Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Leuk!!!
    wij hebben weer n namendrama (zie eerdere posts).. zijn er dus nog niet uit.

2. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Jaa las het, mila is echt een lieve naam. Hoe zijn jullie de vorige x d'r uit gekomen?

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Na heeeeeeeel lang over en weer met lijstjes. Toen kwam hij met deze naam en daar moest ik ook ff aan wennen. Nu ben ik er erg blij mee. Was toen ook al meer dan 30 weken. Heb ik nu dus echt geen zin in.
    Hoop alleen maar dat hij ook een keer wat meer naar mijn smaak kan komen maar dat zie ik somber in.. :(

4. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Nee snap ik, is niet leuk. Proberen dealtje te sluiten. Hij de eerste naam bedacht, nu mag jij....of probeer af te spreken dat jullie binnen 2weken de naam hebben,lastig

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja die afspraak hadden we voor morgen een naam te hebben. Helaas dus haha!

6. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Hhhmmmm, hopelijk lukt dat nog, de dag is nog niet om. Succes

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Nou.. toch aardig gelukt. Al zal het niet Mila gaan worden. :(
    Lijstje is nu:
    Nora
    Tess
    Jessie

Hebben we tenminste al wel een richting.. welke vinden jullie het mooiste?

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Mila!;)

9. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Tess :)

10. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Haha jaa Sunshine, Mila blijft mijn absolute nr 1!! Maar ik krijg ml er echt niet toe. Was bij onze eerste meid al nr 1.. maar ja.

Bij de echo was alles zoals het moet zijn. Heerlijk om te horen! Hier een fototje van de beeb en mijn buikje nu:
    [/ATTACH]

11. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Choco: mooie buik, mooie foto van jullie meissie!! Uit je tweede lijstje vind ik Nora het mooist.. Je man wil niet hele lijstjes doorwerken of er echt druk mee zijn, maar wel twee keer zijn eigen mening doordrukken..mannen mannen..net kleine kinderen soms :p ik hoop dat jullie er toch samen uitkomen.. Milouk bijvoorbeeld :)

Eetje: wat vreemd gedacht ook om je een maand voor verlof over te plaatsen naar een groep die weer stabiel moet worden :( Het is inderdaad een enorm compliment, maar ook een heftige taak met veel touwtrekken lijkt me zo, iets dat veel energie gaat kosten terwijl je eigenlijk in je laatste maanden zit en het steeds rustiger aan moet gaan doen. Vreemde baas!!

Sabine: jij ook al zo'n vreemde baas..je zorgt voor je cliënten èn je werknemers (want die zorgen ook weer voor cliënten) het een gaat niet zonder het ander, anders heb je oogkleppen op en doe je aan paniekvoetbal. En nu zit jij in de twijfel..mooi is dat :x heel veel sterkte ermee!!!

Gertine: rooie duvels, verdarrie! Op naar de volgende ronde, je was altijd al een sterke vrouw, maar tussen de regels door lees ik nu weer echte lichtheid. Niet alleen maar meer optimistisch maar ook echt voelen dat de goede tijden zijn aangebroken. Yes!!!

Hier: ook rooie duvels :p
    Ik had toch positieve ovutesten op dag 8, 9 en 10? Die had ik moeten aanhouden, dan had ik op dag 11 al eisprong. Later stegen ze weer en had ik vruchtbaarslijm en temp verhoging, maar nu wel ongesteld en dat is precies 11 dagen na die eerste eisprong. Dat er verder geen tekenen waren, maakt dus niets uit blijkbaar.. Ben wel wat verward erdoor, hoe krijg ik dit goed?!

Mijn vriend is al aan het bedenken of hij iets kan uitvinden voor vrouwen die zwanger willen worden, iets dat temperatuur meet, vruchtbaar slijm meet, LH en HCG meet etc. in één apparaatje. Ik zeg: succes ermee :p

We zouden eigenlijk om de dag sex moeten hebben vanaf dag 10 tot dag 16 ofzo, maar dat ga ik echt niet voor mekaar krijgen :p het is maar vier keer, maar dat tempo ligt een heel stuk hoger dan gewend en ons dagritme is zo anders: hij gaat om 23:00u. slapen (is binnen vijf minuten weg) en ik om 00:30u. Doordeweeks dan. In het weekend hij hetzelfde en ik later meestal. 's Ochtends staat hij doordeweeks om 6:00u. op en ik om 8:00u. In het weekend kan ik gerust tot 10:00u. blijven liggen. Heerlijk met de iPad, krant of boekje erbij :p hij komt dan meestal nog even weer terug en dan is het heel fijn met elkaar. Op andere momenten gebeurt het dus niet. Dat was ook prima, maar nu heeft sex opeens nog een ander doel pfff dus proberen we dat op dezelfde manier te blijven doen: heel lang en fijn enzo, maar frequentie nog verder opschroeven: lastig!!
    Ben nu paar keer eerder naar bed gegaan en hij dan ook, maar lig ik dus om 23:00u. klaarwakker in bed :p suf zeg!!

