Oh wat naar .. Gadsie meid! Nou laat idd maar komen die menstruatie . Witte testen zijn altijd zo confronterend. Knuff voor jou en op naar de mmm
Nee ook nog niks roods... dus ja kan alle kanten op.. Dit is zo niet mijn ding! wil de hele dag testen. Net nog weer een gedaan maar witter dan wit was die grrrr. Ben zo niet happy! laat de duvels maar snel komen of geef gewoon een streep! Hopelijk volgende week dan wel goed nieuws bij de gyn!
Dank jullie voor de knuffels ik houd jullie op de hoogte.. We blijven gewoon verder kletsen vind het veel te gezellig met jullie!
Natuurlijk blijf je hier haha! Geen rood is nog steeds goed nieuws he! Welke testen heb je? Snap dat je gek wordt van frustratie.. jouw lichaam stelt je geduld wel op proef hoor!
Dames even snel een update vanuit restaurant in het zkh. Vanavond zal ik uitgebreid verslag doen.. gisteravond nog getest voor ik naar bed ging toen een zeer lichte 2de streep. ik zo dat kan niet.. Vanmorgen weer toen weer een tweede streep ook heel licht. man zegt ik ga gyn bellen. mochten we bloedprikken hebben we net gedaan en vanmiddag nog uitslag. net in zkh weer testje gedaan op wc en nog steeds lichte streep te zien.. nu wachten op uitslag om half 3 horen we of het zo is. Kan bijna niet geloven. Vind het zo spannend. Mannetje is zo lief. zegt ie. plaats maar berichtje bij je clubje..
Whaaaa!!!! Wat is dit gaaf! Ik zit hier gewoon te juichen voor je! En wat is je mannetje lief Laat die bloeduitslag maar komen. Geen MMM maar gewoon zwanger zijn met die hap. Ben zo blij voor je Gertine! Dit hebben jullie zoo verdient!
Whaa goed goed en goed nieuws!!! we zijn zwanger!! 4 weken en 2 dagen Kan het bijna niet geloven maar de bloeduitslag was super gyn was tevreden.. We zijn helemaal verbaast dol gelukkig en toch nog een beetje ongeloof van kan toch niet. We moeten dit nieuws even op ons in laten werken. Zie ook foto van testje van vanmiddag! zo zien ze er allemaal uit.. Heb even ingezoomd anders zag je er niks van..
jaaaaaaa!!! Gefeliciteerd meid! Wat super leuk! Zal idd even moeten zakken maar wat ben ik blij voor jullie! Feliciteer je mannetje ook en lekker van genieten hoor!
Nog een foto van CB die we net gedaan hebben! We kwamen langs het centrum en ik zei even een CB halen ik wil het zo ook even zien... Ben echt gek!! Maar het is zo onwerkelijk.. Wel super blij we hebben beiden een lach van oor tot oor. Maar ja we moeten vanavond niet te blij zijn want we hebben feest met hele familie. Hoe gaan we dit nieuws nog even voor ons houden??
Haha snap ik! Het liefste schreeuw je het vd daken nu natuurlijk. Komt wel goed vanavond. Lekker samen van het mooie nieuws genieten. Het zal hopelijk niemand opvallen hihi. Succes!!
Hopelijk niet nee want we willen eerst nog even lekker genieten met z'n tweeen/ drieen van dit nieuws.. Maar ja geen alcohol voor mijn vanavond.. Hoe deden jullie dat..
GEFELICITEERD! Ben er helemaal ontroerd van.. Geen alcohol, ja als je een stevige drinker bent valt t wel op. anders laat je je glaasje halfvol voor je staan, en misschien vriendlief af en toe stiekem een zipje nemen? geniet ervan!
Bij mij was de 'ik heb blaasontsteking, dus anti biotica.' Smoes erg succesvol haha! Thuis had ik de 0.0% rosebier vd vorige zwangerschap.. want die moesten toch ook op.
Thanks dames. pff wat was het moeilijk om mond te houden. maar tis gelukt.. mijn vader zei nog wel jullie lijken wel verliefd zo gelukkig kijken jullie.. hij moest eens weten. We hebben maar gezegd dat we na bijna 5jaar getrouwd te zijn nog dol gelukkig zijn.. Ben een wijntjes mens maar vanavond bij sapje gehouden het viel niemand op! Vindt het zo bijzonder dat het toch gelukt is. net voor de mmm wel weer spannend zou het deze keer wel goed gaan.
Wat fijn dat het goed is gegaan. En dat het je vader opviel is natuurlijk niet gek. het is zeker bijzonder maar ooh zo leuk! Rustigaan doen de komende weken. Het gaat zeker goedkomen! Kijk maar naar wat jullie al doorstaan hebben, dit kleintje moet haast wel blijven plakken als kroon op jullie relatie!!