Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh nou dan ben ik ook benieuwd met die theorie of ons meisje ook de 20 weken echo nog een meisje is.. geslachtsbepaling is erg vroeg geweest en met de 20 weken echo hebben we het er niet meer over gehad. Nu hoorde ik van een kennis dat er bij de geslachtsbepaling een meisje werd gezegd, maar het bij 20 weken een jongen is!
    Eetje, kijk eens op pag 77, mijn echo. Iets te zien?? Ik begin nu zo te twijfelen!

Knap van je dat je zo positief het gesprek in gaat. Goed hoor en idd, ergens anders kun je het misschien wel beter treffen!

2. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Choco, ik denk dat het beentje ervoor zit, ik durf niets te zeggen, misschien Eetje?

@ hier
    ik werk in frankrijk en op zich werkt t een beetje hetzelfde als in Nederland, tijdens je zwNgerschap mag je niet worden ontslaan, met zwangerschap als reden.
    Mijn baas heeft me niet op staande voet ontslagen maar omdat ik me druk maakte niet aanwezig te kunnen zijn op het werk, en bijna ging "onderhandelen met de gynaecoloog, vond zij het nodig me te vertellen dat ik maar juist alle rust moet pakken omdat ze na mn zwangerschaps verlof me toch willen ontslaan..
    Ik werk vaak in het buitenland voor een paar dagen eens in de zoveel maanden, met 1 kindje en een papa die die dagdn kon dekken was dat geen probleem, en werkte so s zelfs in Nederland, en nam ik haar mee naar haar opa en oma.
    Met 2 kids, werd dat al een beetje moeilijker. Ik had eigenlijk niet meer zo'n zin in dat gereis etc. Maar wist niet echt hoe ik dat moest melden aan mn baas.

plus het feit dat alz ik ontslag zou hebben genomen dan zou ik geen uitkeringsrecht hebben en krijg je geen vergoeding. Nu dus wel.

het is zowel triest als een opluchtig, toch raar thuis te zitten, en wil ook van alles gaan ondernemen, maar tot 2 maanden na de bevalling heb ik nog werk zeg maar, dus even de tijd.. om bij te komen van het nieuws.
    :)

3. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hmm ik heb geen betere vd laatste echo. Op pag 59 hier staat mb 12 weken echo. Daar zie je wel n bobbel. Of is dat ook n stuk been? Haha!

Wel fijn dat je ergens ook opgelucht bent. Maar even afwachten dus en anders mooi de tijd om iets anders te zoeken!

4. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Zo dames,

even er tussen uit geweest..

Lekker zeg wordt je op zo'n manier gezegd dat je ontslagen wordt.
    Niet leuk zeg, maar zie dat je het ook als een opluchting ziet. Hopelijk vind je snel een andere baan voor na je zwangerschapsverlof.
    En denk goed om jezelf en nu kun je je rust pakken dus geniet er van!

NUB theorie nooit van gehoord. dus kan het jullie niet vertellen..

Hier ei geweest, voelde pas woensdag dat ie sprong. Blij dat we nog even doorgeklust hebben. Woensdag had ik een knal positieve ovutest, en 's avonds voelde ik de eipijn komen.
    Dus nu op het bankje.. Heerlijk wachten wachten en nog eens wachten:)

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames ik kan het niet meer volgen en zit er met m'n hoofd niet meer bij, zal het even uitleggen, na donderdag is de kleine alleen maar minder gaan bewegen vandaag weer voor Ctg gehad zag er netjes uit maar ivm het minder leven moet ik morgen weer, maandag gaan ze overleggen of ik tot aan de bevallig dagelijks een echo en Ctg gaan krijgen dat worden dus lange weken

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @gertine: ik duim voor je hoor! Genoeg geklust iig zie ik. Spannend!

@sunshine: jee.. wat heftig! Hopelijk is iedere dag niet nodig. Wel fijn dat ze erbovenop zitten en je in de gaten houden!

7. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Nee Sunshine wat naar zeg. Maar fijn dat ze het goed in de gaten houden... Hopelijk blijft alles goed gaan!

Ja Chocoholic genoeg geklust daar ligt het niet aan.. nu maar hopen dat ze de goede kant zijn uitgezwommen..:)

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Gertine: ga voor je duimen hopen dat het deze ronde raak is!

Dankje dames! Ik ga me nu klaar maken voor weer een middagje Ctg, werd vanmorgen wel wakker van een schopje van de kleine maar daarna nog geprobeerd contact te maken alleen zonder resultaat helaas, ben erg benieuwt of het elke dag moet Pff dat zullen dan lange 12 weken worden, maar weet toevallig iemand of je die kosten van rijden en parkeren kan declareren bij de verzekering, begrijp me niet verkeerd hoor heb alles voor de kleine over maar dagelijks kost benzine+ parkeren 10 euro nou keer 86 dagen is dat toch een hoop

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Heel begrijpelijk! Ik durf niet te zeggen of je die kunt declareren ergens. Zou je vzk gewoon even bellen die kunnen dat zo zeggen. Gaat idd in de papieren lopen als je het zo zegt pff.. hoop iig dat je niet dagelijks hoeft zeg.

