Wachtbankje club oktober/november

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sunshine92, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Whaaaaa ik heb wat gemist:0 wat leuk gefeliciteerd !!!!!! Het is jullie zo gegund en dat zonder de mmm!! Ben echt zo blij voor jullie gertine !

2. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    wwwhhhhaaaa gertine, gefeliciteerd. met tranen in de ogen lees ik net je bericht terug. echt geweldig het is jullie ook zo gegund.

ik ben ff afwezig geweest. weekje vakantie en 3 weken ziektewet. inmiddels heb ik mn 2de dienst op de nieuwe groep gehad. hele rustige zelfstandige groep. mag maar voor 50% werken maar valt me nog zwaar binnen kort weer naar de arbo. maar goed, ons mannentje maakt het heel goed en is druk aanwezig. hihi mijn man is nu ook zo lief voor mij, hij helpt me heel goed in huis en hihi elke avond in bed moet hij ook even voelen. met zijn hand om mn buik vallen we dan in slaap. zo fijn....
    heb nog een foto van de 20 weken echo

Bijgevoegde bestanden:

3. sabinewn

sabinewn Actief lid

25 jun 2013
    300
    0
    0
    Eindhoven
    nog even pronken met mn buikje, gister gemaakt

Bijgevoegde bestanden:

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Mooie buik hoor Sabine ! Ik zal binnenkort weer eens een buik foto plaatsen hier groeit die als kool

5. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Mooi mooi Sabine! Fijn om te lezen dat het beter gaat met je.

@gertine: en.. Beetje kunnen slapen? ;)

6. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    ja ja dames dank je voor jullie felicitaties....
    Kan het nog steeds niet goed bevatten, vannacht echt weinig geslapen.
    maar dat merk ik nu wel hoor. Wat ben ik moe zeg. Maar goed dat kan ook nog van mijn herstel komen. Want ja dat zal nu wel anders gaan denk ik. Gyn gaat met therapeut overleggen hoe we verder gaan, want mag nu niet het uiterste vergen van me lichaam, dus wel een stapje minder waarschijnlijk.. Nu vind ik dat niet zo erg. Red me weer helemaal zelf, loop nu met twee krukken door het huis en zit nauwelijks nog in rolstoel.. Geen pijn meer en de breuken zijn volledig geheeld.

Nu lekker voetjes in de hoogte dekentje om me heen en een lekker bakkie thee, ik kom vanavond niet meer van de bank af. loop hier nog met een smile op me gezicht rond..
    Zo vanmiddag nog een feestje overleefd... pfff niet fijn zoveel feestjes met dit nieuws.. Morgen nog een etentje bij mijn ouders.

Sabine: wat een mooie echo en wat is je buikje gegroeid!! mooi hoor..
    O heerlijk vakantie gehad? nog weggeweest? He wat vervelend dat 50% toch nog te zwaar is.. Doe rustig aan hoor..

Chocoholic: ja hoop zo dat dit kleintje blijft plakken. probeer daar niet te veel over na tedenken. Maar toch in me achterhoofd. Als de acht weken maar voorbij zijn..

7. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    😃😃😃 gertine , wat een nieuws !!!!!!! Ongelofelijk het is jullie gelukt !
    Zit hier helemaal blij te zijn hihi .
    Gefeliciteerd en geniet zo van dit moment ! Het is jullie zo gegund !

Summer ?! Hoe gaat het met jou ?! Al even niet gezien . Zijn je vruchtbare dagen al begonnen ?!

Choco jullie er al uit met de naam ;)!?

Hier even geen pijn.. Heerlijk! Kan er zo van genieten .
    Morgen vlieg ik voor een paar dagen naar Frankrijk . Even vakantie!

Jij toevallig nog een dagje Nice Laurette ;)? Wie weet komen we elkaar tegen ;) !

8. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dank je Eetje
    Ja ja het is ons gelukt...Helemaal happy.
    Ik ben ook zo blij.. Vanmiddag hoor ik hoe de therapie verder gaat.. Ben
    benieuwd!!

O heerlijk geen pijn en dan heerlijk geniet van je vakantie...

Ja Summer waar ben je??

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @eetje; nee.. we zijn er nog steeds niet uit.. zucht!! Ga vanavond het onderwerp maar weer eens aansnijden denk ik. Bah..
    veel plezier in frankrijk! Hopelijk mooi weertje daar.

@gertine; hoe ging je gesprek?

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    30 WEKEN dansje :D nu gaan we echt aftellen

Balen choco dat jullie er nog niet uit zijn :(

11. Lauretta

Lauretta Actief lid

22 aug 2013
    175
    0
    0
    Ff snel berichtje, ben opgenomen in het ziekenhuis voor een paar dagen, nu weer thuis maar met de benen omhoog 100%bedrust. Baarmoedermond is te zwak om de baby te "houden" ik kan er niet goed over praten, maar nu weten jullie waarom ik wat minder van me laat horen. Ik moet de 28weken halen, dan is de baby levensvatbaar.
    Eetje, ik denk helaas dat we elkaar niet zullen treffen:( hele fijne vakantie toegewenst!!