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    He wat jammer dat je ongi er ook is :( Het valt ook niet mee om op het juiste moment te klussen en dat dan zo vol te houden!
    Wat je man voor apparaat aan het bedenken is, geweldig zou dat zijn! Scheelt een hoop teleurstelling en ergenis, terwijl sex nu juist leuk zou moeten zijn. Met of zonder 'doel'.
    Snap dat je verward bent! Je lichaam kan je zo voor de gek houden.. bah!

@naam: tja.. mannen! Ik denk dat ie mij ook wel begrijpt dat ik niet nog eens weken hiermee bezig wil zijn. Hij heeft Tess op 1 en ik nu Nora en dan Tess. Uit die namen gaat er waarschijnlijk gekozen worden. Tenzij hij een Mila-ingeving krijgt ;)

13. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    zo ik heb de foto's. heb ook een buik foto van 2 minuten geleden hihi
    oja net ook telefoon gehad, woensdag 13.45 naar de arbo

Bijgevoegde bestanden:

14. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    knutseldrang?????mandje gehaakt, stoel bekleed haha

Bijgevoegde bestanden:

15. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    de laatste( voor voorlopig) wikkeldeken en mobiel voor boven het bedje, ook met vogeltjes

Bijgevoegde bestanden:

16. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Oh wauw!!! Mooi hoor!

17. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    hihi dank je choco, wordt nog wat als ik met verlof mag en hele dagen thuis zit

18. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha gaaf Sabine, hoe jij druk in de weer bent..wat ben je creatief!! Mooie dingetjes!!

Hier: ehm..rooie duvels zijn alweer weg..heb eergister wat vegen gehad, gister wat meer en vanochtend was tampon alleen maar met oud bloed dus vandaag niets meer gebruikt en met afvegen ook niks..

Heb stiekem een test gedaan en een uur zitten turen, als ik het stripje heen en weer beweeg dan zie ik een schaduwstreepje..

Wat als..het geen menstruatie was, wat als mijn eisprong wel op dag 17 was (omdat dit ook past met vruchtbaar slijm en andere klachtjes die ik maandelijks heb en ook weer oplopende ovulatietesten op dat moment) dan zit ik nu op DPO7...

Mijn lichaam is deze cyclus echt goed in de war en ik dus ook..
    Op sommige momenten hoop ik dat ik gewoon nog op het wachtbankske zit en op andere momenten hoop ik dat die rooie duvels heel heftig terugkomen, want dan weet ik zeker dat ik een nieuwe cyclus gestart ben..

Ik kan dit gedoe op mijn 37e er niet bij hebben :) die klok tikt ongenadig door :p

19. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Summer @ wat super spannend. Het zou zomaar kunnen wat je zegt ..
    Vandaag weer een test doen :)!
    Dat onzekere gevoel is ook echt niet fijn.

Sabine @ crea jij ... Leuk zeg ! Crea ben ik wel maar kom tijd te kort haha. Je buikje begint nu ook echt te komen :)
    Wat naar dat van je werk . Betrek hier ook maar goed de bedrijfs arts in .

Choco @ lastig dat met de naam . Tess vind ik ook erg leuk , al heeft een vriendin van mij een dochtertje die Noor heet. En dat vind ik ook erg leuk.
    Wij zijn al een tijdje uit de naam., ik vind nogal heel veel leuk hihi en daardoor ook wat sneller tevreden denk. Ik had zelf 2 Namen en die vond mijn vriend niet leuk, nou dan kom jij maar eens over de brug. En dat deed hij. Het is wel een Franse naam geworden gezien ons andere dochtertje , Isabelle heet .

Werk @ ja t blijft lastig. Na nog een goed gesprek met mijn leidinggevende kreeg ik gister van hem te horen niet voor mijn verlof te worden overgeplaatst voor mijn verlof. Daar ben ik dan weer erg blij mee.. T is nog steeds niet wat ik wil maar goed, daar geen keuze in . Leg me er maar bij neer en ga hard aan de slag als ik oktober daar terug kom.

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sommerfugler: hmm wat raar. Laat jezelf niet gek maken hoor. Doe anders over een paar dagen nog een test..? Ik had ook heel minimaal wat verlies masr toch zwanger. Ff afwachten dus?

@eetje: idd wel fijn dat je niet voor je verlof nog over wordt geplaatst. Maak er het beste van, wie weet valt het dan mee.
    Kwa naam ben ik benieuwd naar de jouwe! Isabelle is ook mooi!

Deel Deze Pagina