht is foto's maken
    Jaa naam zijn we al helemaal uit. Ik had de naam Sem al jaren in m'n hoofd en pim vind die ook leuk hihi wel zo makkelijk.
    Hoe gaat jullie spruit heten? Hihi mannen en naam bedenken, geen goeie combi

Deel Deze Pagina