Hoe ging het verder?

10. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    En sunshine, weet je al meer? Misschien kunnen zij je meer vertellen over vergoedingen enz. Of inderdaad bij de verzekering zelf..
    Moet haast wel te declareren zijn, dat zijn buitensporige kosten!
    Hoop dat het allemaal niet nodig is, en je gewoon je kleine goed blijft voelen. Sterkte meid!

11. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    En shunshine weet je al meer? hoe is het nu met je en de baby?

Je kan volgens mijn de kosten declareren maar hiervoor moet je wel met je verzekering bellen omdat je een machtiging moet hebben.

En hoe is het met de andere dames?

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou gister te horen gekregen dat de echo van z'n navelstrengetje met een ander stel verwisseld was met die van een ander stel die 5 min ervoor zo zelfde echo had, kwamen we gister middag dus pas achter en die van onze man is gewoon in orde en gezond en hij is ook weer wat beweeglijker dus hoer 12 feb pas weer, hoop gestresst om nix dus geweest, maar heb erge medelijden met het stel dt zaterdag te horen heeft gekregen dat hun kindje gezond is wat niet zo blijkt te zijn

Vandaag al weer 28 weken begin nu echt af te tellen. Heb er zo zin in

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    :$:$ niet! Oh wat een blunder... kan natuurlijk gebeuren, maar toch. Voor jullie iig wel een opluchting. Kun je je lekker voorbereiden op de laatste weekjes.

Het gaat allemaal zo snel.. pff! Wel prima zo hoor, doe gewoon mn ding. Verder weinig te zeuren haha!
    Zit nu alleen nog steeds met de naam..zucht! We hebben beiden een andere nr 1. We vinden allebei de andere wel mooi maar niet als eerste keus. Dus 1 van ons moet zich aanpassen. Ergens hoop ik op een eureka monent dat we een ergens een hele andere tegenkomen die we beiden ineens super vinden.
    Maar ja, als dat het ergste is.. ;)

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja wel een opluchting voor ons! Gelukkig dat ons mannetje gezond is!

Pfff balen dat jullie het niet eens zijn over de naam, hier was het echt mijn vriend vond jace leuk en eerst vond ik dat ook dus 2 weken lang hebben we hem gewoon jace genoemd en toen begon ik te twijfelen maar uiteindelijk bleven we hem jace noemen dus het blijft ook jace ben er aan gewend nu!
    De weken gaan inderdaad snel morgen begint het aftellen alweer in de 11e week kan niet wachten

15. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh Jace is leuk! Fijn dat jullie er zo makkelijk uitkwamen. Het is vaak ook n kwestie van wennen hoor. Zitten nu op Nora en Tess.. pff

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankje :) vandaag komen als het goed is z'n naamspeentjes binnen:D

Hmmm balen hoop dat jullie er nog uit kunnen komen welke naam het nou word

17. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Neeee dat ga je niet menen! Wat een fout zeg!
    Gelukkig voor jullie dat er niks mis is met de kleine.

Dus het namen probleem is er nog Chocoholic? wordt nog wat!
    Succes met de knoop door te hakken.

Jullie wel een naam sunshine. leuk leuk leuk..

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja ach, bij de eerste is het uiteindelijk ook gelukt. ;)
    Baal er gewoon van dat het zo lang moet duren. We hebben ook nog eens 4 babys die voor de onze nog komen dus de namen die we hebben kunnen ook zomaar al weg zijn. maar goed, we zullen zien.

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Gertine: ja gelukkig wel alleen z'n bovenbeentje loopt 10 dagen achter en die week ervoor liep hij maar 4 dagen achter dus 12 feb even afwachten wat de groei echo zegt maar ik en m'n vriend hebben bijde geen lange benen,

Choco : hier ook nu nog 3 baby's voor onze kleine man eerst waren het er 5 maar er zijn deze week al 2 geboren, eentje weten we dat hun meisje jaycelinn gaat heten dus ja dat was wel jammer maar we zien hun vrijwel nooit

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh lastig. Maar als je hun nauwelijks ziet idd.. degene voor ons zijn wel allemaal goede familie en vrienden. Dus dan wordt het anders. Maar we zien wel. Daarna de doopnamen nog. Onze dochter is vernoemd naar alle 4 de opas en omas. Toevallig hebben ze dezelfde doopnamen verwerkt in hun naam. Ik ging er dus vanuit dat we die voor de 2e ook gingen gebruiken. ML kwam er vd week mee dat ie daar anders over dacht. Grr.. mannen! *pffff*

Iedereen leuk weekend gehad? Hier alleen maar etentjes elke dag haha! Hmmm! Vandaag lambal dagje. Straks wel ff iets doen met de kleine.

Deel Deze Pagina