Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Summer al nieuws ?!!

Choco @ idd laat me ook
    Niet gek maken .. Eerst genieten van de komende periode.
    Onze meid zal de naam Amélie krijgen 😍. Ben er zelf echt helemaal weg van hihi.

Hier overigens vrijdag ook een mooie echo gehad , zal zo een foto uploaden van haar gezichtje

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wauw wat een aparte mooie naam!!
    jaaa foto!

3. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Kleintje ligt te sabbelen op het handje ..
    Ben verder ontzettend goed geholpen . De echoscopiste was tevens verloskundige en vroeg naar m'n vorige bevalling. Bij het noemen van de term Mac robberts zei ze direct, en je mag zomaar spontaan gaan bevallen straks ?! Ik zei , ja , waarom ?!
    Nou zegt ze dat is me nogal wat , bij dit soort ingrepen en gewicht van baby word je bij de volgende zwangerschap nauwlettend inde gaten gehouden de laatste weken . Nou goed al met al komt het erop neer dat ze m'n vk een advies gaat toe sturen omdat naar verwachting dit kindje bij een voldragen zwangerschap weer zwaar zal zijn . En zij vind dat dit goed in de gaten moet worden gehouden omdat dat nig wel eens gevolgen kan hebben .
    Ik ben in ieder geval opgelucht dat ik me niet "aanstel". Geeft me body om het gesprek aan te gaan .

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,6 KB
      Weergaven:
      4
  4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    :$ zo zie je maar weer! Pff wel fijn dat ze het aangeeft zeg. Zeker tegen je vk zeggen. Denk dat je dan in de laatste weken sowieso nog n echo krijgt toch?
    wel n mooie foto!

5. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Nou kan je vertellen dat ik zo opgelucht was. Heb de vrouw echt wel 10x bedankt voor haar advies haha.
    Ja ze zegt ook dat de eerste stap extra groei echo's zijn waarna er besloten kan worden het kindje eerder te halen. We zullen zien .

Ja foto ligt weer op z'n kant zie ik pff. Zal zo eens een nieuwe maken .
    Nog plannen deze week mensen :)?!

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    ben ik weer heb alweer teveel gemist zie ik maar mn hoofd is echt een vergiet om alles bij te houden,

eetje: mooie foto hoor:D ohw wat zou dat een fijn gevoel zijn geweest zeg dat ze je dat advies geeft! gelukkig word er nu extra goed op jullie gelet

hier gister me verjaardag gevierd onderhand is de migraine ook weer gekomen -_- vandaag werken, morgen 3d /4d echo, woensdag komt er een vriendin langs en vrijdag tandarts verder niets bijzonders.

7. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Zo dames wat is er weer veel gekletst.

Summer: en al nieuws, misschien een innnesteling hoop zo! duimen draaien voor je!

Eetje: ahhh wat een mooie echo, en wat fijn dat je toch begrepen wordt. en hopelijk neemt je vk het nu wel serieus!

Sabine: wat creatief en wat ziet het er leuk uit! geweldig!
    wordt nog wat als je straks thuis zit! maar wel leuk dat je het zelf doet.

Choco: mooi buikje en mooie echo!

Hier weer ongi af! dus op naar ei!

8. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Jeeeeej vandaag 21 weken ..!!

9. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Mooi buikje Eetje.
    21 weken alweer wat gaat het hard al over de helft!

10. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Ja het gaat zo snel ... Vind het bizar hard gaan .

11. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine; veel plezier vandaag met je echo! En nog gefeliciteerd!

@gertine; ertegenaan weer! ;)

@eetje; mooi buikje ja! Gaat snel nu he? Ik heb nu niet meer het gevoel dat ik gewoon dik lijk haha! Eindelijk 'echt' zwanger.

12. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    hahah choco we gaan er zeker weer tegen aan!

En summer hoe is het bij jou?? ben erg benieuwd!

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames kijk is hoe mooi die is!! Hij lag met z'n handen en voeten bij z'n mond helemaal dubbel zal wel comfortabel zijn haha

14. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Wat een mooie echo sunshine, is dat 3D?
    Mooi buikje eetje, groeit ook snel nu :)

Hier is het allemaal ...... Heb mij gister ziek gemeld, heb veel last van m'n bekken. Mijn teamleider reageerde echt heel raar en gemeen. Ze belde vanmorgen met de mededeling dat ik niet meer hoef terug te komen op de groep en dat ik morgen als ik bij de arbo ben geweest een andere groep moet bellen om daar verder te gaan met de uitslag van de arbo. Heeft ze allemaal al geregeld zonder met mij te overleggen. Ben echt super boos, vooral op de manier waarop het allemaal gaat. Ben benieuwd wat de arbo morgen gaat zeggen.
    Heb vandaag afleiding gezocht in leuke dingen naaien voor ons mannetje. Maar blijf me naar voelen. Zal zo ff de foto's uploaden.

15. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    zo de foto's, heb een luieretui, wiegdekentje en een hoes maar deze had ik vorige week gemaakt:D

Bijgevoegde bestanden:

16. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    en de andere foto's

Bijgevoegde bestanden:

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej Sabinewn ja is 3D leuk he! Hij was al 900 gram :/ Hihi maar hij heeft echt mijn neusje en kin van me vriend Hihi

Maar wat raar van je werk :s beetje aparte manier van handelen, hoop dat je bij de arbo arts verder komt en die je gelijk geeft,

Leuke spulletjes heb je weer gemaakt, wou dat ik zo creatief was haha

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @sunshine; zie m daar lekker relaxed liggen! Wat een mooiert!

@sabine; wat zijn dat nu voor fratsen?! Ik neem aan dat ze dat niet zomaar mag doen of wrl? En dan moet je nu zelf maar iets regelen? Lijkt me dat zij dat dan okk maar doet toch? En anders.. heb je dan inerns geen werk meer ofzo? Ik zou toch ook even naar haar leidinggevende stappen om uitleg te vragen hierover hoor!wat een bitch!

19. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Sunhine: wat een mooie lieve echo!

Sabine: neeee wat een mens die moet je echt achter het behang plakken!! dat kan toch niet zomaar? Wat een rare mensen lopen er rond op deze aardbol!
    Hopelijk krijg je een luisterend oor bij de arbo! wat zei deze?
    En je maakt een hoop leuke dingen zeg!

Hier alles lekker rustig, morgen weer naar het ziekenhuis voor controle! Maar het gaat heerlijk hier loop al weer door het huis wel met de stokken hoor. En eindelijk heb ik weer heerlijk boven in me eigen bed naast me man geslapen deze week!
    Wat is dat heerlijk zeg!:D:D

20. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    Vanmiddag bij de arbo geweest, zij vond het ook heel raar hoe mijn teamleider reageerde. Ik zit nu voor 50%in de ziektewet. Volgende week heb ik gesprek op de nieuwe groep over mijn uren en werkzaamheden. Ben benieuwd maar weer ff afwachten.

Wat fijn gertine dat het beter met je gaat, heerlijk weer bij je mannetje slapen. Lekker van genieten

Deel Deze Pagina