12. Eetje

Eetje Bekend lid

1 feb 2011
    719
    7
    18
    Gehandicapte zorg
    Leiden
    Lauretta , wat een ontzettend naar bericht !!! Jeetje meid , dit is niet wat je van te voren verwacht. Ook de teleurstelling in je lichaam misschien .. "Gewoon" een kindje dragen zit er niet in !
    Ik denk aan je en houd ons op de hoogte.
    Dikke knuffel voor jou

13. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Lauretta.. wat vervelend! Doet veel met je natuurlijk. Probeer je niet te druk te maken en houd je aan de rust. Hopelijk mag je straks wel weer aan het bewegen en hoef je niet alleen maar plat.
    Heel veel sterkte iig!

14. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Ahhh Lauretta. wat schrik ik hier van.
    meid denk aan jezelf en je kindje. wat moet dit moeilijk voor jullie zijn.
    Een dikke knuffel en sterkte..

15. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Gesprek is goed verlopen. Trainingsschema is aangepast in een langzamer tempo. Vindt het wel jammer ze weten nu niet hoe me lichaam gaat reageren.
    maar goed dan doen we er iets langer over. heb er alles voor over voor dit kleine wondertje..

Krijg daardoor ook extra controles bij internist ook houden ze mijnn schildklier in de gaten omdat deze te snel werkt. ook zal ik bij de gynaecoloog vaker moeten komen om te kijken hoe de baby zich ontwikkeld ivm therapie en medicatie.

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    kleine man is perfect gegroeid bovenbeentje heeft ook weer 6 dagen in gehaald met wat het was, meneer ligt al lekker naar beneden dus niet meer in stuit helaas wel met z'n gezicht naar mijn rug dus geen foto van ze gezichtje en is geschat op 1500 gram echt allemaal keurig volgends het boekje ook de placenta ligt hoog moet over 2 weken weer naar de vk

17. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    @gertine; fijn dat ze je goed in de gaten blijven houden! Luister vooral naar je lichaam. Het komt vast goed met je volledige herstel. Als je lichaam een zwangerschap niet aan zou kunnen zou je niet zwanger zijn.. zo denk ik maar. Je doet het fantastisch! Hopelijk blijven de kwaaltjes uit en kun je je herstel mooi doorzetten. Succes!

@sunshine; goed nieuws! Fijn dat ie niet meer in stuit ligt. Begint nu echt af te tellen joh! Mooi!!

kan me nog steeds niet voorstellen hoe snel het allemaal gaat.. poeh! Ligt er nu natuurlijk ook aan dat ik al een kleintje rond heb lopen waardoor je minder met zwanger zijn bezig bent. Heb even boekjes vergeleken, maar lig aardig op dezelfde lijn kwa omvang en gewicht als bij de eerste. Geen flinke buik, maar das niet erg haha!
    Verder weinig te melden.. beetje shoppen nog. Ben het duo kinderwagen zoeken zoo beu. Pff! Wat veel verschil en wat veel onpraktische dingen. Vankiddag maar eeens op mn gemak zoeken op internet.

18. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hey ladies, waar is iedereen?? Hebben we nog NOD-ers te volgen?

Gertine, hoe voel je je?
    Lauretta; hoe gaat het met jou? Kun je je rust pakken?

Hier alles zn gangetje. Het namendrama lijkt voorbij! ;) ml kwam gister met een naam die hij op mijn lijst eerste instantie meteen door had gestreept. 'Sommige namen moet je gewoon ff aan wennen' zei ie. Mannen......

19. Gertine

Gertine Actief lid

11 feb 2013
    471
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Tis zeker stil.. ja summer nog maar die hebben we al een poos niet gezien.

ik voel me goed weinig klachten soms als ik aan het koken ben vind ik het vreselijk stinken en soms moet ik dan kokhalzen. verder alleen zere boobs!
    nog helemaal happy.. soms is het erg onwerkelijk. volgens mijn hebben me ouders wat in de gaten. zaterdag kwamen ze langs zegt me moeder als ik je moet helpen ergens mee moet je het zeggen het zal wel zwaar voor je worden .. en als jullie wat willen veranderen in huis kunnen pa en ik helpen..
    hihi en wij onze mond gehouden. We willen het pas zeggen na dat we bij gynaecoloog zijn geweest.

O heerlijk dat jullie een naam hebben en wat is het geworden? of wil je dat niet zeggen? ..

wij zijn al heerlijk op internet wezen kijken wat vinden we leuk voor baby kamer enz. Zo leuk om te doen. namen hopelijk voor ons nietzo'n gedoe.

20. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh wat leuk! Ik denk dat je ouders het zomaar eens gezien kunnen hebben ja. Leuk! Wanneer moet je naar de gyn?

We hebben nu de naam Yara voorbij zien komen. Ik blij, zegt ml dat hij Tess nog steeds leuker vindt. Ik niet dus! Maar ja.. to be continued dus maar weer.. zucht! Blijft frustrerend dat hij steeds zn gedachtes veranderd en geen knoop door wil hakken. Bah!

Deel Deze Pagina